Dan ga je Ranked spelen.quote:Op zondag 12 juli 2015 03:56 schreef VelitoX het volgende:
Ugh wat blijft het irritant dat de AI die het overneemt als iemand bij RL een potje leaved, echt godlike is.... perfecte passes/schoten de hele tijd...
ja dat staat er altijd, is een probleem met de database. De servers werken gewoon prima en je kan gewoon online spelen.quote:Op zondag 12 juli 2015 10:54 schreef Odaiba het volgende:
Servers mogen nu wel weer eens werken. Nog niet één keer online kunnen spelen. Hij blijft nu alleen maar zeggen dat er 0 spelers online zijn...
Oke, probeer ik het straks nog een keer. Hoop dat ze die game bugs er nog uit halen.quote:Op zondag 12 juli 2015 11:01 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja dat staat er altijd, is een probleem met de database. De servers werken gewoon prima en je kan gewoon online spelen.
Ja ik wil zo wel, ga nu eerst even wat etenquote:Op zondag 12 juli 2015 13:27 schreef benjamin15 het volgende:
zijn d'r nog mensen die een potje rocket league willen spelen ?
Wat een geweldige .gifquote:
dat sowiesoquote:Op zondag 12 juli 2015 13:50 schreef HeavensAxe het volgende:
Wat een bazenspel is dat Rocket League zeg! Als het niet gratis was met PS+ had ik er gewoon de volle 20 euro voor betaald.
ik snap die games echt niet he (al bij voorbaat niet)quote:Op zondag 12 juli 2015 14:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iemand Tour de France 2015 gespeeld? Twijfel erover, vroeger superveel lol met PCM gehad, maar die is er niet voor de Mac en ik heb wel weer zin in wat management, maar niet echt in FM...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |