Katten?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik krijg morgen 2 roofdiertjes te logeren voor 3 weken geloof ik. Hopelijk gedragen ze zich.
Die heb ik niet. Ga ze denk ik wel kaalscheren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien slopen ze je tajine wel.
Ik wil ook wel komen logeren.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik krijg morgen 2 roofdiertjes te logeren voor 3 weken geloof ik. Hopelijk gedragen ze zich.
Joh als het vakantie is ben ik de eerste die na één week alweer wil dat de scholen beginnen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh. Moet je toch maar wat op verzinnen dan:P
Ik wil best ruilen hoor.Ik vakantie en jij werken?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Joh als het vakantie is ben ik de eerste die na één week alweer wil dat de scholen beginnen.
Af en toe een dagje werken en verder wat chillen met vrienden.
Prima. Wat doe je voor werk?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik wil best ruilen hoor.Ik vakantie en jij werken?
Word je lekker licht van in je heufd.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:13 schreef YokiKater het volgende:
(#@!%&!#@%))@%%)^($#&@#!!
Nu moet ik dus met lege maag en sleepy head gaan wachten tot ze bloed komen prikken.
Nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oh dus jij bent die knappe serveerster van dat terrasje om de hoek.
picsquote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Oh dus jij bent die knappe serveerster van dat terrasje om de hoek.
Dan ga ik lekker positieve berichten over moslims schrijvenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 03:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd me op dat front iets meer in. Alleen Kanye West kraak ik graag af, om LTVDK te irriteren. Verder geef ik mijn mening over het nieuws wel in NWS-topics.
Succes ermee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker positieve berichten over moslims schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |