groep 7 is dat niet wat vroeger de 3e klas van de lagere school was ?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kreeg in groep 7 een negen voor mijn spreekbeurt over de Euro ondanks dat ik de helft van mijn blaadje aflas.
nee 5de klasquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:57 schreef Kampfdackel het volgende:
[..]
groep 7 is dat niet wat vroeger de 3e klas van de lagere school was ?
Je moet je een beetje aanpassen aan het niveau.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je toen ook al de Griekse crisis meegenomen in je betoog?
Yep, maar volgens mij heeft dat puur te maken met het feit dat Herman niet onder Studio Sport valt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:59 schreef TheVulture het volgende:
Dat ze Herman niet de Avondetappe hebben laten overnemen is echt een gemiste kans
Nee maar hij doet nu al zoveel eromheen bij de Tour dat je hem dan ook wel 3 weken kan uitlenen lijkt mequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Yep, maar volgens mij heeft dat puur te maken met het feit dat Herman niet onder Studio Sport valt.
Is op scherp gezet door Sunfield.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:01 schreef ForzaMilan het volgende:
Denk niet dat Boom hem gaat winnen vandaag.
Daarmee zou de leiding van SP tegen het zere been schoppen van de eigen medewerkers.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar hij doet nu al zoveel eromheen bij de Tour dat je hem dan ook wel 3 weken kan uitlenen lijkt me
quote:Westra was already in the breakaway last year...
One year ago in the equivalent stage of the Tour de France featuring 13km of cobblestones, Astana had sent Lieuwe Westra in the early breakaway. He was a precious help for his leader Vincenzo Nibali till the end of the race he completed at the eighth place. Since then, the Dutchman has got one more task in the Astana team: he teaches English to Nibali who said a few words in Shakespeare's language at the team presentation in Utrecht for the first time in public. "The Shark" seems to understand the questions in English more and more in press conferences.
Ja dat was vroeger bij Voeckler ook altijd. Dan remt het peloton straks af omdat ze anders te snel te dichtbij zijn en dan hop trekt Lieuwe het tweede potje open en gaan. Het gemiddelde is niet eens 40.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gat wordt nu wel heel rap dicht gereden.
Rare Fransen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:03 schreef Kampfdackel het volgende:
van de tour-tikkert
in Shakespeare's language
Via Skype vanaf de zolderkamer?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:04 schreef DeeBee het volgende:
Fok!ers met een 9 voor een spreekbeurt.
Hoax natuurlijk, net alsof er iemand hier in het openbaar durft te spreken...
madquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:06 schreef ledlamp het volgende:
Allemaal autistische fokkers die haten op de wielerprogramma's. Alsof zij vanuit hun zolderkamer het allemaal zoveel beter kunnen
Wat een fantastisch argument, werkelijk. Je zou zo in de politiek kunnen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:06 schreef ledlamp het volgende:
Allemaal autistische fokkers die haten op de wielerprogramma's. Alsof zij vanuit hun zolderkamer het allemaal zoveel beter kunnen
Ik denk dat er met de expertise van hier wel een beter programma zou worden gemaakt en zeker op een betere tijdstip. Presentatie laten we wel een ander doenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:06 schreef ledlamp het volgende:
Op Vive velo is weinig kritiek...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:06 schreef ledlamp het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |