Verschilt per artikel. Het gaat via een platform en zij verdienen er ook nog aan dus dan blijft er niet enorm veel over. Voor de meeste is het niet interessant maar ik schrijf teksten van 8 euro gemiddeld in een half uur dus dat is 16 euro per uur. Maar het is dus een tekst van ongeveer 1000 woorden.quote:
Al die wijven die tegenvallen na ze een jaartje in bed gehad te hebbenquote:Op zondag 12 juli 2015 13:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb ik ook een paar keer gebruikt.
Nou, dat is toch netjesquote:Op zondag 12 juli 2015 13:40 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Verschilt per artikel. Het gaat via een platform en zij verdienen er ook nog aan dus dan blijft er niet enorm veel over. Voor de meeste is het niet interessant maar ik schrijf teksten van 8 euro gemiddeld in een half uur dus dat is 16 euro per uur. Maar het is dus een tekst van ongeveer 1000 woorden.
Ja, ik vind van wel. Als ik een beetje tijd heb kan ik met mijn 'bijbaantjes' bijna een fulltimesalaris bij elkaar krijgen dus mij hoor je niet klagen.quote:
Goed bezig, iddquote:Op zondag 12 juli 2015 13:44 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Als ik een beetje tijd heb kan ik met mijn 'bijbaantjes' bijna een fulltimesalaris bij elkaar krijgen dus mij hoor je niet klagen.
Werk ze Ino!quote:Op zondag 12 juli 2015 13:46 schreef Inolvidable het volgende:
Tijd om te gaan werken en daarna even een nieuwe accu halen.
Waar is Borisquote:
Werk zequote:Op zondag 12 juli 2015 13:46 schreef Inolvidable het volgende:
Tijd om te gaan werken en daarna even een nieuwe accu halen.
Jaloersquote:
Ik bedoelde, ik miste hem in je rijtjequote:
Naar de AH en dan kokenquote:
Ohquote:Op zondag 12 juli 2015 13:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik bedoelde, ik miste hem in je rijtje
It's nicequote:
Ja, ik zag hem. Ik wacht wel op een goede kwaliteit, die zal waarschijnlijk binnen enkele dagen vrijgegeven worden. Net zoals met Suicide Squad.quote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik zag hem. Ik wacht wel op een goede kwaliteit, die zal waarschijnlijk binnen enkele dagen vrijgegeven worden. Net zoals met Suicide Squad.
En of die film goed wordt weet ik niet, maar Margot Robbie als Harley Quinn is toch wel echt perfecte casting![]()
[ afbeelding ]
Bitch be crazy
precies genoeg meisjesachtig he, en cuckooquote:Op zondag 12 juli 2015 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik zag hem. Ik wacht wel op een goede kwaliteit, die zal waarschijnlijk binnen enkele dagen vrijgegeven worden. Net zoals met Suicide Squad.
En of die film goed wordt weet ik niet, maar Margot Robbie als Harley Quinn is toch wel echt perfecte casting![]()
[ afbeelding ]
Bitch be crazy
Batshit crazyquote:Op zondag 12 juli 2015 14:12 schreef All-out het volgende:
[..]
precies genoeg meisjesachtig he, en cuckoo
Idd, lijkt me goed jaquote:Op zondag 12 juli 2015 14:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bitch be crazy
quote:
<---quote:Op zondag 12 juli 2015 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, vlees is aan het marineren, dadelijk wat spiesje maken voor de bbq vanavond
Krijg er honger vanquote:Op zondag 12 juli 2015 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
Over voedsel gesproken. Ooit gehoord van tatsuta? oidquote:Op zondag 12 juli 2015 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
Wil ik ook!quote:Op zondag 12 juli 2015 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
Staat bij de tent naast Bora Bora op het menu toch?quote:Op zondag 12 juli 2015 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Over voedsel gesproken. Ooit gehoord van tatsuta? oid!
Ik ga zo beginnen aan de pastasaus, blokjes spek, gehakt, champignons, ui, tomaatjes, knoflook, etcquote:Op zondag 12 juli 2015 14:21 schreef HostiMeister het volgende:
Dit?quote:Op zondag 12 juli 2015 14:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Over voedsel gesproken. Ooit gehoord van tatsuta? oid!
Maryquote:Op zondag 12 juli 2015 14:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Staat bij de tent naast Bora Bora op het menu toch?
Hoi allemaal trouwens
Goedemiddagquote:Op zondag 12 juli 2015 14:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoi allemaal trouwens
ja! Vroegen ons af of hoe we dat zelf kunnen makenquote:Op zondag 12 juli 2015 14:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dit?
https://en.wikipedia.org/wiki/Chicken_tatsuta
Was t lekker? KLinkt wel lekker.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
ja! Vroegen ons af of hoe we dat zelf kunnen maken
Om nom nom.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga zo beginnen aan de pastasaus, blokjes spek, gehakt, champignons, ui, tomaatjes, knoflook, etc
Hi maryquote:Op zondag 12 juli 2015 14:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoi allemaal trouwens
Lijkt me KFC maar dan japansquote:Op zondag 12 juli 2015 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Sowieso goede site voor lekkere recepten: Just Hungry's chicken karaagequote:Op zondag 12 juli 2015 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Skip de bios en geef haar je eigen toetje na het eten zou ik zeggenquote:Op zondag 12 juli 2015 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
Een oude date/scharrel wil volgende week afspreken. Eten en bios
Leuk! Naar welke film gaan jullie?quote:Op zondag 12 juli 2015 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
Jaaaaaaquote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
of je bent niet de dochter van een rijke beroemdheidquote:Op zondag 12 juli 2015 14:55 schreef UitStraling het volgende:
Mon Dieu, je zult een jong lief schattig meisje van net 22 zijn en je huis in de verkoop hebben voor ¤ 789.000 k.k. om te verhuizen naar een huis dat te koop staat voor 1,9.
Ik heb echt iets verkeerd gedaan
altijd leuk om later weer eens wat te horenquote:Op zondag 12 juli 2015 14:41 schreef El_Thijs het volgende:
huhquote:Op zondag 12 juli 2015 14:55 schreef UitStraling het volgende:
Mon Dieu, je zult een jong lief schattig meisje van net 22 zijn en je huis in de verkoop hebben voor ¤ 789.000 k.k. om te verhuizen naar een huis dat te koop staat voor 1,9.
Ik heb echt iets verkeerd gedaan
Nee niet eens joh, dit is een nichtje van me, de simpelheid zelve, wel een heel mooi meisje, tandartsassistente en recentelijk met de grootste 29-jarige nerd van Nederland getrouwd, je weet niet wat je ziet dat onooglijke mannetje naast haar maar hij rijd wel een dikke nieuwe Maserati, echt ik ben hier met twee neefjes op bezoek en we kijken allemaal stilletjes naar de muur nu evenquote:Op zondag 12 juli 2015 14:56 schreef All-out het volgende:
[..]
of je bent niet de dochter van een rijke beroemdheid
gelukkig ben jij een eindbaas natuurlijkquote:Op zondag 12 juli 2015 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee niet eens joh, dit is een nichtje van me, de simpelheid zelve, wel een heel mooi meisje, tandartsassistente en recentelijk met de grootste 29-jarige nerd van Nederland getrouwd, je weet niet wat je ziet dat onooglijke mannetje naast haar maar hij rijd wel een dikke nieuwe Maserati, echt ik ben hier met twee neefjes op bezoek en we kijken allemaal stilletjes naar de muur nu even
Nou we hebben het er net over, wij denken gedrieën hier op de bank dat we eindbaas zijn maar hij is pas een echte eindbaas die focking ugly nerdquote:Op zondag 12 juli 2015 15:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gelukkig ben jij een eindbaas natuurlijk
Had de kipspiesjes af, waren nog paar stukjes over, dus die maar gegrild omdat ik trek had, op een stokbroodje met wat tomaat, paprika ui, koriander en salsa.quote:
Klinkt goed! Wat voor salsa?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had de kipspiesjes af, waren nog paar stukjes over, dus die maar gegrild omdat ik trek had, op een stokbroodje met wat tomaat, paprika ui, koriander en salsa.
Deze SC herbergt best wat culinaire baasjesquote:Op zondag 12 juli 2015 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had de kipspiesjes af, waren nog paar stukjes over, dus die maar gegrild omdat ik trek had, op een stokbroodje met wat tomaat, paprika ui, koriander en salsa.
En is die een beetje te doen? Heb 'm nog niet gehad. Soms toch wel handig zo een standbypotje voor lazy days..quote:
ja, valt mij ook vaak ook. goeie shitquote:Op zondag 12 juli 2015 15:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Deze SC herbergt best wat culinaire baasjes
pics van je nichtjequote:Op zondag 12 juli 2015 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou we hebben het er net over, wij denken gedrieën hier op de bank dat we eindbaas zijn maar hij is pas een echte eindbaas die focking ugly nerd
Jup, beetje zuur, maar wel lekker.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En is die een beetje te doen? Heb 'm nog niet gehad. Soms toch wel handig zo een standbypotje voor lazy days..
Zuur kan best lekker zijnquote:Op zondag 12 juli 2015 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, beetje zuur, maar wel lekker.
Ik vermoed dat we naar Terminator Genisys gaanquote:
Ja inderdaad. Had het al eens gepitched aan haar en ze zou kijken. Kreeg net een app van d'rquote:Op zondag 12 juli 2015 14:58 schreef All-out het volgende:
[..]
altijd leuk om later weer eens wat te horen![]()
en hoi Mary
die wordt bijzonder goed ontvangen he, ahumquote:Op zondag 12 juli 2015 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vermoed dat we naar Terminator Genisys gaan
Romantisch, als dat geen twee gulpen open gaat worden tijdens de filmquote:Op zondag 12 juli 2015 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ga dan naar de Minions film joh....quote:Op zondag 12 juli 2015 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Draait er niks beters?quote:Op zondag 12 juli 2015 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |