quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:18 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
ik ben niet spastisch, ik ben wel slechthorend.
en het is duidelijk te merken dat je depressief bent, gezien psv kampioen is en niet kut ajax
Waarom zou die? Niemand neemt Sunfield toch serieus?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft Boom nog gereageerd op de column van Zonneveld?
Whehehequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:18 schreef FredWielergek het volgende:
en het is duidelijk te merken dat je depressief bent, gezien psv kampioen is en niet kut ajax
Dat doet zijn vrouw voor hemquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Daar zijn wij als Ajacieden ook gelukkig mee hoor (voor een keertje), ieder jaar kampioen gaat vervelen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:18 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Mevrouw Boom welquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Gaat z'n benen laten spreken vandaag natuurlijk!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik vond het wel en goede column en was zo te lezen niet de enige.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou die? Niemand neemt Sunfield toch serieus?
Ik lees die rommel nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vond het wel en goede column en was zo te lezen niet de enige.
Ik ben daar totaal niet depressief om. Er zijn nog genoeg andere dingen om vrolijk te worden buiten voetbal. Zo heb ik genoten van een prima Giro d'Italia, ik geniet van dikzakken die pijltjes in een bord gooien, ik geniet van mijn slagen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:18 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Als een zinksnijder.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Dione heeft eigenlijk best wel een grote neus valt me nu op.
Grote neusvleugels.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:20 schreef ForzaMilan het volgende:
Dione heeft eigenlijk best wel een grote neus valt me nu op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |