Daar meen je niks van.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop dat je in je glitters stikt.
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, eet een bak met kwark!quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:28 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik ga nog lekker even naar de winkel om me zo vol te kunnen stoppen met chips, ijs en chocola.
Ben je alweer ongesteld?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:28 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik ga nog lekker even naar de winkel om me zo vol te kunnen stoppen met chips, ijs en chocola.
Dat je moeder nou warme mannenkwart bij bakken eet, wil niet zeggen dat dat normaal isquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, eet een bak met kwark!
Daar kon ik de MED tenminste een keer goed gebruikenquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit dan?
FB / [FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingen
Vragen.
OMG! HAX!!quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit dan?
Vragen.
Ik ben ontzettend trotsquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kon ik de MED tenminste een keer goed gebruiken
quote:
Ik snap sowieso niet dat mensen nou nog niet begrijpen dat ik alles kanquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit dan?
Vragen.
Jij kan echt niet allesquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen nou nog niet begrijpen dat ik alles kan
Dat kán op zich wel, ik ben alleen nog nooit in een situatie geweest waar ik dat gepast achttequote:Op donderdag 9 juli 2015 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kan echt niet allesAardig doen bijvoorbeeld
Als je het nog nooit aardig gedaan hebt, hoe weet je dan dat je het kanquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kán op zich wel, ik ben alleen nog nooit in een situatie geweest waar ik dat gepast achtte
Uitgaand van het eerder gestelde 'ik kan alles'quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het nog nooit aardig gedaan hebt, hoe weet je dan dat je het kan
quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uitgaand van het eerder gestelde 'ik kan alles'
Kunnen we gezellig simultaan auto-mutilerenquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
Speciaal voor jullie ben ik een uurtje vroeger thuis dan normaal.
Henk is uit de band getrapt hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
Speciaal voor jullie ben ik een uurtje vroeger thuis dan normaal.
Oz wel eens gezien?quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Weet iemand nog een leuke serie om te begluren? Iets met lekker veel geweld en actie
Dat lijkt me in deze band, gezien mijn input, bijzonder onwaarschijnlijk. Dat zou denk ik einde band betekenen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk is uit de band getrapt hoor.
Ik doe niet aan lichamelijke zelfverminking. Ik doe alleen aan geestelijke zelfverminking. Dat is waarom ik in NWS-SC post. Het geeft een geweldige, mentale kick.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kunnen we gezellig simultaan auto-mutileren
Heel veel gewelddadiger dan dat krijg je ze niet echtquote:
Die meisje.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:34 schreef Fylax het volgende:
Elf, kun je me uitleggen wanneer het die/dat is?
het meisje die/dat etc
Klopt niet. Grumpy Cat kijkt altijd boos. Harry doet soms heel vrolijk.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje vat wel goed samen hoe het eruit ziet als elfletterig en specularium met elkaar posten
Het meisje dat. Hangt van het geslacht van het woord af.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:34 schreef Fylax het volgende:
het meisje die/dat etc
Het meisje dat.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:34 schreef Fylax het volgende:
het meisje die/dat etc
Wollah, deze blauwe weet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:39 schreef Specularium het volgende:
Gewoon 'deze meisje' zeggen, zo is het over 10 jaar standaard.
Niet meestal, maar altijd.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:36 schreef timmmmm het volgende:
Meestal werkt het zo dat als het 'het' is, het dat is en bij 'de' die
Er zijn ook uitzonderingen natuurlijk hè. In een bepaald soort bijzin. Maar zelfs ik onthou dat allemaal niet, 99 van de 100 keer zit je goed als je gewoon bovenstaande aanhoudtquote:
Ik zou niet weten welke uitzonderingen er zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zijn ook uitzonderingen natuurlijk hè. In een bepaald soort bijzin. Maar zelfs ik onthou dat allemaal niet, 99 van de 100 keer zit je goed als je gewoon bovenstaande aanhoudt
Google t maar als je nieuwsgierig bent. Ik weet het ook niet meer precies.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke uitzonderingen er zijn.
De -> Die, Het -> Dat
We maken wellicht af en toe uitstapjes, maar dit topic blijft natuurlijk gewoon #SADquote:
Kun je dit ook met Duitse grammatica uitleggen, dan ga ik dat misschien ooit nog leren.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke uitzonderingen er zijn.
De -> Die, Het -> Dat
quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:46 schreef timmmmm het volgende:
Zelfs onze schattige kattengifjes zijn #SAD
[ afbeelding ]
Nee. Zo goed is mijn Duits niet. Het grote verschil tussen Nederlands en Duits is dat wij alle mannelijke en vrouwelijke zelfstandige naamwoorden het lidwoord "de" meegeven. De Duitsers maken nog onderscheid tussen "der" en "die". Met daarnaast nog "das" voor onzijdige woorden.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je dit ook met Duitse grammatica uitleggen, dan ga ik dat misschien ooit nog leren.
Oh gelukkig, het ligt dus niet aan mij dat ik er geen touw aan vast kan knopen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Zo goed is mijn Duits niet. Het grote verschil tussen Nederlands en Duits is dat wij alle mannelijke en vrouwelijke zelfstandige naamwoorden het lidwoord "de" meegeven. De Duitsers maken nog onderscheid tussen "der" en "die". Met daarnaast nog "das" voor onzijdige woorden.
Het is zo krom als wat; gewoon een kwestie van stampwerk. Zo is "het antwoord" in Duits "die Antwort". En het voetbalelftal duiden ze aan met "die Mannschaft[/b]".
Dat elftal dan weer vrouwelijk is, snap ik overigens wel.quote:
Die Antwoordquote:
Nu mag het na die keiharde diss tegen Efteling.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
Anyway, ik ga slapen, morgen weer zum Arbeit!
Toedels!
Ok doeeii veel plezier op je werk!quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
Toedels!
Bestel ook nog even een patatje oorlog en een broodje frikandel.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De chocoladecake is inmiddels op en ik ga nu aan de chips beginnen
Ligt nog een bak ben en jerry's in de vriezer als ik zo nog trek hebquote:Op donderdag 9 juli 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bestel ook nog even een patatje oorlog en een broodje frikandel.
Je moet het een beetje aanvoelen, maar zelfs dan blijven er rare uitzonderingen. Duits is een conservatieve taal die door de eeuwen heen weinig is veranderd. Engels (ook een Germaanse taal, net als ook het Nederlands) heeft juist veel meer ontwikkeling doorgemaakt.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh gelukkig, het ligt dus niet aan mij dat ik er geen touw aan vast kan knopen.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
Toedels!
Ok nou, dan weet ik dat ook weer.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet het een beetje aanvoelen, maar zelfs dan blijven er rare uitzonderingen. Duits is een conservatieve taal die door de eeuwen heen weinig is veranderd. Engels (ook een Germaanse taal, net als ook het Nederlands) heeft juist veel meer ontwikkeling doorgemaakt.
Ik heb er ooit een leuk artikel over gelezen, maar kan het zo snel niet vinden.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet het een beetje aanvoelen, maar zelfs dan blijven er rare uitzonderingen. Duits is een conservatieve taal die door de eeuwen heen weinig is veranderd. Engels (ook een Germaanse taal, net als ook het Nederlands) heeft juist veel meer ontwikkeling doorgemaakt.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig want dat boeit natuurlijk helemaal niemandquote:Op donderdag 9 juli 2015 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat doe ik wel eens als de frikandel in mijn broodje te lang is en ik nog een kwart van mijn pistolet over heb, dan doe ik er patat tussen. Dat is eigenlijk best wel heel lekker.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
In Belgie hebben ze broodje patat, dat slaat helemaal nergens op.
Lig jij erin?quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind deze machine wel iets voor timmmmm.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben me nu vol aan het stoppen met chocoladecake, dat helpt
Vandaar dat je het drie keer citeert.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig want dat boeit natuurlijk helemaal niemand
Tegen wat? Hooguit tegen dun zijn, gek.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben me nu vol aan het stoppen met chocoladecake, dat helpt
Tegen mijn groeiende depressie natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegen wat? Hooguit tegen dun zijn, gek.
Is Timmmmm dun?quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegen wat? Hooguit tegen dun zijn, gek.
Waarom ben je nou weer depri?quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegen mijn groeiende depressie natuurlijk.
Dat ik het niet zelf doe zegt niet dat ik het niet weet he.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:19 schreef timmmmm het volgende:
En van jou ga ik natuurlijk neit aannemen wat helpt tegen dun zijn, Sidonia
Slecht nieuws van de dokter, zo gaan die dingenquote:Op donderdag 9 juli 2015 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom ben je nou weer depri?
[..]
Dat ik het niet zelf doe zegt niet dat ik het niet weet he.
De rekening?quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Slecht nieuws van de dokter, zo gaan die dingen
En die zei toen, ga je volvreten?quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Slecht nieuws van de dokter, zo gaan die dingen
Die krijgt de verzekering gelukkig altijdquote:
Nee. Hij zei ook niet 'ga bijdehante kutgrapjes van halfseniele bejaarden verduren' en toch zit ik hier chips te vreten en met jou te pratenquote:
Nou ik ben blij verrast dat je me bijdehand vindt.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die krijgt de verzekering gelukkig altijd
[..]
Nee. Hij zei ook niet 'ga bijdehante kutgrapjes van halfseniele bejaarden verduren' en toch zit ik hier chips te vreten en met jou te praten
Nee niet terugkrabbelen nu telt het niet meer.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:30 schreef timmmmm het volgende:
Ik had het inderdaad beter pogingen tot kunnen noemen
Laten we Griekenland ruilen voor Oekraïne. Dan mag Poetin de Grieken hebben en nemen wij Oekraïne erbij. Servië schijnt ook dol te zijn op Rusland, las ik laatst. Die kunnen ook mooi richting Rusland. Neem de Bosniërs, Albaniërs en dat soort spul fijn mee die kant op.quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:43 schreef LTVDK het volgende:
Schauble: 'zullen we Griekenland ruilen voor Puerto Rico'
Ik zou het doen ...
Dan zit je goed hierquote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:35 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ben er weer. Ik ben alleen niet depressief.
Dan ben je te laat gaan slapenquote:
Ik heb Insurgent gekeken, ook niet echt bijster goedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:41 schreef anonymoussie het volgende:
Pak van mijn hart was matig.
Daarna was Face-off bezig, die is nooit matig.
Pak van mijn hart? Jouw eigen keuzequote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:41 schreef anonymoussie het volgende:
Pak van mijn hart was matig.
Daarna was Face-off bezig, die is nooit matig.
Oh, ik vond Insurgent wel vermakelijk in de bios.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb Insurgent gekeken, ook niet echt bijster goed
Ik was alweer glad vergeten waar de eerste over gingquote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, ik vond Insurgent wel vermakelijk in de bios.
Dat was tijdens een marathon, met die vorige ervoor. Misschien dat het dan meer indruk maakt.
Jij hebt nog een hoop goed te maken zo te horenquote:
Ken ik niet. Ff opzoeken hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb Insurgent gekeken, ook niet echt bijster goed
Insurgent (2015) - IMDb vervolg op Divergent (2014) - IMDbquote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ff opzoeken hoor.
Ik heb Bobby van de week gezien.
Ik vond die wel goed, maar je moet ervan houden.
Ja dat futuristische merk je weinig van. Ik zou het in ieder geval niet in mijn topic opnemenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:47 schreef anonymoussie het volgende:
Insurgent ziet er wel boeiend uit.
Lekker futuristisch.
Maar deze is dus ook matig.
Wordt net als Hunger Games ook en 2 delen gedaan toch?quote:
Ja, hopen dat het de kwaliteit niet teniet doet.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat futuristische merk je weinig van. Ik zou het in ieder geval niet in mijn topic opnemenTV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
[..]
Wordt net als Hunger Games ook en 2 delen gedaan toch?
Ik vind deel 3 van de Hunger Games echt dope.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat futuristische merk je weinig van. Ik zou het in ieder geval niet in mijn topic opnemenTV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
[..]
Wordt net als Hunger Games ook en 2 delen gedaan toch?
Ik vond 1 en 2 eigenlijk niet heel boeiend, weet niet hoe ze 3 hebben aangepaktquote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik vind deel 3 van de Hunger Games echt dope.
Mja. De film gaat meer over de personen die daar aanwezig waren.quote:
Die kon ik ook wel waarderen ja, in ieder geval niet weer zo'n klef liefdesdrama maar gewoon actiequote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:56 schreef moemoe het volgende:
Ik heb Kingsman laatst gezien: Kingsman: The Secret Service (2014) - IMDb
Dat vond ik wel echt een goede en leuke film.
Ik vind deel 3 de beste.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vond 1 en 2 eigenlijk niet heel boeiend, weet niet hoe ze 3 hebben aangepakt
Ze zijn op zich niet zo slecht, maar ik zou nu echt niet meer weten waar die films over gaan, weinig memorabel dusquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik vind deel 3 de beste.
Maar ik vind die andere delen ook niet slecht.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:56 schreef moemoe het volgende:
Ik heb Kingsman laatst gezien: Kingsman: The Secret Service (2014) - IMDb
Dat vond ik wel echt een goede en leuke film.
tnxquote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kon ik ook wel waarderen ja, in ieder geval niet weer zo'n klef liefdesdrama maar gewoon actie
Sowieso moet je zo'n beetje alle films uit het topic hebben gezien dat ik net postequote:
Dat ze uiteindelijk met elkaar verbonden worden de personages? Ah, zo'n soort film.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:58 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mja. De film gaat meer over de personen die daar aanwezig waren.
Leuke is dat deze personages verschillende typen mensen van deze tijd vertolken en dat ivm R. Kennedy oftewel Bobby, waarbij de verhaallijnen door elkaar heen lopen en weer samen komen. Ik kan het wel waarderen.
Ik herinner me nu opeens dat je hier om vroeg.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Weet iemand nog een leuke serie om te begluren? Iets met lekker veel geweld en actie
Jaa kom er niet altijd aan toe.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso moet je zo'n beetje alle films uit het topic hebben gezien dat ik net posteTV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik vond het al zo vreemd toen je dat zei.
Ik vond het leuk dat het een mix was van allerlei soorten elementenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kon ik ook wel waarderen ja, in ieder geval niet weer zo'n klef liefdesdrama maar gewoon actie
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt nog een hoop goed te maken zo te horen
Komt allemaal wel goed, anders maak ik gewoon weer een reeks van jequote:
Moet je de 1e 3 delen in 1x kijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, hopen dat het de kwaliteit niet teniet doet.
Hunger Games nooit gezien overigens.
Ik weet het nog wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zijn op zich niet zo slecht, maar ik zou nu echt niet meer weten waar die films over gaan, weinig memorabel dus
Hmmm... Ik weet niet, het heeft me tot nog toe niet aangetrokken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Moet je de 1e 3 delen in 1x kijken.
1 was fittie totdat iedereen dood was met klef liefdesgebeuren, 2 was dat ze vrijkwamen toch?quote:
Wordt ook aandacht aan besteed.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat ze uiteindelijk met elkaar verbonden worden de personages? Ah, zo'n soort film.
Ik zou dan eerder kijken voor 't geschiedenis element denk ik. Dat vind ik altijd wel interessant.
Hmmm hmmm.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wordt ook aandacht aan besteed.
Je ziet tussendoor ook steeds beelden van de echte Bobby mbt het verhaal.
In 2 zijn ze vrij en moeten ze weer terug. Dan moeten alle winnaars tegen elkaar. En er zijn al opstanden in 2.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
1 was fittie totdat iedereen dood was met klef liefdesgebeuren, 2 was dat ze vrijkwamen toch?
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed, anders maak ik gewoon weer een reeks van je
Dan zitten we hier net met 4/5 man/vrouw jaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er blijft haast niks over van deze SC zonder verzuurden...
Selma?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm hmmm.
De laatste historische film die ik zag was Selma. Viel dat ff tegen.
#broekuitquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe vond je het eigenlijk om dat terug te lezen?
Selma (2014) - IMDbquote:
Deze ga ik ook volgen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:21 schreef LTVDK het volgende:
Wel gelijk hierdoor mijn beste topic geupdateTV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Selma (2014) - IMDb
Ik heb een unlimited card en daardoor ga ik soms iets meer dan goed voor me is.
Wat was daar slecht aan? Niet gezien nog.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Selma (2014) - IMDb
The Following?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:27 schreef anonymoussie het volgende:
Ik zoek trouwens een serie.
Die ene met die parallelle werelden of zo.
Ik zou ook gewoon een unlimited card hebben als Pathe wat makkelijk bereikbaar wasquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Selma (2014) - IMDb
quote:
Probeer het hier even andersquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh. Een wat oudere, uit de '90's.
Ja was ik van plan, maar niet nu.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer het hier even andersTV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 49
Laatst wel een film gezien over parallelle universaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja was ik van plan, maar niet nu.
Ik dacht probeer het hier eerst.
Of misschien ging die serie over parallelle universa. Ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatst wel een film gezien over parallelle universaParallels (2015) - IMDb
Ja was wel prima op zich, zou eigenlijk een serie moeten zijn geworden dus het einde is wat raar. Wel iets waar je niet te lang over na moet denken die oneindige parallelle universa trouwensquote:
Ik kan me niet helemaal voor de geest halen, waarom ik het zo vond tegenvallen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:27 schreef Impressme het volgende:
[..]
Wat was daar slecht aan? Niet gezien nog.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:27 schreef anonymoussie het volgende:
Ik zoek trouwens een serie.
Die ene met die parallelle werelden of zo.
Deze serie gaat ook over parallele werelden, maar stamt niet uit de '90's.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik herinner me nu opeens dat je hier om vroeg.
Flashforward (TV Series 2009–2010) - IMDb dit is lekker spannend!
Dan wil ik die ook wel zien.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was wel prima op zich, zou eigenlijk een serie moeten zijn geworden dus het einde is wat raar. Wel iets waar je niet te lang over na moet denken die oneindige parallelle universa trouwens
Als je iets van 3 keer per maand gaat heb je het er al uit volgens mij. Exclusief 3D dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:30 schreef LTVDK het volgende:
Ik zou ook gewoon een unlimited card hebben als Pathe wat makkelijk bereikbaar was
Dan is er ook een universum waar FOK! nooit zal bestaanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan wil ik die ook wel zien.
De gedachte aan oneindige parallelle universa is behoorlijk spacen ja.
Is het leuk?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Deze serie gaat ook over parallele werelden, maar stamt niet uit de '90's.
De kosten van het kaartje zijn het probleem niet, maar ik moet wel telkens 30 km enkele reis + parkeergarage betalen, dat maakt het duurquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je iets van 3 keer per maand gaat heb je het er al uit volgens mij. Exclusief 3D dan.
JA!quote:
Ohw, dat is wel minder. Geen kleinere keten in je buurt?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De kosten van het kaartje zijn het probleem niet, maar ik moet wel telkens 30 km enkele reis + parkeergarage betalen, dat maakt het duur
Of wel, maar dan ben jij zo anders dat je niet wil Fokken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is er ook een universum waar FOK! nooit zal bestaanOf waar we hier nooit een SC hadden gehad
En dan zou ik ook Fatima nooit zijn tegengekomenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Of wel, maar dan ben jij zo anders dat je niet wil Fokken.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zou ik ook Fatima nooit zijn tegengekomenOf we zouden al getrouwd zijn
Of, of, of ...
Nee niet echt, dan zou het Antwerpen worden, maar dan zit je alsnog met de kilometersquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ohw, dat is wel minder. Geen kleinere keten in je buurt?
Waar woon je dan als ik vragen mag.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt, dan zou het Antwerpen worden, maar dan zit je alsnog met de kilometers
Aan de andere kant van de sloot (Hollandsch Diep) bij jouquote:
Ja, vervelend dit, zal wel weer door moemoe komen dat het weer allemaal zo zweverig en vergezocht is hierquote:
Dat zegt me niet zo veelquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de sloot (Hollandsch Diep) bij jou
Zegt Moerdijk je ietsquote:
Liefste vrouw van dit universumquote:
Ja ik houd me al zo in de laatste tijd om de verzuurde brigade niet tegen het verkeerde been te schoppenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:58 schreef moemoe het volgende:
Ah, te laat.
Ik wilde ''klef-attack in a few minutes'' posten.
Dat industrieterrein dan ook wel, en daar ergens in de buurtquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:58 schreef moemoe het volgende:
Ah, te laat.
Ik wilde ''klef-attack in a few minutes'' posten.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik houd me al zo in de laatste tijd om de verzuurde brigade niet tegen het verkeerde been te schoppen
[..]
Dat industrieterrein dan ook wel, en daar ergens in de buurt
Ik woon in een klein dorp, dat hoef ik niet zonodig te vermeldenquote:
Arnoquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:02 schreef anonymoussie het volgende:
Net op tijd om mij af te lossen Yas.
Trusten
Sleep well!!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:02 schreef anonymoussie het volgende:
Net op tijd om mij af te lossen Yas.
Trusten
Begrijpelijk hoorquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon in een klein dorp, dat hoef ik niet zonodig te vermelden
Dat weet ik wel zeker dat ze dat weetquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Begrijpelijk hoor.
Ik hoop dat Yasmin wel weet waar je woont.
Lekker dobberen in het koelwater van de Shellquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:04 schreef moemoe het volgende:
In jouw buurt kun je heel gezellig kano varen, weet je dat?
Heel romantisch ook.
Slapen onder een dekbedquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:12 schreef moemoe het volgende:
Gelukkig niet al te warm meer in de nachtelijke uren.
Nee maar er zijn wel mensen aan çhillen' buiten...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:12 schreef moemoe het volgende:
Gelukkig niet al te warm meer in de nachtelijke uren.
Is die 'ç' gewoon een hint naar dat het getinten zijn?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar er zijn wel mensen aan çhillen' buiten...
Nee die ' wilde niet voor de c. Het zijn tatta's.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is die 'ç' gewoon een hint naar dat het getinten zijn?
Gewoon zoals altijd tuig dus ...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee die ' wilde niet voor de c. Het zijn tatta's.
Berichten schrijven, Novum/ANP feeds plaatsen en een beetje moddenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op de FP? Zelf nieuwsberichten schrijven of meer redigeren?
I see.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Berichten schrijven, Novum/ANP feeds plaatsen en een beetje modden
Wat schort eraan?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
I see.
Ik kijk af en toe even op de fp.
Vaak om vervolgens snel weg te klikken, ik word niet echt blij van de inhoud. Maar goed, feedback geven kan ik beter in FB doen.
2 berichten van mij vandaag, valt volgens mij best mee met de inhoudquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
I see.
Ik kijk af en toe even op de fp.
Vaak om vervolgens snel weg te klikken, ik word niet echt blij van de inhoud. Maar goed, feedback geven kan ik beter in FB doen.
Moslim doet 'terrasmeisjes' na (maar dan beter)quote:
Trustenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:37 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik moest trouwens naar bed toe, dat advies volg ik dus maar op. Trusten
Iemand die op deze manier zijn religie aan andere mensen in zijn omgeving opdringt, mag gerust een relikneusje worden genoemd. De link met de rellen in de Schilderswijk (hoewel het merendeel van de relschoppers moslim is) zou ik zelf niet zo hebben gelegd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Moslim doet 'terrasmeisjes' na (maar dan beter)
Nou, dit bericht bijvoorbeeld.
''Wanneer het mentaal zieke relikneusje ziet dat mensen lekker zitten te drinken, eten en lachen in diverse eetgelegenheden, gaan de stoppen door. ''
Relikneusje? Prima dat de schrijver het een kneus vindt, maar waarom is hij een relikneusje?
Hoe moet ik dat interpreteren? Is hij een kneus omdat hij religieus is
''De ramadan doet blijkbaar vreemde dingen met de mens. Eerder tijdens deze maand veranderde de Haagse Schilderswijk immers niet lang na zonsondergang in een oorlogszone.''
Want iedereen was moslim. Om over de reacties nog maar te zwijgen.
De draak steken met dingen kan, maar respect voor andermans religie ontbreekt vaak wel.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:37 schreef LTVDK het volgende:
Je eigen mening klinkt hier niet in door. Daar vind ik overigens niks mis mee, het gaat me meer om het hoe.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 berichten van mij vandaag, valt volgens mij best mee met de inhoud
Daklozen moeten gebouwen slopen
Schauble: 'zullen we Griekenland ruilen voor Puerto Rico'
Sleep tight!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:37 schreef LTVDK het volgende:
Maar dan ligt het toch meer aan de persoon ipv de religie?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iemand die op deze manier zijn religie aan andere mensen in zijn omgeving opdringt, mag gerust een relikneusje worden genoemd. De link met de rellen in de Schilderswijk (hoewel het merendeel van de relschoppers moslim is) zou ik zelf niet zo hebben gelegd.
Dat staat bij zo'n relikneusje (te) nauw met elkaar in verband. Maar goed, op de FP is van alles te lezen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar dan ligt het toch meer aan de persoon ipv de religie?
Ik geef je een virtuele knuffel, is dat ook goed?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:46 schreef Mani89 het volgende:
Moemoe kan je mijn arm even instralen zodat hij ophoudt met jeuken?
Nog steeds van die wespensteek?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:46 schreef Mani89 het volgende:
Moemoe kan je mijn arm even instralen zodat hij ophoudt met jeuken?
Ja hoor!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik geef je een virtuele knuffel, is dat ook goed?
Goed, jij bent niet de schrijver van 't bericht ookquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat staat bij zo'n relikneusje (te) nauw met elkaar in verband. Maar goed, op de FP is van alles te lezen.
Ik houd me op dat front iets meer in. Alleen Kanye West kraak ik graag af, om LTVDK te irriteren. Verder geef ik mijn mening over het nieuws wel in NWS-topics.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Goed, jij bent niet de schrijver van 't bericht ook.
Jij hebt ook een journalistieke achtergrond toch? Meende ik eerder te lezen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd me op dat front iets meer in. Alleen Kanye West kraak ik graag af, om LTVDK te irriteren. Verder geef ik mijn mening over het nieuws wel in NWS-topics.
Klöpt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij hebt ook een journalistieke achtergrond toch? Meende ik eerder te lezen.
Het kwaad is al geschied. De vader van Mani ging zelf een wespennest weghalen en wespen doodslaan. Dat vinden wespen niet zo heel erg leuk.quote:
RIPquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kwaad is al geschied. De vader van Mani ging zelf een wespennest weghalen en wespen doodslaan. Dat vinden wespen niet zo heel erg leuk.
Katten?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik krijg morgen 2 roofdiertjes te logeren voor 3 weken geloof ik. Hopelijk gedragen ze zich.
Die heb ik niet. Ga ze denk ik wel kaalscheren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien slopen ze je tajine wel.
Ik wil ook wel komen logeren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik krijg morgen 2 roofdiertjes te logeren voor 3 weken geloof ik. Hopelijk gedragen ze zich.
Joh als het vakantie is ben ik de eerste die na één week alweer wil dat de scholen beginnen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Moet je toch maar wat op verzinnen dan:P
Ik wil best ruilen hoor.Ik vakantie en jij werken?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Joh als het vakantie is ben ik de eerste die na één week alweer wil dat de scholen beginnen.
Af en toe een dagje werken en verder wat chillen met vrienden.
Prima. Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wil best ruilen hoor.Ik vakantie en jij werken?
Word je lekker licht van in je heufd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:13 schreef YokiKater het volgende:
(#@!%&!#@%))@%%)^($#&@#!!
Nu moet ik dus met lege maag en sleepy head gaan wachten tot ze bloed komen prikken.
Nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oh dus jij bent die knappe serveerster van dat terrasje om de hoek.
picsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oh dus jij bent die knappe serveerster van dat terrasje om de hoek.
Dan ga ik lekker positieve berichten over moslims schrijvenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd me op dat front iets meer in. Alleen Kanye West kraak ik graag af, om LTVDK te irriteren. Verder geef ik mijn mening over het nieuws wel in NWS-topics.
Succes ermee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker positieve berichten over moslims schrijven
Dit was wel redelijk positief: NWS / Moslims Financieren Herbouw Amerikaanse Zwarte Kerkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |