SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
Hopen dat het morgenmiddag/avond gewoon goed werkt.twitter:RocketLeague twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 02:21:41UPDATE, 5:20 PM PT: Ran into an issue that last few minutes. Approx 50% matchmaking success. Investigating... reageer retweet
TTT2 wil ik nog steeds een keer hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:11 schreef DKUp het volgende:
Tekken 7 voor de console is M.I.A.
Dit gaat waarschijnlijk gewoon in de tweede helft van 2016 uitkomen![]()
Tekken 6 was ook zo'n faal spel. TTT2 en Tekken Dark Resurruction
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
TTT2 wil ik nog steeds een keer hebbenDe Wii U versie heeft ook Tekken Ball en Nintendo kostuums extraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Volgens mij is het spel redelijk goedkoop.SOONY
Het is een beetje een kruising tussen Lemmings en Tetris.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wat de hell is dat Mousecraft eigenlijk? Het lijkt een beetje op T.I.M.? In dat geval wil ik hem zeker even proberen namelijk.
Kleine jongetjes aan het vechten om TS te zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelfde TT en OP niet geüpdatet. Jammer.
puzzel spelletje waar je blokjes moet laten vallen of vernietigen zodat 3 muisjes bij het eindpunt kunnen komen. Echt een spel voor op je mobiel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 09:11 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wat de hell is dat Mousecraft eigenlijk? Het lijkt een beetje op T.I.M.? In dat geval wil ik hem zeker even proberen namelijk.
wat een held hahaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Man drogeert vriendin om te gamen
Een 23-jarige Duitser ie veroordeeld tot een boete van 500 euro omdat hij zijn vriendin drogeerde. Zijn reden; ze wilde een rustige avond doorbrengen, maar de jongen wilde eigenlijk liever op zijn Playstation spelen.
Toen vorig jaar augustus de vrouw vermoeid thuiskwam van een dag hard werken, was de jongeman aan het gamen met een vriend. Ze vroeg het stel op te houden zodat ze van een rustige avond konden genieten, maar de jongen zag dat uiteraard niet zitten. Hij maakte een kopje thee voor zijn vriendin en deed daar wat verdovend middel in.
Voor de rechter gaf de jongeman zijn gedrag toe. "Ik heb er maar vier tot vijf druppeltjes in gedaan", bekende hij. Het resultaat was dat de vrouw tot de volgende middag sliep en op weg naar haar werk de volgende dag nog steeds zat te knikkebollen in de auto.
Man drogeert vriendin om te gamen
![]()
![]()
Lapo opent nieuw topic, maar een beetje creativiteit mag wel verwacht worden toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 10:45 schreef Retarded het volgende:
[..]
Kleine jongetjes aan het vechten om TS te zijn
Echt veel beter dan de standaard camera!quote:camera options : 110 FOV, 230 distance, 100 height, -0.3 angle, 0.75 stiffness
Tekken 6 werd verpest door de laad tijden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:11 schreef DKUp het volgende:
Tekken 7 voor de console is M.I.A.
Dit gaat waarschijnlijk gewoon in de tweede helft van 2016 uitkomen![]()
Tekken 6 was ook zo'n faal spel. TTT2 en Tekken Dark Resurruction
Had de camera ook aangepast, meer overzicht zo.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor de Rocket Leaguers:
[..]
Echt veel beter dan de standaard camera!
Zulk soort uitspraken zijn voor klein geschapen mannenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zijn de kleine dingen die het doen Ross
Is rocket league een indie?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wat een lol hebben ze toch met die kutindies.
Op deze manier werkt het zo als het moet,quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:29 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wat een lol hebben ze toch met die kutindies.
zolang we maar niet met een volgende indie weer 2 en een half uur hoeven te wachten om ein-de-lijk online spelenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op deze manier werkt het zo als het moet,
Een onbekende game die ik anders nooit zou spelen.
De makers die in een klap een smak geld krijgen en een naamsbekendheid.
Zo mag het best vaker zijn ja.
Dat gebeurt zovaak bij games.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:51 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
zolang we maar niet met een volgende indie weer 2 en een half uur hoeven te wachten om ein-de-lijk online spelen
Het is gemaakt door een indie developerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 14:59 schreef HansvanOchten het volgende:
Rocket leugea is niet echt een indie.....
Dat heb ik met Tekken. Als een kleuter Tekken 3 spelenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik denk dat het jaren 80 kind in mij Transformers: Devastation wel wil halen.
Ik ga zo spelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:07 schreef Rijst het volgende:
Rocket league wie spelen het? Ik wil meedoen
Totdat m'n moeder erachter kwam.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat heb ik met Tekken. Als een kleuter Tekken 3 spelen
Grafisch ziet het eruit als een 3DS game helaas...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik denk dat het jaren 80 kind in mij Transformers: Devastation wel wil halen.
Het is net Dragonball Xenoverse met transformers.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Grafisch ziet het eruit als een 3DS game helaas...
Ik meen het, check die gebouwen in dat level. Zo fucking basic.quote:
Ik maak me een beetje zorgen om de nieuwe tekken als ik lees dat ze die gameplay versimpeld hebben.quote:
twitter:RocketLeague twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 12:03:49It's Official! We are now a LEGIT eSports game! Thank you @ESL @ESLRocketLeague !!! https://t.co/5zqBJN68J1 reageer retweet
twitter:RocketLeague twitterde op vrijdag 10-07-2015 om 15:16:09We are aware of the current server outage and investigating. Thank you for your patience reageer retweet
Dude, dat is de artstylequote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Grafisch ziet het eruit als een 3DS game helaas...
Dan had je beter die Cybertron Transformer-games op PS3/360 kunnen spelen. Die schijnen wel heel erg goed te zijn.
Is dit de schuld van Sony?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:26 schreef slayer1985 het volgende:
Wat is het toch soms ook een zooitje bij Sony
Ik haal zo alvast de energy blikjes in huis.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:28 schreef RRuben het volgende:
Kut als Rocket League een indie is moet ik het eigenlijk hatenmaarja, er zijn altijd uitzonderingen
ik ga vanavond ook wel weer spelen
Edit: als de servers het doen![]()
![]()
Nice nicee beetje je glazuur verpestenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik haal zo alvast de energy blikjes in huis.
In de nacht doen die servers het steeds wel.
wel de cheap cassis variant van de Lidl dan he.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:02 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nice nicee beetje je glazuur verpesten
Van dat Golden Showerquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wel de cheap cassis variant van de Lidl dan he.![]()
Fucking vies. Beter koop je gewoon die neppe versie ice tea greenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wel de cheap cassis variant van de Lidl dan he.![]()
Hahaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik haal zo alvast de energy blikjes in huis.
In de nacht doen die servers het steeds wel.
Succes dan morgen!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik ga maar tot max 23:00, heb morgen een examen waar de rest van m'n leven vanaf hangt
![]()
![]()
![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Succes dan morgen!
Ik ga straks nog even oefenen met dat aftrap scoren nog beter onder de knie te krijgen offline maak ik er zo 5 achter elkaar gister online in totaal 2 keer gelukt
Denk ook dat je als team moet afspreken dat er steeds maar 2 per team voor die bal gaan en er eentje blijft staan dan heeft de persoon die hem wel raakt meer kans.quote:
3DS heeft daar geen drol mee te maken. Het is Transformers pur sang; je waant je in de tekenfilm. Wat zou je als fan nog meer willen? Dat het eruit ziet als die boutfilms die Michael Bay ieder jaar weer uitkakt?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, ze hebben bewust voor een retro-3DS artstyle gekozen. Ok.
Wat voor examen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik ga maar tot max 23:00, heb morgen een examen waar de rest van m'n leven vanaf hangt
![]()
![]()
![]()
Ja je kan dat spel echt met een tactiek spelen, het is niet alleen maar dom rond rijden en beukenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk ook dat je als team moet afspreken dat er steeds maar 2 per team voor die bal gaan en er eentje blijft staan dan heeft de persoon die hem wel raakt meer kans.
Mondeling (quote:
Soort van middelbare school examen wiskunde alleen dan mondeling? The fuck, hoe moet ik me dat voorstellen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ja je kan dat spel echt met een tactiek spelen, het is niet alleen maar dom rond rijden en beuken
[..]
Mondeling (x 76538721863798457104) staatsexamen wiskunde B. Als ik het niet haal kan ik m'n vervolg studie niet doen en ik heb geen alternatief
Dat heb ik dus met de nieuwe Megamanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit jaar VWO afgemaakt, maar ik had wiskunde A en voor m'n studie heb ik wiskunde B nodig. Dus ik doe nu een staatsexamen (naast het normale VWO examen) dat bestaat uit een schriftelijk examen (het gewone examen dat iedereen maakt) en een mondeling examen ter vervanging van de schoolexamens. Ik heb ook geen idee wat ik er van moet verwachten, maar het komt er gewoon op neer dat ze de onderwerpen met je bespreken en dat je moet uitleggen hoe je bepaalde dingen kan uitrekenen enzo.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:27 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Soort van middelbare school examen wiskunde alleen dan mondeling? The fuck, hoe moet ik me dat voorstellen.
Ah op die manier. Dat schriftelijke examen heb je al gehad neem ik aan? Dan hoef je toch nauwelijks te leren voor dat mondeling examen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:30 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar VWO afgemaakt, maar ik had wiskunde A en voor m'n studie heb ik wiskunde B nodig. Dus ik doe nu een staatsexamen (naast het normale VWO examen) dat bestaat uit een schriftelijk examen (het gewone examen dat iedereen maakt) en een mondeling examen ter vervanging van de schoolexamens. Ik heb ook geen idee wat ik er van moet verwachten, maar het komt er gewoon op neer dat ze de onderwerpen met je bespreken en dat je moet uitleggen hoe je bepaalde dingen kan uitrekenen enzo.
ja die heb ik al gehad, maar dat was bijna een maand geleden, dus moet nog wel even wat opfrissen enzo. Ook moet ik een presentatie voorbereidenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:32 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ah op die manier. Dat schriftelijke examen heb je al gehad neem ik aan? Dan hoef je toch nauwelijks te leren voor dat mondeling examen?
vanavond nog een potje ? of nu ?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk ook dat je als team moet afspreken dat er steeds maar 2 per team voor die bal gaan en er eentje blijft staan dan heeft de persoon die hem wel raakt meer kans.
moet je al vuilnis man nu tegenwoordig ook al examen doenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:07 schreef RRuben het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
![]()
![]()
komt door de update.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:47 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Rocket League servers zijn nog steeds dood.
Lekkere update danquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komt door de update.
hopelijk ook een fix voor de 500km trophy
Goeie tip,quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Irritant daaraan is dat je auto als een soort spider-man aan de muur blijft plakken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
Goeie tip,
Tip van mij niet je boost gebruiken als je de boarding (zijkanten) op rijdt.
Dan ga je zweven ipv. rijden
sowieso altijd 1 keeper, 1 middenveld ( die kan inkomen als de bal voor ligt) en twee jagers. Jagers proberen dan zoveel mogelijk de bal voor goal te krijgen. Keeper kan ook boost doen om een bal naar voren/goal te rammen, maar dan middenvelder terug laten vallen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zijn de betere scores inderdaad, Vannacht met een stel fokkers hier zijn we tot twee online potjes gekomen beide wel gewonnen. Nog niet echt met een vaste keeper maar wel positie overnemen zodat er altijd eentje achterin stond.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
sowieso altijd 1 keeper, 1 middenveld ( die kan inkomen als de bal voor ligt) en twee jagers. Jagers proberen dan zoveel mogelijk de bal voor goal te krijgen. Keeper kan ook boost doen om een bal naar voren/goal te rammen, maar dan middenvelder terug laten vallen.
Met deze tactiek vanochtend meteen een 16-0 neergezet
Zal me niets verbazen als je als keeper zo het meest scoort..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
. Keeper kan ook boost doen om een bal te schieten (ofzoiets)
Ik blijf meestal gewoon in mijn eigen goal of aan de rand van het strafschopgebied van de tegenstander staan, ligt eraan aan welke kant. Erop af heeft vaak erg weinig zin.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als je als keeper zo het meest scoort..
Hoe halen jullie een bal uit de bovenhoek, iemand tips?
vliegenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen als je als keeper zo het meest scoort..
Hoe halen jullie een bal uit de bovenhoek, iemand tips?
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:00 schreef bjanaan het volgende:
Over twee weken nieuwe tv halen zit te denken aan de Sony KDL42w705 vanwege zijn specs. Wat voor tv raden jullie aan, of op wat voor tv gamen jullie?
http://img1.digitalversus(...)cc594c2df36edafc.jpg
Prima tv, ik heb recent de 32" versie ervan gekocht, geweldige tv voor gaming (en zowieso gewoon goede tvquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:00 schreef bjanaan het volgende:
Over twee weken nieuwe tv halen zit te denken aan de Sony KDL42w705 vanwege zijn specs. Wat voor tv raden jullie aan, of op wat voor tv gamen jullie?
Nee hoor. Gewoon seizoen spelen. Offline tot de servers het weer doen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kak, ik heb dus net voor Jan Doedel Rocket League geïnstalleerd...
Ik heb het zwarte exemplaar hier staan. Beste game hdtv's.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik speel op een KDL-42W656, prima tv.
Goede keus, mooi toestel zo te zien.
Ik heb de kdl-50w805bquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:00 schreef bjanaan het volgende:
wat is er mis mee?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens die 500km Trophy bij Rocket league.
Laat me je niet van je keus afhouden. Het is echt een prima televisie; maar ik heb PRECIES dezelfde en die is na vijf maand (afgelopen zondag) gesneuveldquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:00 schreef bjanaan het volgende:
Lees ook alleen maar positieve reacties op het web maar geluid is gewoon prima?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Laat me je niet van je keus afhouden. Het is echt een prima televisie; maar ik heb PRECIES dezelfde en die is na vijf maand (afgelopen zondag) gesneuveld
Ben momenteel in afwachting op de Sony service. Heb last van horizontale zwarte strepen door het beeldscherm.
(Hoorde een hoge toon tijdens het kijken van Netflix, en in één milliseconde zwarte lijnen. Volgens mij een paneel doorgebrand o.i.d.)
tvgeluid is nooit primaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:53 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Lees ook alleen maar positieve reacties op het web maar geluid is gewoon prima?
Bij mijn type zitten de boxjes achterin.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:53 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Lees ook alleen maar positieve reacties op het web maar geluid is gewoon prima?
setje prima actieve boekenplankspeakers heb je al voor 200. Is inpluggen en gaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Idd.. Al lijkt zo'n soundbar mij ook niet veel.
Heb een receiver met 2 zuilspeakers dus mij hoor je niet klagenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:01 schreef n8n het volgende:
[..]
setje prima actieve boekenplankspeakers heb je al voor 200. Is inpluggen en gaan.
heb zelf een nad op de kop getikt op marktplaats. Wel 2 flinke boekenplankspeakers (vriendin haat zuilen). Al game ik meestal met m'n headphones.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb een receiver met 2 zuilspeakers dus mij hoor je niet klagen
Zou alleen die receiver nog eens willen verwisselen met een stereoversterker.
Nad's etc snap ik geen hol vanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:24 schreef n8n het volgende:
[..]
heb zelf een nad op de kop getikt op marktplaats. Wel 2 flinke boekenplankspeakers (vriendin haat zuilen). Al game ik meestal met m'n headphones.
Die zullen ook wel slaaptekort hebben daar.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:13 schreef RRuben het volgende:
Die Rocket League servers doen het wel, alleen dat database gedoe wat zorgt voor matchmaking doet het weer niet
Gewoon een mooi surroundsetje kopen johquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nad's etc snap ik geen hol van
Sowieso vind ik speakers en versterkers maar vervelende materie. Wattage speakers, wattage versterker, impedantie: Hokuspokus
Ik kom zo wel weer online.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:41 schreef RRuben het volgende:
UPDATE, 12:38 PM PT: Database optimizations underway. We have restarted the servers and are SLOWLY letting people back in -- will take a bit
Dit zeggen ze op twitterhet gaat weer werken
wie potje?
Ik ga over 20 min, ofzo. ik denk dat die servers nu nog steeds voor geen meter werkenquote:
Mooi en surroundset vind ik zelden samen in één zin passen. Daarnaast vind ik mijn woonkamer te mooi om te ontsieren met speakers en bedrading etcquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon een mooi surroundsetje kopen joh
Logitech Z-5500quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon een mooi surroundsetje kopen joh
Logitech z506 ofzo voor 80 euro. Ik heb de voorloper hiervan in de kamer staan en daar komt me toch een geluid uit
Zoiets zou ik niet in de woonkamer mogen zettenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Logitech Z-5500![]()
Al best een oude set, maar nog steeds komt er super geluid uit. Ik kan ook echt niet meer zonder om mijn gamen e films te kijken. Ik kan soms ook echt niet begrijpen hoe mensen genoegen kunnen nemen met geluid uit een tv bijvoorbeeld. Als je echt een goed setje heb dan voegt dat zoveel toe aan een film of game.
Windows Phone?quote:
Nice ben er ook met 15 minuutjes.quote:
Jij snapt best dat het over Rocket League gaat.quote:
twitter:RocketLeague twitterde op zaterdag 11-07-2015 om 02:19:15Another new concurrent player high, 97,000+ reageer retweet
Gz!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 02:25 schreef Jimbo het volgende:
dit spel
[ afbeelding ]
en woei, ik heb de plat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb er nooit last van gehad. Je schijnt trouwens met R de camera naar boven te kunnen draaien en dan zou t opgelost zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 07:53 schreef StateOfMind het volgende:
Blaast de fan nog steeds zo verschrikkelijk hard bij Rocket League of is dat inmiddels opgelost?
Schijnt aan de menu's van Autodesk te liggen, maar bij andere games waar Autodesk ook bij betrokken is, heb ik het nog nooit zó extreem gehad.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:19 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
ik heb er nooit last van gehad. Je schijnt trouwens met R de camera naar boven te kunnen draaien en dan zou t opgelost zijn.
Ik bedoel of jij er eentje hebt, omdat Online met hoofdletter staatquote:Op zaterdag 11 juli 2015 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij snapt best dat het over Rocket League gaat.
Binnenkort Super Meat Boy en Journey!!!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:56 schreef RickoKun het volgende:
Ps4 sneu topic geworden
Gaat alleen maar over pauper games. Triest dat dit soort spellen DE SHIT zijn deze generatie.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:56 schreef RickoKun het volgende:
Ps4 sneu topic geworden
Gaat alleen maar over pauper games. Triest dat dit soort spellen DE SHIT zijn deze generatie.
Oh no een leuke game is leuk.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:56 schreef RickoKun het volgende:
Ps4 sneu topic geworden
Journeyquote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Binnenkort Super Meat Boy en Journey!!!![]()
![]()
IEDER spel is slechter dan No Man's Sky...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Journey_!
Het spel dat nog slechter is dan No Man's Sky
Ik post nog nieuwe trailers van gamesquote:Op zaterdag 11 juli 2015 09:56 schreef RickoKun het volgende:
Ps4 sneu topic geworden
Bespeur ik daar een hype bij Yi-Long, iemand die eerst zelf moet zien en dan geloven normaliter? He's gone to the dark side!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
IEDER spel is slechter dan No Man's Sky...
Neu, ik weet wat ik kan verwachten bij die game, dus gewoon een 'chill-game' om soms even lekker een uurtje ofzo op ontdekkingsreis te gaan...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bespeur ik daar een hype bij Yi-Long, iemand die eerst zelf moet zien en dan geloven normaliter? He's gone to the dark side!
Totdat de besturing kut is etcquote:Op zaterdag 11 juli 2015 10:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Neu, ik weet wat ik kan verwachten bij die game, dus gewoon een 'chill-game' om soms even lekker een uurtje ofzo op ontdekkingsreis te gaan...Lijkt me een heerlijk zen-tussendoortje...
quote:
hoe dan?!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor iedereen die dacht dat ie goed was in Rocket League:
tering, die gaat heel zijn leven toewijden aan Rocket league..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Schijnt er al ruim 400 uur in hebben zitten sinds de beta.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:03 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
tering, die gaat heel zijn leven toewijden aan Rocket league..
Oh.. Je hebt dus behalve schot op doel, redding en goal ook nog andere scoresquote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
betrap ik mezelf ook te vaak op, blijft wel lastig om inteschatten waar die bal precies gaat landen, heel vervelend als jij dan keihard komt aanschuren en denken die bal er in te jassen, en dan gewoon naast de bal vliegen..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
In Rocket League zijn de mensen met wie je speelt vaak nog dommer dan de AI. Ballen die op een leeg doel af gaan er uit spelen omdat ze denken dat ze zelf een goal kunnen maken, uitverdedigen voor je eigen doel langs en eigenlijk gewoon altijd achter de bal aan racen zonder er over na te denken of het eigenlijk wel handig is om te doen.
Uitverdedigen voor het eigen doel langs kan prima. Zowel in RL, Fifa, PES als IRL voetbal:')quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:21 schreef Mystikvm het volgende:
In Rocket League zijn de mensen met wie je speelt vaak nog dommer dan de AI. Ballen die op een leeg doel af gaan er uit spelen omdat ze denken dat ze zelf een goal kunnen maken, uitverdedigen voor je eigen doel langs en eigenlijk gewoon altijd achter de bal aan racen zonder er over na te denken of het eigenlijk wel handig is om te doen.
Heel vet om te zien.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben meer onder de indruk van z'n timing telkens en zijn vermogen om de bal precies goed te raken met zijn auto. Gaat wel wat verder dan simpelweg leren te vliegen denk ik. Komt heel wat anticipatie en skill bij kijken.quote:
Mwah.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ben meer onder de indruk van z'n timing telkens en zijn vermogen om de bal precies goed te raken met zijn auto. Gaat wel wat verder dan simpelweg leren te vliegen denk ik. Komt heel wat anticipatie en skill bij kijken.
Hij laat alleen zien wanneer het wel gelukt is. Zal ook vaak mis gaanquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Inderdaad het vliegen is wel erg gaaf, alleen dan de bal raken he haha.
Wow, altijd gedacht dat LoL daar tot in de eeuwigheid zou staan en dan is het juist Rocket League die ze even inhaalt.twitter:RocketLeague twitterde op zaterdag 11-07-2015 om 06:20:16WOW. You guys did it! Rocket League is #1 on @Twitch !!!THANK YOU! http://t.co/tirQiRCwvj reageer retweet
Ziek! Flying meta is nog niet aan mij besteed.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Pff, ik dacht dat ik het al aardig kon maar die gasten zijn echt ziek goed.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens mij is hij sinds een half uurtje weer doodquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:22 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand straks een potje of zijn de servers nog steeds dood?
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij is hij sinds een half uurtje weer dood
Dit ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:14 schreef RickoKun het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon beter een Rocket League topic starten?
Ook dat houdt een keer op en dan komt er vanzelf een andere onderwerp te sprake. Ik zie het probleem niet. Je kunt immers ook zelf iets inbrengen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:50 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik vind het leuk voor de mensen die er plezier mee hebben, maar nu wordt het echt een Rocket League topic. Maak gewoon een topic en praat er daar over en spreek af met mensen om te spelen.
Lijkt me sterk met zo'n enorme playerbase. Denk dat deze game een schot in de roos is eerlijk gezegd, helemaal omdat het in de plus zit, en mensen zaten echt te wachten op een laagdrempelige (couch) coop game.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:12 schreef Badr_Harry het volgende:
Best leuk spel dat rocket league maar denk dat de hype over een maand over is
Ah ja idd Windows Phone.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bedoel of jij er eentje hebt, omdat Online met hoofdletter staat
Dat maakt de mijne er ook altijd van namelijk
3 uur is niks.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:57 schreef RRuben het volgende:
Ik ga vanavond weer! Wie doet mee? Heb net dat khutmondeling gehad en moet 3 uur (!!!!) Wachten op de uitslag.
ja ik ook wel. Maar dit is 3 uur in een ruimte wachten zonder dat je ergens heen kan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:10 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
3 uur is niks.Moet vaak weken wachten op tentamenuitslagen.
Dat zeker, je hoort nu ook al niemand meer over Witcher 3 terwijl dat hier helemaal de shit wasquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:12 schreef Badr_Harry het volgende:
Best leuk spel dat rocket league maar denk dat de hype over een maand over is
The Witcher 3 laten de meesten liggen door de patches, die maar blijven komen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zeker, je hoort nu ook al niemand meer over Witcher 3 terwijl dat hier helemaal de shit was
Dat is altijd zo maar hopelijk biedt het wel inspiratie aan developers om eens met leuke co-op games te komen. Mensen hunkeren daar naar.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zeker, je hoort nu ook al niemand meer over Witcher 3 terwijl dat hier helemaal de shit was
Ik zou inderdaad geld over hebben voor een goede mario kart-kloon.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat is altijd zo maar hopelijk biedt het wel inspiratie aan developers om eens met leuke co-op games te komen. Mensen hunkeren daar naar.
Een simpel kart-spel met co-op zou 100% een hit worden.
crash bandicoot nitroquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad geld over hebben voor een goede mario kart-kloon.
Amiboosquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Mede door Nintendo's geflater op de E3 en de geruchten over de NX ga ik die niet halen.
The Witcher speel je ook niet samen, coop verlengt de levensduur van een game vaak enorm.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op de ps3 had je Modnation Racers die ikzelf iig echt heel tof vond. Kon je ook zelf banen en karakters maken en delen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad geld over hebben voor een goede mario kart-kloon.
Is dit wel een echte of weer een showmodel ?quote:
Geen idee, zag hem op Twitter voorbij komen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dit wel een echte of weer een showmodel ?
[ afbeelding ]
Die was te zien bij die comic con afgelopen weekend op de booth van nintendoquote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dit wel een echte of weer een showmodel ?
[ afbeelding ]
bf4quote:
Mwah, lijkt me niet echt dat dat een probleem zal zijn, ook met het oog op de soort gameplay...quote:
codquote:
Dying light heb ik al een poos uitgespeeld, maar blijft nog steeds super. verstand op nul en op nachtjagers gaan jagenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Blijft toch wel een lekker spelletje hoor dat Dying Light
Kut spel.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Blijft toch wel een lekker spelletje hoor dat Dying Light
jij bent kut, spelquote:
Ziet er prima uit, denk dat je geen tips nodig hebtquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:25 schreef Cikx het volgende:
Net voetballes gegeven (1160 punten).![]()
Iemand nog tips?
word er vanavond nog Rocket League gespeeld ?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:59 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, denk dat je geen tips nodig hebtMaar als het dan toch moet: misschien zou je kunnen proberen om meer voorzetten te geven aan jezelf/teamgenoten door de bal tegen dat schuine stuk in de hoek aan te schieten. Ook kan je dat aerial gedoe gaan proberen, want als je dat goed kan maak je echt iedereen met gemak in.
Thanks! Doe inderdaad vrij weinig voorzetten, ga eens kijken hoe ik dat in mijn spel kan betrekken. Vliegen probeer ik wel eens in training, maar is echt niet te doen nog.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:59 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, denk dat je geen tips nodig hebtMaar als het dan toch moet: misschien zou je kunnen proberen om meer voorzetten te geven aan jezelf/teamgenoten door de bal tegen dat schuine stuk in de hoek aan te schieten. Ook kan je dat aerial gedoe gaan proberen, want als je dat goed kan maak je echt iedereen met gemak in.
Denk dat ik zometeen wel weer kom, moet wel zeggen dat ik net enorme lag had toen ik een potje speelde.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:07 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
word er vanavond nog Rocket League gespeeld ?
ik speelde net een potje 1vs1 online, die gozer zat alleen maar te kijken wat ik aan het doen was met die bal, als het hem iets te gevaarlijk werd, ging hij verdedigen. en als hij kans zag om te scoren zat die meestal ook. 3-0 verloren 90% de bal gehad.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spelen jullie allemaal vol op die bal? of blijven jullie er liever ook omheen hangen.
Voorzetten werken echt goed, meestal ligt die bal dan voor open goal. Dat vliegen kan ik ook voor geen meter, ga ik niet eens aan beginnenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:11 schreef Cikx het volgende:
[..]
Thanks! Doe inderdaad vrij weinig voorzetten, ga eens kijken hoe ik dat in mijn spel kan betrekken. Vliegen probeer ik wel eens in training, maar is echt niet te doen nog.
Bots zijn saai.quote:
Dan ga je Ranked spelen.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:56 schreef VelitoX het volgende:
Ugh wat blijft het irritant dat de AI die het overneemt als iemand bij RL een potje leaved, echt godlike is.... perfecte passes/schoten de hele tijd...
ja dat staat er altijd, is een probleem met de database. De servers werken gewoon prima en je kan gewoon online spelen.quote:Op zondag 12 juli 2015 10:54 schreef Odaiba het volgende:
Servers mogen nu wel weer eens werken. Nog niet één keer online kunnen spelen. Hij blijft nu alleen maar zeggen dat er 0 spelers online zijn...
Oke, probeer ik het straks nog een keer. Hoop dat ze die game bugs er nog uit halen.quote:Op zondag 12 juli 2015 11:01 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja dat staat er altijd, is een probleem met de database. De servers werken gewoon prima en je kan gewoon online spelen.
Ja ik wil zo wel, ga nu eerst even wat etenquote:Op zondag 12 juli 2015 13:27 schreef benjamin15 het volgende:
zijn d'r nog mensen die een potje rocket league willen spelen ?
Wat een geweldige .gifquote:
dat sowiesoquote:Op zondag 12 juli 2015 13:50 schreef HeavensAxe het volgende:
Wat een bazenspel is dat Rocket League zeg! Als het niet gratis was met PS+ had ik er gewoon de volle 20 euro voor betaald.
ik snap die games echt niet he (al bij voorbaat niet)quote:Op zondag 12 juli 2015 14:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iemand Tour de France 2015 gespeeld? Twijfel erover, vroeger superveel lol met PCM gehad, maar die is er niet voor de Mac en ik heb wel weer zin in wat management, maar niet echt in FM...
Die hond is niet dom maar blind. Pakt de bal op gehoor en aanwijzingen van baasje.quote:
Lijkt me idd ook extreem saai. Het mist de snelheid en de uitdagende tracks om als game interessant te zijn.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap die games echt niet he (al bij voorbaat niet)
wat doe je met zn game ... de hele tijd op kruisje drukken om te trappen of iets? :/ en dan af en toe iets sneller op kruisje om harder te gaan met een bocht hier en daar ..
i just don't get it
Op de consoles is het niet echt een manager zoals PCM. Hij schijnt ook dit jaar weer superslecht te zijn trouwensquote:Op zondag 12 juli 2015 14:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iemand Tour de France 2015 gespeeld? Twijfel erover, vroeger superveel lol met PCM gehad, maar die is er niet voor de Mac en ik heb wel weer zin in wat management, maar niet echt in FM...
.... over 3 maanden in de PS+ dus...quote:Op zondag 12 juli 2015 15:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op de consoles is het niet echt een manager zoals PCM. Hij schijnt ook dit jaar weer superslecht te zijn trouwens
ja dat kanquote:Op zondag 12 juli 2015 16:43 schreef Cikx het volgende:
Weet iemand hoe je split-screen co-op online kunt spelen zonder een PSN-account aan te maken voor het gastaccount?
Als ik dat probeer bij RL staat er dat het gastaccount niet is aangemeld bij PSN en daarom niet kan meespelen.quote:
Dus.. dit is een reeks, ik heb alleen een nieuw deel geopend. Omdat ik TS ben betekent dat niet gelijk dat ik de OP kan aanpassen.quote:
Euh, jawelquote:Op zondag 12 juli 2015 18:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dus.. dit is een reeks, ik heb alleen een nieuw deel geopend. Omdat ik TS ben betekent dat niet gelijk dat ik de OP kan aanpassen.
is je main account wel degene waar de primary ps4 op geactiveerd is ? (dat was bij mij t probleem toen ik dat probeerde)quote:Op zondag 12 juli 2015 17:29 schreef Cikx het volgende:
[..]
Als ik dat probeer bij RL staat er dat het gastaccount niet is aangemeld bij PSN en daarom niet kan meespelen.
Dat kan maar 24 uur pannenkoek tenzij je een abo hebt. Maar zodra je een topic opent kun je de OP sowieso berwerken.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:18 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Euh, nee.
Zie jij een edit knopje?
[ afbeelding ]
Ik heb geen abo en ik kan nu mijn naam niet in de OP erbij zetten dus wat is je punt?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan maar 24 uur pannenkoek tenzij je een abo hebt. Maar zodra je een topic opent kun je de OP sowieso berwerken.
Dat je jezelf erbij had kunnen zetten toen je het topic opendequote:Op zondag 12 juli 2015 19:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik heb geen abo en ik kan nu mijn naam niet in de OP erbij zetten dus wat is je punt?
Als ik dat had gedaan had ik het nu niet gevraagd he.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat je jezelf erbij had kunnen zetten toen je het topic opende![]()
Nou, als je oplet kun je in de herkansing. Doe je dan ook meteen de plaatjes van de PS+ games?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Als ik dat had gedaan had ik het nu niet gevraagd he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |