Nou sorry hoor, flapdrol. Geniet er een beetje van vandaag he.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik keek naar Sporza, lamlul. Hoef geen beelden van gisteren te zien
Dan heb je dingen gehoord die er niet zijn vriend...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja?
"Ik denk trouwens dat ik hem morgen niet meer rij, zoals ik me nu voel."
Dat zei ie gewoon hoor.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan heb je dingen gehoord die er niet zijn vriend...
Oke, nou fijn dat je leven toch aangenaam mag zijn. geniet ervan en veel kijkplezier gewenst vanmiddagquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben daar totaal niet depressief om. Er zijn nog genoeg andere dingen om vrolijk te worden buiten voetbal. Zo heb ik genoten van een prima Giro d'Italia, ik geniet van dikzakken die pijltjes in een bord gooien, ik geniet van mijn slagen.
Het leven is wel eens minder uitzichtloos geweest, Fred.
wat is een brachequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:23 schreef StretchingKoala het volgende:
Nee, Ten Dam denkt morgen de brache niet meer nodig te hebben..
Tevens: Zelf zijn papje kunnen eten...held!
hij is hier de redactie sport jij nietquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat waren zijn woorden vriend, ook toen ik het terugspoeldequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt, Fred. Jij ook een fijne kijkmiddag toegewenst.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:24 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Oke, nou fijn dat je leven toch aangenaam mag zijn. geniet ervan en veel kijkplezier gewenst vanmiddag
Gevonden. Helaas is de discussie niet echt uit de hand gelopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
YepZe was nogal op haar teentjes getrapt.
Dat kan, maar hij zei dat gewoon.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:24 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Ging over zijn brache om de schouder
Fijn dat jij dingen hoort die je wilt horen schijnbaar....quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat waren zijn woorden vriend, ook toen ik het terugspoelde
Dat zou kunnen, hoewel "ik denk dat ik hem morgen niet meer rij" wat apart klinkt daarvoorquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:24 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Ging over zijn brache om de schouder
bracequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Iets om zijn schouder te ondersteunen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan, maar hij zei dat gewoon.
Dat het uit zijn verband was gerukt is een tweede.
Rij maar op mijn kasseienquote:
bracequote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:24 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Ging over zijn brace om de schouder
Zal wel lukken, jij ook he!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, flapdrol. Geniet er een beetje van vandaag he.
heywoodu post pas een uur mee inderdaad, beetje opletten hequote:
Goed he.quote:
in de laatste twee uur gaan ze weer vliegen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze fietsen voorlopig aardig achter op het schema.
En ik heb jou nog gequote.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heywoodu post pas een uur mee inderdaad, beetje opletten he
DND?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de duiding van DND over angst zeer prettig.
Keldermerckx gaat voor 1:1 streakquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:27 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd welke klassementsrenner vandaag wegvalt (waarschijnlijk letterlijk).
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
in de laatste twee uur gaan ze weer vliegen.
Dione zei dat het mooi weer wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:28 schreef Tjacka het volgende:
Er komen toch gewoon pittige buien aan richting de plek van de koers?
'Ik denk dat ik er morgen niet mee rij'.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, hoewel "ik denk dat ik hem morgen niet meer rij" wat apart klinkt daarvoor
Grotten en draken.quote:
Dione moet er alleen maar staan om naar te kijken, wat ze zegt is niet zo rullevant.quote:
Dat zal het geweest zijn dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:29 schreef Coelho het volgende:
[..]
'Ik denk dat ik er morgen niet mee rij'.
Watskeburt?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Die twitterfittie tussen Zonneveld en de vrouw van Boom was best vermakelijk om te lezen, ik zag dat de ex van Boogerd het ook een sterk verhaal vond
Geile chickquote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
TDF / [Etappe 4] Seraing --> Cambrai #2 Wachten op live beelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |