Ik heb de kdl-50w805bquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:00 schreef bjanaan het volgende:
Over twee weken nieuwe tv halen zit te denken aan de Sony KDL42w705 vanwege zijn specs. Wat voor tv raden jullie aan, of op wat voor tv gamen jullie?
http://img1.digitalversus(...)cc594c2df36edafc.jpg
wat is er mis mee?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Overigens die 500km Trophy bij Rocket league.
Laat me je niet van je keus afhouden. Het is echt een prima televisie; maar ik heb PRECIES dezelfde en die is na vijf maand (afgelopen zondag) gesneuveldquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:00 schreef bjanaan het volgende:
Over twee weken nieuwe tv halen zit te denken aan de Sony KDL42w705 vanwege zijn specs. Wat voor tv raden jullie aan, of op wat voor tv gamen jullie?
http://img1.digitalversus(...)cc594c2df36edafc.jpg
Lees ook alleen maar positieve reacties op het web maar geluid is gewoon prima?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Laat me je niet van je keus afhouden. Het is echt een prima televisie; maar ik heb PRECIES dezelfde en die is na vijf maand (afgelopen zondag) gesneuveld
Ben momenteel in afwachting op de Sony service. Heb last van horizontale zwarte strepen door het beeldscherm.
(Hoorde een hoge toon tijdens het kijken van Netflix, en in één milliseconde zwarte lijnen. Volgens mij een paneel doorgebrand o.i.d.)
tvgeluid is nooit primaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:53 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Lees ook alleen maar positieve reacties op het web maar geluid is gewoon prima?
Bij mijn type zitten de boxjes achterin.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:53 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Lees ook alleen maar positieve reacties op het web maar geluid is gewoon prima?
setje prima actieve boekenplankspeakers heb je al voor 200. Is inpluggen en gaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Idd.. Al lijkt zo'n soundbar mij ook niet veel.
Heb een receiver met 2 zuilspeakers dus mij hoor je niet klagenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:01 schreef n8n het volgende:
[..]
setje prima actieve boekenplankspeakers heb je al voor 200. Is inpluggen en gaan.
heb zelf een nad op de kop getikt op marktplaats. Wel 2 flinke boekenplankspeakers (vriendin haat zuilen). Al game ik meestal met m'n headphones.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb een receiver met 2 zuilspeakers dus mij hoor je niet klagen
Zou alleen die receiver nog eens willen verwisselen met een stereoversterker.
Nad's etc snap ik geen hol vanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:24 schreef n8n het volgende:
[..]
heb zelf een nad op de kop getikt op marktplaats. Wel 2 flinke boekenplankspeakers (vriendin haat zuilen). Al game ik meestal met m'n headphones.
Die zullen ook wel slaaptekort hebben daar.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:13 schreef RRuben het volgende:
Die Rocket League servers doen het wel, alleen dat database gedoe wat zorgt voor matchmaking doet het weer niet
Gewoon een mooi surroundsetje kopen johquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:33 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nad's etc snap ik geen hol van
Sowieso vind ik speakers en versterkers maar vervelende materie. Wattage speakers, wattage versterker, impedantie: Hokuspokus
Ik kom zo wel weer online.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:41 schreef RRuben het volgende:
UPDATE, 12:38 PM PT: Database optimizations underway. We have restarted the servers and are SLOWLY letting people back in -- will take a bit
Dit zeggen ze op twitterhet gaat weer werken
wie potje?
Ik ga over 20 min, ofzo. ik denk dat die servers nu nog steeds voor geen meter werkenquote:
Mooi en surroundset vind ik zelden samen in één zin passen. Daarnaast vind ik mijn woonkamer te mooi om te ontsieren met speakers en bedrading etcquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon een mooi surroundsetje kopen joh
Logitech Z-5500quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gewoon een mooi surroundsetje kopen joh
Logitech z506 ofzo voor 80 euro. Ik heb de voorloper hiervan in de kamer staan en daar komt me toch een geluid uit
Zoiets zou ik niet in de woonkamer mogen zettenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Logitech Z-5500![]()
Al best een oude set, maar nog steeds komt er super geluid uit. Ik kan ook echt niet meer zonder om mijn gamen e films te kijken. Ik kan soms ook echt niet begrijpen hoe mensen genoegen kunnen nemen met geluid uit een tv bijvoorbeeld. Als je echt een goed setje heb dan voegt dat zoveel toe aan een film of game.
Windows Phone?quote:
Nice ben er ook met 15 minuutjes.quote:
Jij snapt best dat het over Rocket League gaat.quote:
twitter:RocketLeague twitterde op zaterdag 11-07-2015 om 02:19:15Another new concurrent player high, 97,000+ reageer retweet
Gz!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 02:25 schreef Jimbo het volgende:
dit spel
[ afbeelding ]
en woei, ik heb de plat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |