Start: 12:00quote:Wat denkt Thierry Gouvenou (Parcoursdirecteur)?
Deze Belgisch-Franse beproeving is met 221,5 kilometer de langste rit van de ronde. Het is goed om te vermelden dat we redelijk normale afstanden aanhouden waarmee we de renners de kans willen geven om na elke rit te kunnen herstellen.
Wat staat er vandaag op het menu? Zeven secties van in totaal 13,3 kilometer over de kasseien. De favorieten zien er als een berg tegenop, het is niet voor niets dat Quintana aan de start stond van enkele Vlaamse voorjaarskoersen. Achteraf gezien legde Vincenzo Nibali in een soortgelijke etappe vorig jaar de basis voor zijn eindzege.
Wat zal ditmaal de uitkomst zijn? Ik denk dat deze stroken iets beter te doen zijn, het grootste deel van de secties vergt minder stuurcapaciteiten dan in 2014. Maar er zullen hoe dan ook verschillen ontstaan, dat is iets wat zeker is. We zijn pas vier dagen onderweg en er gaan nu al slachtoffers vallen?
Gert heeft iets ongemakkelijks over zich. Alsof hij zijn eerste spreekbeurt houdt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:43 schreef Slobeend het volgende:
Ik snap de haat richting Gert niet zo. Beter dan Schut en Stompie.
twitter:letour twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 13:41:06🏁 <- 160 km -> 🚗 🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻 <---- 7'50"----> 🚗 🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻 🚗 #TDF2015 reageer retweet
Het is allemaal zo plichtmatig en hij straalt helemaal niks uit. Er mag wel wat meer peper in deze show.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:47 schreef DeLuna het volgende:
Ik ben blij dat Le Tour het allemaal zo helder ziet.twitter:letour twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 13:41:06🏁 <- 160 km -> 🚗 🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻 <---- 7'50"----> 🚗 🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻🚴🏻 🚗 #TDF2015 reageer retweet
Dat komt vooral door de opzet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is allemaal zo plichtmatig en hij straalt helemaal niks uit. Er mag wel wat meer peper in deze show.
Waarom niet vanuit een locatie in Utrecht?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Het is gewoon geen spannende tv en de setting in zo'n studio is te saai
Google is hun vriend blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al tienmiljard keer gezegd in dit topic
Nee dat gaat Joris al doen!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:50 schreef TargaFlorio het volgende:
Dikke Danny moet trouwens Herbert en Martijn gaan vervangen.
vroeger was er zo'n mooi uitzendingentopicquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Google is hun vriend blijkbaar niet.
Precies dit ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gert heeft iets ongemakkelijks over zich. Alsof hij zijn eerste spreekbeurt houdt.
helemaal nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Al tienmiljard keer gezegd in dit topic
MAAR WEET JIJ WEL HOE LAAT HET BEGINT?!?!?!?!?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vroeger was er zo'n mooi uitzendingentopic
14:10 volgens de NPO-sitequote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MAAR WEET JIJ WEL HOE LAAT HET BEGINT?!?!?!?!?
Ik kreeg in groep 7 een negen voor mijn spreekbeurt over de Euro ondanks dat ik de helft van mijn blaadje aflasquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had een negen voor mijn eerste spreekbeurt.
Daar baal ik ook van. Misschien komen daar later vandaag nog wat beelden van voorbij. Met de brug vol saxofoonsquote:
14.30 toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
MAAR WEET JIJ WEL HOE LAAT HET BEGINT?!?!?!?!?
Ik heb nog wel zo'n overzicht gemaakt voor de etappes en de drie praatprogramma's in 2013.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vroeger was er zo'n mooi uitzendingentopic
Dat doet Tom Egbers ook al 30 jaar en die komt daar ook mee weg.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kreeg in groep 7 een negen voor mijn spreekbeurt over de Euro ondanks dat ik de helft van mijn blaadje aflas.
Kunnen je wel uit het gedrang houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:54 schreef fathank het volgende:
Knechten die je over de kasseien kunnen loodsen, wat is dat voor 'n onzin. Alsof je ineens in een fietsacrobaat verandert omdat iemand voor je fietst die een beetje wind vangt
Had je toen ook al de Griekse crisis meegenomen in je betoog?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kreeg in groep 7 een negen voor mijn spreekbeurt over de Euro ondanks dat ik de helft van mijn blaadje aflas.
misschien zijn er een paar die de puntjes belangrijk vindenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
6.45 nog voor de kopgroep, 151.6 km te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |