Regelen we altijd ff vantevoren, ja. Je weet maar nooit wanneer het eens nodig is.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij weet alle verzekeringen van je partners?
Hoe zien je benen er inmiddels uit?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Regelen we altijd ff vantevoren, ja. Je weet maar nooit wanneer het eens nodig is.
Littekenbehandelingen enzo
Verstandigquote:Op zondag 12 juli 2015 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Regelen we altijd ff vantevoren, ja. Je weet maar nooit wanneer het eens nodig is.
Littekenbehandelingen enzo
Hoe is het?quote:
Vanochtend m'n billen en borsten. Nu even niks, ik zit op de bank en geniet van een komkommertjequote:
Goedquote:
MIquote:Op zondag 12 juli 2015 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanochtend m'n billen en borsten. Nu even niks, ik zit op de bank en geniet van een komkommertje.
Is de regen voorbij daar ja?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Net terug van 't strand. En als het zonnetje even doorzet, kan ik straks nog even een wasje doen
.
Vanaf vanmorgen 9 uur. Maar het is nog wel heel vochtig in de lucht, dan droogt de was nietquote:
quote:Op zondag 12 juli 2015 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanochtend m'n billen en borsten. Nu even niks, ik zit op de bank en geniet van een komkommertje.
Ben behoorlijk hitsig vandaag, dus deze MIquote:Op zondag 12 juli 2015 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorryquote:Op zondag 12 juli 2015 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben behoorlijk hitsig vandaag, dus deze MI
Geen idee, ff kijkenquote:Op zondag 12 juli 2015 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe zien je benen er inmiddels uit?
Hehehehequote:
Ja prima, druk weekend gehad, vandaag ff rustig aan doen en hitsig zijn.quote:
How do you knowquote:
Hitsig zijn? Met dit weer?quote:Op zondag 12 juli 2015 12:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja prima, druk weekend gehad, vandaag ff rustig aan doen en hitsig zijn.
pure fantasie, ik zwijmelde gewoon evenquote:Op zondag 12 juli 2015 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
How do you know?
[..]
Hitsig zijn? Met dit weer?
Ja sinds gisteren ineens, net of ik krols benquote:Op zondag 12 juli 2015 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
How do you know?
[..]
Hitsig zijn? Met dit weer?
Rare combi maar wel lekker, schijfjes komkommer met ketchupquote:
Hij is met Cue_ op stap geweest.quote:
*Vies lachjequote:Op zondag 12 juli 2015 12:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja sinds gisteren ineens, net of ik krols ben![]()
Maar vanavond waarschijnlijk een bbq
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |