The Witcher 3 laten de meesten liggen door de patches, die maar blijven komen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zeker, je hoort nu ook al niemand meer over Witcher 3 terwijl dat hier helemaal de shit was
Dat is altijd zo maar hopelijk biedt het wel inspiratie aan developers om eens met leuke co-op games te komen. Mensen hunkeren daar naar.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zeker, je hoort nu ook al niemand meer over Witcher 3 terwijl dat hier helemaal de shit was
Ik zou inderdaad geld over hebben voor een goede mario kart-kloon.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat is altijd zo maar hopelijk biedt het wel inspiratie aan developers om eens met leuke co-op games te komen. Mensen hunkeren daar naar.
Een simpel kart-spel met co-op zou 100% een hit worden.
crash bandicoot nitroquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad geld over hebben voor een goede mario kart-kloon.
Amiboosquote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:22 schreef Cikx het volgende:
[..]
Mede door Nintendo's geflater op de E3 en de geruchten over de NX ga ik die niet halen.
The Witcher speel je ook niet samen, coop verlengt de levensduur van een game vaak enorm.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op de ps3 had je Modnation Racers die ikzelf iig echt heel tof vond. Kon je ook zelf banen en karakters maken en delen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 16:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad geld over hebben voor een goede mario kart-kloon.
Is dit wel een echte of weer een showmodel ?quote:
Geen idee, zag hem op Twitter voorbij komen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dit wel een echte of weer een showmodel ?
[ afbeelding ]
Die was te zien bij die comic con afgelopen weekend op de booth van nintendoquote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is dit wel een echte of weer een showmodel ?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |