Lijkt me idd ook extreem saai. Het mist de snelheid en de uitdagende tracks om als game interessant te zijn.quote:Op zondag 12 juli 2015 14:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap die games echt niet he (al bij voorbaat niet)
wat doe je met zn game ... de hele tijd op kruisje drukken om te trappen of iets? :/ en dan af en toe iets sneller op kruisje om harder te gaan met een bocht hier en daar ..
i just don't get it
Op de consoles is het niet echt een manager zoals PCM. Hij schijnt ook dit jaar weer superslecht te zijn trouwensquote:Op zondag 12 juli 2015 14:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iemand Tour de France 2015 gespeeld? Twijfel erover, vroeger superveel lol met PCM gehad, maar die is er niet voor de Mac en ik heb wel weer zin in wat management, maar niet echt in FM...
.... over 3 maanden in de PS+ dus...quote:Op zondag 12 juli 2015 15:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op de consoles is het niet echt een manager zoals PCM. Hij schijnt ook dit jaar weer superslecht te zijn trouwens
ja dat kanquote:Op zondag 12 juli 2015 16:43 schreef Cikx het volgende:
Weet iemand hoe je split-screen co-op online kunt spelen zonder een PSN-account aan te maken voor het gastaccount?
Als ik dat probeer bij RL staat er dat het gastaccount niet is aangemeld bij PSN en daarom niet kan meespelen.quote:
Dus.. dit is een reeks, ik heb alleen een nieuw deel geopend. Omdat ik TS ben betekent dat niet gelijk dat ik de OP kan aanpassen.quote:
Euh, jawelquote:Op zondag 12 juli 2015 18:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dus.. dit is een reeks, ik heb alleen een nieuw deel geopend. Omdat ik TS ben betekent dat niet gelijk dat ik de OP kan aanpassen.
is je main account wel degene waar de primary ps4 op geactiveerd is ? (dat was bij mij t probleem toen ik dat probeerde)quote:Op zondag 12 juli 2015 17:29 schreef Cikx het volgende:
[..]
Als ik dat probeer bij RL staat er dat het gastaccount niet is aangemeld bij PSN en daarom niet kan meespelen.
Dat kan maar 24 uur pannenkoek tenzij je een abo hebt. Maar zodra je een topic opent kun je de OP sowieso berwerken.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:18 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Euh, nee.
Zie jij een edit knopje?
[ afbeelding ]
Ik heb geen abo en ik kan nu mijn naam niet in de OP erbij zetten dus wat is je punt?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan maar 24 uur pannenkoek tenzij je een abo hebt. Maar zodra je een topic opent kun je de OP sowieso berwerken.
Dat je jezelf erbij had kunnen zetten toen je het topic opendequote:Op zondag 12 juli 2015 19:23 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ik heb geen abo en ik kan nu mijn naam niet in de OP erbij zetten dus wat is je punt?
Als ik dat had gedaan had ik het nu niet gevraagd he.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat je jezelf erbij had kunnen zetten toen je het topic opende![]()
Nou, als je oplet kun je in de herkansing. Doe je dan ook meteen de plaatjes van de PS+ games?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Als ik dat had gedaan had ik het nu niet gevraagd he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |