Samzzje weetquote:Op zondag 12 juli 2015 12:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is lekker. Net als schijfjes komkommer met knoflooksaus
.
dat had ik gisterochtendquote:Op zondag 12 juli 2015 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja sinds gisteren ineens, net of ik krols ben![]()
Maar vanavond waarschijnlijk een bbq
quote:
Werkt dit?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:23 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Gewoon staart opzij en je anus in iemands face duwen :$
Ahwquote:Op zondag 12 juli 2015 12:23 schreef Californium het volgende:
Den haag is relaxed gister 4 uur ofzo op het strand gelopen. Ef wat eten daar. Met de hondjes spelen. Vanochtend wakker worden met hondjes op bedje
Lief
Van de week maar eens broodje donner halen en flink meurenquote:
Heerlijk die opgezwollen anaalklieren in je gezicht en een likje van zijn tong met poepbacteriën.quote:
Ik kom hier nog op terug :$quote:
Enjoyquote:Op zondag 12 juli 2015 12:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Van de week maar eens broodje donner halen en flink meuren
Gisterenavond gedaan toen ik weer in Nijmegen was, kipdoner met een dot knoflook en sambal en jalepeno's gehaaldquote:Op zondag 12 juli 2015 12:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Van de week maar eens broodje donner halen en flink meuren
klinkt schattigquote:Op zondag 12 juli 2015 12:23 schreef Californium het volgende:
Den haag is relaxed gister 4 uur ofzo op het strand gelopen. Ef wat eten daar. Met de hondjes spelen. Vanochtend wakker worden met hondjes op bedje
Lief
Onder het mom van "een sociaal experimentje"quote:
Awww... wat tering romantisch allemaalquote:Op zondag 12 juli 2015 12:23 schreef Californium het volgende:
Lief
En nou heb ik hongerquote:Op zondag 12 juli 2015 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gisterenavond gedaan toen ik weer in Nijmegen was, kipdoner met een dot knoflook en sambal en jalepeno's gehaald
Dat ga ik straks maken!quote:Op zondag 12 juli 2015 12:36 schreef Barbusse het volgende:
Zo dan, we mogen weer. Maar eerst spaghetti eten
Barb!quote:Op zondag 12 juli 2015 12:36 schreef Barbusse het volgende:
De simpelste spaghetti, de lekkerste spaghetti. Pesto, knoflook, olijfolie en roma tomaatjesquote:
Thijsquote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 12:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik wilde eerst puttanesca maken maar ik ga voor mijn bolognese versiequote:Op zondag 12 juli 2015 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De simpelste spaghetti, de lekkerste spaghetti. Pesto, knoflook, olijfolie en roma tomaatjes
[..]
Thijs
Uitgehouden op het werk?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De simpelste spaghetti, de lekkerste spaghetti. Pesto, knoflook, olijfolie en roma tomaatjes
[..]
Thijs
vooral heerlijk relaxedquote:Op zondag 12 juli 2015 12:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Awww... wat tering romantisch allemaal
Hoi jijquote:
Prima overleefd, maar nu mag ik weer helaas. En ik werd om 8 uur al wakker geblazen door vuurwerkquote:
Hoeveel cm?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:50 schreef artelligence het volgende:
Als je naar de wc gaat, 's werelds langste keutel eruit perst en geen remsporen hebtGeluk in 'kleine' dingen.
Kleine dingen die geluk brengen; De volgende ochtend opgelucht zijn dat je geen jeukende rode vlekken in je lies hebtquote:Op zondag 12 juli 2015 12:50 schreef artelligence het volgende:
Als je naar de wc gaat, 's werelds langste keutel eruit perst en geen remsporen hebtGeluk in 'kleine' dingen.
quote:
Ja prima, vandaag ff rustig aan, lekker uitgeslapen ditdat. Jij hebt ook een prima weekend zo te lezen?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mini beetje.
Had van 12 tot 5 al geslapen natuurlijk. Hij ligt nog te pitten.
Nice! Niet verkeerd idd.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Ja prima, vandaag ff rustig aan, lekker uitgeslapen ditdat. Jij hebt ook een prima weekend zo te lezen?
It isquote:
Krijg ook zin om wat knoflook te grillen en wat spagghetti er doorheen te pleurenquote:
Hoe was t met de date?quote:
quote:
Waarom doe je dat toch ook!quote:Op zondag 12 juli 2015 13:15 schreef Inolvidable het volgende:
Ik had nu moeten werken maar ik heb me weer eens verslapen
Moet je ook niet zolang tinychatten!quote:Op zondag 12 juli 2015 13:15 schreef Inolvidable het volgende:
Slaapkopquote:Op zondag 12 juli 2015 13:15 schreef Inolvidable het volgende:
Leuk! Even afwachten dus?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 13:15 schreef Inolvidable het volgende:
owjeequote:Op zondag 12 juli 2015 13:15 schreef Inolvidable het volgende:
quote:Op zondag 12 juli 2015 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jaa, daar zullen nog wel een paar maanden overheen gaan denk ik zo
Moequote:
quote:
Hm?quote:
quote:
Herschrijven omdat het plagiaat is? Gooi je e toch bronvermeldingen tegenaan.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:24 schreef Inolvidable het volgende:
Ik moest een artikel herschrijven over de tien mooiste nationale parken. Krijg ik een mail van de opdrachtgever dat het plagiaat is. Duh, die tien parken staan in beide artikelen honderd keer.
Mja, je hoeft geen journalistieke bronnen te vermelden want informatie is openbaar. Dus het enige wat niet mag is plagiaat, maar dat is onvermijdelijk bij een stuk dat over nationale parken gaat. Ik heb geen een zin letterlijk overgenomen maar hij zal afgaan op een aantal woorden die herhaardelijk terugkomen.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herschrijven omdat het plagiaat is? Gooi je e toch bronvermeldingen tegenaan.
En ze willen juist geen bronvermeldingen maar zelf een stuk maar ik moest dat artikel gewoon herschrijven.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Herschrijven omdat het plagiaat is? Gooi je e toch bronvermeldingen tegenaan.
Stel zeikerds.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En ze willen juist geen bronvermeldingen maar zelf een stuk maar ik moest dat artikel gewoon herschrijven.
En dat voor 8 euro.quote:
Als je bronnen vermeldt, sluit dat meteen plagiaat uit. Maar als je dat niet mag doen kan plagiaat voorkomen nog wel eens verrekte lastig worden iddquote:Op zondag 12 juli 2015 13:29 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mja, je hoeft geen journalistieke bronnen te vermelden want informatie is openbaar. Dus het enige wat niet mag is plagiaat, maar dat is onvermijdelijk bij een stuk dat over nationale parken gaat. Ik heb geen een zin letterlijk overgenomen maar hij zal afgaan op een aantal woorden die herhaardelijk terugkomen.
Dan moeten ze gewoon hun mond houden en de handjes dicht knijpen.quote:
Ja, precies dus dat is ook wat ik terug heb gestuurd.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je bronnen vermeldt, sluit dat meteen plagiaat uit. Maar als je dat niet mag doen kan plagiaat voorkomen nog wel eens verrekte lastig worden idd.
quote:Op zondag 12 juli 2015 13:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan moeten ze gewoon hun mond houden en de handjes dicht knijpen.
Oh zo, ik snap het.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zal gewoon een lange tijd limbo gebied zijn
Die heb ik ook een paar keer gebruikt.quote:Op zondag 12 juli 2015 13:24 schreef Samzz het volgende:
We need to talk, ook zo'n voorbode van rampspoed.
Verschilt per artikel. Het gaat via een platform en zij verdienen er ook nog aan dus dan blijft er niet enorm veel over. Voor de meeste is het niet interessant maar ik schrijf teksten van 8 euro gemiddeld in een half uur dus dat is 16 euro per uur. Maar het is dus een tekst van ongeveer 1000 woorden.quote:
Al die wijven die tegenvallen na ze een jaartje in bed gehad te hebbenquote:Op zondag 12 juli 2015 13:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb ik ook een paar keer gebruikt.
Nou, dat is toch netjesquote:Op zondag 12 juli 2015 13:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Verschilt per artikel. Het gaat via een platform en zij verdienen er ook nog aan dus dan blijft er niet enorm veel over. Voor de meeste is het niet interessant maar ik schrijf teksten van 8 euro gemiddeld in een half uur dus dat is 16 euro per uur. Maar het is dus een tekst van ongeveer 1000 woorden.
Ja, ik vind van wel. Als ik een beetje tijd heb kan ik met mijn 'bijbaantjes' bijna een fulltimesalaris bij elkaar krijgen dus mij hoor je niet klagen.quote:
Goed bezig, iddquote:Op zondag 12 juli 2015 13:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Als ik een beetje tijd heb kan ik met mijn 'bijbaantjes' bijna een fulltimesalaris bij elkaar krijgen dus mij hoor je niet klagen.
Werk ze Ino!quote:Op zondag 12 juli 2015 13:46 schreef Inolvidable het volgende:
Tijd om te gaan werken en daarna even een nieuwe accu halen.
Waar is Borisquote:
Werk zequote:Op zondag 12 juli 2015 13:46 schreef Inolvidable het volgende:
Tijd om te gaan werken en daarna even een nieuwe accu halen.
Jaloersquote:
Ik bedoelde, ik miste hem in je rijtjequote:
Naar de AH en dan kokenquote:
Ohquote:Op zondag 12 juli 2015 13:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik bedoelde, ik miste hem in je rijtje
It's nicequote:
Ja, ik zag hem. Ik wacht wel op een goede kwaliteit, die zal waarschijnlijk binnen enkele dagen vrijgegeven worden. Net zoals met Suicide Squad.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik zag hem. Ik wacht wel op een goede kwaliteit, die zal waarschijnlijk binnen enkele dagen vrijgegeven worden. Net zoals met Suicide Squad.
En of die film goed wordt weet ik niet, maar Margot Robbie als Harley Quinn is toch wel echt perfecte casting![]()
[ afbeelding ]
Bitch be crazy
precies genoeg meisjesachtig he, en cuckooquote:Op zondag 12 juli 2015 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik zag hem. Ik wacht wel op een goede kwaliteit, die zal waarschijnlijk binnen enkele dagen vrijgegeven worden. Net zoals met Suicide Squad.
En of die film goed wordt weet ik niet, maar Margot Robbie als Harley Quinn is toch wel echt perfecte casting![]()
[ afbeelding ]
Bitch be crazy
Batshit crazyquote:Op zondag 12 juli 2015 14:12 schreef All-out het volgende:
[..]
precies genoeg meisjesachtig he, en cuckoo
Idd, lijkt me goed jaquote:Op zondag 12 juli 2015 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bitch be crazy
quote:
<---quote:Op zondag 12 juli 2015 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, vlees is aan het marineren, dadelijk wat spiesje maken voor de bbq vanavond
Krijg er honger vanquote:Op zondag 12 juli 2015 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
Over voedsel gesproken. Ooit gehoord van tatsuta? oidquote:Op zondag 12 juli 2015 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
Wil ik ook!quote:Op zondag 12 juli 2015 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
Staat bij de tent naast Bora Bora op het menu toch?quote:Op zondag 12 juli 2015 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Over voedsel gesproken. Ooit gehoord van tatsuta? oid!
Ik ga zo beginnen aan de pastasaus, blokjes spek, gehakt, champignons, ui, tomaatjes, knoflook, etcquote:Op zondag 12 juli 2015 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
Dit?quote:Op zondag 12 juli 2015 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Over voedsel gesproken. Ooit gehoord van tatsuta? oid!
Maryquote:Op zondag 12 juli 2015 14:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Staat bij de tent naast Bora Bora op het menu toch?
Hoi allemaal trouwens
Goedemiddagquote:Op zondag 12 juli 2015 14:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoi allemaal trouwens
ja! Vroegen ons af of hoe we dat zelf kunnen makenquote:Op zondag 12 juli 2015 14:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dit?
https://en.wikipedia.org/wiki/Chicken_tatsuta
Was t lekker? KLinkt wel lekker.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
ja! Vroegen ons af of hoe we dat zelf kunnen maken
Om nom nom.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga zo beginnen aan de pastasaus, blokjes spek, gehakt, champignons, ui, tomaatjes, knoflook, etc
Hi maryquote:Op zondag 12 juli 2015 14:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoi allemaal trouwens
Lijkt me KFC maar dan japansquote:Op zondag 12 juli 2015 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Sowieso goede site voor lekkere recepten: Just Hungry's chicken karaagequote:Op zondag 12 juli 2015 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Skip de bios en geef haar je eigen toetje na het eten zou ik zeggenquote:Op zondag 12 juli 2015 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
Een oude date/scharrel wil volgende week afspreken. Eten en bios
Leuk! Naar welke film gaan jullie?quote:Op zondag 12 juli 2015 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
Jaaaaaaquote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
of je bent niet de dochter van een rijke beroemdheidquote:Op zondag 12 juli 2015 14:55 schreef UitStraling het volgende:
Mon Dieu, je zult een jong lief schattig meisje van net 22 zijn en je huis in de verkoop hebben voor ¤ 789.000 k.k. om te verhuizen naar een huis dat te koop staat voor 1,9.
Ik heb echt iets verkeerd gedaan
altijd leuk om later weer eens wat te horenquote:Op zondag 12 juli 2015 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
huhquote:Op zondag 12 juli 2015 14:55 schreef UitStraling het volgende:
Mon Dieu, je zult een jong lief schattig meisje van net 22 zijn en je huis in de verkoop hebben voor ¤ 789.000 k.k. om te verhuizen naar een huis dat te koop staat voor 1,9.
Ik heb echt iets verkeerd gedaan
Nee niet eens joh, dit is een nichtje van me, de simpelheid zelve, wel een heel mooi meisje, tandartsassistente en recentelijk met de grootste 29-jarige nerd van Nederland getrouwd, je weet niet wat je ziet dat onooglijke mannetje naast haar maar hij rijd wel een dikke nieuwe Maserati, echt ik ben hier met twee neefjes op bezoek en we kijken allemaal stilletjes naar de muur nu evenquote:Op zondag 12 juli 2015 14:56 schreef All-out het volgende:
[..]
of je bent niet de dochter van een rijke beroemdheid
gelukkig ben jij een eindbaas natuurlijkquote:Op zondag 12 juli 2015 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee niet eens joh, dit is een nichtje van me, de simpelheid zelve, wel een heel mooi meisje, tandartsassistente en recentelijk met de grootste 29-jarige nerd van Nederland getrouwd, je weet niet wat je ziet dat onooglijke mannetje naast haar maar hij rijd wel een dikke nieuwe Maserati, echt ik ben hier met twee neefjes op bezoek en we kijken allemaal stilletjes naar de muur nu even
Nou we hebben het er net over, wij denken gedrieën hier op de bank dat we eindbaas zijn maar hij is pas een echte eindbaas die focking ugly nerdquote:Op zondag 12 juli 2015 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gelukkig ben jij een eindbaas natuurlijk
Had de kipspiesjes af, waren nog paar stukjes over, dus die maar gegrild omdat ik trek had, op een stokbroodje met wat tomaat, paprika ui, koriander en salsa.quote:
Klinkt goed! Wat voor salsa?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had de kipspiesjes af, waren nog paar stukjes over, dus die maar gegrild omdat ik trek had, op een stokbroodje met wat tomaat, paprika ui, koriander en salsa.
Deze SC herbergt best wat culinaire baasjesquote:Op zondag 12 juli 2015 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had de kipspiesjes af, waren nog paar stukjes over, dus die maar gegrild omdat ik trek had, op een stokbroodje met wat tomaat, paprika ui, koriander en salsa.
En is die een beetje te doen? Heb 'm nog niet gehad. Soms toch wel handig zo een standbypotje voor lazy days..quote:
ja, valt mij ook vaak ook. goeie shitquote:Op zondag 12 juli 2015 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Deze SC herbergt best wat culinaire baasjes
pics van je nichtjequote:Op zondag 12 juli 2015 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou we hebben het er net over, wij denken gedrieën hier op de bank dat we eindbaas zijn maar hij is pas een echte eindbaas die focking ugly nerd
Jup, beetje zuur, maar wel lekker.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En is die een beetje te doen? Heb 'm nog niet gehad. Soms toch wel handig zo een standbypotje voor lazy days..
Zuur kan best lekker zijnquote:Op zondag 12 juli 2015 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, beetje zuur, maar wel lekker.
Ik vermoed dat we naar Terminator Genisys gaanquote:
Ja inderdaad. Had het al eens gepitched aan haar en ze zou kijken. Kreeg net een app van d'rquote:Op zondag 12 juli 2015 14:58 schreef All-out het volgende:
[..]
altijd leuk om later weer eens wat te horen![]()
en hoi Mary
die wordt bijzonder goed ontvangen he, ahumquote:Op zondag 12 juli 2015 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we naar Terminator Genisys gaan
Romantisch, als dat geen twee gulpen open gaat worden tijdens de filmquote:Op zondag 12 juli 2015 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ga dan naar de Minions film joh....quote:Op zondag 12 juli 2015 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Draait er niks beters?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
d'r gaat geneukt wordenquote:Op zondag 12 juli 2015 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Had het al eens gepitched aan haar en ze zou kijken. Kreeg net een app van d'rZe had al die tijd mijn nummer nog gewoon bewaard
Whehehe, geef niet, je wordt immer ook een dagje ouder natuurlijkquote:
Don't say thatquote:Op zondag 12 juli 2015 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, geef niet, je wordt immer ook een dagje ouder natuurlijk
quote:
Ja, ik ook.quote:
Samzz is anders vrij duidelijk over haar kinderwens hoor.quote:
Is het type film waar we beiden van houden.quote:
Die boeit me nietquote:
Hoe is t met jouw tinderchick?quote:
Zondequote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 16:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het type film waar we beiden van houden.
Niet zo klagen jijquote:
Je ziet er nog steeds prima uit toch?quote:
Nope, ze hadden eerst even gekeken of dat het probleem was dus ik heb nog geen geld uitgegeven.quote:
Hoe oud is het toestel?quote:Op zondag 12 juli 2015 16:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope, ze hadden eerst even gekeken of dat het probleem was dus ik heb nog geen geld uitgegeven.
Gewoon halfdoof zijn. Ook geen last van zeurende mensen. Gewoon BAM, mentaal afsluitenquote:Op zondag 12 juli 2015 16:16 schreef Scary_Mary het volgende:
Het voordeel van ouder worden is ook dat je gewoon je bril af kan zetten (en het een stuk minder ziet)
Ok, puntje voor jouquote:
Mentaal? Fysiek lukt ook al hoorquote:Op zondag 12 juli 2015 16:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon halfdoof zijn. Ook geen last van zeurende mensen. Gewoon BAM, mentaal afsluiten
Balans eh. Balans :$quote:
Ook met BAM! ?quote:
Altijd Bam. Even die stembandjes kapotknallen alvorens je je afsluit. Balans, nogmaalsquote:
De mijne blijven toch liever heelquote:Op zondag 12 juli 2015 16:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd Bam. Even die stembandjes kapotknallen alvorens je je afsluit. Balans, nogmaals
Ik zou je nooit durven lastig te vallenquote:Op zondag 12 juli 2015 16:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen hebben niks te willen als ze me lastigvallen :$
On a sidenote:
[ afbeelding ]
Mooi zo. Ik ben als een kat. Kom wel naar iemand toe voor aandacht :$quote:Op zondag 12 juli 2015 16:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou je nooit durven lastig te vallen
En buffet!
Staart opzij en anus eerst.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik ben als een kat. Kom wel naar iemand toe voor aandacht :$
Samen schuldig zijn? :$quote:Op zondag 12 juli 2015 16:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]![]()
Nou ja, ik ben ook niet geheel onschuldig wat dit betreft
Face down, ass upquote:
Meer batman links?quote:Op zondag 12 juli 2015 16:27 schreef Barbusse het volgende:
It's hot. But, not as hot the night Johnny Vitti got married.
Moest lachenquote:
Bels, Duke Nukem Forever is uitgespeeld. Duurde een eeuwigheid.quote:
Dat win ik met mijn 7-mijls passenquote:Op zondag 12 juli 2015 16:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Deal, wie het eerst bij de dessertbar is
quote:Op zondag 12 juli 2015 16:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is een goede tactiek dit hoor, valt het minder op
Ik waarschuw je wel, heb voedselnijd :$quote:Op zondag 12 juli 2015 16:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Deal, wie het eerst bij de dessertbar is
Pandapunten al kwijt?quote:
Never. Ik bespring mensen en bijt in ledematenquote:
prizefightquote:Op zondag 12 juli 2015 16:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Never. Ik bespring mensen en bijt in ledematen
*Haalt tong langs snijtandenquote:
Slightly aroused right now.quote:
Kijken of Scary Mary nog durft, nuquote:
Komt vanzelf lijkt me.quote:
Oh jee, wat nu?quote:Op zondag 12 juli 2015 16:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bels, Duke Nukem Forever is uitgespeeld. Duurde een eeuwigheid.
Hi ha ho
Prima toch?quote:Op zondag 12 juli 2015 16:43 schreef All-out het volgende:
ik moet zo mn eigen buffetje maar even gaan organiseren. ik heb echt nog he-le-maal niks nuttigs gedaan vandaag. GTA is het meest productieve tot nu toe
Selinaquote:
Anderhalfquote:
Opnieuw spelen op Insanequote:
GTA is niet mijn game.quote:
Zeg je nou dat ik schubben heb?quote:
Daar heb ik de plaat vanquote:
Das pechquote:
Junkiequote:
nee, dat moest mij voorstellen. ik ben een beest hoorquote:
Oh nee ok, dan is het goedquote:Op zondag 12 juli 2015 16:50 schreef All-out het volgende:
[..]
nee, dat moest mij voorstellen. ik ben een beest hoor
Natuurlijk niet, moet je wel je best voor doenquote:
Damn, I'm goodquote:
Haha, Hahaha. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 12 juli 2015 16:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh nee ok, dan is het goed
Wees jij maar een beest, ik ben wel gewoon een heel degelijk meisje :$
Beetje stimulatie indeed. Of flink veel mentale power hebben en zodanig een orgasme kunnen opwekken bij jezelf. Ook leukquote:Op zondag 12 juli 2015 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, moet je wel je best voor doen
Wat :$quote:Op zondag 12 juli 2015 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haha, Hahaha. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Miss Kylequote:
Ja, jij bent zo degelijk als dat ik kleine tieten hebquote:Op zondag 12 juli 2015 16:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh nee ok, dan is het goed
Wees jij maar een beest, ik ben wel gewoon een heel degelijk meisje :$
Ach ik kan blijkbaar goed zoenen, dus dat is alvast binnenquote:Op zondag 12 juli 2015 16:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje stimulatie indeed. Of flink veel mentale power hebben en zodanig een orgasme kunnen opwekken bij jezelf. Ook leuk
Ik ben fan van grote tietenquote:Op zondag 12 juli 2015 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij bent zo degelijk als dat ik kleine tieten heb.
quote:Op zondag 12 juli 2015 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed op elkaar ingespeeld zijn, kom je sws al een heel eind meequote:Op zondag 12 juli 2015 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach ik kan blijkbaar goed zoenen, dus dat is alvast binnen
Huehuehue :$quote:
quote:
Ik ben een groot fan van tietenquote:
Joh echt? Maar nu niet meer klagen als we in de stad zitten dat vrouwen je niet willen he.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, moet je wel je best voor doen
Ja joh, Sjaak afhaakquote:Op zondag 12 juli 2015 16:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh jij doet ook mee?
Nah, als je maar wat kruimels over laat ja
[..]
Succes Thijs
WAJOOOOOquote:
Deze hele situatie is intens verwarrendquote:Op zondag 12 juli 2015 16:56 schreef yats het volgende:
[..]
Joh echt? Maar nu niet meer klagen als we in de stad zitten dat vrouwen je niet willen he.
Deze Mary begrijptquote:Op zondag 12 juli 2015 16:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zonde, waarom ergens mee gooien als je het ook eten?
Wat is er verwarrend aan? Je had een date,dat klikte en jullie hebben gezoend? Thats no rocket science...quote:Op zondag 12 juli 2015 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze hele situatie is intens verwarrend
ja, dan mag jij de joker zijnquote:Op zondag 12 juli 2015 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haha, Hahaha. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Nee, maar ik vermoed wel dat Thijs me eruit loopt en het dus eerder een wedstrijdje tussen jullie zal zijn..quote:
ze vind me lekker, zegt ze.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:58 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is er verwarrend aan? Je had een date,dat klikte en jullie hebben gezoend? Thats no rocket science...
Ik tackle ze wel voor je zodat er een beetje eerlijke strijd isquote:Op zondag 12 juli 2015 16:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, maar ik vermoed wel dat Thijs me eruit loopt en het dus eerder een wedstrijdje tussen jullie zal zijn..
Ik wilde mijn moeder concertkaarten voor Barbra cadeau doen. My god, wat duurquote:
Streisand?quote:Op zondag 12 juli 2015 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde mijn moeder concertkaarten voor Barbra cadeau doen. My god, wat duur.
Indeedquote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jonge, ik zet je vast op m'n plee met een spin onder de wcbrilquote:Op zondag 12 juli 2015 17:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik tackle ze wel voor je zodat er een beetje eerlijke strijd is
Je bent best een lieverdquote:Op zondag 12 juli 2015 17:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik tackle ze wel voor je zodat er een beetje eerlijke strijd is
Ken je er meer die de moeite waard zijn?quote:
Nogmaals: en het probleem is?quote:Op zondag 12 juli 2015 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze vind me lekker, zegt ze.
Niemand zegt dat.
Niemand heeft dat ooit gezegd
Ik wilde mezelf concertkaartje cadeau doen, maar my god wat duur jaquote:Op zondag 12 juli 2015 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde mijn moeder concertkaarten voor Barbra cadeau doen. My god, wat duur.
Nou ja, wanneer ik zeg mijn moeder, bedoel ik mijn moeder en mijzelf. Maar het was ook al in no time uitverkochtquote:Op zondag 12 juli 2015 17:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik wilde mezelf concertkaartje cadeau doen, maar my god wat duur ja
Goed punt, en nee. Misschien was er eentje waar ik nog nooit van gehoord hebquote:Op zondag 12 juli 2015 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken je er meer die de moeite waard zijn?
Lieverd, we hebben het steeds over Barbra Streisand gehadquote:Op zondag 12 juli 2015 17:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed punt, en nee. Misschien was er eentje waar ik nog nooit van gehoord heb
Sorry, was afgeleid door dat gedoe met die tieten.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieverd, we hebben het steeds over Barbra Streisand gehad. Wel een beetje opletten, hè.
Hosti werd waarschijnlijk afgeleid door jouw persoonlijkheid.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieverd, we hebben het steeds over Barbra Streisand gehad. Wel een beetje opletten, hè.
Terechtquote:Op zondag 12 juli 2015 17:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, was afgeleid door dat gedoe met die tieten.
Noem haar dan De Neus, is het voor iedereen duidelijkquote:Op zondag 12 juli 2015 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 12 juli 2015 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Noem haar dan De Neus, is het voor iedereen duidelijk
Ja geen idee, maar is nog steeds verwarrendquote:
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Noem haar dan De Neus, is het voor iedereen duidelijk
Ssst, hoeft niet iedereen te wetenquote:Op zondag 12 juli 2015 17:03 schreef Dqod het volgende:
Hosti is een lieve kleine grote knuffelbeerbitch :$
Die ken ik nietquote:
Our little secretquote:Op zondag 12 juli 2015 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ssst, hoeft niet iedereen te weten
Niet zeuren, gewoon er van genietenquote:Op zondag 12 juli 2015 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja geen idee, maar is nog steeds verwarrend
Wist ik toch alquote:Op zondag 12 juli 2015 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ssst, hoeft niet iedereen te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |