Ik snap je helemaalquote:Op donderdag 16 juli 2015 21:19 schreef Fien10 het volgende:
Ik word echt helemaal niet goed van die clomid zo af en toe. Het is fijn dat het bestaat echt begrijp me niet verkeerd. Maar ik weet inmiddels wel wat vrouwen in de overgang meemaken. De ene na de andere opvlieger. Bleh..
En dat samen met die verhuizing maakt dat ik er even helemaal klaar mee ben.
zo ging dat hier ook. Hij ging akkoord met ontpillen en condooms, kon hij langzaam wennen. Na een tijdje werd hij al onvoorzichtiger (als in, geen rubbers pakken rond mijn ei) maar voor hij het beestje een naam durfde te geven was hij ruim een half jaar verder.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:06 schreef lemonlime het volgende:
[..]
Om mn vriend nog wat wen-ruimte te geven. Hij heeft gewoon altijd veel tijd nodig voor grote beslissingen, en twijfelt aan zichzelf. Hij is iemand die dingen op zijn eigen manier doet, en er slecht tegen kan als hij gestuurd wordt (heb ik vreselijk af moeten leren, want ik ben juist heel directief). En is dus bang dat hij niet kan omgaan met de directe behoefte van een kind. Ik heb juist echt alle vertrouwen in hem, het is de liefste persoon die ik ooit ontmoet heb
Hij wil absoluut kinderen, maar dan wel het liefst in hele kleine stapjes
Dit klinkt wel heel erg als mijn menstruatie van deze keerquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:17 schreef coccinelle het volgende:
Ik dacht ook dat ik ongesteld was geworden. Erge buikpijn én bloed! Dag 1 compleet lek (als in; vlek wil niet meer uit matras), dag 2 en 3 wat minder bloed en dag 4 niks meer en negatieve test in het ziekenhuis. Op dag 5 had ik een positieve test (2 dagen na nod)
Fijn dat het aanslaat!!quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:51 schreef MaJo het volgende:
Net gebeld door de gyn en het zag er allemaal goed uitIk mag dus door met de clomid (als het niet raak is
)
Gelijk even nagevraagd of het zinvol was voor vriend om toch zijn zaad te laten testen (vanwege niet ingedaalde ballen en 2x geopereerd aan liesbreuk) en dat leek hem wel zinvol. Dus morgen potje halen![]()
Balen zeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:44 schreef MaJo het volgende:
Negatiefmijn lichaam houdt me weer flink voor de gek dus. Ik ga er nu maar vanuit dat het een dezer dagen losbreekt. Mijn temperatuur blijft echter gewoon hoog
Hier duurde het 7 maanden voor S. bleef plakken, en in die maand had ik echt geen enkel sypmtoom, echt helemaal niks, terwijl de maanden ervoor ik ook bijna alles al een x gehad had...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:29 schreef Barreltje het volgende:
en Majo,
daar komt het cliche weer : "relax"
nu is het dit topic er ook wel naar om al je twijfels en hoop te posten, maar ik vind je er soms redelijk krampachtig mee om gaan..
klamp je niet vast aan van alles en nog wat
als ik op mijn app kijk zie ik dat ik alle symptonen die je kan hebben al een keer gehad heb.. en uit de ervaringen van iedereen die uit de lurk stand komt blijkt ook dat alles varieert..
en jah.. ik heb ook zo m'n dagen en dan probeer ik ook te ontspannen![]()
Dat kan ik me voorstellen dat dat lastig isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:56 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Balen zeg.
Mijn temperatuur blijft altijd hoog tot de dag of de dag na het eerste bloedverlies. Dat wilt soms niet veel zeggen helaas.
Welkom piekie en lemonline!
Ik heb zelf een lastige week achter de rug. We geven het nog twee pogingen en gaan dan ook maar naar de huisarts. En ik heb er moeite mee. Het helpt ook niet dat ik een zwangere collega heb die elke koffiepauze over haar buik staat de wrijven. Ik gun het haar en het is niet haar schuld, maar het maakt het niet makkelijker.
Zondag/maandag maar mijn LF is normaal 12 dagen dus dan zou het vandaag of morgen zijnquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Maar Majo, je NOD is toch pas over een paar dagen?
Misschien komt het zo over maar het valt best mee hoor dat krampachtige. De laatste ronden had ik juist helemaal niet dat ik zo symptomen zat te staren maar nu met de clomid wel wat meerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:29 schreef Barreltje het volgende:
en Majo,
daar komt het cliche weer : "relax"
nu is het dit topic er ook wel naar om al je twijfels en hoop te posten, maar ik vind je er soms redelijk krampachtig mee om gaan..
klamp je niet vast aan van alles en nog wat
als ik op mijn app kijk zie ik dat ik alle symptonen die je kan hebben al een keer gehad heb.. en uit de ervaringen van iedereen die uit de lurk stand komt blijkt ook dat alles varieert..
en jah.. ik heb ook zo m'n dagen en dan probeer ik ook te ontspannen![]()
Eerste ronde inderdaadquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Hier duurde het 7 maanden voor S. bleef plakken, en in die maand had ik echt geen enkel sypmtoom, echt helemaal niks, terwijl de maanden ervoor ik ook bijna alles al een x gehad had...
Majo het is ook je eerste cyclus met clomid toch? Kan mij voorstellen dat je lijf daar ook op reageert en dan is het ook al anders natuurlijk... hoe dan ook hoop ik natuurlijk snel op een plakker.
Ik heb een paar keer gehad dat mijn tepels heel gevoelig waren en dat ik dan na 12 dagen ongesteld werdquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:48 schreef Cassandra87 het volgende:
Je hebt je ei toch nooit zo duidelijk opgespoord majo? Hoe weet je dan dat je lf regulier 12 dagen is?
Mijn lf was 5-7 dagen maar dan had ik echt geen streep gehad, is gewoon te vroeg.
En de hormonen veranderen je ook, qua symptomen. Gewoon even geduld hebben
Gevoelige tepels boks! Ik blijf het wel houden tot ik ongesteld word. Het is zelfs zo erg dat ik gestopt ben met temperaturen. Dit is veel betrouwbaarder.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gehad dat mijn tepels heel gevoelig waren en dat ik dan na 12 dagen ongesteld werdAlleen was dat dus steeds op rare momenten in de cyclus en daarom geen peil op te trekken. Normaal trok dat gevoel in mijn tepels na een dag of 2 weg maar nu is het dus gebleven
Maar als je nu weer gaat pillen en dan weer stopt heb je toch hetzelfde weer?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 12:36 schreef Ronderotonde het volgende:
Ik zit nog een week van NoD af. Heb wel wat kwaaltjes, Vanochtend vreselijk misselijk, telkens krampjes en het gevoel dat mn tetten groter zijn. Maar ik geloof er geen bal van hoor, elke maand heb ik wel weer wat anders wat zou kunnen wijzen op.... En dan word ik gewoon ongesteld.
Ik vind het trouwens vreselijk om niet aan de anticonceptie te zijn en baal ook daarom dat het al zo lang duurt. Ik zitvan kop tot kont onder de acne, oncontroleerbaar. Met de nuvaring was mijn huid veel beter. Ik word er echt heel erg naar van, maar dat moeten we er maar voor over hebben... Toch overweeg ik om daarom een pauze in te lassen zodat mijn huid tot rust kan komen. Ik weet t gewoon niet meer, niets helpt... Zodra ik ongesteld ben ga ik sowieso naar de huisarts, eens zien wat daar uitkomt.
Ja dat lijkt mij ook...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 13:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar als je nu weer gaat pillen en dan weer stopt heb je toch hetzelfde weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:31 schreef FritzWepper het volgende:
Dat is een duidelijke hoor! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens met dat het behoorlijk lomp uit de hoek komt ja. Maar onzin is het niet hoor. Er wordt niet gezegd dat elke vorm van fors bloedverlies een vroege miskraam is, maar het is wel degelijk een van de mogelijkheden als iemand ineens een behoorlijk heftigere menstruatie heeft dan normaal.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:33 schreef MaJo het volgende:
Gala wat een lompe hork zeg! En het is ook complete onzin. Vorige ronde was ik ook heel heftig ongesteld maar dat was absoluut geen miskraam. Anders zou deadly dat ook elke maand hebben
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 09:03 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Fritz gefeliciteerd!
Wat mooi gezegd Stroopwafelmeisje <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kans bestaat ook zeker dat het wel zo is en mag ook benoemd worden maar hij had dan iets kunnen zeggen als "het zou kunnen dat". Door het zo stellig en ook nog eens lomp te zeggen kun je er helemaal weinig mee zeg maar.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 13:55 schreef mignonne het volgende:
Fritz woehoe gefeliciteerd!!!kom je meeposten in z&g?
[..]
Eens met dat het behoorlijk lomp uit de hoek komt ja. Maar onzin is het niet hoor. Er wordt niet gezegd dat elke vorm van fors bloedverlies een vroege miskraam is, maar het is wel degelijk een van de mogelijkheden als iemand ineens een behoorlijk heftigere menstruatie heeft dan normaal.
Bij mijn eigen vroege miskramen vloeide ik ook fors meer dan bij een gewone menstruatie. (en duurde het bovendien ongeveer 6 weken voordat ik weer menstrueerde, zoals te verwachten valt na een miskraam)
En ik hoor het van wel meer vrouwen dat ze hun vroege miskraam omschrijven als forse menstruatie.
Dus nee niet elke vroege miskraam geeft een grote leegloop, en niet elke vorm van fors bloedverlies is een vroege miskraam. Maar het is wel degelijk een mogelijkheid dus zo heel gek gedacht vind ik het niet van deze huisarts.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:33 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd fritz!het werd wel weer tijd voor "streepjes"
![]()
Zoe ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Hopelijk is het nu snel voorbij
Gala wat een lompe hork zeg! En het is ook complete onzin. Vorige ronde was ik ook heel heftig ongesteld maar dat was absoluut geen miskraam. Anders zou deadly dat ook elke maand hebben
Hoe is het met deadly eigenlijk?
Dat de arts zich wellicht wat meer geïnteresseerd of empathisch op had kunnen stellen daar ben ik het mee eens. Hoewel we er niet bij waren natuurlijk en niet weten hoe lomp of empathisch er wel of niet gereageerd is. Maar goed afgaande op wat hier gepost wordt, ja dat had best wat inlevender gekund.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
De kans bestaat ook zeker dat het wel zo is en mag ook benoemd worden maar hij had dan iets kunnen zeggen als "het zou kunnen dat". Door het zo stellig en ook nog eens lomp te zeggen kun je er helemaal weinig mee zeg maar.
Ik hoop trouwens dat mijn zware menstruatie echt kwam door de progesteron en dat ik niet weer zo'n menstruatie krijg, wat een ramp is dat![]()
Het ging inderdaad om de manier waarop hij het bracht. Oh ja hmm misschien wel een vroege miskraam. Maar omdat ik voor iets anders kwam ging hij er verder niet op in. En zelf was ik ook te verbaasd (ofzo) om er adrem op te reageren. Sowieso adrem reageren in het Duitsquote:Op zondag 19 juli 2015 11:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat de arts zich wellicht wat meer geïnteresseerd of empathisch op had kunnen stellen daar ben ik het mee eens. Hoewel we er niet bij waren natuurlijk en niet weten hoe lomp of empathisch er wel of niet gereageerd is. Maar goed afgaande op wat hier gepost wordt, ja dat had best wat inlevender gekund.
Ik reageerde vooral op dat jij zegt dat het complete onzin is. Dat is het zeker niet. Of het iets toevoegt om te weten dat dit een mogelijkheid is, is dan weer van een andere orde.
Brrr dat klinkt niet prettigquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:28 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]![]()
Ik heb binnen 3 kalendermaanden 2x een menstruatie gehad waarvan er wat mee kwam waar ik echt de rillingen van kreeg hoor!
Maarja..ik heb nooit een positieve test gehad dus het kan niet.
Maar het zag er uit als iets... twijfel nogsteeds![]()
Als ik de kalender mag geloven mag ik morgen weer de rode vlag uithangen.
Rare maand gehad, zere tepels! Warme wangen, buikpijn, vreetbruien...
Ach we wachten het maar weer af
Wat bedoel je met er is iets anders? Ik had deze maand vanaf de eisprong ook supergevoelige tepels en dat is nog steeds zo. Het kan dus van alles zijnquote:Op zondag 19 juli 2015 11:54 schreef Ronderotonde het volgende:
Vanaf wanneer kunnen je tetten groter worden eigenlijk? Er is iets anders, en ik weet niet eens waarom of wat precies. Maar het zou niet mogelijk moeten zijn want ik zit nog maar een week na mijn ei. NOD is de 24e...
Dus wanneer je zo'n vroege miskraam krijgt dan heb je last van veel meer bloedverlies? Ik weet nog dat ik een paar maanden geleden dacht dat dat bij mij het geval was maar er werd hier toen gereageerd dat je zo vroeg dat soort dingen nog niet kunt merken (geloof dat Kwak dat zei). Interessant om te weten dat het dus toch wel zo isquote:Op zondag 19 juli 2015 11:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat de arts zich wellicht wat meer geïnteresseerd of empathisch op had kunnen stellen daar ben ik het mee eens. Hoewel we er niet bij waren natuurlijk en niet weten hoe lomp of empathisch er wel of niet gereageerd is. Maar goed afgaande op wat hier gepost wordt, ja dat had best wat inlevender gekund.
Ik reageerde vooral op dat jij zegt dat het complete onzin is. Dat is het zeker niet. Of het iets toevoegt om te weten dat dit een mogelijkheid is, is dan weer van een andere orde.
Woon je in Duitsland?quote:Op zondag 19 juli 2015 12:13 schreef Gala6183 het volgende:
[..]
Het ging inderdaad om de manier waarop hij het bracht. Oh ja hmm misschien wel een vroege miskraam. Maar omdat ik voor iets anders kwam ging hij er verder niet op in. En zelf was ik ook te verbaasd (ofzo) om er adrem op te reageren. Sowieso adrem reageren in het Duitsis niet zo einfach.
En het is ook geen drama, we gaan gewoon weer vrolijk verder. Maar toch had ik het liever niet geweten, geloof ik.
En natuurlijk nogvoor Fritz! Jouw nick
. Je bent erg populair hier in de buurt!
Bij beide zwangerschappen voelde ik mij al heel snel 'anders' na conceptie... De eerste keer waren we er nog niet zo actief mee bezig dus ik heb dat toen een beetje genegeerd, maar op een bruiloft 6 dagen na mijn eisprong heb ik de alcohol instinctmatig laten staan.quote:Op zondag 19 juli 2015 11:54 schreef Ronderotonde het volgende:
Vanaf wanneer kunnen je tetten groter worden eigenlijk? Er is iets anders, en ik weet niet eens waarom of wat precies. Maar het zou niet mogelijk moeten zijn want ik zit nog maar een week na mijn ei. NOD is de 24e...
Nee. Dan kun je last hebben van meer bloedverlies. Het hoeft niet zo te zijn maar t kan.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:05 schreef MaJo het volgende:
Dus wanneer je zo'n vroege miskraam krijgt dan heb je last van veel meer bloedverlies? Ik weet nog dat ik een paar maanden geleden dacht dat dat bij mij het geval was maar er werd hier toen gereageerd dat je zo vroeg dat soort dingen nog niet kunt merken (geloof dat Kwak dat zei). Interessant om te weten dat het dus toch wel zo is
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 19 juli 2015 14:13 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee. Dan kun je last hebben van meer bloedverlies. Het hoeft niet zo te zijn maar t kan.
Het is niet zo dat elke zware menstruatie een "waarschijnlijk vroege miskraam is". Maar het is wel degelijk een van de mogelijkheden. Hoeft niet, kan wel. T is niet zo zwart-wit.
En je weet dat dan eigenlijk alleen maar zeker wanneer je positief getest hebt en twee dagen later bijvoorbeeld ineens toch menstrueert cq een miskraam hebt. Ik heb ook wel eens forse menstruaties gehad en dat ik zeker wist niet zwanger te zijn. En dus 2 keer wel positief getest en daarna toch fors bloedverlies en 6 weken later pas weer aan de menstruatie. Evident vroege miskramen in de laatste gevallen en in de eerste gevallen zeker weten geen miskramen dus.
Alles kan. Het enige wat ik aangeef is dat een vroege miskraam gewoon 1 van de mogelijkheden is bij zwaar bloedverlies rond de datum van menstruatie. Het is alleen niet zo zwart-wit dat ieder zwaar blv een miskraam is en ook niet vice versa.
Als je toen getest hebt en de test was negatief dan is de kans het grootst dat er geen zwangerschap is geweestquote:Op zondag 19 juli 2015 14:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeltMaar doel zelf op een keer dat ik dacht een vroege miskraam gehad te hebben omdat ik een soort kikkervisje verloor en daarna veel bloed en stolsels en toen werd er gezegd dat dit geen miskraam kon zijn omdat ik dan wel zwanger getest moest hebben. Maar door wat jij nu zegt geloof ik er wel weer in dat dat misschien toch wel het geval was toen
Ik reageerde toen omdat ik het gevoel had dat men je een vroege MK probeerde aan te pratenquote:Op zondag 19 juli 2015 14:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeltMaar doel zelf op een keer dat ik dacht een vroege miskraam gehad te hebben omdat ik een soort kikkervisje verloor en daarna veel bloed en stolsels en toen werd er gezegd dat dit geen miskraam kon zijn omdat ik dan wel zwanger getest moest hebben. Maar door wat jij nu zegt geloof ik er wel weer in dat dat misschien toch wel het geval was toen
Ach eigenlijk maakt het helemaal niks uitquote:Op zondag 19 juli 2015 14:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Als je toen getest hebt en de test was negatief dan is de kans het grootst dat er geen zwangerschap is geweestMaar als het je houvast geeft om te denken dat het toch een zwangerschap is geweest dan kun ej dat natuurlijk in gedachten houden.
Bovendien is rond de 4 weken zwangerschap er nog geen duidelijke zwangerschap zichtbaar die je met het blote oog kunt zien. De vrucht/cellen zijn dan max 1.5 mm groot.
Ik ben eens terug gaan lezen (OUD / Wachten op het tweede streepje deel 317) en klopt inderdaadquote:Op zondag 19 juli 2015 14:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik reageerde toen omdat ik het gevoel had dat men je een vroege MK probeerde aan te praten![]()
Een kikkervisje kun je vlgs mij met die termijn echt nog niet verliezen, dus dat zou idd geen aanwijzing zijn. Althans: als je een embryo ter grootte van een kikkervisje hebt zou je wel positief moeten testen ja.
Veel bloedverlies kan idd een vroege mk zijn, een derde (?Toch?) van de prille zwangerschappen eindigt in een MK waarvan de allermeeste op die manier, volgens mij voor 80% onopgemerkt want niet overtijd of maar een paar dagen. Ik vraag me dan af of je het een MK moet noemen, of gewoon een mislukte innesteling.
Een derde tot volgens sommige zelfs 90% van de prille zwangerschappen eindigt in een vroege miskraam inderdaad ja. Wat meestal zoveel in houdt als dat de eicel wel bevrucht is maar de innesteling niet gelukt is. De vrucht zelf is dan echt nog een klompje cellen.quote:Op zondag 19 juli 2015 14:23 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik reageerde toen omdat ik het gevoel had dat men je een vroege MK probeerde aan te praten![]()
Een kikkervisje kun je vlgs mij met die termijn echt nog niet verliezen, dus dat zou idd geen aanwijzing zijn. Althans: als je een embryo ter grootte van een kikkervisje hebt zou je wel positief moeten testen ja.
Veel bloedverlies kan idd een vroege mk zijn, een derde (?Toch?) van de prille zwangerschappen eindigt in een MK waarvan de allermeeste op die manier, volgens mij voor 80% onopgemerkt want niet overtijd of maar een paar dagen. Ik vraag me dan af of je het een MK moet noemen, of gewoon een mislukte innesteling.
Weet ik,maar ik had toen enorm veel bloed, enorm veel stolsels.. syolsels nog groter dan de grootste ob tamponquote:Op zondag 19 juli 2015 14:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Brrr dat klinkt niet prettigMaar stel dat het een hele vroege miskraam is dan zou je nog niks eraan kunnen zien he? Ik bedoel het is nog geen kindje zeg maar. Ik hoop dat je rare symptomen misschien iets moois te betekenen hebben
Ja dat soort stolsels heb ik ook wel gehadquote:Op zondag 19 juli 2015 14:40 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Weet ik,maar ik had toen enorm veel bloed, enorm veel stolsels.. syolsels nog groter dan de grootste ob tampon![]()
Het voelde alsof er iets 'opgeruimd' moest worden kan het niet uitleggen.
Ik verwacht vandaag de rode vlag...
Heb een test gedaan maar witter dan wit![]()
Dus we gaan vrolijk verder!
Dat is op zich niet zo heel gek toch? Ik ben eigenlijk altijd wel minstens 7 dagen ongesteld. Hopelijk is dit het laatste beetje!quote:Op zondag 19 juli 2015 14:50 schreef Zoe_Hart het volgende:
Hier zou de menstruatie weer voorbij moeten zijn. Alleen heb ik nog steeds roze verlies, 6e dag na start van de menstruatie. En nog steeds af en toe krampjes. En over een week zou het volgende ei alweer moeten springen. Op die manier wordt het lastig om er 'niet teveel mee bezig te zijn'
Ik weet het niet, ik ben het van mezelf niet gewendquote:Op zondag 19 juli 2015 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo heel gek toch? Ik ben eigenlijk altijd wel minstens 7 dagen ongesteld. Hopelijk is dit het laatste beetje!
Ik kan me voorstellen dat je er van baalt als je het niet gewend bent! Ik had de eerste paar maanden ook hele lichte menstruatie, was daar wel blij meequote:Op zondag 19 juli 2015 15:04 schreef Zoe_Hart het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben het van mezelf niet gewendWanneer het doorbreekt is het er meteen gewoon, 2 a 3 dagen vloeien (max 2 dagen krampen) en nog 1 of max 2 dagen laatste beetjes. En deze keer loopt echt compleet anders met continu krampen, 1 dag vloeien en de rest alleen beetjes.
En ik weet dat ik niet mag klagen omdat er velen zijn die er echt last van hebben. Maar het irriteert mij gewoon dat het zo anders gaat dan anders en dat het elke keer maar weer afwachten is wat mijn lijf nu weer doet. Ik hou van een beetje controle en die heb ik nu niet![]()
Maar ik las dat jij inmiddels ongesteld bent geworden? Wel fijn dat je nu eindelijk een korte cyclus hebt!
Ben ik weer uit ontlurk stand!quote:Op zondag 19 juli 2015 11:54 schreef Ronderotonde het volgende:
Klopt, scheelt ook per persoon. En je kan nog zoveel kwaaltjes hebben, echt iets zeker weten doe je pas met een 2e streepje.. Nahjah, dan wil je een echo voor zekerheid, misschien een combinatietest, hartje van de baby regelmatig horen is ook wel prettig en weer later ga je je afvragen of je baby wel genoeg beweegt in je buik? helemaal onzekerheidsloos ben je nooit meer na dat 2e streepjequote:Op zondag 19 juli 2015 17:47 schreef Barreltje het volgende:
mijn tetten worden ALTIJD een cupmaat groter tussen m'n eisprong en mn menstruatie..
dat zegt bv bij mij dus ook geen reet
het enige symptoom wat iets kan zeggen is bij mij twee streepjes ..
Herkenbaar! Ik blijf ook elke maand ergens achter in mn hoofd hoop houden haha. Net zoals nu: al 5 dagen pijnlijke tepels en nu op dag 26, terwijl de laatste 4-5x mijn cyclus 24 dagen was. Al Weet ik toch wel dat ik gewoon een van deze dagen ongesteld ga worden, en ik nu helemaal niet meer reken op een natuurlijke zwangerschap bij ons ik blijf stiekem hopen elke keer haha.quote:Op zondag 19 juli 2015 18:07 schreef Barreltje het volgende:
pffttna 10 maanden ben ik dus wel klaar er mee en TOCH iedere keer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |