Wat was daar slecht aan? Niet gezien nog.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Selma (2014) - IMDb
Ik heb een unlimited card en daardoor ga ik soms iets meer dan goed voor me is.
The Following?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:27 schreef anonymoussie het volgende:
Ik zoek trouwens een serie.
Die ene met die parallelle werelden of zo.
Ik zou ook gewoon een unlimited card hebben als Pathe wat makkelijk bereikbaar wasquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Selma (2014) - IMDb
Ik heb een unlimited card en daardoor ga ik soms iets meer dan goed voor me is.
quote:
Probeer het hier even andersquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Neuh. Een wat oudere, uit de '90's.
Ja was ik van plan, maar niet nu.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Probeer het hier even andersTV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 49
Laatst wel een film gezien over parallelle universaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:37 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja was ik van plan, maar niet nu.
Ik dacht probeer het hier eerst.
Of misschien ging die serie over parallelle universa. Ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatst wel een film gezien over parallelle universaParallels (2015) - IMDb
Ja was wel prima op zich, zou eigenlijk een serie moeten zijn geworden dus het einde is wat raar. Wel iets waar je niet te lang over na moet denken die oneindige parallelle universa trouwensquote:
Ik kan me niet helemaal voor de geest halen, waarom ik het zo vond tegenvallen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:27 schreef Impressme het volgende:
[..]
Wat was daar slecht aan? Niet gezien nog.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:27 schreef anonymoussie het volgende:
Ik zoek trouwens een serie.
Die ene met die parallelle werelden of zo.
Deze serie gaat ook over parallele werelden, maar stamt niet uit de '90's.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik herinner me nu opeens dat je hier om vroeg.
Flashforward (TV Series 2009–2010) - IMDb dit is lekker spannend!
Dan wil ik die ook wel zien.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja was wel prima op zich, zou eigenlijk een serie moeten zijn geworden dus het einde is wat raar. Wel iets waar je niet te lang over na moet denken die oneindige parallelle universa trouwens
Als je iets van 3 keer per maand gaat heb je het er al uit volgens mij. Exclusief 3D dan.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:30 schreef LTVDK het volgende:
Ik zou ook gewoon een unlimited card hebben als Pathe wat makkelijk bereikbaar was
Dan is er ook een universum waar FOK! nooit zal bestaanquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan wil ik die ook wel zien.
De gedachte aan oneindige parallelle universa is behoorlijk spacen ja.
Is het leuk?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Deze serie gaat ook over parallele werelden, maar stamt niet uit de '90's.
De kosten van het kaartje zijn het probleem niet, maar ik moet wel telkens 30 km enkele reis + parkeergarage betalen, dat maakt het duurquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je iets van 3 keer per maand gaat heb je het er al uit volgens mij. Exclusief 3D dan.
JA!quote:
Ohw, dat is wel minder. Geen kleinere keten in je buurt?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De kosten van het kaartje zijn het probleem niet, maar ik moet wel telkens 30 km enkele reis + parkeergarage betalen, dat maakt het duur
Of wel, maar dan ben jij zo anders dat je niet wil Fokken.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is er ook een universum waar FOK! nooit zal bestaanOf waar we hier nooit een SC hadden gehad
En dan zou ik ook Fatima nooit zijn tegengekomenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Of wel, maar dan ben jij zo anders dat je niet wil Fokken.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 02:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zou ik ook Fatima nooit zijn tegengekomenOf we zouden al getrouwd zijn
Of, of, of ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |