Start: 12:00quote:Wat denkt Thierry Gouvenou (Parcoursdirecteur)?
Deze Belgisch-Franse beproeving is met 221,5 kilometer de langste rit van de ronde. Het is goed om te vermelden dat we redelijk normale afstanden aanhouden waarmee we de renners de kans willen geven om na elke rit te kunnen herstellen.
Wat staat er vandaag op het menu? Zeven secties van in totaal 13,3 kilometer over de kasseien. De favorieten zien er als een berg tegenop, het is niet voor niets dat Quintana aan de start stond van enkele Vlaamse voorjaarskoersen. Achteraf gezien legde Vincenzo Nibali in een soortgelijke etappe vorig jaar de basis voor zijn eindzege.
Wat zal ditmaal de uitkomst zijn? Ik denk dat deze stroken iets beter te doen zijn, het grootste deel van de secties vergt minder stuurcapaciteiten dan in 2014. Maar er zullen hoe dan ook verschillen ontstaan, dat is iets wat zeker is. We zijn pas vier dagen onderweg en er gaan nu al slachtoffers vallen?
Gert heeft iets ongemakkelijks over zich. Alsof hij zijn eerste spreekbeurt houdt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap de haat richting Gert niet zo. Beter dan Schut en Stompie.
twitter:letour twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 13:41:06🏁 <- 160 km -> 🚗 🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻 <---- 7'50"----> 🚗 🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻 🚗 #TDF2015 reageer retweet
Het is allemaal zo plichtmatig en hij straalt helemaal niks uit. Er mag wel wat meer peper in deze show.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben blij dat Le Tour het allemaal zo helder ziet.twitter:letour twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 13:41:06🏁 <- 160 km -> 🚗 🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻 <---- 7'50"----> 🚗 🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻 🚗 #TDF2015 reageer retweet
Dat komt vooral door de opzet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is allemaal zo plichtmatig en hij straalt helemaal niks uit. Er mag wel wat meer peper in deze show.
Waarom niet vanuit een locatie in Utrecht?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon geen spannende tv en de setting in zo'n studio is te saai
Google is hun vriend blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al tienmiljard keer gezegd in dit topic
Nee dat gaat Joris al doen!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Dikke Danny moet trouwens Herbert en Martijn gaan vervangen.
vroeger was er zo'n mooi uitzendingentopicquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Google is hun vriend blijkbaar niet.
Precies dit ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gert heeft iets ongemakkelijks over zich. Alsof hij zijn eerste spreekbeurt houdt.
helemaal nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al tienmiljard keer gezegd in dit topic
MAAR WEET JIJ WEL HOE LAAT HET BEGINT?!?!?!?!?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vroeger was er zo'n mooi uitzendingentopic
14:10 volgens de NPO-sitequote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MAAR WEET JIJ WEL HOE LAAT HET BEGINT?!?!?!?!?
Ik kreeg in groep 7 een negen voor mijn spreekbeurt over de Euro ondanks dat ik de helft van mijn blaadje aflasquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had een negen voor mijn eerste spreekbeurt.
Daar baal ik ook van. Misschien komen daar later vandaag nog wat beelden van voorbij. Met de brug vol saxofoonsquote:
14.30 toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MAAR WEET JIJ WEL HOE LAAT HET BEGINT?!?!?!?!?
Ik heb nog wel zo'n overzicht gemaakt voor de etappes en de drie praatprogramma's in 2013.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vroeger was er zo'n mooi uitzendingentopic
Dat doet Tom Egbers ook al 30 jaar en die komt daar ook mee weg.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kreeg in groep 7 een negen voor mijn spreekbeurt over de Euro ondanks dat ik de helft van mijn blaadje aflas.
Kunnen je wel uit het gedrang houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:54 schreef fathank het volgende:
Knechten die je over de kasseien kunnen loodsen, wat is dat voor 'n onzin. Alsof je ineens in een fietsacrobaat verandert omdat iemand voor je fietst die een beetje wind vangt
Had je toen ook al de Griekse crisis meegenomen in je betoog?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kreeg in groep 7 een negen voor mijn spreekbeurt over de Euro ondanks dat ik de helft van mijn blaadje aflas.
misschien zijn er een paar die de puntjes belangrijk vindenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
6.45 nog voor de kopgroep, 151.6 km te gaan
groep 7 is dat niet wat vroeger de 3e klas van de lagere school was ?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee 5de klasquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:57 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
groep 7 is dat niet wat vroeger de 3e klas van de lagere school was ?
Je moet je een beetje aanpassen aan het niveau.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je toen ook al de Griekse crisis meegenomen in je betoog?
Yep, maar volgens mij heeft dat puur te maken met het feit dat Herman niet onder Studio Sport valt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Dat ze Herman niet de Avondetappe hebben laten overnemen is echt een gemiste kans
Nee maar hij doet nu al zoveel eromheen bij de Tour dat je hem dan ook wel 3 weken kan uitlenen lijkt mequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Yep, maar volgens mij heeft dat puur te maken met het feit dat Herman niet onder Studio Sport valt.
Is op scherp gezet door Sunfield.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:01 schreef ForzaMilan het volgende:
Denk niet dat Boom hem gaat winnen vandaag.
Daarmee zou de leiding van SP tegen het zere been schoppen van de eigen medewerkers.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar hij doet nu al zoveel eromheen bij de Tour dat je hem dan ook wel 3 weken kan uitlenen lijkt me
quote:Westra was already in the breakaway last year...
One year ago in the equivalent stage of the Tour de France featuring 13km of cobblestones, Astana had sent Lieuwe Westra in the early breakaway. He was a precious help for his leader Vincenzo Nibali till the end of the race he completed at the eighth place. Since then, the Dutchman has got one more task in the Astana team: he teaches English to Nibali who said a few words in Shakespeare's language at the team presentation in Utrecht for the first time in public. "The Shark" seems to understand the questions in English more and more in press conferences.
Ja dat was vroeger bij Voeckler ook altijd. Dan remt het peloton straks af omdat ze anders te snel te dichtbij zijn en dan hop trekt Lieuwe het tweede potje open en gaan. Het gemiddelde is niet eens 40.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gat wordt nu wel heel rap dicht gereden.
Rare Fransen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:03 schreef Kampfdackel het volgende:
van de tour-tikkert
in Shakespeare's language
Via Skype vanaf de zolderkamer?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:04 schreef DeeBee het volgende:
Fok!ers met een 9 voor een spreekbeurt.
Hoax natuurlijk, net alsof er iemand hier in het openbaar durft te spreken...
madquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:06 schreef ledlamp het volgende:
Allemaal autistische fokkers die haten op de wielerprogramma's. Alsof zij vanuit hun zolderkamer het allemaal zoveel beter kunnen
Wat een fantastisch argument, werkelijk. Je zou zo in de politiek kunnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:06 schreef ledlamp het volgende:
Allemaal autistische fokkers die haten op de wielerprogramma's. Alsof zij vanuit hun zolderkamer het allemaal zoveel beter kunnen
Ik denk dat er met de expertise van hier wel een beter programma zou worden gemaakt en zeker op een betere tijdstip. Presentatie laten we wel een ander doenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:06 schreef ledlamp het volgende:
Op Vive velo is weinig kritiek...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:06 schreef ledlamp het volgende:
Ritzege PN, ritzege Catalonie, ritzege Dauphine.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat heeft Lieuwe ooit gepresteerd?
+1quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:06 schreef ledlamp het volgende:
Je kunt natuurlijk ook zelf even naar de wikipedia pagina gaanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat heeft Lieuwe ooit gepresteerd?
Parijs-Nice zelfs bijna gewonnen in de Vacansoleil-toptijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ritzege PN, ritzege Catelonie, ritzege Dauphine.
alle reclames van achmea zijn goedquote:
Die liggen er nagenoeg perfect bij.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
blijkbaar is de slotkilometer ook met wat stukjes kasseien.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
''Alsof jullie beter kunnen dan die mensen van de NOS''.
Oké jongens, nooit meer kritiek op slechte voetballers. Nooit meer kritiek op een wielrenner. Welkom in onze kritiekloze samenleving.
Gewoon een geniale marketing inderdaad. Beste ooit blijft wel die met Banana Split.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alle reclames van achmea zijn goed
zijn marketingtechnisch gewoon een bijzonder bedrijf daar in
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:11 schreef FredWielergek het volgende:
[..]![]()
je leven wordt aangenamer als je probeert te genieten van je leven ipv te klagen en te zeiken
hehehquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
''Alsof jullie beter kunnen dan die mensen van de NOS''.
Oké jongens, nooit meer kritiek op slechte voetballers. Nooit meer kritiek op een wielrenner. Welkom in onze kritiekloze samenleving.
Laten we dan allemaal blij zijn dat PSV kampioen is geworden zelfs al ben je voor Feyenoord!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:11 schreef FredWielergek het volgende:
[..]![]()
je leven wordt aangenamer als je probeert te genieten van je leven ipv te klagen en te zeiken
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:11 schreef FredWielergek het volgende:
[..]![]()
kanshebbers op de dagzege in ieder geval wel. Voor de tweede strook dan denk ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gaan de renners wisselen van fiets/band en zo ja op welk moment?
Ja, 13 over 4.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
ik ben psv fan, dus ik ben gelukkigquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we dan allemaal blij zijn dat PSV kampioen is geworden zelfs al ben je voor Feyenoord!
Die juichen om de tweede plaats, wat een geluk moeten zij hebben.
Moment, ff in me glazen bol kijken.🔮quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Maar nooit iets in de klassiekers gepresteerd, maar de eerste goede stap heeft ie al gemaaktquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ritzege PN, ritzege Catalonie, ritzege Dauphine.
Looking goodquote:
Doe toch niet zo spastisch als je een stukje kritiek ziet op de NOS. Er zitten eenmaal veel amateuristische figuren bij de NOS en dat mogen we volgens jou niet zeggen. We moeten namelijk GENIETEN van de amateuristische televisie. Ik word zo droevig van de NOS. Ga eens na, het is toch niet gek dat inmiddels zo vaak de spot wordt gedreven met die boel door middel van satirische spotjes en artikelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:11 schreef FredWielergek het volgende:
[..]![]()
kan ik mij niet herrinerenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gewoon een geniale marketing inderdaad. Beste ooit blijft wel die met Banana Split.
We weten het.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:16 schreef Pedroso het volgende:
Ik wil Dione met haar trillende borsten over de kasseien zien fietsen
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:16 schreef DeeBee het volgende:
We moeten weer dweilen in het topic zo te lezen...
ga jij als eerstquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:14 schreef Sked het volgende:
Ik wil elke beroepsdownie vragen om dit topic te verlaten
HIer in het topic is al iemand uitgegledenquote:
kan je toch niet betalenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze mag met mij wel een weekendje mee naar NY
ik ben niet spastisch, ik ben wel slechthorend.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe toch niet zo spastisch als je een stukje kritiek ziet op de NOS. Er zitten eenmaal veel amateuristische figuren bij de NOS en dat mogen we volgens jou niet zeggen. We moeten namelijk GENIETEN van de amateuristische televisie. Ik word zo droevig van de NOS. Ga eens na, het is toch niet gek dat inmiddels zo vaak de spot wordt gedreven met die boel door middel van satirische spotjes en artikelen.
Het journaal wordt met de dag droeviger. Ze proberen zo links en politiek-correct mogelijk te zijn. Bij een aanslag proberen ze zo secuur mogelijk het woord ''moslim/islam/IS'' niet in de mond te nemen. Ze nodigen bij Nieuwsuur alleen maar mensen uit die het A. met elkaar eens zijn OF B. alleen maar aan EU verheerlijking doen.
Treurboel.
Nee, dat wordt flessen inleverenquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:18 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
ik ben niet spastisch, ik ben wel slechthorend.
en het is duidelijk te merken dat je depressief bent, gezien psv kampioen is en niet kut ajax
Waarom zou die? Niemand neemt Sunfield toch serieus?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft Boom nog gereageerd op de column van Zonneveld?
Whehehequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:18 schreef FredWielergek het volgende:
en het is duidelijk te merken dat je depressief bent, gezien psv kampioen is en niet kut ajax
Dat doet zijn vrouw voor hemquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Daar zijn wij als Ajacieden ook gelukkig mee hoor (voor een keertje), ieder jaar kampioen gaat vervelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:18 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Mevrouw Boom welquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaat z'n benen laten spreken vandaag natuurlijk!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vond het wel en goede column en was zo te lezen niet de enige.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou die? Niemand neemt Sunfield toch serieus?
Ik lees die rommel nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vond het wel en goede column en was zo te lezen niet de enige.
Ik ben daar totaal niet depressief om. Er zijn nog genoeg andere dingen om vrolijk te worden buiten voetbal. Zo heb ik genoten van een prima Giro d'Italia, ik geniet van dikzakken die pijltjes in een bord gooien, ik geniet van mijn slagen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:18 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Als een zinksnijder.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Dione heeft eigenlijk best wel een grote neus valt me nu op.
Grote neusvleugels.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Was in ieder geval iets anders dan zijn zoveelste column met alleen maar schreeuwerige hyperbolen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vond het wel en goede column en was zo te lezen niet de enige.
Neequote:
quote:
twitter:Niketimmermans twitterde op maandag 06-07-2015 om 15:54:55@thijszonneveld ik moet m'n mond houden maar kan het niet laten.. Wat ben jij een zielig aandachtsgeil mannetje bah!! reageer retweet
Ik keek naar Sporza, lamlul. Hoef geen beelden van gisteren te zienquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]twitter:Niketimmermans twitterde op maandag 06-07-2015 om 15:54:55@thijszonneveld ik moet m'n mond houden maar kan het niet laten.. Wat ben jij een zielig aandachtsgeil mannetje bah!! reageer retweet
Je weet wat ze zeggen over mensen met een grote neus.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Ze hebben een vieze kut?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over mensen met een grote neus.
Uitnodigen die handel bij die show van de NOS.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]twitter:Niketimmermans twitterde op maandag 06-07-2015 om 15:54:55@thijszonneveld ik moet m'n mond houden maar kan het niet laten.. Wat ben jij een zielig aandachtsgeil mannetje bah!! reageer retweet
Pathologische leugenaar?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Grote lul?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja?quote:
Alle neuzen staan dezelfde kant op?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, flapdrol. Geniet er een beetje van vandaag he.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik keek naar Sporza, lamlul. Hoef geen beelden van gisteren te zien
Dan heb je dingen gehoord die er niet zijn vriend...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja?
"Ik denk trouwens dat ik hem morgen niet meer rij, zoals ik me nu voel."
Dat zei ie gewoon hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan heb je dingen gehoord die er niet zijn vriend...
Oke, nou fijn dat je leven toch aangenaam mag zijn. geniet ervan en veel kijkplezier gewenst vanmiddagquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben daar totaal niet depressief om. Er zijn nog genoeg andere dingen om vrolijk te worden buiten voetbal. Zo heb ik genoten van een prima Giro d'Italia, ik geniet van dikzakken die pijltjes in een bord gooien, ik geniet van mijn slagen.
Het leven is wel eens minder uitzichtloos geweest, Fred.
wat is een brachequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:23 schreef StretchingKoala het volgende:
Nee, Ten Dam denkt morgen de brache niet meer nodig te hebben..
Tevens: Zelf zijn papje kunnen eten...held!
hij is hier de redactie sport jij nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat waren zijn woorden vriend, ook toen ik het terugspoeldequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt, Fred. Jij ook een fijne kijkmiddag toegewenst.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:24 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Oke, nou fijn dat je leven toch aangenaam mag zijn. geniet ervan en veel kijkplezier gewenst vanmiddag
Gevonden. Helaas is de discussie niet echt uit de hand gelopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
YepZe was nogal op haar teentjes getrapt.
Dat kan, maar hij zei dat gewoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:24 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Ging over zijn brache om de schouder
Fijn dat jij dingen hoort die je wilt horen schijnbaar....quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat waren zijn woorden vriend, ook toen ik het terugspoelde
Dat zou kunnen, hoewel "ik denk dat ik hem morgen niet meer rij" wat apart klinkt daarvoorquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:24 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Ging over zijn brache om de schouder
bracequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Iets om zijn schouder te ondersteunen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan, maar hij zei dat gewoon.
Dat het uit zijn verband was gerukt is een tweede.
Rij maar op mijn kasseienquote:
bracequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:24 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Ging over zijn brace om de schouder
Zal wel lukken, jij ook he!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, flapdrol. Geniet er een beetje van vandaag he.
heywoodu post pas een uur mee inderdaad, beetje opletten hequote:
Goed he.quote:
in de laatste twee uur gaan ze weer vliegen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze fietsen voorlopig aardig achter op het schema.
En ik heb jou nog gequote.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heywoodu post pas een uur mee inderdaad, beetje opletten he
DND?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de duiding van DND over angst zeer prettig.
Keldermerckx gaat voor 1:1 streakquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:27 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd welke klassementsrenner vandaag wegvalt (waarschijnlijk letterlijk).
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
in de laatste twee uur gaan ze weer vliegen.
Dione zei dat het mooi weer wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:28 schreef Tjacka het volgende:
Er komen toch gewoon pittige buien aan richting de plek van de koers?
'Ik denk dat ik er morgen niet mee rij'.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, hoewel "ik denk dat ik hem morgen niet meer rij" wat apart klinkt daarvoor
Grotten en draken.quote:
Dione moet er alleen maar staan om naar te kijken, wat ze zegt is niet zo rullevant.quote:
Dat zal het geweest zijn dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:29 schreef Coelho het volgende:
[..]
'Ik denk dat ik er morgen niet mee rij'.
Watskeburt?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Die twitterfittie tussen Zonneveld en de vrouw van Boom was best vermakelijk om te lezen, ik zag dat de ex van Boogerd het ook een sterk verhaal vond
Geile chickquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
TDF / [Etappe 4] Seraing --> Cambrai #2 Wachten op live beelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |