SPOILER: Deadly_KissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SproetjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HilzillahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SilverSjoiisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MaJoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RonderotondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bottoms_upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BarreltjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KapiteinCupcakeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Leonietje83Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fien10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FelinecatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MazouOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnomatopeeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SmallishBearOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sam1993Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SaarahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe![]()
JunkieXP
L0t
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 0% gewijzigd door Cassandra87 op 13-07-2015 18:45:29 ]![]()
Zo ga je op vakantie, zo zijn we weer een topic verderNog gefeliciteerd Hillz en Majo! En welkom Tyler-Girl!
![]()
Hier gister 4 dagen voor NOD getest ivm barbecue en verjaardag, heel licht streepje. Vanochtend weer getest en het streepje is iets donkerder. Het is vast stom, maar het eerste streepje is net zo licht als de vorige keer (waarna ik toch gewoon ongesteld werd), en ik voel me ontzettend onzeker. Kan de vlag pas echt uit als het een knalstreep is? Of zou het toch..? Door vorige keer heb ik echt het gevoel dat ik/vriend een soort randdebielen zijn als het op zwangerschapstesten aankomt..![]()
Wat zeggen jullie? De onderste is van vanochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is geen twijfel over mogelijk dat je zwanger bentgefeliciteerd! Wel idd heel vroeg getest dus fingers crossed.
![]()
Jaaa een streep!!![]()
Ik duim ook dat hij er na NOD nog zit!Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Ono! Dat zijn 4 streepjes hoor...
Ik ga nog even 4 dagen extra duimen!!
Maar iig alvast een
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Ook ik zie heel duidelijke strepen!!dus de test van MaJo doorstaan ze met vlag en wimpel
Nu duimen dat het een plakker is!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Trouwens nog over slapende baby wakker maken om vast te houden: dat is toch het slechtste wat je kunt doen?tenminste dat is me altijd verteld dat je geen slapende baby's wakker moet maken, en geen slapende dieren
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
/noobstandquote:Op zondag 12 juli 2015 10:40 schreef MaJo het volgende:
Trouwens nog over slapende baby wakker maken om vast te houden: dat is toch het slechtste wat je kunt doen?tenminste dat is me altijd verteld dat je geen slapende baby's wakker moet maken, en geen slapende dieren
Ik weet niet of het t slechtste is wat je kan doen. Heb wel vaker gehoord van mensen die meerdere kinderen hebben hun baby in de ochtend gewoon wakker maken om 'mee te draaien met de routine van het gezin'. Binnen drie weken hadden hun baby's wel een beter ritme in de nacht, waardoor de ouders dus niet om en om hoefde te nachtbraken.
Maar, dit is van horen zeggen, ik heb het verder niet opgezocht..
/einde noobstand
Edit: om vast te houden is een ander verhaal, daar las ik even overheen!![]()
![]()
Oh jongens, ik word helemaal blij van jullie jompelsIk hoop zo dat het een plakker is.. van mij mogen de komende dagen voorbij vliegen
![]()
![]()
![]()
Never wake a sleeping babyquote:Op zondag 12 juli 2015 10:40 schreef MaJo het volgende:
De keren dat wij dat met saar deden, om welke reden dan ook, zaten wij uiteindelijk met een oververmoeide en overpikkelde baby.
Daarom is plannen ook net wat lastiger met een jonge baby, Nu ze bijna 1 is heeft ze vaste slaapmomenten en is t makkelijker.S. 2014
J. 2016![]()
preciesquote:Op zondag 12 juli 2015 14:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Never wake a sleeping baby
De keren dat wij dat met saar deden, om welke reden dan ook, zaten wij uiteindelijk met een oververmoeide en overpikkelde baby.
Daarom is plannen ook net wat lastiger met een jonge baby, Nu ze bijna 1 is heeft ze vaste slaapmomenten en is t makkelijker.
Een collega vertelde dat ze haar eerste kindje vaak slapend oppakte omdat ze haar dan zo lief vond. Bij haar tweede kindje heeft ze dat nooit gedaan. Het eerste kindje slaapt nu slecht en de tweede als een roosje. Het kan toeval zijn natuurlijk maar denk wel dat het met elkaar te maken heeft.
Net als mensen die vinden dat het doodstil moet zijn als de baby slaapt. Dat zijn later van die lichtslapers die overal van wakker worden
Dit warme weer is goed voor mijn gewicht, ik eet dan stukken mindervandaag weer een halve kilo eraf
Ik zie heel duidelijk een streep hoor onomatopee!! Ik duim dat het een plakker is!!!
Mijn NOD mag naar 30 juli aub.![]()
Duidelijke strepen hoor Onomatopee! Duim voor een mooie plakker!
Mijn NOD mag naar 5 augustus. Hoop voorlopig de laatste NOD, mijn geduld begint op te raken. Ja, nu al...![]()
Zelfs ik zie een streepje Ono, en ik ben niet eens gevorderd :pdus Gefeliciteerd
Uiteraard duim ik mee voor een plakker.
![]()
Dankjullie![]()
Zoe_Hart en Gala6183, hoe is het bij jullie? Jullie hadden vandaag je NOD toch?
Leonietje,![]()
![]()
Ik heb sinds donderdag heel regelmatig menstruatieachtige krampen gehad. Gisteravond vlak voor ik ging slapen kwam daar voor het eerst een spoortje roze afscheiding bij, na 4 dagen krampen dus. En vandaag op heel de dag een inlegkruisje vol met roze en geen krampen meer gevoeld. Ik zit nu op dag 28, dus het is voor mijn doen wel laat, gemiddeld zit mijn cyclus op 26 dagen. Ik heb gisteren een early test gedaan en die was negatief. Was wel met niet al te geconcentreerde urine (wel de eerste van de dag, maar anderhalve liter water gedronken de avond ervoor) maar ik vrees dat ik morgen alsnogga krijgen
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Mehquote:Op maandag 13 juli 2015 16:19 schreef Gala6183 het volgende:
Migraine en een vermoeden van. Hopelijk heeft Zoe beter nieuws!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Crosspost:
Ik ben net zo slim geweest om te kijken op mijn online omgeving van het ziekenhuis of daar iets te vinden was en daar staat inderdaad de uitslag van mijn bloedtestNu weet ik natuurlijk niet hoe ik het moet lezen
Internet leert mij dat een waarde tussen 30 en 60 inhoudt dat ik een eisprong heb gehad. Mijn waarde is 66. Iemand enig idee hoe dit te interpreteren valt? Zwanger?
![]()
![]()
Ik kan niet wachten tot donderdag, dan gaan ze pas bellen
Ook meh. Maar ik duim nog even door voor je! En anders gezellig samen naar de volgende ronde.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:29 schreef Zoe_Hart het volgende:
Ik heb sinds donderdag heel regelmatig menstruatieachtige krampen gehad. Gisteravond vlak voor ik ging slapen kwam daar voor het eerst een spoortje roze afscheiding bij, na 4 dagen krampen dus. En vandaag op heel de dag een inlegkruisje vol met roze en geen krampen meer gevoeld. Ik zit nu op dag 28, dus het is voor mijn doen wel laat, gemiddeld zit mijn cyclus op 26 dagen. Ik heb gisteren een early test gedaan en die was negatief. Was wel met niet al te geconcentreerde urine (wel de eerste van de dag, maar anderhalve liter water gedronken de avond ervoor) maar ik vrees dat ik morgen alsnogga krijgen
Edit: Dat staat er lullig, zo bedoel ik het nietIk duim gewoon door!
[ Bericht 6% gewijzigd door Gala6183 op 13-07-2015 16:40:03 ]![]()
Balen Gala en Zoe eventueel ook, maar geen bloed is goed
Als.je die waarde nu eens door de google heen gooit.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:33 schreef MaJo het volgende:
Crosspost:
Ik ben net zo slim geweest om te kijken op mijn online omgeving van het ziekenhuis of daar iets te vinden was en daar staat inderdaad de uitslag van mijn bloedtestNu weet ik natuurlijk niet hoe ik het moet lezen
Internet leert mij dat een waarde tussen 30 en 60 inhoudt dat ik een eisprong heb gehad. Mijn waarde is 66. Iemand enig idee hoe dit te interpreteren valt? Zwanger?
![]()
![]()
Ik heb verdet echt geen idee.S. 2014
J. 2016![]()
Dat was ook mijn mantra de afgelopen dagen en ik had ergens goede hoop toen ik voor de derde dag op rij krampen had zonder enig roze verlies (normaal gaan die twee dingen bij mij redelijk gekoppeld). Dus het viel gisteravond na 4 dagen krampen wel echt even zwaar tegen... En normaal gaat het roze verlies altijd wel over in echte menstruatie. Is op dit moment nog niet zo, maar ik durf niet heel hoopvol meer te zijn eigenlijk. Zou ook niet weten hoe roze verlies op dag 27 als iets positiefs uitgelegd kan worden eigenlijkquote:Op maandag 13 juli 2015 16:34 schreef MaJo het volgende:
Balen Gala en Zoe eventueel ook, maar geen bloed is goed
Staat in mijn stukje tekst dat ik dat gedaan hebquote:Op maandag 13 juli 2015 16:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als.je die waarde nu eens door de google heen gooit.
Ik heb verdet echt geen idee.Tussen de 30-60 is eisprong
Ik vatte hem niet lullig op hoor!quote:Op maandag 13 juli 2015 16:34 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Ook meh. Maar ik duim nog even door voor je! En anders gezellig samen naar de volgende ronde.
Edit: Dat staat er lullig, zo bedoel ik het nietIk duim gewoon door!
Bloedprikken is van week na eisprong/dag 21 toch? Dan kan het natuurlijk geen gevolg van een zwangercshap zijn wnt je ei is dan nog niet genesteld...quote:Op maandag 13 juli 2015 16:33 schreef MaJo het volgende:
Crosspost:
![]()
![]()
Volgens mij is het een teken dat je een eisprong hebt gehad enndat jenprogesteron waarde wat hoger is dan normaal. Je ziet die in een zwsch ook stijgen naar veel hogere waardes nog, maar dat kan nog nit zo snel... Bij clomid zijn volgens mijn snelle google skills de waardes wel vaker verhoogd, soms wel tot boven de 100.Kwak![]()
Dag 25quote:Op maandag 13 juli 2015 16:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Bloedprikken is van week na eisprong/dag 21 toch? Dan kan het natuurlijk geen gevolg van een zwangercshap zijn wnt je ei is dan nog niet genesteld...
Volgens mij is het een teken dat je een eisprong hebt gehad enndat jenprogesteron waarde wat hoger is dan normaal. Je ziet die in een zwsch ook stijgen naar veel hogere waardes nog, maar dat kan nog nit zo snel... Bij clomid zijn volgens mijn snelle google skills de waardes wel vaker verhoogd, soms wel tot boven de 100.Als de eisprong wel op dag 14 was zou het wel moeten kunnen lijkt me? Maar ik bedacht net ook dat ik progesteron heb gehad om een menstruatie op te wekken dus zou kunnen dat dat invloed heeft op de progesteron waarde
Bij clomid is de eisprong vaak later omdat de follikels vaak wat groter doorgroeien, en bik clomid is de progesteronwaarde igv een eisprong vaak ook hoger, dis dat zijn twee dingen die me een logischer verklaring lijken dan een zwangwrschap of eerder gebruik van progesteron om de menstruatie op te wekkenquote:Op maandag 13 juli 2015 16:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dag 25Als de eisprong wel op dag 14 was zou het wel moeten kunnen lijkt me? Maar ik bedacht net ook dat ik progesteron heb gehad om een menstruatie op te wekken dus zou kunnen dat dat invloed heeft op de progesteron waarde
Wat niet zegt dat je niet zwanger kunt zijn, maar dat zie je niet zo makkelijk aan progesteronwaarde zo pril in de evt. zwsch.Kwak![]()
Duidelijkquote:Op maandag 13 juli 2015 17:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Bij clomid is de eisprong vaak later omdat de follikels vaak wat groter doorgroeien, en bik clomid is de progesteronwaarde igv een eisprong vaak ook hoger, dis dat zijn twee dingen die me een logischer verklaring lijken dan een zwangwrschap of eerder gebruik van progesteron om de menstruatie op te wekken
Wat niet zegt dat je niet zwanger kunt zijn, maar dat zie je niet zo makkelijk aan progesteronwaarde zo pril in de evt. zwsch.Dan is het een kwestie van afwachten tot donderdag (dan belt de arts) en eventueel een testje als ik het niet meer houd
Ja dat sowiesoquote:Op maandag 13 juli 2015 19:12 schreef .Sparkling. het volgende:
Je hebt in ieder geval een eisprong gehad majo! Fijn joh, dat meteen de eerste ronde aanslaat!
Gefeliciteerd Onomatopee!Ik hoop op een plakker!
Ook gewoon eenvoor de eisprong van MaJo, fijn dat dat gelukt is!
![]()
Dat is een vierling tochquote:Op zondag 12 juli 2015 10:25 schreef Barreltje het volgende:
Ono! Dat zijn 4 streepjes hoor...
Ik ga nog even 4 dagen extra duimen!!
Maar iig alvast een?
Gefeliciteerd Ono!!!![]()
Uit nieuwsgierigheid toch een testje gedaan maar die was negatief. Nu een paar dagen afwachten
He, balen Zoe en Gala![]()
![]()
Majo, maf dat je de uitslagen wel al online in kan zien maar nog moet wachten tot donderdag! Waar krijg je precies een uitslag over (ik ben niet zo thuis in het clomid-verhaal)? En ik zag in de OP dat je NOD 20 juli was, dus nu een negatieve test hoeft nog niet per se wat te zeggen toch? Heel spannende dagen in elk geval voor je, ik duim![]()
Hier lijkt het alsof m'n borsten een klein groeispurtje hebben gehad, heel bizarIk vind het heel onwerkelijk
, een streepje maar eigenlijk weet/merk je nog net niks. Morgen de "echte" test..
![]()
Dat laatste kan goed hoor; had ik ook. Nog is 3 weken later moest ik een grotere bh en die ligt inmiddels ook veel te klein te zijn in mn kastquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:22 schreef onomatopee het volgende:
![]()
Majo, maf dat je de uitslagen wel al online in kan zien maar nog moet wachten tot donderdag! Waar krijg je precies een uitslag over (ik ben niet zo thuis in het clomid-verhaal)? En ik zag in de OP dat je NOD 20 juli was, dus nu een negatieve test hoeft nog niet per se wat te zeggen toch? Heel spannende dagen in elk geval voor je, ik duim![]()
Hier lijkt het alsof m'n borsten een klein groeispurtje hebben gehad, heel bizarIk vind het heel onwerkelijk
, een streepje maar eigenlijk weet/merk je nog net niks. Morgen de "echte" test..
.
Welkom in de wereld van eerste tekenen van zwangerschap.
![]()
Ja beetje suf is het welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:22 schreef onomatopee het volgende:
![]()
Ik krijg de uitslag van de progesteron waarde in mijn bloed, daaraan kunnen ze zien of er een eisprong is geweest. Vandaag is dag 28 van mijn cyclus dus vandaar voor de zekerheid een testje. Maar op basis van ovulatietesten is mijn NOD inderdaad de 20ste
Oeh dat gaat al hard dan!Ik heb vanaf mijn eisprong superlast van mijn tepels, echt vreemd
Oh wat snel al!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:22 schreef onomatopee het volgende:
Morgen de 'echte' test? Clear blue?
Hoop voor je dat je ei een sprongetje heeft gemaaktquote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja beetje suf is het welIk krijg de uitslag van de progesteron waarde in mijn bloed, daaraan kunnen ze zien of er een eisprong is geweest. Vandaag is dag 28 van mijn cyclus dus vandaar voor de zekerheid een testje. Maar op basis van ovulatietesten is mijn NOD inderdaad de 20ste
Oeh dat gaat al hard dan!Ik heb vanaf mijn eisprong superlast van mijn tepels, echt vreemd
Misschien dan nog geen twee streepjes, maar dan doet je lichaam iig wat het hoort te doen!
:)![]()
Hier dag 36 trouwens(Ja ik weet het, dat is normaal en het kan nog wel even duren..)
Maar als ik het huis verlaat denk ik niet: Heb ik m'n mobiel en portomonnee bij me, maar heb ik m'n tampons bij me?
Komt door de progesteronstijgingquote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
daar kun je typische zwangerschapsverschijnselen krijgen!
![]()
En?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:37 schreef FritzWepper het volgende:
Vandaag zou hier, zoals jullie dat noemen, NOD moeten zijn.S. 2014
J. 2016![]()
Bah. Ochtendmisselijkheid is naar.![]()
Verder verwacht ik geen tweede streepje aanstaand weekend
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Hier sinds vanochtend bloed. En veel ook
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:39 schreef Zoe_Hart het volgende:
Hier sinds vanochtend bloed. En veel ook
thanks voor de uitleg! Ik heb volgens mij alle symptomen uit het boekje momenteelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:23 schreef coccinelle het volgende:
[..]
Komt door de progesteronstijgingdaar kun je typische zwangerschapsverschijnselen krijgen!
Balen Zoe
say what?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 18:50 schreef SilverSjoiis het volgende:
Bah. Ochtendmisselijkheid is naar.![]()
Verder verwacht ik geen tweede streepje aanstaand weekend
Ja, ik schrok er vanochtend ook van. Maar t kan gewoon écht niet. 7, 6 & 5 dagen voor en 1 dag na eisprong sex gehad. Alleen de kwaliteit vanquote:zn zaad is natuurlijk niet geweldig.
vandaar dat ik er niets van verwacht.
nou ja het kán natuurlijk altijdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:24 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Ja, ik schrok er vanochtend ook van. Maar t kan gewoon écht niet. 7, 6 & 5 dagen voor en 1 dag na eisprong sex gehad. Alleen de kwaliteit vanzn zaad is natuurlijk niet geweldig.
vandaar dat ik er niets van verwacht.
maar echt spugen ook of alleen misselijk? Wanneer is je NOD? Ik ga gewoon voor je duimen hoor
Even een egopost
Dat is gek... Ik heb bloed. Een week te vroeg. En nu? Ongesteld? Verlaat iets geraakt met de echo? Het is helder geen oud. Niet extreem veel. Gewoon net als normaal.![]()
innestelingsbloeding? Of toevallig sex gehad gisteren? Ik heb de dag erna ook wel eens bloedverliesquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:30 schreef Hilzillah het volgende:
Even een egopost
Dat is gek... Ik heb bloed. Een week te vroeg. En nu? Ongesteld? Verlaat iets geraakt met de echo? Het is helder geen oud. Niet extreem veel. Gewoon net als normaal.
Het zou inderdaad wel kunnen, maar dan is t echt een wereldwonderquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
nou ja het kán natuurlijk altijdmaar echt spugen ook of alleen misselijk? Wanneer is je NOD? Ik ga gewoon voor je duimen hoor
M'n NOD is zaterdag. Lief en ik gaan lekker een weekendje er uit m'n z'n tweeën
Dus zaterdag gaan we samen sticky gluren als t nog niet los gebroken is!
Ik hoefde net aan niet over te geven, gelukkig!Life is what happens to you, while you're busy making other plans!![]()
Oeh! Op de hoeveelste dag zit je? Wat vreemdquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:30 schreef Hilzillah het volgende:
Even een egopost
Dat is gek... Ik heb bloed. Een week te vroeg. En nu? Ongesteld? Verlaat iets geraakt met de echo? Het is helder geen oud. Niet extreem veel. Gewoon net als normaal.
Dan is het goed toch?! Gaan jullie een test doen?quote:
Sjois, spannend. Hoop dat je zaterdag idd naar een sticky (met positief resultaat) mag gluren.
Hillz, kan ook niet helpen. Klinkt wel vreemd ja.![]()
Volgende week dinsdag zou nod zijn. Het is wel meer dan een innesteling zou moeten veroorzaken. En ook niet gebatst.![]()
Is het echt de hele dag door bloedverlies? Want ik heb begrepen dat een innestelingsbloeding best wat bloedverlies kan geven. Anders zou ik het ook niet kunnen verklarenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:17 schreef Hilzillah het volgende:
Volgende week dinsdag zou nod zijn. Het is wel meer dan een innesteling zou moeten veroorzaken. En ook niet gebatst.
Ik kwam er net pas achter. Naja, morgen nog bloed = lichaam van de wap. En anders misschien een innesteling. Ik voelde ook steekjes links onderin. Zo'n minuut of 5. Ook nooit eerder gevoeld.
Naja.... Ga er maar gewoon van uit dat ik lek blijf.![]()
Ik heb ook weleens gelezen dat een innestelingsbloeding best wat bloed kan zijn Hillz, en in combinatie met een week te vroeg.. Maar snap dat je er vanuit gaat dat je lek blijft![]()
SilverSjoiis, oh wat spannend, dat klinkt goed! Zou het weekendje weg wel heel bijzonder maken
Jeutjequote:Op dinsdag 14 juli 2015 09:34 schreef silliegirl het volgende:
Dat laatste kan goed hoor; had ik ook. Nog is 3 weken later moest ik een grotere bh en die ligt inmiddels ook veel te klein te zijn in mn kast.
Welkom in de wereld van eerste tekenen van zwangerschap.
Ik heb vanochtend als test een bh aan gedaan die normaal in de kast ligt omdat 'ie eigenlijk te groot is en ik te laat was met terugbrengen (
). Normaal kan er een ruime hand bij, maar nu zit hij eigenlijk prima. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen
Een CB ja, maar ook 'echt' omdat vandaag m'n NOD isquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:18 schreef Soof-87 het volgende:
Oh wat snel al!Morgen de 'echte' test? Clear blue?
Het resultaat verscheen eigenlijk al binnen een paar seconden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dus ik denk dat ik voorzichtig doorschuif naar Z&G.. En ik doe vandaag een extra dansje voor de regengoden, in de hoop dat jullie me snel achterna komen![]()
![]()
![]()
Jaaaaaahaaaaaaaa!! Dat is hem hè!! DE streep!!
Had jij niet in het vorige topic dat beetje streep die geen streep bleek te zijn?![]()
Wat ik me overigens wel afvroeg: ik zit nu op oeiikgroei uit te rekenen wat de UD zou moeten zijn. Volgens hun schema zou ik (op basis van m'n laatste menstruatie die begon op 19 juni en gemiddelde cyclusduur) pas op 20 juli moeten kunnen testen. Had ik deze keer dan zo'n korte cyclus (ik had m'n NOD gebaseerd op ovulatietesten)? Want ik zou dan zo'n 9 dagen eerder positief getest hebben dan verwacht wordt, dat kan eigenlijk niet toch?Iemand enig idee?
En ja Hilz, dat was ik! Vandaar dat ik dacht, ik gooi 'm nu op FOK, dan wordt het in elk geval tegen me gezegd als ik het me verbeeld![]()
![]()
Was de vorige bloeding geen innesteling, en ben je nu niet langer zwanger als je denkt?
In ieder geval:![]()
![]()
![]()
![]()
Die gedachte schoot ook al door me heen, maar dat zou wel heel bizar zijn tochquote:Op woensdag 15 juli 2015 09:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Was de vorige bloeding geen innesteling, en ben je nu niet langer zwanger als je denkt?
In ieder geval:![]()
![]()
![]()
Dan zou ik nu al 9 weken zijn
![]()
Het zou wel dat vorige streepje verklaren (vergelijkbaar met eerste streepje wat ik hier postte). Maar ik heb wel een menstruatie van 4 dagen gehad, dat lijkt me lang voor een innesteling..
En ik maar denken dat zwangerschapstesten redelijk foolproof zijn![]()
![]()
Ono, als je deze maand een vroege eisprong had kan dit prima. Die calculator gaat uit van een gemiddelde cyclus dus als je enigzins onregelmatig bent heb je daar niks aanik zou er gewoon van uit gaan dat je nu vier weken bent. Gefeliciteerd!
disclaimer![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2015 09:08 schreef onomatopee het volgende:
Ik heb ook weleens gelezen dat een innestelingsbloeding best wat bloed kan zijn Hillz, en in combinatie met een week te vroeg.. Maar snap dat je er vanuit gaat dat je lek blijft![]()
SilverSjoiis, oh wat spannend, dat klinkt goed! Zou het weekendje weg wel heel bijzonder maken
[..]
JeutjeIk heb vanochtend als test een bh aan gedaan die normaal in de kast ligt omdat 'ie eigenlijk te groot is en ik te laat was met terugbrengen (
). Normaal kan er een ruime hand bij, maar nu zit hij eigenlijk prima. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen
[..]
Een CB ja, maar ook 'echt' omdat vandaag m'n NOD is
Het resultaat verscheen eigenlijk al binnen een paar seconden:Dat is een dikke streep hoor, en wat voor één!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dus ik denk dat ik voorzichtig doorschuif naar Z&G.. En ik doe vandaag een extra dansje voor de regengoden, in de hoop dat jullie me snel achterna komen![]()
Ik had achteraf ook een vroege eisprong; ik vind die digitale clearblue dingen fijn, dan heb je een soort van indicatie hoe ver je bent. Zou je ook nog kunnen doen!
Je zit alleen al vrij vlot op 3+ (3 weken na bevruchting, dus 5 weken zwanger). Bij echte twijfel even de VK bellen, dan kunnen ze een vroege echo doen om de termijn te bepalen.![]()
Och daar zeg je ook wat SQ, dat ligt wel voor de hand ja. Goeie tip ook van de CB, als ik er nou veel over blijf nadenken vandaag ga ik die morgen inderdaad even doenThanks dames!
![]()
Jaaaa ono dat is onmiskenbaar een streepIk hoop dat we je snel volgen naar Z&G
Ik ben bang dat het hier toch niet raak is. Ik heb flinke krampen inmiddels dus denk dat er een menstruatie aan zit te komen
We hebben vanmiddag de eerste afspraak bij de fertilliteitsarts/gyneacoloog.. Zie er best een beetje tegenop, heb geen ervaring met uitstrijkjes en etc dus vind dat nog t ergst![]()
![]()
veel succes! Valt hartstikke mee hoorquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:25 schreef sproetjes het volgende:
We hebben vanmiddag de eerste afspraak bij de fertilliteitsarts/gyneacoloog.. Zie er best een beetje tegenop, heb geen ervaring met uitstrijkjes en etc dus vind dat nog t ergsthet is even ongemakkelijk maar je hebt er daarna geen last van ofzo.
Weet je ook wat ze precies gaan doen?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Thnxquote:Op woensdag 15 juli 2015 12:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
veel succes! Valt hartstikke mee hoorhet is even ongemakkelijk maar je hebt er daarna geen last van ofzo.
Weet je ook wat ze precies gaan doen?
En nee dat vind ik nog t vervelende. Ik kreeg een info folder met wat te verwachten. Maar daar hebben ze t ook over naar klinkende dingen als foto's maken met contrastvloeistof en de baarmoedermond openen enz![]()
Ik reken iig op een echo en een uitstrijkje + bloed voor mij. En zaadonderzoek en bloed voor
Ik zie nu op de website van t zkh dit:
Wat houdt het OFO in ?
Begonnen wordt met de anamnese (ziektegeschiedenis) van de vrouw en de man, deze worden in een computerprogramma ingevoerd om op basis van de uitkomsten van het onderzoek uw zwangerschapskansen te berekenen. Aansluitend zal een lichamelijk onderzoek van de vrouw plaatsvinden, aangevuld met een echoscopisch onderzoek en eventueel de afname van een uitstrijkje en een kweekafname van de baarmoedermond.
De volgende afspraken worden gemaakt voor het aanvullende onderzoek:
- Een cyclus analyse. Hierbij wordt gedurende 1 cyclus met behulp van een echoscopisch onderzoek gekeken, naar de ontwikkeling van het slijmvlies van de baarmoeder en naar de ontwikkeling van een eitje in de eierstok. Doel is het vaststellen van de eisprong.
- Onderzoek van het bloed. Dit is een hormonaal onderzoek en een onderzoek naar mogelijke infecties.
- Onderzoek van het sperma vindt plaats om de kwaliteit van het zaad te beoordelen. Zijn de uitslagen hiervan bekend kan een samenlevingstest (post-coitum-test) worden afgesproken.
- Onderzoek naar de doorgankelijkheid van de eileiders door middel van een foto; een HSG (hysterosalpingografie) of eventueel een kijkoperatie (diagnostische laparoscopie), sluit het onderzoek meestal af.
En dat laatste zie ik dus erg tegenop. Weet iemand of dit standaard gebeurd? Of alleen als er indicatie is
[ Bericht 20% gewijzigd door sproetjes op 15-07-2015 12:47:23 ]![]()
Ik heb geen idee sproetjes, ik kreeg alleen de anamnese, inwendige echo en bloedonderzoek. Ik heb het idee dat dat laatste onderzoek iets is wat ze doen als ze verder niks vinden? Maar dat weet ik niet zeker. Hoe laat moet je? Dan zul je het allemaal te horen krijgen.
Sproetjes weet niet precies wat jullie verhaal is, maar hier, met duidelijke oorzaak man ook een HSG gehad. Denk dat ze toch wilden uitsluiten dat het niet aan beiden lag.
Het voelde bij mij best wel even vervelend (menstruatie krampen gevoel) maar verdween ook vrij gauw weer.![]()
Ik heb ook alleen een echo en bloedonderzoek gehad. Voor mij was het ook "de eerste keer" en ik vond het ook vrij ongemakkelijk.. Die gyn was ook vrij koel (helemaal niet zo fijn) en er stond nog een co mee te kijken ook.. De tweede gynaecoloog deed het veel beter, door rustig over koetjes en kalfjes te praten ter afleiding.
Wat ik heb begrepen vindt een Hsg (en zeker kijkoperatie, das best nog een ingreep!) pas later plaats. In het geval van IVF of ICSI is het namelijk ook niet relevant, volgens mij!
oh, sluit 11. Niet dus.. Zal wel heel erg verschillen per locatie. Waar ga je heen?
had helemaal geen onderzoek, die kreeg alleen een potje mee.
![]()
Om 15.45 uur vanmiddag
Ik ga indd maar gewoon zo zen mogelijk proberen af te wachten haha.
Wij hebben nog geen verhaal eigenlijk... Na een jaar proberen nog niet zwanger, ik kan aan mijn cyclus tot nu toe niks vreemds ontdekken (temperatuur nu sinds 5 cycli) dus we gaan het zien.
Ik moet overigens naar het Viecuri in Venlo![]()
![]()
He wat balenquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:29 schreef Hilzillah het volgende:
Ja, toch echt lek. Geen inesteling. Jammer hoor...En wat een ontzettend korte cyclus?
Ik ga denk ik snel met je meedoen als ik af moet gaan op de krampen in mijn buik
Succes sproetjes!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Precies een week te vroeg ja. Beetje gek. Maar dan gaan we nu écht tegelijk op. Voor volgende maand enzo![]()
Succes sproet!!![]()
![]()
Succes Sproetjes. Venlo is voor mij ook het dichts bijzijnde ziekenhuis......;)
Raar dat je nu ineens week voorloopt Hilz.
en nog eenvoor Ono en haar streepje
![]()
![]()
Ja dat is dan wel weer tofquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:57 schreef Hilzillah het volgende:
Precies een week te vroeg ja. Beetje gek. Maar dan gaan we nu écht tegelijk op. Voor volgende maand enzo![]()
Succes sproet!!Simultaan batsen
![]()
![]()
Succes sproet!
Envoor Hilz en Majo.
Hier gaat m'n vruchtbare periode binnenkort aanbreken verwacht ik.
Zou het deze ronde raak zijn?
We hebben een huis gekocht en moeten 1 augustus uit ons appartement zijn. Dus we zijn echt druk aan het inpakken enzo. We krijgen pas 15 oktober de sleutel van het nieuwe huis waar dan ook nog het nodige aan verbouwd moet worden. We hebben gelukkig wel tijdelijke woonruimte maar een beetje kamperen zal het wel worden de komende maanden. Al zou het deze ronde raak zijn ben ik uitgerekend in april. Dan zal het huis wel af zijn. Ideaal is het allemaal niet, maar ik ga hiervoor geen pauze inlassen.![]()
Viel me gelukkig allemaal heel erg mee. Er is gekeken (kort) en gevoeld en een inwendige echo gemaakt. Baarmoedermond zag er keurig uit. Op de echoWas goed te zien dat ik in de tweede helft van mn cyclus zat, rechtse eierstok zag er goed uit. Er was goed te zien dat links de eisprong was geweest. Er zat nog een vrij groot follikel/geel lichaam (ik hoorde dr zeggen 3,5e cm) die de volgende keer wel weg moest zijn. Ik vond dat ze een beetje reageerde met oh ohmaar ze zei dat dat wel vaker voorkwam (ze had het over draden die achterbleven).
Ze gaan iig vanaf dag 10 in komende cyclus het in de gaten houden met inwendige echos, en dan een week na ovulatie bloedprikken.
Manlief moet ondertussen een potje langsbrengen en dan krijgen we na mijn volgende cyclus meteen samen een afspraak en uitslagen overal van.
Oh en ik moest vooral stoppen met temperaturen want ze zei daar wordt je alleen maar gek van en is zo stressvol, lekker ontspannen en vooral relaxed doen.
Dus volgens mij was t allemaal wel goed op eerste gezicht. Al maak ik me dan weer druk om dat achtergebleven "iets"
Man is wel echt te zwaar (wat we wisten) en moet daar echt iets aan gaan doen.
[ Bericht 3% gewijzigd door sproetjes op 15-07-2015 17:17:44 ]![]()
Gelukkig dat het meeviel sproetjes, hopen dat er niets raars naar voren komt en dat het snel raak is bij jullie.![]()
![]()
Fijn dat het meeviel sproetjes..
Hoezo moet vriend afvallen?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Omdat hij echt te zwaar is, zijn bmi is 30+ dus voor zn gezondheid en omdat overgewicht de zaadproductie ook negatief kan beinvloeden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:44 schreef Barreltje het volgende:
Fijn dat het meeviel sproetjes..
Hoezo moet vriend afvallen?Thnx!quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:39 schreef Fien10 het volgende:
Gelukkig dat het meeviel sproetjes, hopen dat er niets raars naar voren komt en dat het snel raak is bij jullie.ik hoop mee en ben benieuwd naar t zaadonderzoek van mn man
![]()
Ahh.. mijn lief heeft ook een bmi van 30+ vandaar..
Hoe heeft een hoger bmi invloed op de zaad productie?
Pm/dm mag ook hoor!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Volgens mij is daar geen consensus over, maar het is waarschijnlijk dat overgewicht problemen in de hormonenhuishouding veroorzaakt waardoor de spermakwaliteit afneemt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:29 schreef Barreltje het volgende:
Ahh.. mijn lief heeft ook een bmi van 30+ vandaar..
Hoe heeft een hoger bmi invloed op de zaad productie?
Pm/dm mag ook hoor!![]()
Ja zoiets zei mijn gyn ook. Het hoéft geen invloed te hebben erop, maar de kans was wel groter dat t wel invloed had. Plus het is natuurlijk ook gezonder voor hem als ie wat afvalt.![]()
Fijn dat het meeviel sproetjes! En goed ook dat ze het nu goed kan monitoren met echo's en dergelijke
Ik denk echt dat ik ongesteld ga worden, ben echt niet te genieten
Hier is het bloed sinds vanmiddag al zo goed als pleite, op dag 2 al
Dat is wel erg weinig voor een menstruatie? Zou het niet toch een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest?quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:40 schreef Zoe_Hart het volgende:
Hier is het bloed sinds vanmiddag al zo goed als pleite, op dag 2 al
Ik vind het ook snel! Het was gister overdag wel vrij hevig, maar sinds het middaguur is het nog maar zeer weinig. Maar een innesteling is toch nooit zo hevig dacht ik? Ik heb serieus sinds donderdag al flinke krampen en pas dinsdagochtend bloed gezien, maar voor mijn gevoel ben ik dus al een week ongesteldquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig voor een menstruatie? Zou het niet toch een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest?![]()
Hoe zat het ook al weer met pijn in de tetten op de schaal van Risu?
Hmmm ja geen idee hoeveel bloed je bij een innesteling verliest maar heb wel eens begrepen dat dat net zoveel kan zijn als 1 dag menstruatie. Wel vreemd ook die lange krampen! Ik heb sinds gisteren dus ook die krampen en nog steeds geen bloedquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:51 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik vind het ook snel! Het was gister overdag wel vrij hevig, maar sinds het middaguur is het nog maar zeer weinig. Maar een innesteling is toch nooit zo hevig dacht ik? Ik heb serieus sinds donderdag al flinke krampen en pas dinsdagochtend bloed gezien, maar voor mijn gevoel ben ik dus al een week ongesteld![]()
Voel me echt ongesteld zonder bloed inderdaad
Oeh weet het niet meer precies, maar last van?quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:59 schreef SilverSjoiis het volgende:
Hoe zat het ook al weer met pijn in de tetten op de schaal van Risu?
Dit is wat Dottey ooit heeft gezegd over de schaal van Risu:En dit zegt Risu er over:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat nog niet begrijpt of eerder hebt gelezen. Je bent ook nieuw in dit topic hihi![]()
Borstenpijn op de schaal van Risu, dat zal je alleen in dit topic vinden hoor.
Als je boven de 3.0 uitkomt is het een teken dat er wel eens meer aan de hand kan zijn dan alleen PMS klachten![]()
Risu zelf had een tijdje terug een 5.0 op de schaal van Risu, toen ze de trap af kwam lopen. Ikzelf kom niet echt boven de 2.5 uitIk kan alleen niet de originele quote vindenquote:Op maandag 16 februari 2015 14:20 schreef Risu het volgende:
[..]
Schaal van risu komt beetje door mij. Ik had toen ik nog in wohts zat 2 keer erg gevoelige borsten en bleek beide keren zwanger. Ik duide de pijn toen aan met een schaal. Zo van 1.0 is normaal en 2.0 is al gevoeliger, 5.0 is dan omg blijf er vanaf. Eigenlijk kan iedereen daar zijn eigen ingeving in geven want het is nergens op gebaseerd behalve dan je eigen beleving en vergelijking met 'mislukte' pogingen.
Bestaat 0,0 op de schaal van Risu ook? Ik voel helemaal niks
Er ligt een hele grote Milkareep op mij te wachten als ik ongesteld word.Ik heb met mezelf afgesproken dat ik 'm pas mag opeten als het zover is.
MaJo, morgen telefoontje of je een eisprong hebt gehad of niet? Succes!:)![]()
Hahaha bij is t momenteel; Blijf er vanaf!en ik heb echt nooit last van zere tetten, ook niet als ik ongesteld moet worden. Dus ik vermoed dat ik nieuwe kwaaltjes aan het ontwikkelen ben
Soof vandaag word ik inderdaad gebeld
Sjois nieuw kwaaltje of toch gewoon zwanger?![]()
Ik blijf krampen houden maar mijn temperatuur blijft juist oplopenik wacht het dus nog ongeduldig af
Niet om iets aan te wakkerenquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:04 schreef MaJo het volgende:
Ik blijf krampen houden maar mijn temperatuur blijft juist oplopenik wacht het dus nog ongeduldig af
maar in de eerste weken van mijn eerste zwangerschap had ik echt vreselijke krampen. Omdat ik niet wist dat ik zwanger was dacht ik dat het vanwege medicatie tegen endometriose was; dus slikte ik de max aan ibuprofen op een dag. Zoveel pijn deed het
.
Ik ben benieuwd!![]()
Ik wil niet je hoop opjagen ofzo, maar ik had ook veel krampen en ik heb hier nog iets gepost als "kom maar door dan, dan kunnen we naar de volgende ronde!" Dus eh...quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:04 schreef MaJo het volgende:
Oh! Ik ben spuit elf nu zie ik.. Nouja, +1 bij tante dus!![]()
![]()
Ik had inderdaad gelezen dat krampen ook een symptoom kunnen zijn dus ik blijf voorlopig nog hoop houden, vooral omdat de temperatuur op blijft lopen. Overmorgen testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden
Ik was bij mijn eerste zwangerschap echt in de overtuiging dat ik ongesteld zou worden, zo voelden de krampen ook precies.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:37 schreef MaJo het volgende:
Ik had inderdaad gelezen dat krampen ook een symptoom kunnen zijn dus ik blijf voorlopig nog hoop houden, vooral omdat de temperatuur op blijft lopen. Overmorgen testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden![]()
Ik hoop natuurlijk voor je dat het wat anders betekentquote:Op donderdag 16 juli 2015 07:50 schreef SilverSjoiis het volgende:
Hahaha bij is t momenteel; Blijf er vanaf!en ik heb echt nooit last van zere tetten, ook niet als ik ongesteld moet worden. Dus ik vermoed dat ik nieuwe kwaaltjes aan het ontwikkelen ben
Maar ik had inderdaad hetzelfde. Allemaal extra klachten opeens toen ik bezig was om zwanger te worden die me eerder nooit opgevallen waren, gek werd ik van.Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
spannend! Krampen had ik inderdaad ook... precies dezelfde als dat ik ongesteld werd.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:37 schreef MaJo het volgende:
Ik had inderdaad gelezen dat krampen ook een symptoom kunnen zijn dus ik blijf voorlopig nog hoop houden, vooral omdat de temperatuur op blijft lopen. Overmorgen testen als ik dan nog niet ongesteld ben gewordenLife is what happens while you are busy making other plans...![]()
Whaaaa meiden ik word zenuwachtig door jullie![]()
Eerst het gesprek van de gyn maar eens afwachten
Majo, hier ook veel krampjes in het begin. Heeft ook echt wel wat weken aangehouden. Dat ik elke keer naar het toilet liep en bij mezelf dacht. "Bereid je maar voor..."
Probeer je zelf niet gek te maken en wacht nog een paar dagen af
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
Hier ook krampen vooraf. Maar verder gedacht, we zien wel..
Twee dagen voor nod wist ik t al zeker dys toen durfde ik wel te testen![]()
Ik heb het even teruggezocht, 2 dagen voor NOD had ik vage krampjes. Ik heb pas 2 dagen na NOD getest though, ik had 'm wat ruimer ingecalculeerd. De ronde daarvoor had ik meer 'verschijnselen' dus ik wilde mezelf niet teleurstellen. Maar die krampjes had ik ook de niet gelukte ronde daarvoor, dus op zich zei het ook niets bij mij.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Net gebeld door de gyn en het zag er allemaal goed uitIk mag dus door met de clomid (als het niet raak is
)
Gelijk even nagevraagd of het zinvol was voor vriend om toch zijn zaad te laten testen (vanwege niet ingedaalde ballen en 2x geopereerd aan liesbreuk) en dat leek hem wel zinvol. Dus morgen potje halen![]()
fijn dat de chlomid aanslaat MaJo! en fijn dat een zaadonderzoek plaats gaat vinden.
hoezo moet je een potje ophalen?
en mijn kat is kapothij kroelt en knuffelt en loopt achter me aan, maar geen 2 streepjes ( nu 11 dagen in de cyclus, dus ook niet NET voor een NOD ofzo).. grmmbl!! daar gaat een van mijn "tekenen"
[ Bericht 51% gewijzigd door Barreltje op 17-07-2015 09:26:04 ]Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Ik dacht ook dat ik ongesteld was geworden. Erge buikpijn én bloed! Dag 1 compleet lek (als in; vlek wil niet meer uit matras), dag 2 en 3 wat minder bloed en dag 4 niks meer en negatieve test in het ziekenhuis. Op dag 5 had ik een positieve test (2 dagen na nod)![]()
Het potje is om het goedje in te doenquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:09 schreef Barreltje het volgende:
fijn dat de chlomid aanslaat MaJo! en fijn dat een zaadonderzoek plaats gaat vinden.
en mijn kat is kapothij kroelt en knuffelt en loopt achter me aan, maar geen 2 streepjes ( nu 11 dagen in de cyclus, dus ook niet NET voor een NOD ofzo).. grmmbl!! daar gaat een van mijn "tekenen"
Maar 3 dagen voor NOD zou best nog te vroeg kunnen zijn toch? De een maakt meer hcg aan dan de ander. Dus zou de hoop nog niet meteen opgeven
En waarom schrijven veel mensen chlomid? Het is toch echt clomidJullie maken me wel een beetje gekquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:17 schreef coccinelle het volgende:
Ik dacht ook dat ik ongesteld was geworden. Erge buikpijn én bloed! Dag 1 compleet lek (als in; vlek wil niet meer uit matras), dag 2 en 3 wat minder bloed en dag 4 niks meer en negatieve test in het ziekenhuis. Op dag 5 had ik een positieve test (2 dagen na nod)Misschien toch morgen weer testen
Ik kom hier ook weer om een hoekje gluren...
We willen graag een derde boef (m/v) om ons gezin compleet te maken.
Vandaag ongesteld geworden en deze of volgende ronde gaan we er weer voor!R 09-10-2010
M 20-04-2013![]()
11 de dag van cyclus. . Niet na eisprong..
Hoi, ik meld me hier alvast maar, na al wat maanden meelezen.
Ik heb zojuist bij de ha mn spiraaltje laten verwijderen (de derde in de reeks, ongeveer 11 jaar gehad in totaal), dus nu afwachten of alles op gang komt.
Ik vind het super spannend. Ik was nooit echt bezig met het idee van kinderen krijgen, maar afgelopen jaar ging ik opeens heel hard rammelen. Ik ben nu 34, en 3 jaar samen met mijn vriend.
Hij twijfelt nog wel zo nu en dan, maar hij is een vreselijke twijfelaar over alles (zijn verhuizing naar mijn huis heeft 7 maanden geduurd..).
We gaan eerst maar wat weken condooms gebruiken, en afwachten of mijn cyclus op gang komt. Maar toch heel spannend!
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.![]()
Top!!!quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:51 schreef MaJo het volgende:
Net gebeld door de gyn en het zag er allemaal goed uitIk mag dus door met de clomid (als het niet raak is
)
Gelijk even nagevraagd of het zinvol was voor vriend om toch zijn zaad te laten testen (vanwege niet ingedaalde ballen en 2x geopereerd aan liesbreuk) en dat leek hem wel zinvol. Dus morgen potje halen![]()
Wauw... Spannend! Best een lange tijdquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:09 schreef Barreltje het volgende:
verder een lastig verhaal..
Leuk! En hoi!quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:57 schreef lemonlime het volgende:
Ik heb zojuist bij de ha mn spiraaltje laten verwijderen (de derde in de reeks, ongeveer 11 jaar gehad in totaal), dus nu afwachten of alles op gang komt.
Ik vind het super spannend. Ik was nooit echt bezig met het idee van kinderen krijgen, maar afgelopen jaar ging ik opeens heel hard rammelen. Ik ben nu 34, en 3 jaar samen met mijn vriend.
Hij twijfelt nog wel zo nu en dan, maar hij is een vreselijke twijfelaar over alles (zijn verhuizing naar mijn huis heeft 7 maanden geduurd..).
We gaan eerst maar wat weken condooms gebruiken, en afwachten of mijn cyclus op gang komt. Maar toch heel spannend!
Wat leuk!quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:39 schreef Piekie81 het volgende:
Vandaag ongesteld geworden en deze of volgende ronde gaan we er weer voor!![]()
![]()
Welkomquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:39 schreef Piekie81 het volgende:
Vandaag ongesteld geworden en deze of volgende ronde gaan we er weer voor!Ohquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:57 schreef Barreltje het volgende:
11 de dag van cyclus. . Niet na eisprong..Dan heb je een poes die al voor de eisprong weet dat het raak is
Welkom! Maar waarom eerst nog condooms gebruiken?quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:57 schreef lemonlime het volgende:
We gaan eerst maar wat weken condooms gebruiken, en afwachten of mijn cyclus op gang komt. Maar toch heel spannend!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Om mn vriend nog wat wen-ruimte te geven. Hij heeft gewoon altijd veel tijd nodig voor grote beslissingen, en twijfelt aan zichzelf. Hij is iemand die dingen op zijn eigen manier doet, en er slecht tegen kan als hij gestuurd wordt (heb ik vreselijk af moeten leren, want ik ben juist heel directief). En is dus bang dat hij niet kan omgaan met de directe behoefte van een kind. Ik heb juist echt alle vertrouwen in hem, het is de liefste persoon die ik ooit ontmoet hebquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welkom! Maar waarom eerst nog condooms gebruiken?
Hij wil absoluut kinderen, maar dan wel het liefst in hele kleine stapjes
Ah ok dan snap ik het, ik dacht dat het samenviel met de zin dat je lichaam kan gaan wennenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:06 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Om mn vriend nog wat wen-ruimte te geven. Hij heeft gewoon altijd veel tijd nodig voor grote beslissingen, en twijfelt aan zichzelf. Hij is iemand die dingen op zijn eigen manier doet, en er slecht tegen kan als hij gestuurd wordt (heb ik vreselijk af moeten leren, want ik ben juist heel directief). En is dus bang dat hij niet kan omgaan met de directe behoefte van een kind. Ik heb juist echt alle vertrouwen in hem, het is de liefste persoon die ik ooit ontmoet heb
Hij wil absoluut kinderen, maar dan wel het liefst in hele kleine stapjesDan zou ik zeker niet pushen nee en het stapje voor stapje doen. Het is dan al heel wat dat hij deze stap met je wil zetten
Yep, is ook zo. Nu nog kijken hoe ik hem ooit zo ver krijg dat hij me ten huwelijk vraagtquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok dan snap ik het, ik dacht dat het samenviel met de zin dat je lichaam kan gaan wennenDan zou ik zeker niet pushen nee en het stapje voor stapje doen. Het is dan al heel wat dat hij deze stap met je wil zetten
![]()
Gewoon zeggen, of zelf vragen, werkt helaas averechts
Ik herken dit wel een beetjequote:Op donderdag 16 juli 2015 20:17 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Yep, is ook zo. Nu nog kijken hoe ik hem ooit zo ver krijg dat hij me ten huwelijk vraagt![]()
Gewoon zeggen, of zelf vragen, werkt helaas averechtsMijn vriend heeft ook wat tijd nodig om te schakelen soms maar gaat er daarna wel vol voor
Hij heeft me geheel onverwacht vorig jaar ten huwelijk gevraagd. Ik heb af en toe laten weten dat ik dat toch best graag zou willen en toen dat zaadje eenmaal geplant was toen is het langzaam gaan groeien bij hem
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het ooit wel gebeurt, maar dan in zijn tempo en niet dat van mijquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik herken dit wel een beetjeMijn vriend heeft ook wat tijd nodig om te schakelen soms maar gaat er daarna wel vol voor
Hij heeft me geheel onverwacht vorig jaar ten huwelijk gevraagd. Ik heb af en toe laten weten dat ik dat toch best graag zou willen en toen dat zaadje eenmaal geplant was toen is het langzaam gaan groeien bij hem
Als je dat maar weet dan kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:22 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het ooit wel gebeurt, maar dan in zijn tempo en niet dat van mij
Ik word echt helemaal niet goed van die clomid zo af en toe. Het is fijn dat het bestaat echt begrijp me niet verkeerd. Maar ik weet inmiddels wel wat vrouwen in de overgang meemaken. De ene na de andere opvlieger. Bleh..
En dat samen met die verhuizing maakt dat ik er even helemaal klaar mee ben.![]()
Wij hebben ook een tijdje condooms gebruikt na het stoppen met de pil.wentijd en ontpiltijd. En uiteindelijk toch nog een maand eerder begonnen dan gepland.
![]()
December 2012 laatste pil, april 2013begonnen. (Baby maart 2015)![]()
Wij ook een tijdje condooms. Gestopt met de nuvaring december 2013, gestopt met condooms begin juli 2014 en nu een tweeling van maart 2015 (2 maanden te vroeg geboren)![]()
Ik snap je helemaalquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:19 schreef Fien10 het volgende:
Ik word echt helemaal niet goed van die clomid zo af en toe. Het is fijn dat het bestaat echt begrijp me niet verkeerd. Maar ik weet inmiddels wel wat vrouwen in de overgang meemaken. De ene na de andere opvlieger. Bleh..
En dat samen met die verhuizing maakt dat ik er even helemaal klaar mee ben.Ik zie er ook niet echt naar uit om weer te mogen slikken
De zwangerschapssymptomen nemen toe: net als een kind zitten huilen bij die docu over de MH17Daarna mijn moeder gebeld omdat ik niet kon stoppen met janken
zo ging dat hier ook. Hij ging akkoord met ontpillen en condooms, kon hij langzaam wennen. Na een tijdje werd hij al onvoorzichtiger (als in, geen rubbers pakken rond mijn ei) maar voor hij het beestje een naam durfde te geven was hij ruim een half jaar verder.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:06 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Om mn vriend nog wat wen-ruimte te geven. Hij heeft gewoon altijd veel tijd nodig voor grote beslissingen, en twijfelt aan zichzelf. Hij is iemand die dingen op zijn eigen manier doet, en er slecht tegen kan als hij gestuurd wordt (heb ik vreselijk af moeten leren, want ik ben juist heel directief). En is dus bang dat hij niet kan omgaan met de directe behoefte van een kind. Ik heb juist echt alle vertrouwen in hem, het is de liefste persoon die ik ooit ontmoet heb
Hij wil absoluut kinderen, maar dan wel het liefst in hele kleine stapjes
Inmiddels vind hij het jammer dat we niet eerder gestart waren en kijkt hij enorm naar de geboorte uit. Mannen![]()
![]()
![]()
Maar dat ontpillen, wat is dat eigenlijk? Je bent toch gewoon vruchtbaar na het stoppen? Waar wacht je dan op zeg maar? Je wordt toch niet meer vruchtbaar hoe langer je met de pil gestopt bent..?![]()
Met ontpillen bedoel ik een regelmatige cyclus krijgen. Nou schoot dat nog geen donder op, direct een cyclus van gemiddeld 27 dagen met mijn ei voorbij dag 20, die zag ik niet aankomen
Maar vaak wil na t stoppen met ac de cyclusduur wel erg wisselen un t begin![]()
Hier was het andersom: vriend was heel erg makkelijk. 'Als we het beide willen, waarom er dan niet voor gaan?' En ik blijf de eeuwige twijfelaar. Dadelijk hebben we die grote verantwoordelijkheid, kunnen wij dat? Wat als.... Ben ik niet te jong? Wat zal de omgeving zeggen? Niet eerst een betere baan? Een nieuwe studie? Maar..... Dat soort omgein. Totdat vriend heel lief zei: 'Denk je dat we dat niet aan kunnen dan?' Op zo' sarcastische toon van 'wij kunnen alles aan'. Nou ja toen ben ik maar gewoon gestopt met de pil.
Dat was sowieso een goede zet, want ik ben al jaren klaar met dat gezeik rondom die pil. Stémmingswisselingen, niet normaal. Doorbraakbloedingen, dat soort dingen. Ik kon maar tegen 1 merk en daarvan de lichte variant van die standaard pil. Altijd ook gedoe bij de apotheek met verkeerde merkem krijgen en moeten bestellen enzo.![]()
Ik vind het ook heerlijk zonder anticonceptie! Nooit meer na hoeven denken hoe lang die ring erin zit enzoen gewoon minder troep in je lijf! Al maak ik dat nu weer goed met clomid
Dit klinkt wel heel erg als mijn menstruatie van deze keerquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:17 schreef coccinelle het volgende:
Ik dacht ook dat ik ongesteld was geworden. Erge buikpijn én bloed! Dag 1 compleet lek (als in; vlek wil niet meer uit matras), dag 2 en 3 wat minder bloed en dag 4 niks meer en negatieve test in het ziekenhuis. Op dag 5 had ik een positieve test (2 dagen na nod)![]()
Vandaag de derde dag en alles wat ik zie is een beetje roze en bruine afscheiding en gistermiddag was het ook al bijna niks. Maar dag 1 was ik ook compleet lek. Ik dacht vanavond nog wel wat krampen te voelen, maar dat was wel zo lichtjes dat ik me afvraag of ik me dat verbeeld heb
En welkom nieuwe streepjes tuurders!Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Fijn dat het aanslaat!!quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:51 schreef MaJo het volgende:
)
Gelijk even nagevraagd of het zinvol was voor vriend om toch zijn zaad te laten testen (vanwege niet ingedaalde ballen en 2x geopereerd aan liesbreuk) en dat leek hem wel zinvol. Dus morgen potje halen
Negatiefmijn lichaam houdt me weer flink voor de gek dus. Ik ga er nu maar vanuit dat het een dezer dagen losbreekt. Mijn temperatuur blijft echter gewoon hoog
Balen zeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:44 schreef MaJo het volgende:
Negatiefmijn lichaam houdt me weer flink voor de gek dus. Ik ga er nu maar vanuit dat het een dezer dagen losbreekt. Mijn temperatuur blijft echter gewoon hoog
Mijn temperatuur blijft altijd hoog tot de dag of de dag na het eerste bloedverlies. Dat wilt soms niet veel zeggen helaas.
Welkom piekie en lemonline!
Ik heb zelf een lastige week achter de rug. We geven het nog twee pogingen en gaan dan ook maar naar de huisarts. En ik heb er moeite mee. Het helpt ook niet dat ik een zwangere collega heb die elke koffiepauze over haar buik staat de wrijven. Ik gun het haar en het is niet haar schuld, maar het maakt het niet makkelijker.![]()
Maar Majo, je NOD is toch pas over een paar dagen?Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.![]()
en Majo,
daar komt het cliche weer : "relax"
nu is het dit topic er ook wel naar om al je twijfels en hoop te posten, maar ik vind je er soms redelijk krampachtig mee om gaan..
klamp je niet vast aan van alles en nog wat
als ik op mijn app kijk zie ik dat ik alle symptonen die je kan hebben al een keer gehad heb.. en uit de ervaringen van iedereen die uit de lurk stand komt blijkt ook dat alles varieert..
en jah.. ik heb ook zo m'n dagen en dan probeer ik ook te ontspannen
Hier duurde het 7 maanden voor S. bleef plakken, en in die maand had ik echt geen enkel sypmtoom, echt helemaal niks, terwijl de maanden ervoor ik ook bijna alles al een x gehad had...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:29 schreef Barreltje het volgende:
en Majo,
nu is het dit topic er ook wel naar om al je twijfels en hoop te posten, maar ik vind je er soms redelijk krampachtig mee om gaan..
als ik op mijn app kijk zie ik dat ik alle symptonen die je kan hebben al een keer gehad heb.. en uit de ervaringen van iedereen die uit de lurk stand komt blijkt ook dat alles varieert..
en jah.. ik heb ook zo m'n dagen en dan probeer ik ook te ontspannen![]()
Majo het is ook je eerste cyclus met clomid toch? Kan mij voorstellen dat je lijf daar ook op reageert en dan is het ook al anders natuurlijk... hoe dan ook hoop ik natuurlijk snel op een plakker.
S. 2014
J. 2016![]()
Dat kan ik me voorstellen dat dat lastig isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:56 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Balen zeg.
Mijn temperatuur blijft altijd hoog tot de dag of de dag na het eerste bloedverlies. Dat wilt soms niet veel zeggen helaas.
Welkom piekie en lemonline!
Ik heb zelf een lastige week achter de rug. We geven het nog twee pogingen en gaan dan ook maar naar de huisarts. En ik heb er moeite mee. Het helpt ook niet dat ik een zwangere collega heb die elke koffiepauze over haar buik staat de wrijven. Ik gun het haar en het is niet haar schuld, maar het maakt het niet makkelijker.Je gunt het anderen maar toch ook een keer jezelf
Zondag/maandag maar mijn LF is normaal 12 dagen dus dan zou het vandaag of morgen zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Maar Majo, je NOD is toch pas over een paar dagen?Tenzij mijn LF nu door de clomid verlengt is. Dus het kan ook nog maar ga er niet meer vanuit
Misschien komt het zo over maar het valt best mee hoor dat krampachtige. De laatste ronden had ik juist helemaal niet dat ik zo symptomen zat te staren maar nu met de clomid wel wat meerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:29 schreef Barreltje het volgende:
en Majo,
en jah.. ik heb ook zo m'n dagen en dan probeer ik ook te ontspannen![]()
En juist die meiden die uit de lurkstand komen zorgen dat ik er meer op let dan ik eigenlijk deed
Eerste ronde inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hier duurde het 7 maanden voor S. bleef plakken, en in die maand had ik echt geen enkel sypmtoom, echt helemaal niks, terwijl de maanden ervoor ik ook bijna alles al een x gehad had...
Majo het is ook je eerste cyclus met clomid toch? Kan mij voorstellen dat je lijf daar ook op reageert en dan is het ook al anders natuurlijk... hoe dan ook hoop ik natuurlijk snel op een plakker.Het zou ook best kunnen dat dit de eerste echte ronde is met voor mij normale symptomen die ik nog niet eerder had. Die gespannen borsten/keiharde tepels zijn echt nieuw voor me
Je hebt je ei toch nooit zo duidelijk opgespoord majo? Hoe weet je dan dat je lf regulier 12 dagen is?
Mijn lf was 5-7 dagen maar dan had ik echt geen streep gehad, is gewoon te vroeg.
En de hormonen veranderen je ook, qua symptomen. Gewoon even geduld hebben![]()
![]()
Ik heb een paar keer gehad dat mijn tepels heel gevoelig waren en dat ik dan na 12 dagen ongesteld werdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Je hebt je ei toch nooit zo duidelijk opgespoord majo? Hoe weet je dan dat je lf regulier 12 dagen is?
Mijn lf was 5-7 dagen maar dan had ik echt geen streep gehad, is gewoon te vroeg.
En de hormonen veranderen je ook, qua symptomen. Gewoon even geduld hebbenAlleen was dat dus steeds op rare momenten in de cyclus en daarom geen peil op te trekken. Normaal trok dat gevoel in mijn tepels na een dag of 2 weg maar nu is het dus gebleven
Gevoelige tepels boks! Ik blijf het wel houden tot ik ongesteld word. Het is zelfs zo erg dat ik gestopt ben met temperaturen. Dit is veel betrouwbaarder.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gehad dat mijn tepels heel gevoelig waren en dat ik dan na 12 dagen ongesteld werdAlleen was dat dus steeds op rare momenten in de cyclus en daarom geen peil op te trekken. Normaal trok dat gevoel in mijn tepels na een dag of 2 weg maar nu is het dus gebleven
![]()
![]()
Toen ik zwanger was, wist ik dit meteen, ik had andere krampen dan normaal en ik had hele dikke witte yoghurt-achtige afscheiding.![]()
Toen ik zwanger was dacht ik juist dat ik niet zwanger was. Enige ronde zonder zwangerschapskwaaltjes. Die kwamen pas met 6 weken (ok, ok, en mijn onwijze trek in zoute haring om 8 uur 's ochtends op dag van positieve test).
Als je een kortere LF hebt kun je in principe ook alleen maar testen rond de dag dat iedereen kan testen. Dus ongeveer 14 dagen na eisprong. De een piest al heel vroeg streepjes, zo'n 9 dagen na eisprong en de ander vrij laat. Hier dus 16 dagen na eisprong.![]()
Ik had 4 dagen voor NOD al een positieve test, ik wist 100% dat het toen raak was, en het werd ook meteen een dikke plus. Al na 3 maanden positief getest. Nu bij de tweede wacht ik al 2 jaar op een positieve test...![]()
Ik zit nog een week van NoD af. Heb wel wat kwaaltjes, Vanochtend vreselijk misselijk, telkens krampjes en het gevoel dat mn tetten groter zijn. Maar ik geloof er geen bal van hoor, elke maand heb ik wel weer wat anders wat zou kunnen wijzen op.... En dan word ik gewoon ongesteld.
Ik vind het trouwens vreselijk om niet aan de anticonceptie te zijn en baal ook daarom dat het al zo lang duurt. Ik zitvan kop tot kont onder de acne, oncontroleerbaar. Met de nuvaring was mijn huid veel beter. Ik word er echt heel erg naar van, maar dat moeten we er maar voor over hebben... Toch overweeg ik om daarom een pauze in te lassen zodat mijn huid tot rust kan komen. Ik weet t gewoon niet meer, niets helpt... Zodra ik ongesteld ben ga ik sowieso naar de huisarts, eens zien wat daar uitkomt.Warempel, een drempel.![]()
Dank voor jullie warme welkom!
Om direct maar even in te haken: bij allebei de zwangerschappen wist ik het ook al zeker voor ik getest had. Bij de tweede had ik op dag 28 een negatieve test, daar snapte ik niks van, ik voelde me zo zwanger. Nog een weekje gewacht en toen was daar de knaltest! Mijn gevoel heeft me wat dat betreft niet in de steek gelaten. Ik ben benieuwd hoe dat dit keer is!R 09-10-2010
M 20-04-2013![]()
Maar als je nu weer gaat pillen en dan weer stopt heb je toch hetzelfde weer?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:36 schreef Ronderotonde het volgende:
Ik zit nog een week van NoD af. Heb wel wat kwaaltjes, Vanochtend vreselijk misselijk, telkens krampjes en het gevoel dat mn tetten groter zijn. Maar ik geloof er geen bal van hoor, elke maand heb ik wel weer wat anders wat zou kunnen wijzen op.... En dan word ik gewoon ongesteld.
Ik vind het trouwens vreselijk om niet aan de anticonceptie te zijn en baal ook daarom dat het al zo lang duurt. Ik zitvan kop tot kont onder de acne, oncontroleerbaar. Met de nuvaring was mijn huid veel beter. Ik word er echt heel erg naar van, maar dat moeten we er maar voor over hebben... Toch overweeg ik om daarom een pauze in te lassen zodat mijn huid tot rust kan komen. Ik weet t gewoon niet meer, niets helpt... Zodra ik ongesteld ben ga ik sowieso naar de huisarts, eens zien wat daar uitkomt.S. 2014
J. 2016![]()
Ja dat lijkt mij ook...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar als je nu weer gaat pillen en dan weer stopt heb je toch hetzelfde weer?
Ik zit ook helemaal onder, echt niet tof![]()
Ik hoop steeds dat het iets is wat met de tijd minder wordt, maar dat zit er op dit moment nog niet echt in zo te zien
Ik zit nu op dag 4 van mijn menstruatie en voor de derde dag op rij is het maar weinig wat ik verlies. Wel weer krampen af en toe. Dat brengt het totaal aantal dagen krampen van deze cyclus op 9, ik ben ze nu wel zat
Zo ongesteld als nu ben ik nog nooit geweest! Ik zat bij de huisarts voor iets anders maar kaartte dat even aan en toen mompelde hij iets van "..misschien een vroege miskraam.." en dat was het. Zeg dan niets.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:31 schreef FritzWepper het volgende:
Dat is een duidelijke hoor! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
Waarom kun je niet blij zijn? Welke weg is dan zo lamg volgens jou? tot de bevalling? 9maanden zijn zo om en in de tussentijd heb je allerlei leuke dingen die je mag gaan regelen.(lijkt mij tenmiste. Het lijkt me geweldig om aan de slag te gaan met de babykamer, te gaan shoppen voor de baby enzo).
Gala, dat is idd een lullig en vreemd antwoord. En zeker niet iets wat je wik horen. Succes/sterkte.![]()
![]()
Fritz!!![]()
Gefeliciteerd! !Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Gefeliciteerd fritz!het werd wel weer tijd voor "streepjes"
![]()
Zoe ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Hopelijk is het nu snel voorbij
Gala wat een lompe hork zeg! En het is ook complete onzin. Vorige ronde was ik ook heel heftig ongesteld maar dat was absoluut geen miskraam. Anders zou deadly dat ook elke maand hebben
Hoe is het met deadly eigenlijk?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Gefeliciteerd Fritz!
Gefeliciteerd Fritz!
Een weekendje weg met vriend. En het eerste wc bezoekje was meteen pret: bloed! Kan ik in ieder geval lekker een wijntje drinkenCyclus van 27 dagen. Ik ben er vrij zeker van dat mijn lijf t weeë heeft opgepakt
![]()
Fritz gefeliciteerd!
Hoera, streepjes! Gefeliciteerd Fritz!
Silver, fijn dat je lijf het weer heeft opgepakt! Geniet van jullie weekendje![]()
![]()
Geniet van je weekend weg sjois! Lekker wijntje drinken![]()
Ik ben ook ongesteld geworden, op naar de volgende rondevandaag zes jaar samen met lief dus vanavond lekker uit eten
En klopt dus dat mijn LF 12 dagen isprecies 2 weken geleden was positieve ovulatietest.
[ Bericht 17% gewijzigd door MaJo op 18-07-2015 10:47:30 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Gefeliciteerd Fritz!
Top dat de Clomid aanslaat bij majo, jammer dat je nu ongesteld bwnt geworden. Wel prettig dat je nu weet hoelang de luteale fase bij jou duurt.
Silver, fijn dat je lijf het goed doet. Geniet van de wijn en jullie weekendje weg!![]()
Van harte gefeliciteerd Fritz en vriendin, ik gun jullie een voorspoedige 9 maanden met een prachtig resultaat!
Majo, gefeli met jullie jubileum, geniet van je etentje!Warempel, een drempel.![]()
Fritz woehoe gefeliciteerd!!!kom je meeposten in z&g?
Eens met dat het behoorlijk lomp uit de hoek komt ja. Maar onzin is het niet hoor. Er wordt niet gezegd dat elke vorm van fors bloedverlies een vroege miskraam is, maar het is wel degelijk een van de mogelijkheden als iemand ineens een behoorlijk heftigere menstruatie heeft dan normaal.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:33 schreef MaJo het volgende:
Gala wat een lompe hork zeg! En het is ook complete onzin. Vorige ronde was ik ook heel heftig ongesteld maar dat was absoluut geen miskraam. Anders zou deadly dat ook elke maand hebben
Bij mijn eigen vroege miskramen vloeide ik ook fors meer dan bij een gewone menstruatie. (en duurde het bovendien ongeveer 6 weken voordat ik weer menstrueerde, zoals te verwachten valt na een miskraam)
En ik hoor het van wel meer vrouwen dat ze hun vroege miskraam omschrijven als forse menstruatie.
Dus nee niet elke vroege miskraam geeft een grote leegloop, en niet elke vorm van fors bloedverlies is een vroege miskraam. Maar het is wel degelijk een mogelijkheid dus zo heel gek gedacht vind ik het niet van deze huisarts.:)![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:03 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Fritz gefeliciteerd!
Wat mooi gezegd Stroopwafelmeisje <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De kans bestaat ook zeker dat het wel zo is en mag ook benoemd worden maar hij had dan iets kunnen zeggen als "het zou kunnen dat". Door het zo stellig en ook nog eens lomp te zeggen kun je er helemaal weinig mee zeg maar.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:55 schreef mignonne het volgende:
Fritz woehoe gefeliciteerd!!!kom je meeposten in z&g?
[..]
Eens met dat het behoorlijk lomp uit de hoek komt ja. Maar onzin is het niet hoor. Er wordt niet gezegd dat elke vorm van fors bloedverlies een vroege miskraam is, maar het is wel degelijk een van de mogelijkheden als iemand ineens een behoorlijk heftigere menstruatie heeft dan normaal.
Bij mijn eigen vroege miskramen vloeide ik ook fors meer dan bij een gewone menstruatie. (en duurde het bovendien ongeveer 6 weken voordat ik weer menstrueerde, zoals te verwachten valt na een miskraam)
En ik hoor het van wel meer vrouwen dat ze hun vroege miskraam omschrijven als forse menstruatie.
Dus nee niet elke vroege miskraam geeft een grote leegloop, en niet elke vorm van fors bloedverlies is een vroege miskraam. Maar het is wel degelijk een mogelijkheid dus zo heel gek gedacht vind ik het niet van deze huisarts.
Ik hoop trouwens dat mijn zware menstruatie echt kwam door de progesteron en dat ik niet weer zo'n menstruatie krijg, wat een ramp is dat![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:33 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd fritz!het werd wel weer tijd voor "streepjes"
![]()
Zoe ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Hopelijk is het nu snel voorbij
Hoe is het met deadly eigenlijk?![]()
Ik heb binnen 3 kalendermaanden 2x een menstruatie gehad waarvan er wat mee kwam waar ik echt de rillingen van kreeg hoor!
Maarja..ik heb nooit een positieve test gehad dus het kan niet.
Maar het zag er uit als iets... twijfel nogsteeds![]()
Als ik de kalender mag geloven mag ik morgen weer de rode vlag uithangen.
Rare maand gehad, zere tepels! Warme wangen, buikpijn, vreetbruien...
Ach we wachten het maar weer af![]()
![]()
Vanaf wanneer kunnen je tetten groter worden eigenlijk? Er is iets anders, en ik weet niet eens waarom of wat precies. Maar het zou niet mogelijk moeten zijn want ik zit nog maar een week na mijn ei. NOD is de 24e...
Warempel, een drempel.![]()
Dat de arts zich wellicht wat meer geïnteresseerd of empathisch op had kunnen stellen daar ben ik het mee eens. Hoewel we er niet bij waren natuurlijk en niet weten hoe lomp of empathisch er wel of niet gereageerd is. Maar goed afgaande op wat hier gepost wordt, ja dat had best wat inlevender gekund.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
De kans bestaat ook zeker dat het wel zo is en mag ook benoemd worden maar hij had dan iets kunnen zeggen als "het zou kunnen dat". Door het zo stellig en ook nog eens lomp te zeggen kun je er helemaal weinig mee zeg maar.
Ik hoop trouwens dat mijn zware menstruatie echt kwam door de progesteron en dat ik niet weer zo'n menstruatie krijg, wat een ramp is dat![]()
Ik reageerde vooral op dat jij zegt dat het complete onzin is. Dat is het zeker niet. Of het iets toevoegt om te weten dat dit een mogelijkheid is, is dan weer van een andere orde.:)![]()
Het ging inderdaad om de manier waarop hij het bracht. Oh ja hmm misschien wel een vroege miskraam. Maar omdat ik voor iets anders kwam ging hij er verder niet op in. En zelf was ik ook te verbaasd (ofzo) om er adrem op te reageren. Sowieso adrem reageren in het Duitsquote:Op zondag 19 juli 2015 11:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat de arts zich wellicht wat meer geïnteresseerd of empathisch op had kunnen stellen daar ben ik het mee eens. Hoewel we er niet bij waren natuurlijk en niet weten hoe lomp of empathisch er wel of niet gereageerd is. Maar goed afgaande op wat hier gepost wordt, ja dat had best wat inlevender gekund.
Ik reageerde vooral op dat jij zegt dat het complete onzin is. Dat is het zeker niet. Of het iets toevoegt om te weten dat dit een mogelijkheid is, is dan weer van een andere orde.is niet zo einfach.
En het is ook geen drama, we gaan gewoon weer vrolijk verder. Maar toch had ik het liever niet geweten, geloof ik.
En natuurlijk nogvoor Fritz! Jouw nick
. Je bent erg populair hier in de buurt!
![]()
Brrr dat klinkt niet prettigquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:28 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]![]()
Ik heb binnen 3 kalendermaanden 2x een menstruatie gehad waarvan er wat mee kwam waar ik echt de rillingen van kreeg hoor!
Maarja..ik heb nooit een positieve test gehad dus het kan niet.
Maar het zag er uit als iets... twijfel nogsteeds![]()
Als ik de kalender mag geloven mag ik morgen weer de rode vlag uithangen.
Rare maand gehad, zere tepels! Warme wangen, buikpijn, vreetbruien...
Ach we wachten het maar weer afMaar stel dat het een hele vroege miskraam is dan zou je nog niks eraan kunnen zien he? Ik bedoel het is nog geen kindje zeg maar. Ik hoop dat je rare symptomen misschien iets moois te betekenen hebben
Wat bedoel je met er is iets anders? Ik had deze maand vanaf de eisprong ook supergevoelige tepels en dat is nog steeds zo. Het kan dus van alles zijnquote:Op zondag 19 juli 2015 11:54 schreef Ronderotonde het volgende:
Vanaf wanneer kunnen je tetten groter worden eigenlijk? Er is iets anders, en ik weet niet eens waarom of wat precies. Maar het zou niet mogelijk moeten zijn want ik zit nog maar een week na mijn ei. NOD is de 24e...Volgens mij krijg je normaal gesproken zo rond je NOD last van je borsten als het echt bij zwangerschap hoort maar dat zullen de zwangere meiden je beter kunnen vertellen
Dus wanneer je zo'n vroege miskraam krijgt dan heb je last van veel meer bloedverlies? Ik weet nog dat ik een paar maanden geleden dacht dat dat bij mij het geval was maar er werd hier toen gereageerd dat je zo vroeg dat soort dingen nog niet kunt merken (geloof dat Kwak dat zei). Interessant om te weten dat het dus toch wel zo isquote:Op zondag 19 juli 2015 11:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat de arts zich wellicht wat meer geïnteresseerd of empathisch op had kunnen stellen daar ben ik het mee eens. Hoewel we er niet bij waren natuurlijk en niet weten hoe lomp of empathisch er wel of niet gereageerd is. Maar goed afgaande op wat hier gepost wordt, ja dat had best wat inlevender gekund.
Ik reageerde vooral op dat jij zegt dat het complete onzin is. Dat is het zeker niet. Of het iets toevoegt om te weten dat dit een mogelijkheid is, is dan weer van een andere orde.Woon je in Duitsland?quote:Op zondag 19 juli 2015 12:13 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Het ging inderdaad om de manier waarop hij het bracht. Oh ja hmm misschien wel een vroege miskraam. Maar omdat ik voor iets anders kwam ging hij er verder niet op in. En zelf was ik ook te verbaasd (ofzo) om er adrem op te reageren. Sowieso adrem reageren in het Duitsis niet zo einfach.
En het is ook geen drama, we gaan gewoon weer vrolijk verder. Maar toch had ik het liever niet geweten, geloof ik.
En natuurlijk nogvoor Fritz! Jouw nick
. Je bent erg populair hier in de buurt!
Waar woon je (ongeveer)? Mag ook in DM uiteraard
Bij beide zwangerschappen voelde ik mij al heel snel 'anders' na conceptie... De eerste keer waren we er nog niet zo actief mee bezig dus ik heb dat toen een beetje genegeerd, maar op een bruiloft 6 dagen na mijn eisprong heb ik de alcohol instinctmatig laten staan.quote:Op zondag 19 juli 2015 11:54 schreef Ronderotonde het volgende:
Vanaf wanneer kunnen je tetten groter worden eigenlijk? Er is iets anders, en ik weet niet eens waarom of wat precies. Maar het zou niet mogelijk moeten zijn want ik zit nog maar een week na mijn ei. NOD is de 24e...
Bij de tweede zwangerschap (de eerste werd helaas een mk) 'wist' ik het 5 dagen na mijn ei al dusdanig zeker dat ik al heel vroeg durfde te testen en 6 dagen voor nod al een tweede streepje had.![]()
Nee. Dan kun je last hebben van meer bloedverlies. Het hoeft niet zo te zijn maar t kan.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:05 schreef MaJo het volgende:
Dus wanneer je zo'n vroege miskraam krijgt dan heb je last van veel meer bloedverlies? Ik weet nog dat ik een paar maanden geleden dacht dat dat bij mij het geval was maar er werd hier toen gereageerd dat je zo vroeg dat soort dingen nog niet kunt merken (geloof dat Kwak dat zei). Interessant om te weten dat het dus toch wel zo is
Het is niet zo dat elke zware menstruatie een "waarschijnlijk vroege miskraam is". Maar het is wel degelijk een van de mogelijkheden. Hoeft niet, kan wel. T is niet zo zwart-wit.
En je weet dat dan eigenlijk alleen maar zeker wanneer je positief getest hebt en twee dagen later bijvoorbeeld ineens toch menstrueert cq een miskraam hebt. Ik heb ook wel eens forse menstruaties gehad en dat ik zeker wist niet zwanger te zijn. En dus 2 keer wel positief getest en daarna toch fors bloedverlies en 6 weken later pas weer aan de menstruatie. Evident vroege miskramen in de laatste gevallen en in de eerste gevallen zeker weten geen miskramen dus.
Alles kan. Het enige wat ik aangeef is dat een vroege miskraam gewoon 1 van de mogelijkheden is bij zwaar bloedverlies rond de datum van menstruatie. Het is alleen niet zo zwart-wit dat ieder zwaar blv een miskraam is en ook niet vice versa.:)![]()
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 19 juli 2015 14:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee. Dan kun je last hebben van meer bloedverlies. Het hoeft niet zo te zijn maar t kan.
Het is niet zo dat elke zware menstruatie een "waarschijnlijk vroege miskraam is". Maar het is wel degelijk een van de mogelijkheden. Hoeft niet, kan wel. T is niet zo zwart-wit.
En je weet dat dan eigenlijk alleen maar zeker wanneer je positief getest hebt en twee dagen later bijvoorbeeld ineens toch menstrueert cq een miskraam hebt. Ik heb ook wel eens forse menstruaties gehad en dat ik zeker wist niet zwanger te zijn. En dus 2 keer wel positief getest en daarna toch fors bloedverlies en 6 weken later pas weer aan de menstruatie. Evident vroege miskramen in de laatste gevallen en in de eerste gevallen zeker weten geen miskramen dus.
Alles kan. Het enige wat ik aangeef is dat een vroege miskraam gewoon 1 van de mogelijkheden is bij zwaar bloedverlies rond de datum van menstruatie. Het is alleen niet zo zwart-wit dat ieder zwaar blv een miskraam is en ook niet vice versa.Maar doel zelf op een keer dat ik dacht een vroege miskraam gehad te hebben omdat ik een soort kikkervisje verloor en daarna veel bloed en stolsels en toen werd er gezegd dat dit geen miskraam kon zijn omdat ik dan wel zwanger getest moest hebben. Maar door wat jij nu zegt geloof ik er wel weer in dat dat misschien toch wel het geval was toen
Als je toen getest hebt en de test was negatief dan is de kans het grootst dat er geen zwangerschap is geweestquote:Op zondag 19 juli 2015 14:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeltMaar doel zelf op een keer dat ik dacht een vroege miskraam gehad te hebben omdat ik een soort kikkervisje verloor en daarna veel bloed en stolsels en toen werd er gezegd dat dit geen miskraam kon zijn omdat ik dan wel zwanger getest moest hebben. Maar door wat jij nu zegt geloof ik er wel weer in dat dat misschien toch wel het geval was toen
Maar als het je houvast geeft om te denken dat het toch een zwangerschap is geweest dan kun ej dat natuurlijk in gedachten houden.
Bovendien is rond de 4 weken zwangerschap er nog geen duidelijke zwangerschap zichtbaar die je met het blote oog kunt zien. De vrucht/cellen zijn dan max 1.5 mm groot.:)![]()
Ik reageerde toen omdat ik het gevoel had dat men je een vroege MK probeerde aan te pratenquote:Op zondag 19 juli 2015 14:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeltMaar doel zelf op een keer dat ik dacht een vroege miskraam gehad te hebben omdat ik een soort kikkervisje verloor en daarna veel bloed en stolsels en toen werd er gezegd dat dit geen miskraam kon zijn omdat ik dan wel zwanger getest moest hebben. Maar door wat jij nu zegt geloof ik er wel weer in dat dat misschien toch wel het geval was toen
![]()
Een kikkervisje kun je vlgs mij met die termijn echt nog niet verliezen, dus dat zou idd geen aanwijzing zijn. Althans: als je een embryo ter grootte van een kikkervisje hebt zou je wel positief moeten testen ja.
Veel bloedverlies kan idd een vroege mk zijn, een derde (?Toch?) van de prille zwangerschappen eindigt in een MK waarvan de allermeeste op die manier, volgens mij voor 80% onopgemerkt want niet overtijd of maar een paar dagen. Ik vraag me dan af of je het een MK moet noemen, of gewoon een mislukte innesteling.Kwak![]()
Ach eigenlijk maakt het helemaal niks uitquote:Op zondag 19 juli 2015 14:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als je toen getest hebt en de test was negatief dan is de kans het grootst dat er geen zwangerschap is geweestMaar als het je houvast geeft om te denken dat het toch een zwangerschap is geweest dan kun ej dat natuurlijk in gedachten houden.
Bovendien is rond de 4 weken zwangerschap er nog geen duidelijke zwangerschap zichtbaar die je met het blote oog kunt zien. De vrucht/cellen zijn dan max 1.5 mm groot.Het ging er meer om dat het wel zou kunnen
Ik ben eens terug gaan lezen (OUD / Wachten op het tweede streepje deel 317) en klopt inderdaadquote:Op zondag 19 juli 2015 14:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik reageerde toen omdat ik het gevoel had dat men je een vroege MK probeerde aan te praten![]()
Een kikkervisje kun je vlgs mij met die termijn echt nog niet verliezen, dus dat zou idd geen aanwijzing zijn. Althans: als je een embryo ter grootte van een kikkervisje hebt zou je wel positief moeten testen ja.
Veel bloedverlies kan idd een vroege mk zijn, een derde (?Toch?) van de prille zwangerschappen eindigt in een MK waarvan de allermeeste op die manier, volgens mij voor 80% onopgemerkt want niet overtijd of maar een paar dagen. Ik vraag me dan af of je het een MK moet noemen, of gewoon een mislukte innesteling.
Ik ben het met je eens dat het inderdaad eerder een mislukte innesteling is dan een miskraam. En in mijn geval had ik sowieso nooit zwanger getest dus dan kun je moeilijk van verlies spreken
Een derde tot volgens sommige zelfs 90% van de prille zwangerschappen eindigt in een vroege miskraam inderdaad ja. Wat meestal zoveel in houdt als dat de eicel wel bevrucht is maar de innesteling niet gelukt is. De vrucht zelf is dan echt nog een klompje cellen.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik reageerde toen omdat ik het gevoel had dat men je een vroege MK probeerde aan te praten![]()
Veel bloedverlies kan idd een vroege mk zijn, een derde (?Toch?) van de prille zwangerschappen eindigt in een MK waarvan de allermeeste op die manier, volgens mij voor 80% onopgemerkt want niet overtijd of maar een paar dagen. Ik vraag me dan af of je het een MK moet noemen, of gewoon een mislukte innesteling.:)![]()
Weet ik,maar ik had toen enorm veel bloed, enorm veel stolsels.. syolsels nog groter dan de grootste ob tamponquote:Op zondag 19 juli 2015 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Brrr dat klinkt niet prettigMaar stel dat het een hele vroege miskraam is dan zou je nog niks eraan kunnen zien he? Ik bedoel het is nog geen kindje zeg maar. Ik hoop dat je rare symptomen misschien iets moois te betekenen hebben
![]()
Het voelde alsof er iets 'opgeruimd' moest worden kan het niet uitleggen.
Ik verwacht vandaag de rode vlag...
Heb een test gedaan maar witter dan wit![]()
Dus we gaan vrolijk verder!![]()
Ja dat soort stolsels heb ik ook wel gehadquote:Op zondag 19 juli 2015 14:40 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Weet ik,maar ik had toen enorm veel bloed, enorm veel stolsels.. syolsels nog groter dan de grootste ob tampon![]()
Het voelde alsof er iets 'opgeruimd' moest worden kan het niet uitleggen.
Ik verwacht vandaag de rode vlag...
Heb een test gedaan maar witter dan wit![]()
Dus we gaan vrolijk verder!Maar dat was vroeger toen ik nog niet seksueel actief was dus denk dat het toch gewoon erbij hoort helaas. Waarom zou dat eigenlijk zijn dat de een veel zwaarder ongesteld is dan de ander
Hier zou de menstruatie weer voorbij moeten zijn. Alleen heb ik nog steeds roze verlies, 6e dag na start van de menstruatie. En nog steeds af en toe krampjes. En over een week zou het volgende ei alweer moeten springen. Op die manier wordt het lastig om er 'niet teveel mee bezig te zijn'
Dat is op zich niet zo heel gek toch? Ik ben eigenlijk altijd wel minstens 7 dagen ongesteld. Hopelijk is dit het laatste beetje!quote:Op zondag 19 juli 2015 14:50 schreef Zoe_Hart het volgende:
Hier zou de menstruatie weer voorbij moeten zijn. Alleen heb ik nog steeds roze verlies, 6e dag na start van de menstruatie. En nog steeds af en toe krampjes. En over een week zou het volgende ei alweer moeten springen. Op die manier wordt het lastig om er 'niet teveel mee bezig te zijn'26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik weet het niet, ik ben het van mezelf niet gewendquote:Op zondag 19 juli 2015 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo heel gek toch? Ik ben eigenlijk altijd wel minstens 7 dagen ongesteld. Hopelijk is dit het laatste beetje!Wanneer het doorbreekt is het er meteen gewoon, 2 a 3 dagen vloeien (max 2 dagen krampen) en nog 1 of max 2 dagen laatste beetjes. En deze keer loopt echt compleet anders met continu krampen, 1 dag vloeien en de rest alleen beetjes.
En ik weet dat ik niet mag klagen omdat er velen zijn die er echt last van hebben. Maar het irriteert mij gewoon dat het zo anders gaat dan anders en dat het elke keer maar weer afwachten is wat mijn lijf nu weer doet. Ik hou van een beetje controle en die heb ik nu niet![]()
Maar ik las dat jij inmiddels ongesteld bent geworden? Wel fijn dat je nu eindelijk een korte cyclus hebt!Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Ik kan me voorstellen dat je er van baalt als je het niet gewend bent! Ik had de eerste paar maanden ook hele lichte menstruatie, was daar wel blij meequote:Op zondag 19 juli 2015 15:04 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben het van mezelf niet gewendWanneer het doorbreekt is het er meteen gewoon, 2 a 3 dagen vloeien (max 2 dagen krampen) en nog 1 of max 2 dagen laatste beetjes. En deze keer loopt echt compleet anders met continu krampen, 1 dag vloeien en de rest alleen beetjes.
En ik weet dat ik niet mag klagen omdat er velen zijn die er echt last van hebben. Maar het irriteert mij gewoon dat het zo anders gaat dan anders en dat het elke keer maar weer afwachten is wat mijn lijf nu weer doet. Ik hou van een beetje controle en die heb ik nu niet![]()
Maar ik las dat jij inmiddels ongesteld bent geworden? Wel fijn dat je nu eindelijk een korte cyclus hebt!Alleen achteraf was dat waarschijnlijk niet helemaal "echt" omdat ik niet altijd een eisprong had. Nu ik die wel heb ben ik gelijk ook weer heftiger ongesteld en ook langer. Geen idee of dat bij anderen ook zo is? En die onzekerheid is sowieso irritant!
Yep dag 2 nuGisteren een klein beetje bloed en nu staan de sluizen weer open
Vanaf morgen weer aan de clomid dus vriend kan zich weer op gaan maken voor lekkere hormonale buien
Vandaag voor het eerst na 11 jaar mirena weer ongesteld![]()
Ik ben benieuwd hoe heftig het zal zijn. Ondanks het ongemak voelt het echt heel goed!Proper names are scopally inert.
Ben ik weer uit ontlurk stand!quote:Op zondag 19 juli 2015 11:54 schreef Ronderotonde het volgende:
Vanaf wanneer kunnen je tetten groter worden eigenlijk? Er is iets anders, en ik weet niet eens waarom of wat precies. Maar het zou niet mogelijk moeten zijn want ik zit nog maar een week na mijn ei. NOD is de 24e...![]()
Ik heb terugtellend mijn eisprong op een dinsdag gehad. Op vrijdag gingen vriend en ik een weekend weg. Op zaterdag hadden we een dag sauna en ik weet nog dat ik in zo'n bad daar zwom en bij elke slag mijn borsten "voelde". Ik heb nog tegen vriend lopen mopperen dat ze zo gevoelig waren (en vriend mopperde op mij dat ik elke 5 minuten uit de sauna vloog omdat ik ineens niet meer tegen de warmte kon)
De week erop bleven ze gevoelig en merkte vriend al op dat ze groter leken. Mijn NOD bleef uit.
![]()
mijn tetten worden ALTIJD een cupmaat groter tussen m'n eisprong en mn menstruatie..
dat zegt bv bij mij dus ook geen reet
het enige symptoom wat iets kan zeggen is bij mij twee streepjes ..Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Klopt, scheelt ook per persoon. En je kan nog zoveel kwaaltjes hebben, echt iets zeker weten doe je pas met een 2e streepje.. Nahjah, dan wil je een echo voor zekerheid, misschien een combinatietest, hartje van de baby regelmatig horen is ook wel prettig en weer later ga je je afvragen of je baby wel genoeg beweegt in je buik? helemaal onzekerheidsloos ben je nooit meer na dat 2e streepjequote:Op zondag 19 juli 2015 17:47 schreef Barreltje het volgende:
mijn tetten worden ALTIJD een cupmaat groter tussen m'n eisprong en mn menstruatie..
het enige symptoom wat iets kan zeggen is bij mij twee streepjes ..![]()
Bij mij was het uiteindelijk een optelsom van allerlei dingen: borsten, last van maagzuur, misselijkheid, elke 10 minuten moeten plassen..
En terugkijkend waren er dan nog wel kleine dingen die me niet opvielen; niet de warmte verdragen in de sauna, vermoeidheid, bizar dromen ineens..![]()
ghehe ik droom geregeld bizar
vorige cyclus had ik tussen eisprong en menstruatie last van maagzuur,
borsten dus altijd, ik heb sowieso een liefde-haat relatie met mijn blaas ( en iedere keer is het volgens de ha toch geen blaasontsteking) de sauna was vorige week ook niet echt lekker ( maar toen was ik dus al ongesteld..
pffttna 10 maanden ben ik dus wel klaar er mee en TOCH iedere keer...
Herkenbaar! Ik blijf ook elke maand ergens achter in mn hoofd hoop houden haha. Net zoals nu: al 5 dagen pijnlijke tepels en nu op dag 26, terwijl de laatste 4-5x mijn cyclus 24 dagen was. Al Weet ik toch wel dat ik gewoon een van deze dagen ongesteld ga worden, en ik nu helemaal niet meer reken op een natuurlijke zwangerschap bij ons ik blijf stiekem hopen elke keer haha.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:07 schreef Barreltje het volgende:
pffttna 10 maanden ben ik dus wel klaar er mee en TOCH iedere keer...
Helpt ook niet dat gisteren op de bbq die we gaven (want 1 jaar getrouwd gisteren) 2 mensen zeiden. JULLIE MOETEN ONS VAST IETS VERTELLENwant we geven vast geen bbq "alleen" omdat we een jaar getrouwd zijn
![]()
Dinsdag gaat manlief iig zn potje inleveren, uitslagen zouden 2 weken duren. Dus einde van volgende cyclus hebben we hopelijk antwoord waar we op moeten rekenen.![]()
Lemonlime wat fijn dat je spontaan ongesteld bent geworden!
En ik heb inderdaad alle symptomen ook wel gehadIk ga me daar ook niet meer blind op (proberen te) staren voortaan
Ik krijg ook vaak grotere borsten tussen eisprong en menstruatie, maar toch, deze keer voelden m'n borsten op een andere manier groter dan normaal. Steviger, en vooral meer zeg maar. Alleen blijft daarbij achteraf invullen het makkelijkst denk ik ("ziejewel, tóch een zwangerschapsding"), stom.. Dus spannend Rotonde! Het kan in elk geval wel, bij mij was het ook een kleine week voor m'n NOD al merkbaar aan m'n borstenquote:Op zondag 19 juli 2015 17:47 schreef Barreltje het volgende:
het enige symptoom wat iets kan zeggen is bij mij twee streepjes ..![]()
![]()
Je wordt hier ook best gek gemaakt, als je een symptoom noemt is het meteen: 'ja! Dat had ik ook! En toen was ik megazwangert'quote:Op zondag 19 juli 2015 21:10 schreef MaJo het volgende:
Lemonlime wat fijn dat je spontaan ongesteld bent geworden!
En ik heb inderdaad alle symptomen ook wel gehadIk ga me daar ook niet meer blind op (proberen te) staren voortaan
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante![]()
Ik had dat ook deze ronde heel erg maar toch ongesteld geworden dus het zegt niet allesquote:Op zondag 19 juli 2015 21:35 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Ik krijg ook vaak grotere borsten tussen eisprong en menstruatie, maar toch, deze keer voelden m'n borsten op een andere manier groter dan normaal. Steviger, en vooral meer zeg maar. Alleen blijft daarbij achteraf invullen het makkelijkst denk ik ("ziejewel, tóch een zwangerschapsding"), stom.. Dus spannend Rotonde! Het kan in elk geval wel, bij mij was het ook een kleine week voor m'n NOD al merkbaar aan m'n borstenNou dat wel jaquote:Op zondag 19 juli 2015 21:43 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Je wordt hier ook best gek gemaakt, als je een symptoom noemt is het meteen: 'ja! Dat had ik ook! En toen was ik megazwangert'Ik heb me deze ronde wel een beetje mee laten slepen. Door de krampen dacht ik ongesteld te worden maar door alle reacties van "dat had ik juist toen ik zwanger bleek te zijn!" ging ik daar wel steeds meer in te geloven. Nuchter blijven is dan lastig zeg maar
Trouwens iets heel anders: kan ik iemand hier nog blij maken met een kortingscode van HelloFresh? Je krijgt dan 20 euro korting op de eerste box. De tweede box kost wel het normale bedrag (40 euro) maar daarna mag je het stopzetten. Dus stuur me even een PM als je interesse hebt
Ja wel een beetje, daarom heb ik ook heel lang getwijfeld of ik wel mee wilde schrijvenquote:Op zondag 19 juli 2015 21:43 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Je wordt hier ook best gek gemaakt, als je een symptoom noemt is het meteen: 'ja! Dat had ik ook! En toen was ik megazwangert'. Maar het is gewoon ongeremd enthousiasme en lief bedoeld natuurlijk.
![]()
Mij lukt het gelukkig heel goed om nuchter te blijven. Ik ben er ook niet dag en nacht mee bezig en daar ben ik wel blij om. Ik hoop alleen wel dat het niet al te lang meer gaat duren voor het raak is want man oh man wat word ik gek van de opvliegers. Ik stijg haast op..![]()
Ik weet dat het niet alles zegt, daarom zei ik ook dat het altijd makkelijker is om het achteraf in te vullen (juist omdat het zowel op menstruatie als zwangerschap kan duiden)quote:Op zondag 19 juli 2015 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had dat ook deze ronde heel erg maar toch ongesteld geworden dus het zegt niet alles![]()
Ik reageerde vooral op het spannend eigenlijk, juist omdat het alle kanten op gaat. Maar dat is idd dat enthousiasme wat hier soms de kop opsteekt![]()
![]()
Ik denk dat je het achteraf inderdaad het beste terug kunt kijkenquote:Op zondag 19 juli 2015 22:33 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet alles zegt, daarom zei ik ook dat het altijd makkelijker is om het achteraf in te vullen (juist omdat het zowel op menstruatie als zwangerschap kan duiden)![]()
Ik reageerde vooral op het spannend eigenlijk, juist omdat het alle kanten op gaat. Maar dat is idd dat enthousiasme wat hier soms de kop opsteektZoveel symptomen kunnen ook bij ovulatie/menstruatie horen dat er gewoon geen peil op te trekken is
En niks mis met dat enthousiasme, vind dat juist ook heel charmantHet is dan ook aan mezelf om me niet teveel mee te laten slepen
Wat hier gemerkt werd, is dat ik het wel vaker heb getwijfeld omdat het vaak uitbleef en ik dingen dacht te voelen… Maar als het dan echt zo ver is, voelt dat zo anders en vallen al die kleine mini symptomen waar je je blind op hebt gestaard helemaal in het niets, helemaal als je gevoelig bent voor hormonen. Dat slaat zo hard in ineens (althans, bij mij was dat zo), daar kan geen aankomende ongesteldheid tegenop. Ook al zat er totaal geen logica in bij mij, wist het gewoon voor 85% zeker, je kent je lichaam. Het enige dat me deed twijfelen was de timing van m'n ei.
Ik ga hier ook niet meer roepen van 'Ja, dat had ik ook!' ik gok zo dat in de veel gevallen je het zelf heel goed aanvoelt, het lichaam past zich direct aan zodra die dooier vast zit, en met wat geduld wijst de test het uit.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2015 23:35:05 ]![]()
Ik probeer juist helemaal niet te letten op symptomen, om een beetje te beschermen tegen mezelf gek maken. Want ook in een cyclus waarin ik echt niet zwanger kan zijn (want geen onveilige knuffelpartijen), voel ik van alles voor ik ongesteld wordt.
Op het moment dat het zo ver is, weet ik het, net als de vorige keren, vast wel weer zeker.
Net als met vroeg testen, daar zou ik mezelf helemaal gek (en straatarm, man, wat kan je daar een hoop euro's mee wegpissen!) mee kunnen maken.
Bizar trouwens, dat er naar schatting zo veel vroege miskramen zijn, tot 90%! Dus als je dan elke keer een goede bevruchting hebt gehad, kan het nog 10 cycli duren voor het een goede zwangerschap kan worden... Daar wordt ik wel een beetje stil van
Knuf voor iedereen die al lang aan het wachten is op een kleintje!
En wat voel ik me gezegend, want wat een lucky bastards zijn wij dan zeg, met tweede en eerste ronde kindjes...R 09-10-2010
M 20-04-2013![]()
Wat Myrr zegt dus. Ik dacht altijd iets te voelen als mijn menstruatie te laat was, maar toen ik eenmaal zwanger was voelde alles andersquote:Op zondag 19 juli 2015 23:31 schreef Myrr het volgende:
Wat hier gemerkt werd, is dat ik het wel vaker heb getwijfeld omdat het vaak uitbleef en ik dingen dacht te voelen… Maar als het dan echt zo ver is, voelt dat zo anders en vallen al die kleine mini symptomen waar je je blind op hebt gestaard helemaal in het niets, helemaal als je gevoelig bent voor hormonen. Dat slaat zo hard in ineens (althans, bij mij was dat zo), daar kan geen aankomende ongesteldheid tegenop. Ook al zat er totaal geen logica in bij mij, wist het gewoon voor 85% zeker, je kent je lichaam. Het enige dat me deed twijfelen was de timing van m'n ei.
Ik ga hier ook niet meer roepen van 'Ja, dat had ik ook!' ik gok zo dat in de veel gevallen je het zelf heel goed aanvoelt, het lichaam past zich direct aan zodra die dooier vast zit, en met wat geduld wijst de test het uit.![]()
![]()
Wat voor testen haal je? Ik deed eerst van die dure maar je kunt ze beter bij de Action halen als je ze zo vaak gebruikt. Die werken even goed, ik heb daarmee een paar dagen te vroeg positief getest.quote:Op maandag 20 juli 2015 10:00 schreef Piekie81 het volgende:
Ik probeer juist helemaal niet te letten op symptomen, om een beetje te beschermen tegen mezelf gek maken. Want ook in een cyclus waarin ik echt niet zwanger kan zijn (want geen onveilige knuffelpartijen), voel ik van alles voor ik ongesteld wordt.
Op het moment dat het zo ver is, weet ik het, net als de vorige keren, vast wel weer zeker.
Net als met vroeg testen, daar zou ik mezelf helemaal gek (en straatarm, man, wat kan je daar een hoop euro's mee wegpissen!) mee kunnen maken.
Bizar trouwens, dat er naar schatting zo veel vroege miskramen zijn, tot 90%! Dus als je dan elke keer een goede bevruchting hebt gehad, kan het nog 10 cycli duren voor het een goede zwangerschap kan worden... Daar wordt ik wel een beetje stil van
Knuf voor iedereen die al lang aan het wachten is op een kleintje!
En wat voel ik me gezegend, want wat een lucky bastards zijn wij dan zeg, met tweede en eerste ronde kindjes...![]()
Die van de Kruidvat van 2 voor 5 euro. Op zich niet de wereld aan kosten, maar toch 2,50 per stuk (zo, daar komt even een stukje Hollandse zunigheid om de hoek kijken).
Maar ik test alleen als ik het goede 'gevoel' heb op of na mijn gemiddelde NOD (die wil nog wel eens schommelen tussen de 28 en 35 dagen). Ik heb tot nu toe 5 testen gedaan geloof ikNiet per kind, maar in totaal...
R 09-10-2010
M 20-04-2013![]()
Myrr mijn moeder heeft ook eens gezegd dat je het vanzelf "voelt" wanneer je zwanger bent en ik ben daar zo benieuwd naar. Alleen voel ik nu soms andere dingen en denk ik "zou dat het dan zijn" en dan is het toch weer loos alarm
@Piekie de meesten hier gebruiken dipsticks van rond 1 euro, dus dat is wel de moeiteDeze bijvoorbeeld: http://www.sensitest.nl/i(...)esten-pakket-3-stuks
Majo, de mensen die dat zeggen weten ook zeker dat ze zwanger waren. Terugkijkend denk ik ook "ja, t was ook wel heel duidelijk" en bij een eventuele volgende zwangerschap zal het herkenbaarder zijn, omdat je het gevoel dan herkent.quote:Op maandag 20 juli 2015 12:16 schreef MaJo het volgende:
Myrr mijn moeder heeft ook eens gezegd dat je het vanzelf "voelt" wanneer je zwanger bent en ik ben daar zo benieuwd naar. Alleen voel ik nu soms andere dingen en denk ik "zou dat het dan zijn" en dan is het toch weer loos alarm
@Piekie de meesten hier gebruiken dipsticks van rond 1 euro, dus dat is wel de moeiteDeze bijvoorbeeld: http://www.sensitest.nl/i(...)esten-pakket-3-stuks
Maar voor de eerste keer? Naar mijn idee heb je dan gewoon die bevestigende 2 streepjes nodig.![]()
Ik heb me na de mk ook al twee keer weer echt zwanger gevoeld, met alles er op en er aan... En je zou toch zeggen dat ik nu weet hoe het voelt... Maar als de wens zo groot is, is je lichaam dus heeeel goed in je in de maling nemen. Inclusief zichtbare symptomen als pukkels op onderrug (?!sinds zwangerschap nu elke cyclus voor nod) en ruime cupmaat groter. Die had ik eerste rondes dat t niet raak was niet, maar sinds zwangerschap dus elke ronde... Dus wohts dan maar. En dan heel hard duimen dat ie nu wel wil blijven zitten.![]()
Maar dat gevoel ben ik dus zo benieuwd naarquote:Op maandag 20 juli 2015 12:24 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Majo, de mensen die dat zeggen weten ook zeker dat ze zwanger waren. Terugkijkend denk ik ook "ja, t was ook wel heel duidelijk" en bij een eventuele volgende zwangerschap zal het herkenbaarder zijn, omdat je het gevoel dan herkent.
Maar voor de eerste keer? Naar mijn idee heb je dan gewoon die bevestigende 2 streepjes nodig.De ovulatietesten van de Action vind ik ook fijnquote:Op maandag 20 juli 2015 12:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Action testen zijn fijn en gevoelig. Niks opvangen in een potje maar gewoon piesen over die stick.
Gloeiende ik ben weer zo gruwelijk ongesteld![]()
Het doet weer vreselijk pijn en gutst eruit
De eerste keer wist ik dat ik moest testen, al was ik niet overtijd. Het was de eerste ronde dus ik had geen tijd om op kwalen en dergelijke te letten. De tweede keer had ik niks in de gaten en zie ik achteraf wel dat ik wel wat symptomen had. 1 week na bevruchting woede-aanvallen (echt kort lontje, ruzie zoeken etc), en de week daarop geen eetlust en opvliegers. Die keer was ongepland (anticonceptie-faal). Helaas een miskraam. Nu willen we het toch graag weer proberen. Heb ergens ook helemaal geen zin in wachtbankjes en testjes enzo, maar ik vrees dat ik het toch niet kan laten om te googlen enzoVolgens mij heb ik alweer een eisprong gehad. Kans wel benut en nu dus afwachten.
![]()
Dan belicht ik even de andere kant. Ik voelde niks he-le-maal niks. Vanaf 12 weken een flinke bos hout voor de deur en rond de 20 weken wat gepruts in mn buik. Daarvoor niks noppes nada.
En nu ben ik aan mijn tweede jeugd begonnen. Ik lijk wel een krentenbol![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gooit google de deur uit
en is acne niet ook een symptoon??
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dat gevoel ben ik dus zo benieuwd naar
[..]
De ovulatietesten van de Action vind ik ook fijn
aleve feminax had je al geprobeerd toch?
S. 2014
J. 2016![]()
quote:Op maandag 20 juli 2015 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat naar. Buscopan al geprobeerd?
![]()
Hahaha kan... Maar ik ben nét pas klaar met lek zijn. Dus zwangert is onmogelijkquote:Op maandag 20 juli 2015 17:40 schreef Barreltje het volgende:
![]()
![]()
gooit google de deur uit
en is acne niet ook een symptoon??![]()
![]()
Wat klote Maai!! Hop aan de pijnstillers en chocola dan maar![]()
![]()
![]()
Zo zie je maar dat het echt niks zegtquote:Op maandag 20 juli 2015 17:39 schreef Hilzillah het volgende:
Dan belicht ik even de andere kant. Ik voelde niks he-le-maal niks. Vanaf 12 weken een flinke bos hout voor de deur en rond de 20 weken wat gepruts in mn buik. Daarvoor niks noppes nada.
En balen zeg van de krentenbol look
Yupquote:Op maandag 20 juli 2015 17:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]aleve feminax had je al geprobeerd toch?
Dat werkt eigenlijk alleen in combinatie met paracetamol.
Ken ik niet? Maar naproxen werkt gelukkig aardigquote:Ik heb vandaag weer tampons, maandverband, naproxen en chocola in huis gehaaldquote:Op maandag 20 juli 2015 18:58 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Hahaha kan... Maar ik ben nét pas klaar met lek zijn. Dus zwangert is onmogelijk![]()
Wat klote Maai!! Hop aan de pijnstillers en chocola dan maar![]()
![]()
Nog even een paar dagen doorbijten...
Achja, ik wacht gewoon geduldig af. Ik weet niet eens waar ik op moet hopen. Ik zou het niet erg vinden vanwege nieuwe baan om nog een tijdje te wachten, maar mijn zorgen worden steeds groter nu het na een jaar nog niet raak is. Je gaat je gewoon afvragen wat er allemaal mis kan zijn en daarmee word je bang dat het nooit gaat lukken, en dat is veel erger natuurlijk. Ik wil uiteindelijk de boot niet missen. .
Maargoed, als ik zaterdag niet ongesteld ben ga ik pas testen,eerder niet. Dat gevoel van he, ja, ik ben zwanger! Heb ik in elk geval totaal niet...Warempel, een drempel.![]()
Wat lijkt me dat vervelend om er zoveel last van te hebben zeg... Kan me dat nog wel herinneren van een vriendinnetje van vroeger die er zelfs van moest spugen en echt twee dagen plat moest liggen.
Zit nu zelf op dag 43 en van mij mag het komen hoor
Ik voel me nog steeds niet zwanger eigenlijk, ik heb geen typische symptomen, niet gehad ook. En dat terwijl ik nu de 27 weken al aantik. Het enige is die buik die steeds dikker wordt, maar mij zwanger "voelen". Nope, totaal niet. Ik heb dan ook geen kwaaltjes / nergens last van.quote:Op maandag 20 juli 2015 12:16 schreef MaJo het volgende:
![]()
hier idem dito.quote:Op maandag 20 juli 2015 21:42 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds niet zwanger eigenlijk, ik heb geen typische symptomen, niet gehad ook. En dat terwijl ik nu de 27 weken al aantik. Het enige is die buik die steeds dikker wordt, maar mij zwanger "voelen". Nope, totaal niet. Ik heb dan ook geen kwaaltjes / nergens last van.![]()
Ik hoor net van mijn vriendinnetje die vanavond haar eerste echo had dat ze niks konden vinden, hoe kan dat nou?![]()
Dat is wel heel zuur! Helemaal niks zien heb ik eigenlijk niet vaak gehoord.. Is ze al langer zwanger? Soms is het nog te vroeg om al iets te zien op een echo..quote:Op maandag 20 juli 2015 22:02 schreef MaJo het volgende:
Ik hoor net van mijn vriendinnetje die vanavond haar eerste echo had dat ze niks konden vinden, hoe kan dat nou?![]()
![]()
![]()
ze is geloof ik acht weken nu. Haar vk snapte er ook niks van. Donderdag gaat ze terug en dan wordt er samen met een gyn naar gekeken.quote:Op maandag 20 juli 2015 22:44 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dat is wel heel zuur! Helemaal niks zien heb ik eigenlijk niet vaak gehoord.. Is ze al langer zwanger? Soms is het nog te vroeg om al iets te zien op een echo..26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Met 8 weken zou je toch wel iets moeten zien denk ik.. In ieder geval een vruchtzakje etc. Het enige dat ik dan nog kan bedenken is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar ik hoop heel erg dat ik er dan dik naast zitquote:Op maandag 20 juli 2015 22:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
ze is geloof ik acht weken nu. Haar vk snapte er ook niks van. Donderdag gaat ze terug en dan wordt er samen met een gyn naar gekeken..
Sowieso rot zeg! hopelijk heeft de gyn beter nieuws donderdag.![]()
Ik had bij 6 weken al een boon + kloppend hartje...
Het kan natuurlijk zijn dat ze haar termijn helemaal verkeerd heeft....
Bah wat super sneu die onzekerheid voor je vriendin zo
Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
He getsie Mayo wat stom! Hopelijk zien ze de volgende keer wel wat!
Ik kom onder een steen vandaan. Vorige week had ik een positieve test. Helaas was de test een dag later negatief. Toch de vk gebeld want ik zou dan al 10 weken zwanger zijn. Langs gegaan en helaas niets te zien. Wat is dat ruk zeg. De blijdschap van een positieve test, de onzekerheid van de volgende dag met een negatieve test en met de echo toch teleurgesteld naar huis. Ik kon wel janken.
Dus ik weet het zeker, vals positief bestaat dus echt, rukkers!
Verder duim ik voor streepjes
♥ J & S![]()
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:57 schreef klaprooss het volgende:
Ik kom onder een steen vandaan. Vorige week had ik een positieve test. Helaas was de test een dag later negatief. Toch de vk gebeld want ik zou dan al 10 weken zwanger zijn. Langs gegaan en helaas niets te zien. Wat is dat ruk zeg. De blijdschap van een positieve test, de onzekerheid van de volgende dag met een negatieve test en met de echo toch teleurgesteld naar huis. Ik kon wel janken.
Verder duim ik voor streepjesStom zeg.
Was die 10 weken gebaseerd op een menstruatie, is dat inmiddels weer op gang gekomen?![]()
Nee helaas niet, dat was gebaseerd op de laatste keer seksquote:Op maandag 20 juli 2015 23:59 schreef L-E het volgende:
[..]Stom zeg.
Was die 10 weken gebaseerd op een menstruatie, is dat inmiddels weer op gang gekomen?![]()
.
Dus we 'wachten' nog op een menstruatie
♥ J & S![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 00:02 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Nee helaas niet, dat was gebaseerd op de laatste keer seks![]()
.
Dus we 'wachten' nog op een menstruatie![]()
Drinkt J. nog veel aan de borst?![]()
Afgelopen nacht wel jaquote:. Nee maar uhm ik denk dat we op 5 zitten en dan 3 daarvan slokje slokje en 2 wel echt langer. Hij is laatst ziek geweest dus nu moet ie weer een beetje afkicken
♥ J & S![]()
Pfff.. Klote klap!![]()
Hier heb ik een paar keer met de clomid een eisprong op dag 18 gehad, maar gisteren was dag 18 maar geen eisprong.. Ben wel vanaf dag 12 aan het testen maar nog niets op kunnen sporen. Zo blijf ik nog maar even doortesten tot ik hem wel gevonden heb.![]()
Ik ben er echt zo klaar mee ineens. Niet op het wachten tot het een keer raak is want m'n geduld is nog niet op, dat gaat nog wel oke. Maar die clomid slikken. Ik heb zo'n last van al die nare bijwerkingen..
Aanstaande maandag de 27e bloedprikken om te kijken of ik een eisprong gehad heb. En tot die tijd doen we nog maar even flink ons best.![]()
Dank dames
Och Fien dat klinkt ook heel ruk allemaal! Als je bijwerkingen hebt. hopelijk is het snel niet meer nodig.
♥ J & S![]()
Ik had dat bij de eerste ook niet. Ook helemaal niet het idee 'het is raak'. Gewoon getest omdat het dag 35 of zo was en ik nog niet ongesteld was geworden. Later bleek dat bij een termijn van 3+5 of zo te zijn (onregelmatige cyclus).quote:Op maandag 20 juli 2015 21:42 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds niet zwanger eigenlijk, ik heb geen typische symptomen, niet gehad ook. En dat terwijl ik nu de 27 weken al aantik. Het enige is die buik die steeds dikker wordt, maar mij zwanger "voelen". Nope, totaal niet. Ik heb dan ook geen kwaaltjes / nergens last van.
Bij de tweede wist ik dat het positief zou zijn op het moment dat ik de test deed, ik hoefde er niet meer naar te kijken. Ook toen een onregelmatige cyclus, met precies 4 weken positief getest.![]()
Ah dat is zeker balenquote:Op maandag 20 juli 2015 23:57 schreef klaprooss het volgende:
Verder duim ik voor streepjesWat vreemd dan ook dat je een positieve test had?
Vriendin zit inderdaad nog in onzekerheid tot donderdag. Ik hoop ook echt voor haar dat de termijn verkeerd is! Zou best kunnen want ze had hele korte cycli (24 dagen), dus wie weet was dit stiekem gewoon een langere cyclus.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
niet als ze vier weken geleden al positief testte natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat is zeker balenWat vreemd dan ook dat je een positieve test had?
Vriendin zit inderdaad nog in onzekerheid tot donderdag. Ik hoop ook echt voor haar dat de termijn verkeerd is! Zou best kunnen want ze had hele korte cycli (24 dagen), dus wie weet was dit stiekem gewoon een langere cyclus.wel klote voor dr
En voor jou ook, klap! Vals positief is stom!disclaimer![]()
wel als ze nog voor haar NOD testte zonder dat door te hebbenquote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet als ze vier weken geleden al positief testte natuurlijkwel klote voor dr
En voor jou ook, klap! Vals positief is stom!ze testte inderdaad 4 weken geleden positief. Stel dat ze toen een week voor NOD zat zou ze nu 7 weken zijn. Maar dan hoor je al wel iets te zien lijkt me?
Mijn eerste echo was met 6 weken en 6 dagen, en toen was er al hartactiviteit te zien zelfs.. Nu is dat vroeg; maar je hoort toch zeker al wel iets te zien dan eigenlijk...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 11:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
wel als ze nog voor haar NOD testte zonder dat door te hebbenze testte inderdaad 4 weken geleden positief. Stel dat ze toen een week voor NOD zat zou ze nu 7 weken zijn. Maar dan hoor je al wel iets te zien lijkt me?
![]()
Heeft ze wel met een zwangerschapstest getest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij 7 weken verwacht je idd al behoorlijk wat te zien.:)![]()
Beetje offtopic, maar wat een vroege echo's maken ze bij jullie, of verschilt dat erg per regio ofzo? Hier in mijn buurt zie ik eigenlijk alleen maar praktijken die het vanaf 12 weken doen, een enkele al bij 10..
Naar in elk geval voor je vriendin Majo![]()
![]()
Ik moest al vrij vroeg naar de gynaecoloog ivm medische indicatie. Doorgaans doen ze hier inderdaad ook later hoor..quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:36 schreef onomatopee het volgende:
Beetje offtopic, maar wat een vroege echo's maken ze bij jullie, of verschilt dat erg per regio ofzo? Hier in mijn buurt zie ik eigenlijk alleen maar praktijken die het vanaf 12 weken doen, een enkele al bij 10..
Naar in elk geval voor je vriendin Majo
En Migonne: dat meen je toch niet?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:29 schreef mignonne het volgende:
Heeft ze wel met een zwangerschapstest getest?Achjee, wel sneu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij 7 weken verwacht je idd al behoorlijk wat te zien.
Klap, wat rot zeg. Heb je met de arts nog kunnen praten over je menstruatie? Is dit iets wat je maar moet afwachten zolang je bv geeft?"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:29 schreef mignonne het volgende:
Heeft ze wel met een zwangerschapstest getest?No waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij 7 weken verwacht je idd al behoorlijk wat te zien.Ze heeft een zwangerschapstest gedaan
Is ook niet meer ongesteld geweest sindsdien (dat zou dan wel het geval zijn met een eisprong
) Donderdag dan hoort ze meer
quote:Op maandag 20 juli 2015 21:42 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Ik voel me nog steeds niet zwanger eigenlijk, ik heb geen typische symptomen, niet gehad ook. En dat terwijl ik nu de 27 weken al aantik. Het enige is die buik die steeds dikker wordt, maar mij zwanger "voelen". Nope, totaal niet. Ik heb dan ook geen kwaaltjes / nergens last van.quote:Boh, dat lijkt me echt heerlijk.quote:Op maandag 20 juli 2015 17:39 schreef Hilzillah het volgende:
![]()
![]()
Heb wel eens gelezen (maargoed, je leest wel meer) dat er een keer bij 8 weken niets te zien was en bij de echo erop wel. Maargoed, dat was op de interwebs.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
No wayZe heeft een zwangerschapstest gedaan
Is ook niet meer ongesteld geweest sindsdien (dat zou dan wel het geval zijn met een eisprong
) Donderdag dan hoort ze meer
![]()
Nou... deze dame was bepaald niet blij met de zwangerschap dus voor haar was het achteraf een hele opluchtingquote:Op dinsdag 21 juli 2015 12:50 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Achjee, wel sneu.
Klap, wat rot zeg. Heb je met de arts nog kunnen praten over je menstruatie? Is dit iets wat je maar moet afwachten zolang je bv geeft?maar sneu is het wel ja dat ze onnodig zo geschrokken is.
Klapwat een nare situatie zeg...
Klapwat naar
sterkte
Zul je zien... Heb ik al maanden een cyclus van 24 dagen en wil ik nu graag verder (want op dag 10 beginnen met echos..) ben ik op dag 27 nog niet ongesteldal gok ik, aan t gerommel te voelen, dat t (gelukkig) wel niet meer lang zal duren.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: