Daar meen je niks van.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:26 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop dat je in je glitters stikt.
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, eet een bak met kwark!quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:28 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik ga nog lekker even naar de winkel om me zo vol te kunnen stoppen met chips, ijs en chocola.
Ben je alweer ongesteld?quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:28 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik ga nog lekker even naar de winkel om me zo vol te kunnen stoppen met chips, ijs en chocola.
Dat je moeder nou warme mannenkwart bij bakken eet, wil niet zeggen dat dat normaal isquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, eet een bak met kwark!
Daar kon ik de MED tenminste een keer goed gebruikenquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit dan?
FB / [FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingen
Vragen.
OMG! HAX!!quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit dan?
Vragen.
Ik ben ontzettend trotsquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kon ik de MED tenminste een keer goed gebruiken
quote:
Ik snap sowieso niet dat mensen nou nog niet begrijpen dat ik alles kanquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar hoe kan dit dan?
Vragen.
Jij kan echt niet allesquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen nou nog niet begrijpen dat ik alles kan
Dat kán op zich wel, ik ben alleen nog nooit in een situatie geweest waar ik dat gepast achttequote:Op donderdag 9 juli 2015 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kan echt niet allesAardig doen bijvoorbeeld
Als je het nog nooit aardig gedaan hebt, hoe weet je dan dat je het kanquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kán op zich wel, ik ben alleen nog nooit in een situatie geweest waar ik dat gepast achtte
Uitgaand van het eerder gestelde 'ik kan alles'quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het nog nooit aardig gedaan hebt, hoe weet je dan dat je het kan
quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uitgaand van het eerder gestelde 'ik kan alles'
Kunnen we gezellig simultaan auto-mutilerenquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
Speciaal voor jullie ben ik een uurtje vroeger thuis dan normaal.
Henk is uit de band getrapt hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
Speciaal voor jullie ben ik een uurtje vroeger thuis dan normaal.
Oz wel eens gezien?quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:30 schreef timmmmm het volgende:
Weet iemand nog een leuke serie om te begluren? Iets met lekker veel geweld en actie
Dat lijkt me in deze band, gezien mijn input, bijzonder onwaarschijnlijk. Dat zou denk ik einde band betekenen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk is uit de band getrapt hoor.
Ik doe niet aan lichamelijke zelfverminking. Ik doe alleen aan geestelijke zelfverminking. Dat is waarom ik in NWS-SC post. Het geeft een geweldige, mentale kick.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kunnen we gezellig simultaan auto-mutileren
Heel veel gewelddadiger dan dat krijg je ze niet echtquote:
Die meisje.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:34 schreef Fylax het volgende:
Elf, kun je me uitleggen wanneer het die/dat is?
het meisje die/dat etc
Klopt niet. Grumpy Cat kijkt altijd boos. Harry doet soms heel vrolijk.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje vat wel goed samen hoe het eruit ziet als elfletterig en specularium met elkaar posten
Het meisje dat. Hangt van het geslacht van het woord af.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:34 schreef Fylax het volgende:
het meisje die/dat etc
Het meisje dat.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:34 schreef Fylax het volgende:
het meisje die/dat etc
Wollah, deze blauwe weet.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:39 schreef Specularium het volgende:
Gewoon 'deze meisje' zeggen, zo is het over 10 jaar standaard.
Niet meestal, maar altijd.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:36 schreef timmmmm het volgende:
Meestal werkt het zo dat als het 'het' is, het dat is en bij 'de' die
Er zijn ook uitzonderingen natuurlijk hè. In een bepaald soort bijzin. Maar zelfs ik onthou dat allemaal niet, 99 van de 100 keer zit je goed als je gewoon bovenstaande aanhoudtquote:
Ik zou niet weten welke uitzonderingen er zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er zijn ook uitzonderingen natuurlijk hè. In een bepaald soort bijzin. Maar zelfs ik onthou dat allemaal niet, 99 van de 100 keer zit je goed als je gewoon bovenstaande aanhoudt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |