Heel vet om te zien.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor iedereen die dacht dat ie goed was in Rocket League:
Ik ben meer onder de indruk van z'n timing telkens en zijn vermogen om de bal precies goed te raken met zijn auto. Gaat wel wat verder dan simpelweg leren te vliegen denk ik. Komt heel wat anticipatie en skill bij kijken.quote:
Mwah.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ben meer onder de indruk van z'n timing telkens en zijn vermogen om de bal precies goed te raken met zijn auto. Gaat wel wat verder dan simpelweg leren te vliegen denk ik. Komt heel wat anticipatie en skill bij kijken.
Hij laat alleen zien wanneer het wel gelukt is. Zal ook vaak mis gaanquote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:47 schreef Droopie het volgende:
[..]
Inderdaad het vliegen is wel erg gaaf, alleen dan de bal raken he haha.
Wow, altijd gedacht dat LoL daar tot in de eeuwigheid zou staan en dan is het juist Rocket League die ze even inhaalt.twitter:RocketLeague twitterde op zaterdag 11-07-2015 om 06:20:16WOW. You guys did it! Rocket League is #1 on @Twitch !!!THANK YOU! http://t.co/tirQiRCwvj reageer retweet
Ziek! Flying meta is nog niet aan mij besteed.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Pff, ik dacht dat ik het al aardig kon maar die gasten zijn echt ziek goed.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 11:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens mij is hij sinds een half uurtje weer doodquote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:22 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand straks een potje of zijn de servers nog steeds dood?
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij is hij sinds een half uurtje weer dood
Dit ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:14 schreef RickoKun het volgende:
Kunnen jullie niet gewoon beter een Rocket League topic starten?
Ook dat houdt een keer op en dan komt er vanzelf een andere onderwerp te sprake. Ik zie het probleem niet. Je kunt immers ook zelf iets inbrengen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 13:50 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik vind het leuk voor de mensen die er plezier mee hebben, maar nu wordt het echt een Rocket League topic. Maak gewoon een topic en praat er daar over en spreek af met mensen om te spelen.
Lijkt me sterk met zo'n enorme playerbase. Denk dat deze game een schot in de roos is eerlijk gezegd, helemaal omdat het in de plus zit, en mensen zaten echt te wachten op een laagdrempelige (couch) coop game.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:12 schreef Badr_Harry het volgende:
Best leuk spel dat rocket league maar denk dat de hype over een maand over is
Ah ja idd Windows Phone.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 08:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik bedoel of jij er eentje hebt, omdat Online met hoofdletter staat
Dat maakt de mijne er ook altijd van namelijk
3 uur is niks.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:57 schreef RRuben het volgende:
Ik ga vanavond weer! Wie doet mee? Heb net dat khutmondeling gehad en moet 3 uur (!!!!) Wachten op de uitslag.
ja ik ook wel. Maar dit is 3 uur in een ruimte wachten zonder dat je ergens heen kan.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:10 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
3 uur is niks.Moet vaak weken wachten op tentamenuitslagen.
Dat zeker, je hoort nu ook al niemand meer over Witcher 3 terwijl dat hier helemaal de shit wasquote:Op zaterdag 11 juli 2015 14:12 schreef Badr_Harry het volgende:
Best leuk spel dat rocket league maar denk dat de hype over een maand over is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |