Zondequote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 16:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het type film waar we beiden van houden.
Niet zo klagen jijquote:
Je ziet er nog steeds prima uit toch?quote:
Nope, ze hadden eerst even gekeken of dat het probleem was dus ik heb nog geen geld uitgegeven.quote:
Hoe oud is het toestel?quote:Op zondag 12 juli 2015 16:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope, ze hadden eerst even gekeken of dat het probleem was dus ik heb nog geen geld uitgegeven.
Gewoon halfdoof zijn. Ook geen last van zeurende mensen. Gewoon BAM, mentaal afsluitenquote:Op zondag 12 juli 2015 16:16 schreef Scary_Mary het volgende:
Het voordeel van ouder worden is ook dat je gewoon je bril af kan zetten (en het een stuk minder ziet)
Ok, puntje voor jouquote:
Mentaal? Fysiek lukt ook al hoorquote:Op zondag 12 juli 2015 16:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon halfdoof zijn. Ook geen last van zeurende mensen. Gewoon BAM, mentaal afsluiten
Balans eh. Balans :$quote:
Ook met BAM! ?quote:
Altijd Bam. Even die stembandjes kapotknallen alvorens je je afsluit. Balans, nogmaalsquote:
De mijne blijven toch liever heelquote:Op zondag 12 juli 2015 16:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd Bam. Even die stembandjes kapotknallen alvorens je je afsluit. Balans, nogmaals
Ik zou je nooit durven lastig te vallenquote:Op zondag 12 juli 2015 16:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen hebben niks te willen als ze me lastigvallen :$
On a sidenote:
[ afbeelding ]
Mooi zo. Ik ben als een kat. Kom wel naar iemand toe voor aandacht :$quote:Op zondag 12 juli 2015 16:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou je nooit durven lastig te vallen
En buffet!
Staart opzij en anus eerst.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik ben als een kat. Kom wel naar iemand toe voor aandacht :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |