SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag nog meer verse minibabies
Mijn niet-meer-zo-minibaby heeft als nieuwe hobby was van het droogrek trekken![]()
En hij was nadat we m van t kdv hadden opgehaald even mee naar een afscheidsborrel van een collega op school en heeft iedereen lopen verleiden. "Issie altijd zo lekker rustig? Nee allen in gezelschap"
Nu heb ik net boos J naar de winkel gestuurd voor nieuw vlees omdat hij vlees had ontdooid. 12 uur lang in dertig graden op t aanrecht. Ipv in de koelkast. Ik word soms zo moe van dingen uit moeten spellenen ik voel me nu al rot om hoe boos ik was. Kom maar door met die rode klats en snel een beetje aub!
Kwak
Bijna 10 maanden dus het werd wel eens tijdquote:Op maandag 6 juli 2015 19:48 schreef DJMO het volgende:
kwak![]()
soesazo oud is ze toch nog niet
![]()
![]()
Ik heb een schattig zomerhoedje voor Michael gekocht bij de zeeman. En toen ik hem opzette bij 'm, was het bijna alsof ik mezelf zag op een babyfoto. Ben morgen thuis, zal eens kijken of ik hem kan vinden dan
quote:Op maandag 6 juli 2015 19:42 schreef JufMariska het volgende:
Hij viel in slaap op schoot, maar dan moet je natuurlijk niet denken "ik leg 'm wel zachtjes in bed, dan kan ik *baby's maken*"![]()
Wakkere harry dus nu.
Kwak, z'n eerste schoolfoto
Heb je al geprobeerd om te persen?quote:Op maandag 6 juli 2015 20:29 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Al die verse babyfoto's, hou op!![]()
Nog eventjes geduld voor ons en dan kom ik ook hier. Zelfs nog even met 'mijn' clubje (SQ, DaD, Kwak, etc) samen!
eerst een ananashart inbrengen toch?quote:Op maandag 6 juli 2015 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om te persen?
Nee joh! Gymmen is da bomquote:
Gewoon gaan persen joh! Komt ie vanzelf een keer...quote:Op maandag 6 juli 2015 20:29 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Al die verse babyfoto's, hou op!![]()
Nog eventjes geduld voor ons en dan kom ik ook hier. Zelfs nog even met 'mijn' clubje (SQ, DaD, Kwak, etc) samen!
Pfoe... Wel aan gedacht maar niet zoveel zin in ongevraagd advies van de K&W brigadequote:Op maandag 6 juli 2015 20:18 schreef ingee het volgende:
Mooie ruime kamer Kwak!
(Waar is het K&W topic?)
En wat een mooi jongetje hebben jullie toch!
Soesa, heb je haar al ingeschreven voor de middelbare school? 2020 moet ze wel redden hoor.
Selvaria(Ie! Enge koeien!)
Nou oke, maar dan wel morgen een Cribs video a.u.b.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Pfoe... Wel aan gedacht maar niet zoveel zin in ongevraagd advies van de K&W brigade
Ik post hier wel gewoon af en toe foto's
quote:Op maandag 6 juli 2015 20:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh die net uit het ei foto's!wat een leven geleden lijkt dat inmiddels al weer...
Hier was Suus een paar minuutjes oud. Ze lijkt echt helemaal niet meer op 95% van de foto's uit de eerste week.
[ afbeelding ]
Kwak wat een leuke schoolfoto! Hij is echt een moppie he![]()
Soesa ik las toch niet net dat Soeze los liep he? Nee, dat moet ik verkeerd hebben gelezen. (wat knap!)
Nu je dit zegt snap ik even niet hoe oud ze is op mijn fotoquote:Op maandag 6 juli 2015 20:55 schreef ingee het volgende:
[..]Ook precies die pose met uitgeput babyhoofd en handje op tier heb ik.
(Maar dan mag ik eerst tepels blauwverven)
Neequote:Op maandag 6 juli 2015 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om te persen?
Ja ik had het de hele bevalling koud! Tot het einde maar ja toen ging ik in 2 weeën van 7 naar 10 cm en direct 6 minuten persen tot geboorte er achteraan dus ik denk dat ik in die periode even vergeten was om mn vest uit te doenquote:Op maandag 6 juli 2015 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
Heb jij je vest aangehouden tijdens het werpen spees?
Vers suusje
Het ziet eeuit alsof je voordat je naar een feestje ging nog even onder een deken bent gaan liggen met een verse babyquote:Op maandag 6 juli 2015 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nu je dit zegt snap ik even niet hoe oud ze is op mijn fotoik kan me gewoon niet meer herinneren of ze eerst zo lag en toen pas dronk of (dat lijkt me logischer) eerst een half uur ofzo bij me gedronken heeft. Maar hoezo heb ik dan mn kleren zo netjes daar
oh echtquote:Op maandag 6 juli 2015 20:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja ik had het de hele bevalling koud! Tot het einde maar ja toen ging ik in 2 weeën van 7 naar 10 cm en direct 6 minuten persen tot geboorte er achteraan dus ik denk dat ik in die periode even vergeten was om mn vest uit te doen
Haren zonder zweet klopt welquote:Op maandag 6 juli 2015 20:59 schreef ingee het volgende:
Ook zo'n schoon kind en haren zonder zweet.
Je hebt gewoon heel Zen geworpen.
Ja, tikje bizar achteraf bezien. Maar het ging ook zó snel allemaal. Vooral dat laatste uur! Ik appte om 11:51 naar P in welke kamer ik lag (zelfde als bij Equote:Op maandag 6 juli 2015 21:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow een uur later Soesa? En dan eerst nog zelf naar de afdeling lopennou ja trouwens, als ik er over nadenk liep ik een uur voor de geboorte ook nog rond in mijn kamer. Maar het klinkt wel raar zo!
Ik maakte bij aankomst grappen naar de vk over fluxusprotocollen die ik zag liggen 6 ? uur later lag ik op de OK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En speciaal voor Ingee, de allereerste pasfoto van M. Ik heb de vleeswaren er af gesneden, maar tere zielen kùnnen geraakt wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ja, dat waren wel echt mooie toevalligheden zegquote:Op maandag 6 juli 2015 21:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, tikje bizar achteraf bezien. Maar het ging ook zó snel allemaal. Vooral dat laatste uur! Ik appte om 11:51 naar P in welke kamer ik lag (zelfde als bij E) en om 12:53 (zelfde als bij E
) was Suusje er al!
Ai, de ironie...
Jouw gezicht op de eerste fotoquote:Op maandag 6 juli 2015 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat waren wel echt mooie toevalligheden zeg
ik las schedequote:Op maandag 6 juli 2015 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Toch he, als ik dan weer zie hoe groot zo'n schedel is, dan vind ik het echt verwonderlijk dat alles gewoon weer terug in model plooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoezo normaal drinken? Gewoon die melk eruit meppen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ja, jij zit weer bomvol gezellige hormonsters natuurlijkquote:Op maandag 6 juli 2015 21:32 schreef Sicilia het volgende:
Owh wauw al die pasgeboren mini'sen super mooie foto's van de geboorte ook Kwak en SQ
ik word er helemaal emo van!
Jaaaaa!quote:Op maandag 6 juli 2015 21:38 schreef Crumpette het volgende:
Jong0ns, wat een ontroerende verse babies en verse mamafotosik zou bijna mijn fotos gaan doorspitten.
Hoefde bij mij niet, kwam vanzelf naar buiten gegleden terwijl de verdammte oxytocinespuit net mijn infuus ingingquote:Op maandag 6 juli 2015 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
dat van die placenta komt nu ook ineens weer boven trouwens. Lig je daar uit te hijgen met je baby, gaan ze die placenta nog naar buiten "begeleiden" door hard op je enorme drilbuik te douwen. Dat was minder comfortabel.
*flats* ?quote:Op maandag 6 juli 2015 21:40 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Hoefde bij mij niet, kwam vanzelf naar buiten gegleden terwijl de verdammte oxytocinespuit net mijn infuus ingingArts kon 'm nog net opvangen.
Oooooh nou, daar komt -ie he....quote:Op maandag 6 juli 2015 21:40 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
OhHou op zei ik toch, straks rammelt die van mij eruit.
SQ ik doe bijna met terugwerkende kracht met je mee/hormones
Oh echt he. Wat heb ik daarom gegild. Vooral op het laatst voor de operatie toen ze die bloedstolsels er steeds uit gingen duwen door op mn buik te gaan hangen en duwen. Dat deed echt onmenselijk veel pijnquote:Op maandag 6 juli 2015 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
dat van die placenta komt nu ook ineens weer boven trouwens. Lig je daar uit te hijgen met je baby, gaan ze die placenta nog naar buiten "begeleiden" door hard op je enorme drilbuik te douwen. Dat was minder comfortabel.
Oh ik kreeg zo'n prik in mn infuus en even later, " kun je 1x persen" en toen glibber....quote:Op maandag 6 juli 2015 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
ja bij jou natuurlijk helemaal, met die fluxusquote:Op maandag 6 juli 2015 21:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh echt he. Wat heb ik daarom gegild. Vooral op het laatst voor de operatie toen ze die bloedstolsels er steeds uit gingen duwen door op mn buik te gaan hangen en duwen. Dat deed echt onmenselijk veel pijn
quote:Op maandag 6 juli 2015 21:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh echt he. Wat heb ik daarom gegild. Vooral op het laatst voor de operatie toen ze die bloedstolsels er steeds uit gingen duwen door op mn buik te gaan hangen en duwen. Dat deed echt onmenselijk veel pijn
Beauties waren hetquote:Op maandag 6 juli 2015 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja bij jou natuurlijk helemaal, met die fluxusjouw stolsels waren halve placenta's zo ongeveer.
Ja hier dus ook. 3 minuten (?) nadat Lou eruit kwam gegleden. Ik snap niet waarom ze gelijk die spuit erin jorriste. Het gesprek ging dan ookquote:Op maandag 6 juli 2015 21:40 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Hoefde bij mij niet, kwam vanzelf naar buiten gegleden terwijl de verdammte oxytocinespuit net mijn infuus ingingArts kon 'm nog net opvangen.
Precies dat!quote:Op maandag 6 juli 2015 21:48 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja hier dus ook. 3 minuten (?) nadat Lou eruit kwam gegleden. Ik snap niet waarom ze gelijk die spuit erin jorriste. Het gesprek ging dan ook
"Hoho, is die spuit voor de placenta?"
"Ja *spuit het erin, niet even wachten op mijn antwoord*"
Gyn: "hey, en daar is de placenta!"
...
Nee, dat snap ikquote:Op maandag 6 juli 2015 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik laat ze niet oneindig staan hoor. Ik vond het best eng maar de reacties zijn wel
Nou ja zeg.. +1 op alles.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:57 schreef kwakz0r het volgende:
Ik gooi binnenkort mn hele foto emmer weer leeg, doe ik periodiek (als ik ongesteld ben ofzo)
Ach ja, ik wilde ook geen oxi prik ivm start van de bv stond er in mn bevalplanmaar mn placenta is er gewoon manueel uitgejorist voor ze me weer dichtmaakten en qua start van de bv... Die is ook gelukt ondanks KS, morfine, remifantenil tijdens de operatie, epiduraal, antibiotica etc
En dan tref je toch een verpleegkundige die het hoofd van je baby hardhandig tegen je tepel dwingtquote:Op maandag 6 juli 2015 21:57 schreef kwakz0r het volgende:
Ik gooi binnenkort mn hele foto emmer weer leeg, doe ik periodiek (als ik ongesteld ben ofzo)
Ach ja, ik wilde ook geen oxi prik ivm start van de bv stond er in mn bevalplanmaar mn placenta is er gewoon manueel uitgejorist voor ze me weer dichtmaakten en qua start van de bv... Die is ook gelukt ondanks KS, morfine, remifantenil tijdens de operatie, epiduraal, antibiotica etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yo.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
dat koppie trekt ie nog steeds als ik m te vroeg wakker maak als we weg moeten ofzoquote:Op maandag 6 juli 2015 21:55 schreef DJMO het volgende:
kwak! wat een schitterende foto die onderste <3 die bovenste ook wel hoor maar die onderste .. verser kun je ze niet krijgen
quote:Op maandag 6 juli 2015 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb zulke foto's niet SQ en achteraf vind ik dat best jammer! Dit is de eerste foto die we hebben, ze is er hier net een paar seconden uit:Oh! Jouw hoofd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo mooi!
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier is hij er net uit en zit hij nog met navelstreng en al vast aan de placenta. PAS OP PLACENTA!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
ja, al hoop ik dat ik een eventuele tweede wel langer kan voeden, met minder pijn. Ik kijk nog steeds argwanend naar M's tongriempje. De LK vond m toen niet kort maar ik zie m echt nooit zn tong verder dan t randje van zn lipje uitsteken...quote:Op maandag 6 juli 2015 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan tref je toch een verpleegkundige die het hoofd van je baby hardhandig tegen je tepel dwingtEn jij had er nog 1 die na een dag begon over bijvoeden. En het is allemaal goed gekomen
HAHAHAHAquote:Op maandag 6 juli 2015 22:03 schreef Razztwizzle het volgende:
En m'n moeder die meteen bij binnenkomst een soort combinatiezin maakte van: "Oh lieverd wat geweldig wat een mooi meisje kom we doen je een schoon shirt aan en mag je al douchen och schat wat geweldig och kijk nou"![]()
Niet? Oh, dan zou dat best es kunnen! Mauw kan namelijk minstens zo ver als Suzie!quote:Op maandag 6 juli 2015 22:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, al hoop ik dat ik een eventuele tweede wel langer kan voeden, met minder pijn. Ik kijk nog steeds argwanend naar M's tongriempje. De LK vond m toen niet kort maar ik zie m echt nooit zn tong verder dan t randje van zn lipje uitsteken...
Dat moet ook best overweldigend zijnquote:Op maandag 6 juli 2015 22:05 schreef Sicilia het volgende:
Jup bevalling duurde precies 64 minuten. Ik was net wakker man
*kaak van grond raapt*quote:Op maandag 6 juli 2015 22:05 schreef Sicilia het volgende:
Jup bevalling duurde precies 64 minuten. Ik was net wakker man
Ik denk dat de VK komt inwonen vanaf week 37quote:Op maandag 6 juli 2015 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat moet ook best overweldigend zijn
Ben benieuwd naar het belprotocol bij deze baby
Was dat bij je laatste bevalling? Of vorige keer?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:00 schreef -Spring het volgende:
[..]
Yo.![]()
En iedereen die erbij gehaald werd dacht: laat ik er ook nog even op springen. Want misschien lukt het míj wel.
Ik vond dat het pijnlijkste van de hele bevalling. Het duurde ook langer dan de laatste 7 cm ontsluiting .Ik bleef ook maar die handen van me afduwen.
Spoedcursus bevallen voor mnr lijkt me nuttiger dan bellenquote:Op maandag 6 juli 2015 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat moet ook best overweldigend zijn
Ben benieuwd naar het belprotocol bij deze baby
quote:Op maandag 6 juli 2015 22:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat de VK komt inwonen vanaf week 37
Nee ik bedoelde het lief van m'n moeder! Ik had zelf niet door dat ik al een uur in een volledig met bloed doorweekt shirt lag.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:09 schreef JufMariska het volgende:
RazzSnif!
En je moeder![]()
Sicilia met netwakkerhoofd
nee natuurlijk heb je dat niet door. Je hebt een BABY!quote:Op maandag 6 juli 2015 22:12 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het lief van m'n moeder! Ik had zelf niet door dat ik al een uur in een volledig met bloed doorweekt shirt lag.
Dat doet Sjaak ook niet en ik kijk af en toe ook of het niet te kort is (net of ik dat kan zienquote:Op maandag 6 juli 2015 22:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, al hoop ik dat ik een eventuele tweede wel langer kan voeden, met minder pijn. Ik kijk nog steeds argwanend naar M's tongriempje. De LK vond m toen niet kort maar ik zie m echt nooit zn tong verder dan t randje van zn lipje uitsteken...
Ja, vrij snel vroeg ze welke voeding ik wilde geven en kort daarna werd ze aangelegd.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat doet Sjaak ook niet en ik kijk af en toe ook of het niet te kort is (net of ik dat kan zien).
Werd bij jullie na de bevalling de baby meteen aan de borst gelegd? Dat is bij mij niet gebeurd... Pas 24 uur later ofzo. Vond ik raar.
Wat laat, maar wel heel fijn dat er even naar haar gekeken wordt! Succes zo, ik hoop dat het mee valtquote:Op maandag 6 juli 2015 21:56 schreef Risu het volgende:
Prachtig.![]()
Die van mij niet geperst, keizersnede he.
Beetje zoals kwak, maar dan ko ntjev e.. Ohi.
Ehm ohai, Y.
Maar dan kontje eerst.
Straks zit ik bij de hap btw. Toch maar even langskomen. Beetje veel poepluiers.
11.10 (normaal lig ik al in bed om 10, en nu ben ik moeier dan anders, maar goed. )
En juist nu begint ze een beetje opgewekter te zijn.
Laatste.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Was dat bij je laatste bevalling? Of vorige keer?
Ja ik duwde ook uit reflex hun handen weg. En riep als een verongelijkte puber dat ze weg moesten gaan. Ze waren overigens wel super meelevend en verontschuldigden zich steeds schuldbewust
![]()
Oh Razz, wat kijk je daar mooi. En A ziet eruit alsof er niks gebeurd is, zo perfect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verse baby-R:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, dat is ook erg raar natuurlijk...quote:Op maandag 6 juli 2015 22:16 schreef JufMariska het volgende:
Goedzo dan![]()
Ik werd in het zkh binnen de kortste keren onder de douche gebonjourd, maarja, ik had ook een wat atypische startBaby was al op de nicu toen..
Ik moest de ochtend na de ks eerst de katheter eruit, en na de eerste keer plassen (alsof je een emmer leeggooit) moest ik nagekatheteriseerd worden om te zien of alles goed leeggingquote:Op maandag 6 juli 2015 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat is ook erg raar natuurlijk...![]()
Ik ben overigens ook vrij snel gaan douchen, vond ik best lekker! Heb net als Skittles gezeken als een paard
Mw cactus, hoe lang heeft sjaak bij jou gelegen? Aanleggen doen ze meestal binnen een uur, maar als je kindje aan de beademing moet gaat dat natuurlijk niet
Snoenk, hopelijk is het tandje snel door dan
Ik stalk je een beetje, maar precíes dat. Ik had praatjes, jonguh! Ik wilde eten en douchen en die katheter kon er huis wel uit en had dokter Kant wel eens een congres met Britten want dan moest ie zich voorstellen als dr Cunt en dat betekende kut in het Engels en bladiebladiebla.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had vlak na mijn tweede bevalling echt een soort manische fase. Ik was continu aan het ratelen en aan het rondlopen en ik bleef maar herhalen hoe blij ik was dat het achter de rug was en dat het zo fijn was gegaan en oh yes in de douche en nee ik hoef niet te liggen hoor, nou okee als het moet... Beetje alsof ik mezelf niet was ofzo. Is dat hormonaal?
Skittles bij mn eerste bevalling voelde ik me denk ik meer zoals jou. Die was in alle opzichten zo anders in negatieve zin.
God ja. Ze hebben er hier binnen een kwartier twee keer een katheter in gejast. Wat een naar, bizar gevoel is dat.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik moest de ochtend na de ks eerst de katheter eruit, en na de eerste keer plassen (alsof je een emmer leeggooit) moest ik nagekatheteriseerd worden om te zien of alles goed leeggingdat vond ik minder tof zonder epiduraal in zeg maar...
Ik weet nog dat ik de eerste keer naar t toilet moest lopen op de ganv. Omg. Hoe dan??? Maar twee dagen laten liep ik twee portiektrappen op
Werd je wel gebaste met je eigen sappen regelmatig, voor een bruin krokant korstje?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:48 schreef -Spring het volgende:
[..]
God ja. Ze hebben er hier binnen een kwartier twee keer een katheter in gejast. Wat een naar, bizar gevoel is dat.
Sowieso. Ik had een camera in mn doos (om het stolsel te zoeken), een catheter in mn urinebuis en een zuurstofkapje op en terwijl het infuus geprikt werd, zat de gyn pillen in mn kont te duwen. Een gevulde kalkoen was er niks bij.
Voor de sappen zorgde R. Die scheet en pieste me helemaal onder.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Werd je wel gebaste met je eigen sappen regelmatig, voor een bruin krokant korstje?
kolonistjequote:Op maandag 6 juli 2015 22:53 schreef Skittles het volgende:
Whehe Spring, ze moesten je dan wel hebben![]()
Even een sidenote.
We hebben vandaag het ledikant neergezet als cosleeper. Raad eens wie nu al drie keer in dat ledikant is gelegd en, al slapend, stoïcijns drie keer terug op mijn bed is gerold?
Gelukkig heeft vriend nachtdienst en pik ik zijn plek in.
Ik zat toevallig vandaag nog aan je te denken! Hoe is het met je buik(spieren?). Dat stond toch bol? Is dat inmiddels al een beetje beter?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:54 schreef Zoë23 het volgende:
Oei spring
Edit lees nu je grapjes :pheb me zo schuldig gevoeld. Ze wilden hun maagjes spoelen en ivm hoge hartslag en veel buikpijn moest ik ook blijven .Ik wilde niet dus ben naar huis gegaan
. Kraamhulp kwam er gelukkig achter waarom E niet dronk en ik bleek nog een placenta rest te hebben.
Ondanks koorts na gebruik antibiotica heb ik het ziekenhuis niet gebeld .Wilde niet geopereerd worden (?) (ben nog nooit geopereerd ..ziekenhuis bevalling was genoeg ziekenhuis )
...had gelukkig een goede ervaren kraamhulp maar ben erg bang geweest. Je wilt niet weten hoe het ruikt en voelt als de baarmoeder ontstoken is.
Ja ben blij dat die periode achter ons ligt..
Bevallen oké.. Periode erna ..Pittig.
Nee.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:56 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik zat toevallig vandaag nog aan je te denken! Hoe is het trouwens met je buik(spieren?). Dat stond toch bol? Is dat inmiddels al een beetje beter?
Oh, dat lijkt me inderdaad heel naar. Ga je er nog wel naar de dokter voor of wil je nog afwachten of het vanzelf kan oplossen?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:59 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Nee.
Als mijn darmen bijv gevuld zijn krijg ik een bult op mijn buik. Voelt heel naar. Minder gevoelig dan eerst gelukkig.
Ben er een beetje bang voor.
quote:Op maandag 6 juli 2015 22:52 schreef Lijnloos het volgende:
Wat een geweldig mooie fotos!!! Niks vies aan, vooral heel tof dat jullie die willen delen
Douchen na de bevalling, heerlijk! Dat mijn man vervolgens het doucheputje moest ontstoppen omdat er zon enormus stolsel in vast hing en de douche bijna rood overstroomd was minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf er naar kijken.
Niet in scène gezet btw, L was echt tegen dr zusje aan in slaap gevallen.![]()
Ja nouja misschien ben ik eigenwijs maar het voelde niet goed. Wilden ze haar maagje spoelen enz..nee dat kon ik echt niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:17 schreef -Spring het volgende:
Och zoe, dat van dat dwingen om te drinken breekt mijn hart een beetje.
quote:Op maandag 6 juli 2015 23:20 schreef -Spring het volgende:
Had ik deze nou al eens gedeeld?Heb 'm eerder gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf er naar kijken.
Niet in scène gezet btw, L was echt tegen dr zusje aan in slaap gevallen.
Te lief![]()
Had ik deze nou al eens gedeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf er naar kijken.
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
dit klinkt gewoonweg wreed. begrijpelijk dat je dat niet wilde ..quote:Op maandag 6 juli 2015 23:21 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja nouja misschien ben ik eigenwijs maar het voelde niet goed. Wilden ze haar maagje spoelen enz..nee dat kon ik echt niet.
Ze duwde de fles er in en dan moest je met je duim haar kin omhoog duwen en zo forceren zodat ze wel moest.(zo liet de zuster het zien)
Heb het zelf niet uitgeprobeerd
quote:Op maandag 6 juli 2015 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ziehier mijn witte lap. En ja, ik was nogal overmand door emotie, hier was ze er net 2 seconden uit. Ze zijn de elektrode nog uit d'r hoofd aan het draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En speciaal voor Ingee, de allereerste pasfoto van M. Ik heb de vleeswaren er af gesneden, maar tere zielen kùnnen geraakt wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat je daar zo ligt in je blote tokus met allemaal handen om je heen klinisch te doen en alleen maar iets kan denken van OMG MIJN BABY!!! Met zo'n gierende vlinders verliefdheid achtbaan gevoel.![]()
Sjaak heeft een uur bij me gelegen, toen moest hij van de kinderarts naar boven. Hij hoefde verder ook niet aan de beademing o.i.d., hij kreeg de volgende dag wel een neussonde. De eerste dag is volgens mij met fingerfeeding gegaan.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat is ook erg raar natuurlijk...![]()
Ik ben overigens ook vrij snel gaan douchen, vond ik best lekker! Heb net als Skittles gezeken als een paard
Mw cactus, hoe lang heeft sjaak bij jou gelegen? Aanleggen doen ze meestal binnen een uur, maar als je kindje aan de beademing moet gaat dat natuurlijk niet
Snoenk, hopelijk is het tandje snel door dan
Had ik deze nou al eens gedeeld?Oh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf er naar kijken.
Had ik deze nou al eens gedeeld?WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf er naar kijken.
Niet in scène gezet btw, L was echt tegen dr zusje aan in slaap gevallen.
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 04:43 schreef Skittles het volgende:
Een mens functioneert zoveel beter met in totaal maar een uurtje slaap. Dat zou gewoon iedereen moeten doen!
True storyquote:Op dinsdag 7 juli 2015 04:43 schreef Skittles het volgende:
Een mens functioneert zoveel beter met in totaal maar een uurtje slaap. Dat zou gewoon iedereen moeten doen!
Dat herken ik wel. Niet van helemaal direct na de bevalling, maar wel de dagen erna. Eigenlijk de hele kraamperiode wel.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had vlak na mijn tweede bevalling echt een soort manische fase. Ik was continu aan het ratelen en aan het rondlopen en ik bleef maar herhalen hoe blij ik was dat het achter de rug was en dat het zo fijn was gegaan en oh yes in de douche en nee ik hoef niet te liggen hoor, nou okee als het moet... Beetje alsof ik mezelf niet was ofzo. Is dat hormonaal?
Omg ja. Ik werd nog net niet vastgebonden in bedquote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:34 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Niet van helemaal direct na de bevalling, maar wel de dagen erna. Eigenlijk de hele kraamperiode wel.. Ik herinner me nog de laatste dag dat de kraamhulp kwam: ik wilde laten zien dat ik 't allemaal makkelijk alleen kon, dus om 7.30 zat ik gewassen, aangekleed en met een eveneens gewassen en aangeklede baby helemaal vrolijk en fruitig te zijn terwijl ik toch maar een paar uur slaap had gehad. Maar dat voelde ik gewoon helemaal niet.
Dat ging wel over trouwens..
Wat mooi, al die foto's hier. Ontroerend, al die verse baby's en verse mama's..
whehehequote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Gnorf. Poes denkt "Neeeeeee.... het beweegt zelf. KAK."
Wij oefenen nu het concept "AAAAIIII" bij de poes. Ze zegt me heel lief na, "AAAIII" om dan vervolgens alsnog de staart met twee handjes vast te grijpen en in haar mond te stoppen.
En Mauwtje kruipt echt goed! A doet nog steeds een soort militair-onder-prikkeldraad-tijger-move
.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehearme poezebeesten ook. Jarenlang een rustig sluimerleven geleefd. Je bent content en gelukkig. En dan neemt je personeel ineens zo'n gillende accessoire
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder redelijk bijgelezen..
Hartverzakkingsverhalen..
Klussels van Kwak! En die super leuke 'school'-foto van Toastje
Selv lekker wandelen tussen de schotse hooglanders
De mooie tattoo van GM!
Stappende soesje
Smurf-eend met mini Suus
Die animatie van DJ hihi
Kwak die hoofd-uit-buik-foto is echt zooooo moooooiii!!!(die heb ik niet eens.. man durfde ook niet achter het OK-doek te kijken.. laat staan foto's te nemen).
Waauw razz jou net-uit-buik foto spreekt boekdelen.. wat een pracht en trots.. prachtige foto
Sicilia wat een bijzondere foto's! En wat mooi zo met de placenta er nog aan vast!
Spring jouw verse baby foto's.. ook zo mooi.. genietendEn die zwart-witte.. die emotie!
Lijn en Skittles wat ruk van de korte slaaps![]()
Razz toch maar eens denken over een 2e ventilator voor je marsmannetjeHopelijk vinden jullie je kat snel terug!
SQ wat zielig voor MHeeft ze nu een bult op haar hoofd? Kruipertje!
DJ wat wordt hij al groot!
En ik kwam ook nog een paar foto's tegen die niet meer te zien zijn
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Echt he. Waar ze al die dingen gevonden krijgt. Een kamer vol met kindveilige spullen, bakken met speelgoed, maar dan proberen toch onder de bank te kruipen om daar in de laptopadapter te kunnen bijten. Armpje uitgestrekt en HUUUNNNNGGGG HUMMMMMMM steunend.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zie geen bewegend beeld SQ, hoor alleen geluid! Ik gok het flapperen van handjes op de vloer![]()
Ja dan is het ineens opletten he, en met een nieuwe blik naar je woonkamer kijken. Wat overigens bij nr 2 net zo erg is als bij nr 1. Eén grote aha erlebnis.
Ja precies dat! En altijd, ALTIJD een papiertje in haar mond. Hoezo heb ik overal papiertjes liggenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt he. Waar ze al die dingen gevonden krijgt. Een kamer vol met kindveilige spullen, bakken met speelgoed, maar dan proberen toch onder de bank te kruipen om daar in de laptopadapter te kunnen bijten. Armpje uitgestrekt en HUUUNNNNGGGG HUMMMMMMM steunend.
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Michael heeft voetjes!
Rady, fijn dat het mooi wasklinkt als een prachtige plek! Ben je bij de Loenense watervallen geweest?
En BOOS jonge, als je dat papier uit d'r mond vist. Wijde armgebaren en dikke tranenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:53 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja precies dat! En altijd, ALTIJD een papiertje in haar mond. Hoezo heb ik overal papiertjes liggenOf zou broer ze stiekem voeren
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:54 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Ja
Daarom stond die link onder mijn paste-knop de vorige keer
Hahaha, dat dan weer niet hier maar ik kan het me bij Mauw goed voorstellenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En BOOS jonge, als je dat papier uit d'r mond vist. Wijde armgebaren en dikke tranen
[..]
Hier ook! Tot vorige week iedere ochtend en tweede luier van de dag met bijnadoorleks en nu nooit. Drinkt wel goed dus denk idd verdampen!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Luiers zijn hier trouwens nog steeds niet wat we gewend zijnWeinig plas. Maar ze kakt wel als normaal, drinkt als normaal en is vrolijk als normaal. Ze zal wel meer verdampen
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:07 schreef Razztwizzle het volgende:
De ironie![]()
![]()
Ik plak beschermende hoekjes op de punten van de tafel, want ze heeft nu al een paar keer zo'n snoekduik er vlák langs gemaakt. Dat zie ik nog wel eens misgaan.
En natuurlijk... nu zijn de hoekjes onweerstaanbaar interessantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ontzettend leuk, en dat geklets ook
Wij hebben die hoekjes ook op ons bed zitten, want ik loop er 's nachts vaak tegenaan als ik naar de wc moet. Het is ook mogelijk om zo'n hoekje met je dijbeen eraf te stoten en dan op de terugweg erop te gaan staanMet pijn aan dijbeen en onder voet natuurlijk
![]()
Vanmorgen weer gebabyzwemd met Sjaak. Hij vond het buikzwemmen super en het rugzwemmen mwoh. Nu is het zomervakantie daar, helaas.
Mama, in dit geval. En ik zei spulletjes he. Hoe mooi zn haar ook is, W krijgt geen rood met witte stippen haarspeldjes in.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Wie bepaalt of een stuk speelgoed voor meisjes is?
hij is gaaf he voor die kleintjes !quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:12 schreef Hilmo het volgende:
Ik ben op vorige pagina maar moet echt FF reageren op de geweldige mooie verhalen en grapppig soms en foto's![]()
Ken weer herinneringen terug zeg,van die katheter, omdat ik niet kon plassen en toen werd die twee keer gezeten bleek er geen plas... En ik had niet eens door dat ik een kind had gekregen, toen hij even op me lag totdat vk zei: kijk wat een kleine handjes oid.
En maffe opmerkingen na bevalling ja. Ik vroeg onder de bevalling of ik het einde van het bed eraf moest halen toen hij bleef hangen
Wel meteen erna gedoucht. Kind was toch bij me weggehaald, diezag ik uren later pas. Op de stoel zittend, en au plassen
Ze droogde me af gelukkig en daarna als een koningin door het ziekenhuis gereden worden, dat vond ik stoer en wou zwaaien naar mensen
![]()
Toen alleen in een kamer, geen benul van wat er gebeurd was. Tsja...
Haha onze hond vind het ook wat minder succesvol, dat kruipen.
De spin die DJ heeft, hebben wij nu ook. En ik vind het doodengmaar R vindt hem mooi.
Zo'n slak is gewoon een krokante verrassing natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:29 schreef Fee-nix het volgende:
Wat knap van het nazeggen Razz!
Skittles wat een drukte! Blij dat je je niet moe voelt tenminste...
Dat in de mond stoppen, het verschilt hier per baby hoe erg ze dat deden/doen. J deed het helemaal niet (de heerlijkheid!), S stopte werkelijk alles in zijn mond (een keer een slak... en ja de slak zat nog in het huisje. Brr... Gelukkig had hij hem nog niet stuk gebeten toen ik hem eruit vistte) en L zit tussen die twee in.
Staan?? Wat ontzettend gaaf! Morgen gaat ze naar de universiteit...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
En omg.
We hadden lekker samen gegeten (10 boontjes, 2 worteltjes en 2 plakjes courgette EN kwark)
Toen gingen we samen spelen en toen kroop ze kirrend naar me toe, pakte mijn gezicht met twee handjes en gaf me een grote natte hapkus![]()
En daarna ging ze in bad, dus ik had haar op de badkamervloer gezet. We hebben zo'n spiegelkast, daar kroop ze schaterend naartoe en ging zichzelf allemaal kusjes geven![]()
EN TOEN GING ZE INEENS STAAN!!
Ik ben er een beetje beduusd van, zoveel noviteiten in 1 uur. Geen wonder dat ze altijd slaapt
Kruipt ie al?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:09 schreef JufMariska het volgende:
Woah Mauw![]()
![]()
![]()
L heeft vandaag ook veel slaaps gedaan, ik laat je weten wat hij daarvan heeft geleerd
jij was toch bijna twee weken over tijd? dan klopt het wel dat je van de geboorte uit kan gaan; fysieke dingen leren ze pas zodra ze geboren zijn. Mentaal zijn ze al eerder aan die sprong toe (UD) maar zijn dan fysiek nog niet in staat om het geleerde in praktijk te brengen. Zo heb ik het altijd begrepen althans.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 19:52 schreef twist02 het volgende:
Ohja over die sprongetjes: om eerlijk te zijn leek het mij eerst maar onzinmaar ik denk nu soms toch "Hmm zou het?" en alleen al die gedachte maakt het een stuk draaglijker soms
Alleen klopt het in ons geval dan niet dat je van de UD uit moet gaan...als ik van de geboorte uitga klopt het wel ongeveer (denk ik) en dat scheelt toch bijna 2 weken!
Ja soort vanquote:
en dit:quote:soms vind ik het wel heel geruststellend dat ik het een sprong kan noemen...
inderdaad!quote:wel interessant om te lezen wat ze nu ongeveer kunnen / leren, dat is wel heel herkenbaar.
Sjaak doet dat ook wel eens, op dagen dat hij een nieuwe feature heeft vaak. Wij troosten hem dan in z'n slaap, in bed. Hand op z'n hoofd, pinkje naar binnen... Zoiets. Maar vaak duurt het een heel dutjequote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:52 schreef DJMO het volgende:
Michael ligt heel sneu te dromen lijkt welin z'n slaap aan het piepen/huilen, maar ligt verder volledig ontspannen en met z'n ogen dicht .. moet ik 'm nou uit bed halen en troosten of gewoon laten liggen .. ik weet het effe niet
hij ligt al voor de nacht .. dus pas om elf uur komt er weer een voeding (droomvoeding). Heb er net al even naast gezeten met zijn handje in mijn hand maar of het echt geholpen heeft?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak doet dat ook wel eens, op dagen dat hij een nieuwe feature heeft vaak. Wij troosten hem dan in z'n slaap, in bed. Hand op z'n hoofd, pinkje naar binnen... Zoiets. Maar vaak duurt het een heel dutje
hij slaapt wel, maar als hij nog lang zo onrustig blijft dan neem ik hem wel even bij me denk ik. Ik vind het echt ontzettend sneuquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Go Mauw! Zoveel nieuws tegelijk, tof is dat!
Djmo gewoon laten slapen lijkt me, als het dus gewoon in zijn slaap is?
Zie hier de oorzaakquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
En omg.
We hadden lekker samen gegeten (10 boontjes, 2 worteltjes en 2 plakjes courgette EN kwark)
Toen gingen we samen spelen en toen kroop ze kirrend naar me toe, pakte mijn gezicht met twee handjes en gaf me een grote natte hapkus![]()
En daarna ging ze in bad, dus ik had haar op de badkamervloer gezet. We hebben zo'n spiegelkast, daar kroop ze schaterend naartoe en ging zichzelf allemaal kusjes geven![]()
EN TOEN GING ZE INEENS STAAN!!
Ik ben er een beetje beduusd van, zoveel noviteiten in 1 uur. Geen wonder dat ze altijd slaapt
Deze! De kiddyboo 360quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:18 schreef Crumpette het volgende:
Tips voor de favoriete () rietjesbeker? Ik heb er nog geen maar W drinkt graag uit een gewoon glas. Rietjesbeker lijkt me net iets handiger voor onderweg? Tuitbeker blieft ie vooralsnog niet.
Ik zweer hier ook bijquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:23 schreef Skoap het volgende:
[..]
Deze! De kiddyboo 360
http://www.baby-dump.nl/i(...)ep_id=8997&merk=8999
Wat dat betreft wel, maar er komt altijd schimmel in dat rietje. Na de derde hier dacht ik dat het geen toeval meer kon zijn. En ja, ik spoelde hem wel altijd door!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind de rietjesbeker van hema ideaal. Niet duur en lekt niet.
Hier snapt A niks vanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:37 schreef Radyhyn het volgende:
Deze had ik vorige week gehaald.. maar hij heeft hem nog niet door (hij zit alleen maar te kauwen op het tuitje). En toen ik hem testte kreeg ik ook steeds lucht mee.. doe vast iets verkeerd
[ link | afbeelding ]
ja dat ook!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:39 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hier snapt A niks van. Kauwen en zuigen doet ze. Maar dat je het ding omhóóg moet doen, dat js hogere babywiskunde denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |