Laten we dan allemaal blij zijn dat PSV kampioen is geworden zelfs al ben je voor Feyenoord!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:11 schreef FredWielergek het volgende:
[..]![]()
je leven wordt aangenamer als je probeert te genieten van je leven ipv te klagen en te zeiken
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:11 schreef FredWielergek het volgende:
[..]![]()
je leven wordt aangenamer als je probeert te genieten van je leven ipv te klagen en te zeiken
kanshebbers op de dagzege in ieder geval wel. Voor de tweede strook dan denk ik.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gaan de renners wisselen van fiets/band en zo ja op welk moment?
Ja, 13 over 4.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
ik ben psv fan, dus ik ben gelukkigquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten we dan allemaal blij zijn dat PSV kampioen is geworden zelfs al ben je voor Feyenoord!
Die juichen om de tweede plaats, wat een geluk moeten zij hebben.
Moment, ff in me glazen bol kijken.🔮quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Maar nooit iets in de klassiekers gepresteerd, maar de eerste goede stap heeft ie al gemaaktquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ritzege PN, ritzege Catalonie, ritzege Dauphine.
Looking goodquote:
Doe toch niet zo spastisch als je een stukje kritiek ziet op de NOS. Er zitten eenmaal veel amateuristische figuren bij de NOS en dat mogen we volgens jou niet zeggen. We moeten namelijk GENIETEN van de amateuristische televisie. Ik word zo droevig van de NOS. Ga eens na, het is toch niet gek dat inmiddels zo vaak de spot wordt gedreven met die boel door middel van satirische spotjes en artikelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:11 schreef FredWielergek het volgende:
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |