kan ik mij niet herrinerenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gewoon een geniale marketing inderdaad. Beste ooit blijft wel die met Banana Split.
We weten het.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:16 schreef Pedroso het volgende:
Ik wil Dione met haar trillende borsten over de kasseien zien fietsen
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:16 schreef DeeBee het volgende:
We moeten weer dweilen in het topic zo te lezen...
ga jij als eerstquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:14 schreef Sked het volgende:
Ik wil elke beroepsdownie vragen om dit topic te verlaten
HIer in het topic is al iemand uitgegledenquote:
kan je toch niet betalenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ze mag met mij wel een weekendje mee naar NY
ik ben niet spastisch, ik ben wel slechthorend.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe toch niet zo spastisch als je een stukje kritiek ziet op de NOS. Er zitten eenmaal veel amateuristische figuren bij de NOS en dat mogen we volgens jou niet zeggen. We moeten namelijk GENIETEN van de amateuristische televisie. Ik word zo droevig van de NOS. Ga eens na, het is toch niet gek dat inmiddels zo vaak de spot wordt gedreven met die boel door middel van satirische spotjes en artikelen.
Het journaal wordt met de dag droeviger. Ze proberen zo links en politiek-correct mogelijk te zijn. Bij een aanslag proberen ze zo secuur mogelijk het woord ''moslim/islam/IS'' niet in de mond te nemen. Ze nodigen bij Nieuwsuur alleen maar mensen uit die het A. met elkaar eens zijn OF B. alleen maar aan EU verheerlijking doen.
Treurboel.
Nee, dat wordt flessen inleverenquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:18 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
ik ben niet spastisch, ik ben wel slechthorend.
en het is duidelijk te merken dat je depressief bent, gezien psv kampioen is en niet kut ajax
Waarom zou die? Niemand neemt Sunfield toch serieus?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft Boom nog gereageerd op de column van Zonneveld?
Whehehequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:18 schreef FredWielergek het volgende:
en het is duidelijk te merken dat je depressief bent, gezien psv kampioen is en niet kut ajax
Dat doet zijn vrouw voor hemquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Daar zijn wij als Ajacieden ook gelukkig mee hoor (voor een keertje), ieder jaar kampioen gaat vervelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:18 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Mevrouw Boom welquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaat z'n benen laten spreken vandaag natuurlijk!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vond het wel en goede column en was zo te lezen niet de enige.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou die? Niemand neemt Sunfield toch serieus?
Ik lees die rommel nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vond het wel en goede column en was zo te lezen niet de enige.
Ik ben daar totaal niet depressief om. Er zijn nog genoeg andere dingen om vrolijk te worden buiten voetbal. Zo heb ik genoten van een prima Giro d'Italia, ik geniet van dikzakken die pijltjes in een bord gooien, ik geniet van mijn slagen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:18 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Als een zinksnijder.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Dione heeft eigenlijk best wel een grote neus valt me nu op.
Grote neusvleugels.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Dione heeft eigenlijk best wel een grote neus valt me nu op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |