bf4quote:
Mwah, lijkt me niet echt dat dat een probleem zal zijn, ook met het oog op de soort gameplay...quote:
codquote:
Dying light heb ik al een poos uitgespeeld, maar blijft nog steeds super. verstand op nul en op nachtjagers gaan jagenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Blijft toch wel een lekker spelletje hoor dat Dying Light
Kut spel.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Blijft toch wel een lekker spelletje hoor dat Dying Light
jij bent kut, spelquote:
Ziet er prima uit, denk dat je geen tips nodig hebtquote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:25 schreef Cikx het volgende:
Net voetballes gegeven (1160 punten).![]()
Iemand nog tips?
word er vanavond nog Rocket League gespeeld ?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:59 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, denk dat je geen tips nodig hebtMaar als het dan toch moet: misschien zou je kunnen proberen om meer voorzetten te geven aan jezelf/teamgenoten door de bal tegen dat schuine stuk in de hoek aan te schieten. Ook kan je dat aerial gedoe gaan proberen, want als je dat goed kan maak je echt iedereen met gemak in.
Thanks! Doe inderdaad vrij weinig voorzetten, ga eens kijken hoe ik dat in mijn spel kan betrekken. Vliegen probeer ik wel eens in training, maar is echt niet te doen nog.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:59 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ziet er prima uit, denk dat je geen tips nodig hebtMaar als het dan toch moet: misschien zou je kunnen proberen om meer voorzetten te geven aan jezelf/teamgenoten door de bal tegen dat schuine stuk in de hoek aan te schieten. Ook kan je dat aerial gedoe gaan proberen, want als je dat goed kan maak je echt iedereen met gemak in.
Denk dat ik zometeen wel weer kom, moet wel zeggen dat ik net enorme lag had toen ik een potje speelde.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:07 schreef benjamin15 het volgende:
[..]
word er vanavond nog Rocket League gespeeld ?
ik speelde net een potje 1vs1 online, die gozer zat alleen maar te kijken wat ik aan het doen was met die bal, als het hem iets te gevaarlijk werd, ging hij verdedigen. en als hij kans zag om te scoren zat die meestal ook. 3-0 verloren 90% de bal gehad.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spelen jullie allemaal vol op die bal? of blijven jullie er liever ook omheen hangen.
Voorzetten werken echt goed, meestal ligt die bal dan voor open goal. Dat vliegen kan ik ook voor geen meter, ga ik niet eens aan beginnenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:11 schreef Cikx het volgende:
[..]
Thanks! Doe inderdaad vrij weinig voorzetten, ga eens kijken hoe ik dat in mijn spel kan betrekken. Vliegen probeer ik wel eens in training, maar is echt niet te doen nog.
Bots zijn saai.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |