Ach eigenlijk maakt het helemaal niks uitquote:Op zondag 19 juli 2015 14:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als je toen getest hebt en de test was negatief dan is de kans het grootst dat er geen zwangerschap is geweestMaar als het je houvast geeft om te denken dat het toch een zwangerschap is geweest dan kun ej dat natuurlijk in gedachten houden.
Bovendien is rond de 4 weken zwangerschap er nog geen duidelijke zwangerschap zichtbaar die je met het blote oog kunt zien. De vrucht/cellen zijn dan max 1.5 mm groot.
Ik ben eens terug gaan lezen (OUD / Wachten op het tweede streepje deel 317) en klopt inderdaadquote:Op zondag 19 juli 2015 14:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik reageerde toen omdat ik het gevoel had dat men je een vroege MK probeerde aan te praten![]()
Een kikkervisje kun je vlgs mij met die termijn echt nog niet verliezen, dus dat zou idd geen aanwijzing zijn. Althans: als je een embryo ter grootte van een kikkervisje hebt zou je wel positief moeten testen ja.
Veel bloedverlies kan idd een vroege mk zijn, een derde (?Toch?) van de prille zwangerschappen eindigt in een MK waarvan de allermeeste op die manier, volgens mij voor 80% onopgemerkt want niet overtijd of maar een paar dagen. Ik vraag me dan af of je het een MK moet noemen, of gewoon een mislukte innesteling.
Een derde tot volgens sommige zelfs 90% van de prille zwangerschappen eindigt in een vroege miskraam inderdaad ja. Wat meestal zoveel in houdt als dat de eicel wel bevrucht is maar de innesteling niet gelukt is. De vrucht zelf is dan echt nog een klompje cellen.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik reageerde toen omdat ik het gevoel had dat men je een vroege MK probeerde aan te praten![]()
Een kikkervisje kun je vlgs mij met die termijn echt nog niet verliezen, dus dat zou idd geen aanwijzing zijn. Althans: als je een embryo ter grootte van een kikkervisje hebt zou je wel positief moeten testen ja.
Veel bloedverlies kan idd een vroege mk zijn, een derde (?Toch?) van de prille zwangerschappen eindigt in een MK waarvan de allermeeste op die manier, volgens mij voor 80% onopgemerkt want niet overtijd of maar een paar dagen. Ik vraag me dan af of je het een MK moet noemen, of gewoon een mislukte innesteling.
Weet ik,maar ik had toen enorm veel bloed, enorm veel stolsels.. syolsels nog groter dan de grootste ob tamponquote:Op zondag 19 juli 2015 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Brrr dat klinkt niet prettigMaar stel dat het een hele vroege miskraam is dan zou je nog niks eraan kunnen zien he? Ik bedoel het is nog geen kindje zeg maar. Ik hoop dat je rare symptomen misschien iets moois te betekenen hebben
Ja dat soort stolsels heb ik ook wel gehadquote:Op zondag 19 juli 2015 14:40 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Weet ik,maar ik had toen enorm veel bloed, enorm veel stolsels.. syolsels nog groter dan de grootste ob tampon![]()
Het voelde alsof er iets 'opgeruimd' moest worden kan het niet uitleggen.
Ik verwacht vandaag de rode vlag...
Heb een test gedaan maar witter dan wit![]()
Dus we gaan vrolijk verder!
Dat is op zich niet zo heel gek toch? Ik ben eigenlijk altijd wel minstens 7 dagen ongesteld. Hopelijk is dit het laatste beetje!quote:Op zondag 19 juli 2015 14:50 schreef Zoe_Hart het volgende:
Hier zou de menstruatie weer voorbij moeten zijn. Alleen heb ik nog steeds roze verlies, 6e dag na start van de menstruatie. En nog steeds af en toe krampjes. En over een week zou het volgende ei alweer moeten springen. Op die manier wordt het lastig om er 'niet teveel mee bezig te zijn'
Ik weet het niet, ik ben het van mezelf niet gewendquote:Op zondag 19 juli 2015 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo heel gek toch? Ik ben eigenlijk altijd wel minstens 7 dagen ongesteld. Hopelijk is dit het laatste beetje!
Ik kan me voorstellen dat je er van baalt als je het niet gewend bent! Ik had de eerste paar maanden ook hele lichte menstruatie, was daar wel blij meequote:Op zondag 19 juli 2015 15:04 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben het van mezelf niet gewendWanneer het doorbreekt is het er meteen gewoon, 2 a 3 dagen vloeien (max 2 dagen krampen) en nog 1 of max 2 dagen laatste beetjes. En deze keer loopt echt compleet anders met continu krampen, 1 dag vloeien en de rest alleen beetjes.
En ik weet dat ik niet mag klagen omdat er velen zijn die er echt last van hebben. Maar het irriteert mij gewoon dat het zo anders gaat dan anders en dat het elke keer maar weer afwachten is wat mijn lijf nu weer doet. Ik hou van een beetje controle en die heb ik nu niet![]()
Maar ik las dat jij inmiddels ongesteld bent geworden? Wel fijn dat je nu eindelijk een korte cyclus hebt!
Ben ik weer uit ontlurk stand!quote:Op zondag 19 juli 2015 11:54 schreef Ronderotonde het volgende:
Vanaf wanneer kunnen je tetten groter worden eigenlijk? Er is iets anders, en ik weet niet eens waarom of wat precies. Maar het zou niet mogelijk moeten zijn want ik zit nog maar een week na mijn ei. NOD is de 24e...
Klopt, scheelt ook per persoon. En je kan nog zoveel kwaaltjes hebben, echt iets zeker weten doe je pas met een 2e streepje.. Nahjah, dan wil je een echo voor zekerheid, misschien een combinatietest, hartje van de baby regelmatig horen is ook wel prettig en weer later ga je je afvragen of je baby wel genoeg beweegt in je buik? helemaal onzekerheidsloos ben je nooit meer na dat 2e streepjequote:Op zondag 19 juli 2015 17:47 schreef Barreltje het volgende:
mijn tetten worden ALTIJD een cupmaat groter tussen m'n eisprong en mn menstruatie..
dat zegt bv bij mij dus ook geen reet
het enige symptoom wat iets kan zeggen is bij mij twee streepjes ..
Herkenbaar! Ik blijf ook elke maand ergens achter in mn hoofd hoop houden haha. Net zoals nu: al 5 dagen pijnlijke tepels en nu op dag 26, terwijl de laatste 4-5x mijn cyclus 24 dagen was. Al Weet ik toch wel dat ik gewoon een van deze dagen ongesteld ga worden, en ik nu helemaal niet meer reken op een natuurlijke zwangerschap bij ons ik blijf stiekem hopen elke keer haha.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:07 schreef Barreltje het volgende:
pffttna 10 maanden ben ik dus wel klaar er mee en TOCH iedere keer...
Ik krijg ook vaak grotere borsten tussen eisprong en menstruatie, maar toch, deze keer voelden m'n borsten op een andere manier groter dan normaal. Steviger, en vooral meer zeg maar. Alleen blijft daarbij achteraf invullen het makkelijkst denk ik ("ziejewel, tóch een zwangerschapsding"), stom.. Dus spannend Rotonde! Het kan in elk geval wel, bij mij was het ook een kleine week voor m'n NOD al merkbaar aan m'n borstenquote:Op zondag 19 juli 2015 17:47 schreef Barreltje het volgende:
mijn tetten worden ALTIJD een cupmaat groter tussen m'n eisprong en mn menstruatie..
dat zegt bv bij mij dus ook geen reet
het enige symptoom wat iets kan zeggen is bij mij twee streepjes ..
Je wordt hier ook best gek gemaakt, als je een symptoom noemt is het meteen: 'ja! Dat had ik ook! En toen was ik megazwangert'quote:Op zondag 19 juli 2015 21:10 schreef MaJo het volgende:
Lemonlime wat fijn dat je spontaan ongesteld bent geworden!
En ik heb inderdaad alle symptomen ook wel gehadIk ga me daar ook niet meer blind op (proberen te) staren voortaan
Ik had dat ook deze ronde heel erg maar toch ongesteld geworden dus het zegt niet allesquote:Op zondag 19 juli 2015 21:35 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Ik krijg ook vaak grotere borsten tussen eisprong en menstruatie, maar toch, deze keer voelden m'n borsten op een andere manier groter dan normaal. Steviger, en vooral meer zeg maar. Alleen blijft daarbij achteraf invullen het makkelijkst denk ik ("ziejewel, tóch een zwangerschapsding"), stom.. Dus spannend Rotonde! Het kan in elk geval wel, bij mij was het ook een kleine week voor m'n NOD al merkbaar aan m'n borsten
Nou dat wel jaquote:Op zondag 19 juli 2015 21:43 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Je wordt hier ook best gek gemaakt, als je een symptoom noemt is het meteen: 'ja! Dat had ik ook! En toen was ik megazwangert'
Ja wel een beetje, daarom heb ik ook heel lang getwijfeld of ik wel mee wilde schrijvenquote:Op zondag 19 juli 2015 21:43 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Je wordt hier ook best gek gemaakt, als je een symptoom noemt is het meteen: 'ja! Dat had ik ook! En toen was ik megazwangert'
Ik weet dat het niet alles zegt, daarom zei ik ook dat het altijd makkelijker is om het achteraf in te vullen (juist omdat het zowel op menstruatie als zwangerschap kan duiden)quote:Op zondag 19 juli 2015 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had dat ook deze ronde heel erg maar toch ongesteld geworden dus het zegt niet alles
Ik denk dat je het achteraf inderdaad het beste terug kunt kijkenquote:Op zondag 19 juli 2015 22:33 schreef onomatopee het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet alles zegt, daarom zei ik ook dat het altijd makkelijker is om het achteraf in te vullen (juist omdat het zowel op menstruatie als zwangerschap kan duiden)![]()
Ik reageerde vooral op het spannend eigenlijk, juist omdat het alle kanten op gaat. Maar dat is idd dat enthousiasme wat hier soms de kop opsteekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |