Oh jee, wat nu?quote:Op zondag 12 juli 2015 16:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bels, Duke Nukem Forever is uitgespeeld. Duurde een eeuwigheid.
Hi ha ho
Prima toch?quote:Op zondag 12 juli 2015 16:43 schreef All-out het volgende:
ik moet zo mn eigen buffetje maar even gaan organiseren. ik heb echt nog he-le-maal niks nuttigs gedaan vandaag. GTA is het meest productieve tot nu toe
Selinaquote:
Anderhalfquote:
Opnieuw spelen op Insanequote:
GTA is niet mijn game.quote:
Zeg je nou dat ik schubben heb?quote:
Daar heb ik de plaat vanquote:
Das pechquote:
Junkiequote:
nee, dat moest mij voorstellen. ik ben een beest hoorquote:
Oh nee ok, dan is het goedquote:Op zondag 12 juli 2015 16:50 schreef All-out het volgende:
[..]
nee, dat moest mij voorstellen. ik ben een beest hoor
Natuurlijk niet, moet je wel je best voor doenquote:
Damn, I'm goodquote:
Haha, Hahaha. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 12 juli 2015 16:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh nee ok, dan is het goed
Wees jij maar een beest, ik ben wel gewoon een heel degelijk meisje :$
Beetje stimulatie indeed. Of flink veel mentale power hebben en zodanig een orgasme kunnen opwekken bij jezelf. Ook leukquote:Op zondag 12 juli 2015 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, moet je wel je best voor doen
Wat :$quote:Op zondag 12 juli 2015 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haha, Hahaha. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Miss Kylequote:
Ja, jij bent zo degelijk als dat ik kleine tieten hebquote:Op zondag 12 juli 2015 16:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh nee ok, dan is het goed
Wees jij maar een beest, ik ben wel gewoon een heel degelijk meisje :$
Ach ik kan blijkbaar goed zoenen, dus dat is alvast binnenquote:Op zondag 12 juli 2015 16:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje stimulatie indeed. Of flink veel mentale power hebben en zodanig een orgasme kunnen opwekken bij jezelf. Ook leuk
Ik ben fan van grote tietenquote:Op zondag 12 juli 2015 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij bent zo degelijk als dat ik kleine tieten heb.
quote:Op zondag 12 juli 2015 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed op elkaar ingespeeld zijn, kom je sws al een heel eind meequote:Op zondag 12 juli 2015 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach ik kan blijkbaar goed zoenen, dus dat is alvast binnen
Huehuehue :$quote:
quote:
Ik ben een groot fan van tietenquote:
Joh echt? Maar nu niet meer klagen als we in de stad zitten dat vrouwen je niet willen he.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, moet je wel je best voor doen
Ja joh, Sjaak afhaakquote:Op zondag 12 juli 2015 16:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh jij doet ook mee?
Nah, als je maar wat kruimels over laat ja
[..]
Succes Thijs
WAJOOOOOquote:
Deze hele situatie is intens verwarrendquote:Op zondag 12 juli 2015 16:56 schreef yats het volgende:
[..]
Joh echt? Maar nu niet meer klagen als we in de stad zitten dat vrouwen je niet willen he.
Deze Mary begrijptquote:Op zondag 12 juli 2015 16:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zonde, waarom ergens mee gooien als je het ook eten?
Wat is er verwarrend aan? Je had een date,dat klikte en jullie hebben gezoend? Thats no rocket science...quote:Op zondag 12 juli 2015 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze hele situatie is intens verwarrend
ja, dan mag jij de joker zijnquote:Op zondag 12 juli 2015 16:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Haha, Hahaha. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Nee, maar ik vermoed wel dat Thijs me eruit loopt en het dus eerder een wedstrijdje tussen jullie zal zijn..quote:
ze vind me lekker, zegt ze.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:58 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is er verwarrend aan? Je had een date,dat klikte en jullie hebben gezoend? Thats no rocket science...
Ik tackle ze wel voor je zodat er een beetje eerlijke strijd isquote:Op zondag 12 juli 2015 16:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, maar ik vermoed wel dat Thijs me eruit loopt en het dus eerder een wedstrijdje tussen jullie zal zijn..
Ik wilde mijn moeder concertkaarten voor Barbra cadeau doen. My god, wat duurquote:
Streisand?quote:Op zondag 12 juli 2015 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde mijn moeder concertkaarten voor Barbra cadeau doen. My god, wat duur.
Indeedquote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jonge, ik zet je vast op m'n plee met een spin onder de wcbrilquote:Op zondag 12 juli 2015 17:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik tackle ze wel voor je zodat er een beetje eerlijke strijd is
Je bent best een lieverdquote:Op zondag 12 juli 2015 17:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik tackle ze wel voor je zodat er een beetje eerlijke strijd is
Ken je er meer die de moeite waard zijn?quote:
Nogmaals: en het probleem is?quote:Op zondag 12 juli 2015 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ze vind me lekker, zegt ze.
Niemand zegt dat.
Niemand heeft dat ooit gezegd
Ik wilde mezelf concertkaartje cadeau doen, maar my god wat duur jaquote:Op zondag 12 juli 2015 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde mijn moeder concertkaarten voor Barbra cadeau doen. My god, wat duur.
Nou ja, wanneer ik zeg mijn moeder, bedoel ik mijn moeder en mijzelf. Maar het was ook al in no time uitverkochtquote:Op zondag 12 juli 2015 17:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik wilde mezelf concertkaartje cadeau doen, maar my god wat duur ja
Goed punt, en nee. Misschien was er eentje waar ik nog nooit van gehoord hebquote:Op zondag 12 juli 2015 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ken je er meer die de moeite waard zijn?
Lieverd, we hebben het steeds over Barbra Streisand gehadquote:Op zondag 12 juli 2015 17:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed punt, en nee. Misschien was er eentje waar ik nog nooit van gehoord heb
Sorry, was afgeleid door dat gedoe met die tieten.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieverd, we hebben het steeds over Barbra Streisand gehad. Wel een beetje opletten, hè.
Hosti werd waarschijnlijk afgeleid door jouw persoonlijkheid.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lieverd, we hebben het steeds over Barbra Streisand gehad. Wel een beetje opletten, hè.
Terechtquote:Op zondag 12 juli 2015 17:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, was afgeleid door dat gedoe met die tieten.
Noem haar dan De Neus, is het voor iedereen duidelijkquote:Op zondag 12 juli 2015 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 12 juli 2015 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Noem haar dan De Neus, is het voor iedereen duidelijk
Ja geen idee, maar is nog steeds verwarrendquote:
quote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 17:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Noem haar dan De Neus, is het voor iedereen duidelijk
Ssst, hoeft niet iedereen te wetenquote:Op zondag 12 juli 2015 17:03 schreef Dqod het volgende:
Hosti is een lieve kleine grote knuffelbeerbitch :$
Die ken ik nietquote:
Our little secretquote:Op zondag 12 juli 2015 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ssst, hoeft niet iedereen te weten
Niet zeuren, gewoon er van genietenquote:Op zondag 12 juli 2015 17:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja geen idee, maar is nog steeds verwarrend
Wist ik toch alquote:Op zondag 12 juli 2015 17:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ssst, hoeft niet iedereen te weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |