d'r gaat geneukt wordenquote:Op zondag 12 juli 2015 15:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Had het al eens gepitched aan haar en ze zou kijken. Kreeg net een app van d'rZe had al die tijd mijn nummer nog gewoon bewaard
Whehehe, geef niet, je wordt immer ook een dagje ouder natuurlijkquote:
Don't say thatquote:Op zondag 12 juli 2015 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, geef niet, je wordt immer ook een dagje ouder natuurlijk
quote:
Ja, ik ook.quote:
Samzz is anders vrij duidelijk over haar kinderwens hoor.quote:
Is het type film waar we beiden van houden.quote:
Die boeit me nietquote:
Hoe is t met jouw tinderchick?quote:
Zondequote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 16:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is het type film waar we beiden van houden.
Niet zo klagen jijquote:
Je ziet er nog steeds prima uit toch?quote:
Nope, ze hadden eerst even gekeken of dat het probleem was dus ik heb nog geen geld uitgegeven.quote:
Hoe oud is het toestel?quote:Op zondag 12 juli 2015 16:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nope, ze hadden eerst even gekeken of dat het probleem was dus ik heb nog geen geld uitgegeven.
Gewoon halfdoof zijn. Ook geen last van zeurende mensen. Gewoon BAM, mentaal afsluitenquote:Op zondag 12 juli 2015 16:16 schreef Scary_Mary het volgende:
Het voordeel van ouder worden is ook dat je gewoon je bril af kan zetten (en het een stuk minder ziet)
Ok, puntje voor jouquote:
Mentaal? Fysiek lukt ook al hoorquote:Op zondag 12 juli 2015 16:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon halfdoof zijn. Ook geen last van zeurende mensen. Gewoon BAM, mentaal afsluiten
Balans eh. Balans :$quote:
Ook met BAM! ?quote:
Altijd Bam. Even die stembandjes kapotknallen alvorens je je afsluit. Balans, nogmaalsquote:
De mijne blijven toch liever heelquote:Op zondag 12 juli 2015 16:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd Bam. Even die stembandjes kapotknallen alvorens je je afsluit. Balans, nogmaals
Ik zou je nooit durven lastig te vallenquote:Op zondag 12 juli 2015 16:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mensen hebben niks te willen als ze me lastigvallen :$
On a sidenote:
[ afbeelding ]
Mooi zo. Ik ben als een kat. Kom wel naar iemand toe voor aandacht :$quote:Op zondag 12 juli 2015 16:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou je nooit durven lastig te vallen
En buffet!
Staart opzij en anus eerst.quote:Op zondag 12 juli 2015 16:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik ben als een kat. Kom wel naar iemand toe voor aandacht :$
Samen schuldig zijn? :$quote:Op zondag 12 juli 2015 16:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]![]()
Nou ja, ik ben ook niet geheel onschuldig wat dit betreft
Face down, ass upquote:
Meer batman links?quote:Op zondag 12 juli 2015 16:27 schreef Barbusse het volgende:
It's hot. But, not as hot the night Johnny Vitti got married.
Moest lachenquote:
Bels, Duke Nukem Forever is uitgespeeld. Duurde een eeuwigheid.quote:
Dat win ik met mijn 7-mijls passenquote:Op zondag 12 juli 2015 16:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Deal, wie het eerst bij de dessertbar is
quote:Op zondag 12 juli 2015 16:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is een goede tactiek dit hoor, valt het minder op
Ik waarschuw je wel, heb voedselnijd :$quote:Op zondag 12 juli 2015 16:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Deal, wie het eerst bij de dessertbar is
Pandapunten al kwijt?quote:
Never. Ik bespring mensen en bijt in ledematenquote:
prizefightquote:Op zondag 12 juli 2015 16:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Never. Ik bespring mensen en bijt in ledematen
*Haalt tong langs snijtandenquote:
Slightly aroused right now.quote:
Kijken of Scary Mary nog durft, nuquote:
Forum Opties | |
---|---|