He wat balenquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:29 schreef Hilzillah het volgende:
Ja, toch echt lek. Geen inesteling. Jammer hoor...
Ja dat is dan wel weer tofquote:Op woensdag 15 juli 2015 13:57 schreef Hilzillah het volgende:
Precies een week te vroeg ja. Beetje gek. Maar dan gaan we nu écht tegelijk op. Voor volgende maand enzo![]()
Succes sproet!!
Omdat hij echt te zwaar is, zijn bmi is 30+ dus voor zn gezondheid en omdat overgewicht de zaadproductie ook negatief kan beinvloeden.quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:44 schreef Barreltje het volgende:
Fijn dat het meeviel sproetjes..
Hoezo moet vriend afvallen?
Thnx!quote:Op woensdag 15 juli 2015 17:39 schreef Fien10 het volgende:
Gelukkig dat het meeviel sproetjes, hopen dat er niets raars naar voren komt en dat het snel raak is bij jullie.
Volgens mij is daar geen consensus over, maar het is waarschijnlijk dat overgewicht problemen in de hormonenhuishouding veroorzaakt waardoor de spermakwaliteit afneemt.quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:29 schreef Barreltje het volgende:
Ahh.. mijn lief heeft ook een bmi van 30+ vandaar..
Hoe heeft een hoger bmi invloed op de zaad productie?
Pm/dm mag ook hoor!
Dat is wel erg weinig voor een menstruatie? Zou het niet toch een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest?quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:40 schreef Zoe_Hart het volgende:
Hier is het bloed sinds vanmiddag al zo goed als pleite, op dag 2 al
Ik vind het ook snel! Het was gister overdag wel vrij hevig, maar sinds het middaguur is het nog maar zeer weinig. Maar een innesteling is toch nooit zo hevig dacht ik? Ik heb serieus sinds donderdag al flinke krampen en pas dinsdagochtend bloed gezien, maar voor mijn gevoel ben ik dus al een week ongesteldquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig voor een menstruatie? Zou het niet toch een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest?
Hmmm ja geen idee hoeveel bloed je bij een innesteling verliest maar heb wel eens begrepen dat dat net zoveel kan zijn als 1 dag menstruatie. Wel vreemd ook die lange krampen! Ik heb sinds gisteren dus ook die krampen en nog steeds geen bloedquote:Op woensdag 15 juli 2015 21:51 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik vind het ook snel! Het was gister overdag wel vrij hevig, maar sinds het middaguur is het nog maar zeer weinig. Maar een innesteling is toch nooit zo hevig dacht ik? Ik heb serieus sinds donderdag al flinke krampen en pas dinsdagochtend bloed gezien, maar voor mijn gevoel ben ik dus al een week ongesteld![]()
Oeh weet het niet meer precies, maar last van?quote:Op woensdag 15 juli 2015 21:59 schreef SilverSjoiis het volgende:
Hoe zat het ook al weer met pijn in de tetten op de schaal van Risu?
En dit zegt Risu er over:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:56 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat nog niet begrijpt of eerder hebt gelezen. Je bent ook nieuw in dit topic hihi![]()
Borstenpijn op de schaal van Risu, dat zal je alleen in dit topic vinden hoor.
Als je boven de 3.0 uitkomt is het een teken dat er wel eens meer aan de hand kan zijn dan alleen PMS klachten![]()
Risu zelf had een tijdje terug een 5.0 op de schaal van Risu, toen ze de trap af kwam lopen. Ikzelf kom niet echt boven de 2.5 uit
Ik kan alleen niet de originele quote vindenquote:Op maandag 16 februari 2015 14:20 schreef Risu het volgende:
[..]
Schaal van risu komt beetje door mij. Ik had toen ik nog in wohts zat 2 keer erg gevoelige borsten en bleek beide keren zwanger. Ik duide de pijn toen aan met een schaal. Zo van 1.0 is normaal en 2.0 is al gevoeliger, 5.0 is dan omg blijf er vanaf. Eigenlijk kan iedereen daar zijn eigen ingeving in geven want het is nergens op gebaseerd behalve dan je eigen beleving en vergelijking met 'mislukte' pogingen.
Niet om iets aan te wakkerenquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:04 schreef MaJo het volgende:
Soof vandaag word ik inderdaad gebeld
Sjois nieuw kwaaltje of toch gewoon zwanger?![]()
Ik blijf krampen houden maar mijn temperatuur blijft juist oplopenik wacht het dus nog ongeduldig af
Ik wil niet je hoop opjagen ofzo, maar ik had ook veel krampen en ik heb hier nog iets gepost als "kom maar door dan, dan kunnen we naar de volgende ronde!" Dus eh...quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:04 schreef MaJo het volgende:
Soof vandaag word ik inderdaad gebeld
Sjois nieuw kwaaltje of toch gewoon zwanger?![]()
Ik blijf krampen houden maar mijn temperatuur blijft juist oplopenik wacht het dus nog ongeduldig af
Ik was bij mijn eerste zwangerschap echt in de overtuiging dat ik ongesteld zou worden, zo voelden de krampen ook precies.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:37 schreef MaJo het volgende:
Ik had inderdaad gelezen dat krampen ook een symptoom kunnen zijn dus ik blijf voorlopig nog hoop houden, vooral omdat de temperatuur op blijft lopen. Overmorgen testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden
Ik hoop natuurlijk voor je dat het wat anders betekentquote:Op donderdag 16 juli 2015 07:50 schreef SilverSjoiis het volgende:
Hahaha bij is t momenteel; Blijf er vanaf!en ik heb echt nooit last van zere tetten, ook niet als ik ongesteld moet worden. Dus ik vermoed dat ik nieuwe kwaaltjes aan het ontwikkelen ben
spannend! Krampen had ik inderdaad ook... precies dezelfde als dat ik ongesteld werd.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:37 schreef MaJo het volgende:
Ik had inderdaad gelezen dat krampen ook een symptoom kunnen zijn dus ik blijf voorlopig nog hoop houden, vooral omdat de temperatuur op blijft lopen. Overmorgen testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden
Het potje is om het goedje in te doenquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:09 schreef Barreltje het volgende:
fijn dat de chlomid aanslaat MaJo! en fijn dat een zaadonderzoek plaats gaat vinden.
hoezo moet je een potje ophalen?
en mijn kat is kapothij kroelt en knuffelt en loopt achter me aan, maar geen 2 streepjes ( nu 11 dagen in de cyclus, dus ook niet NET voor een NOD ofzo).. grmmbl!! daar gaat een van mijn "tekenen"
Jullie maken me wel een beetje gekquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:17 schreef coccinelle het volgende:
Ik dacht ook dat ik ongesteld was geworden. Erge buikpijn én bloed! Dag 1 compleet lek (als in; vlek wil niet meer uit matras), dag 2 en 3 wat minder bloed en dag 4 niks meer en negatieve test in het ziekenhuis. Op dag 5 had ik een positieve test (2 dagen na nod)
Top!!!quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:51 schreef MaJo het volgende:
Net gebeld door de gyn en het zag er allemaal goed uitIk mag dus door met de clomid (als het niet raak is
)
Gelijk even nagevraagd of het zinvol was voor vriend om toch zijn zaad te laten testen (vanwege niet ingedaalde ballen en 2x geopereerd aan liesbreuk) en dat leek hem wel zinvol. Dus morgen potje halen![]()
Wauw... Spannend! Best een lange tijdquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:09 schreef Barreltje het volgende:
fijn dat de chlomid aanslaat MaJo! en fijn dat een zaadonderzoek plaats gaat vinden.
hoezo moet je een potje ophalen?
en mijn kat is kapothij kroelt en knuffelt en loopt achter me aan, maar geen 2 streepjes ( nu 11 dagen in de cyclus, dus ook niet NET voor een NOD ofzo).. grmmbl!! daar gaat een van mijn "tekenen"
verder een lastig verhaal..
Leuk! En hoi!quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:57 schreef lemonlime het volgende:
Hoi, ik meld me hier alvast maar, na al wat maanden meelezen.
Ik heb zojuist bij de ha mn spiraaltje laten verwijderen (de derde in de reeks, ongeveer 11 jaar gehad in totaal), dus nu afwachten of alles op gang komt.
Ik vind het super spannend. Ik was nooit echt bezig met het idee van kinderen krijgen, maar afgelopen jaar ging ik opeens heel hard rammelen. Ik ben nu 34, en 3 jaar samen met mijn vriend.
Hij twijfelt nog wel zo nu en dan, maar hij is een vreselijke twijfelaar over alles (zijn verhuizing naar mijn huis heeft 7 maanden geduurd..).
We gaan eerst maar wat weken condooms gebruiken, en afwachten of mijn cyclus op gang komt. Maar toch heel spannend!
Wat leuk!quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:39 schreef Piekie81 het volgende:
Ik kom hier ook weer om een hoekje gluren...
We willen graag een derde boef (m/v) om ons gezin compleet te maken.
Vandaag ongesteld geworden en deze of volgende ronde gaan we er weer voor!
Welkomquote:Op donderdag 16 juli 2015 14:39 schreef Piekie81 het volgende:
Ik kom hier ook weer om een hoekje gluren...
We willen graag een derde boef (m/v) om ons gezin compleet te maken.
Vandaag ongesteld geworden en deze of volgende ronde gaan we er weer voor!
Ohquote:Op donderdag 16 juli 2015 15:57 schreef Barreltje het volgende:
11 de dag van cyclus. . Niet na eisprong..
Welkom! Maar waarom eerst nog condooms gebruiken?quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:57 schreef lemonlime het volgende:
Hoi, ik meld me hier alvast maar, na al wat maanden meelezen.
Ik heb zojuist bij de ha mn spiraaltje laten verwijderen (de derde in de reeks, ongeveer 11 jaar gehad in totaal), dus nu afwachten of alles op gang komt.
Ik vind het super spannend. Ik was nooit echt bezig met het idee van kinderen krijgen, maar afgelopen jaar ging ik opeens heel hard rammelen. Ik ben nu 34, en 3 jaar samen met mijn vriend.
Hij twijfelt nog wel zo nu en dan, maar hij is een vreselijke twijfelaar over alles (zijn verhuizing naar mijn huis heeft 7 maanden geduurd..).
We gaan eerst maar wat weken condooms gebruiken, en afwachten of mijn cyclus op gang komt. Maar toch heel spannend!
Om mn vriend nog wat wen-ruimte te geven. Hij heeft gewoon altijd veel tijd nodig voor grote beslissingen, en twijfelt aan zichzelf. Hij is iemand die dingen op zijn eigen manier doet, en er slecht tegen kan als hij gestuurd wordt (heb ik vreselijk af moeten leren, want ik ben juist heel directief). En is dus bang dat hij niet kan omgaan met de directe behoefte van een kind. Ik heb juist echt alle vertrouwen in hem, het is de liefste persoon die ik ooit ontmoet hebquote:Op donderdag 16 juli 2015 19:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welkom! Maar waarom eerst nog condooms gebruiken?
Ah ok dan snap ik het, ik dacht dat het samenviel met de zin dat je lichaam kan gaan wennenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:06 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Om mn vriend nog wat wen-ruimte te geven. Hij heeft gewoon altijd veel tijd nodig voor grote beslissingen, en twijfelt aan zichzelf. Hij is iemand die dingen op zijn eigen manier doet, en er slecht tegen kan als hij gestuurd wordt (heb ik vreselijk af moeten leren, want ik ben juist heel directief). En is dus bang dat hij niet kan omgaan met de directe behoefte van een kind. Ik heb juist echt alle vertrouwen in hem, het is de liefste persoon die ik ooit ontmoet heb
Hij wil absoluut kinderen, maar dan wel het liefst in hele kleine stapjes
Yep, is ook zo. Nu nog kijken hoe ik hem ooit zo ver krijg dat hij me ten huwelijk vraagtquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok dan snap ik het, ik dacht dat het samenviel met de zin dat je lichaam kan gaan wennenDan zou ik zeker niet pushen nee en het stapje voor stapje doen. Het is dan al heel wat dat hij deze stap met je wil zetten
Ik herken dit wel een beetjequote:Op donderdag 16 juli 2015 20:17 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Yep, is ook zo. Nu nog kijken hoe ik hem ooit zo ver krijg dat hij me ten huwelijk vraagt![]()
Gewoon zeggen, of zelf vragen, werkt helaas averechts
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het ooit wel gebeurt, maar dan in zijn tempo en niet dat van mijquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik herken dit wel een beetjeMijn vriend heeft ook wat tijd nodig om te schakelen soms maar gaat er daarna wel vol voor
Hij heeft me geheel onverwacht vorig jaar ten huwelijk gevraagd. Ik heb af en toe laten weten dat ik dat toch best graag zou willen en toen dat zaadje eenmaal geplant was toen is het langzaam gaan groeien bij hem
Als je dat maar weet dan kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:22 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het ooit wel gebeurt, maar dan in zijn tempo en niet dat van mij
Ik snap je helemaalquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:19 schreef Fien10 het volgende:
Ik word echt helemaal niet goed van die clomid zo af en toe. Het is fijn dat het bestaat echt begrijp me niet verkeerd. Maar ik weet inmiddels wel wat vrouwen in de overgang meemaken. De ene na de andere opvlieger. Bleh..
En dat samen met die verhuizing maakt dat ik er even helemaal klaar mee ben.
zo ging dat hier ook. Hij ging akkoord met ontpillen en condooms, kon hij langzaam wennen. Na een tijdje werd hij al onvoorzichtiger (als in, geen rubbers pakken rond mijn ei) maar voor hij het beestje een naam durfde te geven was hij ruim een half jaar verder.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:06 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Om mn vriend nog wat wen-ruimte te geven. Hij heeft gewoon altijd veel tijd nodig voor grote beslissingen, en twijfelt aan zichzelf. Hij is iemand die dingen op zijn eigen manier doet, en er slecht tegen kan als hij gestuurd wordt (heb ik vreselijk af moeten leren, want ik ben juist heel directief). En is dus bang dat hij niet kan omgaan met de directe behoefte van een kind. Ik heb juist echt alle vertrouwen in hem, het is de liefste persoon die ik ooit ontmoet heb
Hij wil absoluut kinderen, maar dan wel het liefst in hele kleine stapjes
Dit klinkt wel heel erg als mijn menstruatie van deze keerquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:17 schreef coccinelle het volgende:
Ik dacht ook dat ik ongesteld was geworden. Erge buikpijn én bloed! Dag 1 compleet lek (als in; vlek wil niet meer uit matras), dag 2 en 3 wat minder bloed en dag 4 niks meer en negatieve test in het ziekenhuis. Op dag 5 had ik een positieve test (2 dagen na nod)
Fijn dat het aanslaat!!quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:51 schreef MaJo het volgende:
Net gebeld door de gyn en het zag er allemaal goed uitIk mag dus door met de clomid (als het niet raak is
)
Gelijk even nagevraagd of het zinvol was voor vriend om toch zijn zaad te laten testen (vanwege niet ingedaalde ballen en 2x geopereerd aan liesbreuk) en dat leek hem wel zinvol. Dus morgen potje halen![]()
Balen zeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:44 schreef MaJo het volgende:
Negatiefmijn lichaam houdt me weer flink voor de gek dus. Ik ga er nu maar vanuit dat het een dezer dagen losbreekt. Mijn temperatuur blijft echter gewoon hoog
Hier duurde het 7 maanden voor S. bleef plakken, en in die maand had ik echt geen enkel sypmtoom, echt helemaal niks, terwijl de maanden ervoor ik ook bijna alles al een x gehad had...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:29 schreef Barreltje het volgende:
en Majo,
daar komt het cliche weer : "relax"
nu is het dit topic er ook wel naar om al je twijfels en hoop te posten, maar ik vind je er soms redelijk krampachtig mee om gaan..
klamp je niet vast aan van alles en nog wat
als ik op mijn app kijk zie ik dat ik alle symptonen die je kan hebben al een keer gehad heb.. en uit de ervaringen van iedereen die uit de lurk stand komt blijkt ook dat alles varieert..
en jah.. ik heb ook zo m'n dagen en dan probeer ik ook te ontspannen![]()
Dat kan ik me voorstellen dat dat lastig isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:56 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Balen zeg.
Mijn temperatuur blijft altijd hoog tot de dag of de dag na het eerste bloedverlies. Dat wilt soms niet veel zeggen helaas.
Welkom piekie en lemonline!
Ik heb zelf een lastige week achter de rug. We geven het nog twee pogingen en gaan dan ook maar naar de huisarts. En ik heb er moeite mee. Het helpt ook niet dat ik een zwangere collega heb die elke koffiepauze over haar buik staat de wrijven. Ik gun het haar en het is niet haar schuld, maar het maakt het niet makkelijker.
Zondag/maandag maar mijn LF is normaal 12 dagen dus dan zou het vandaag of morgen zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Maar Majo, je NOD is toch pas over een paar dagen?
Misschien komt het zo over maar het valt best mee hoor dat krampachtige. De laatste ronden had ik juist helemaal niet dat ik zo symptomen zat te staren maar nu met de clomid wel wat meerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:29 schreef Barreltje het volgende:
en Majo,
daar komt het cliche weer : "relax"
nu is het dit topic er ook wel naar om al je twijfels en hoop te posten, maar ik vind je er soms redelijk krampachtig mee om gaan..
klamp je niet vast aan van alles en nog wat
als ik op mijn app kijk zie ik dat ik alle symptonen die je kan hebben al een keer gehad heb.. en uit de ervaringen van iedereen die uit de lurk stand komt blijkt ook dat alles varieert..
en jah.. ik heb ook zo m'n dagen en dan probeer ik ook te ontspannen![]()
Eerste ronde inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hier duurde het 7 maanden voor S. bleef plakken, en in die maand had ik echt geen enkel sypmtoom, echt helemaal niks, terwijl de maanden ervoor ik ook bijna alles al een x gehad had...
Majo het is ook je eerste cyclus met clomid toch? Kan mij voorstellen dat je lijf daar ook op reageert en dan is het ook al anders natuurlijk... hoe dan ook hoop ik natuurlijk snel op een plakker.
Ik heb een paar keer gehad dat mijn tepels heel gevoelig waren en dat ik dan na 12 dagen ongesteld werdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Je hebt je ei toch nooit zo duidelijk opgespoord majo? Hoe weet je dan dat je lf regulier 12 dagen is?
Mijn lf was 5-7 dagen maar dan had ik echt geen streep gehad, is gewoon te vroeg.
En de hormonen veranderen je ook, qua symptomen. Gewoon even geduld hebben
Gevoelige tepels boks! Ik blijf het wel houden tot ik ongesteld word. Het is zelfs zo erg dat ik gestopt ben met temperaturen. Dit is veel betrouwbaarder.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gehad dat mijn tepels heel gevoelig waren en dat ik dan na 12 dagen ongesteld werdAlleen was dat dus steeds op rare momenten in de cyclus en daarom geen peil op te trekken. Normaal trok dat gevoel in mijn tepels na een dag of 2 weg maar nu is het dus gebleven
Maar als je nu weer gaat pillen en dan weer stopt heb je toch hetzelfde weer?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:36 schreef Ronderotonde het volgende:
Ik zit nog een week van NoD af. Heb wel wat kwaaltjes, Vanochtend vreselijk misselijk, telkens krampjes en het gevoel dat mn tetten groter zijn. Maar ik geloof er geen bal van hoor, elke maand heb ik wel weer wat anders wat zou kunnen wijzen op.... En dan word ik gewoon ongesteld.
Ik vind het trouwens vreselijk om niet aan de anticonceptie te zijn en baal ook daarom dat het al zo lang duurt. Ik zitvan kop tot kont onder de acne, oncontroleerbaar. Met de nuvaring was mijn huid veel beter. Ik word er echt heel erg naar van, maar dat moeten we er maar voor over hebben... Toch overweeg ik om daarom een pauze in te lassen zodat mijn huid tot rust kan komen. Ik weet t gewoon niet meer, niets helpt... Zodra ik ongesteld ben ga ik sowieso naar de huisarts, eens zien wat daar uitkomt.
Ja dat lijkt mij ook...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar als je nu weer gaat pillen en dan weer stopt heb je toch hetzelfde weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:31 schreef FritzWepper het volgende:
Dat is een duidelijke hoor! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |