Iemand die op deze manier zijn religie aan andere mensen in zijn omgeving opdringt, mag gerust een relikneusje worden genoemd. De link met de rellen in de Schilderswijk (hoewel het merendeel van de relschoppers moslim is) zou ik zelf niet zo hebben gelegd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Moslim doet 'terrasmeisjes' na (maar dan beter)
Nou, dit bericht bijvoorbeeld.
''Wanneer het mentaal zieke relikneusje ziet dat mensen lekker zitten te drinken, eten en lachen in diverse eetgelegenheden, gaan de stoppen door. ''
Relikneusje? Prima dat de schrijver het een kneus vindt, maar waarom is hij een relikneusje?
Hoe moet ik dat interpreteren? Is hij een kneus omdat hij religieus is
''De ramadan doet blijkbaar vreemde dingen met de mens. Eerder tijdens deze maand veranderde de Haagse Schilderswijk immers niet lang na zonsondergang in een oorlogszone.''
Want iedereen was moslim. Om over de reacties nog maar te zwijgen.
De draak steken met dingen kan, maar respect voor andermans religie ontbreekt vaak wel.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:37 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik moest trouwens naar bed toe, dat advies volg ik dus maar op. Trusten
Je eigen mening klinkt hier niet in door. Daar vind ik overigens niks mis mee, het gaat me meer om het hoe.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 berichten van mij vandaag, valt volgens mij best mee met de inhoud
Daklozen moeten gebouwen slopen
Schauble: 'zullen we Griekenland ruilen voor Puerto Rico'
Sleep tight!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:37 schreef LTVDK het volgende:
Maar ik moest trouwens naar bed toe, dat advies volg ik dus maar op. Trusten
Maar dan ligt het toch meer aan de persoon ipv de religie?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iemand die op deze manier zijn religie aan andere mensen in zijn omgeving opdringt, mag gerust een relikneusje worden genoemd. De link met de rellen in de Schilderswijk (hoewel het merendeel van de relschoppers moslim is) zou ik zelf niet zo hebben gelegd.
Dat staat bij zo'n relikneusje (te) nauw met elkaar in verband. Maar goed, op de FP is van alles te lezen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar dan ligt het toch meer aan de persoon ipv de religie?
Ik geef je een virtuele knuffel, is dat ook goed?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:46 schreef Mani89 het volgende:
Moemoe kan je mijn arm even instralen zodat hij ophoudt met jeuken?
Nog steeds van die wespensteek?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:46 schreef Mani89 het volgende:
Moemoe kan je mijn arm even instralen zodat hij ophoudt met jeuken?
Ja hoor!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik geef je een virtuele knuffel, is dat ook goed?
Goed, jij bent niet de schrijver van 't bericht ookquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat staat bij zo'n relikneusje (te) nauw met elkaar in verband. Maar goed, op de FP is van alles te lezen.
Ik houd me op dat front iets meer in. Alleen Kanye West kraak ik graag af, om LTVDK te irriteren. Verder geef ik mijn mening over het nieuws wel in NWS-topics.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Goed, jij bent niet de schrijver van 't bericht ook.
Jij hebt ook een journalistieke achtergrond toch? Meende ik eerder te lezen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd me op dat front iets meer in. Alleen Kanye West kraak ik graag af, om LTVDK te irriteren. Verder geef ik mijn mening over het nieuws wel in NWS-topics.
Klöpt.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jij hebt ook een journalistieke achtergrond toch? Meende ik eerder te lezen.
Het kwaad is al geschied. De vader van Mani ging zelf een wespennest weghalen en wespen doodslaan. Dat vinden wespen niet zo heel erg leuk.quote:
RIPquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kwaad is al geschied. De vader van Mani ging zelf een wespennest weghalen en wespen doodslaan. Dat vinden wespen niet zo heel erg leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |