Dat doet Sjaak ook niet en ik kijk af en toe ook of het niet te kort is (net of ik dat kan zienquote:Op maandag 6 juli 2015 22:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, al hoop ik dat ik een eventuele tweede wel langer kan voeden, met minder pijn. Ik kijk nog steeds argwanend naar M's tongriempje. De LK vond m toen niet kort maar ik zie m echt nooit zn tong verder dan t randje van zn lipje uitsteken...
Ja, vrij snel vroeg ze welke voeding ik wilde geven en kort daarna werd ze aangelegd.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Dat doet Sjaak ook niet en ik kijk af en toe ook of het niet te kort is (net of ik dat kan zien).
Werd bij jullie na de bevalling de baby meteen aan de borst gelegd? Dat is bij mij niet gebeurd... Pas 24 uur later ofzo. Vond ik raar.
Wat laat, maar wel heel fijn dat er even naar haar gekeken wordt! Succes zo, ik hoop dat het mee valtquote:Op maandag 6 juli 2015 21:56 schreef Risu het volgende:
Prachtig.![]()
Die van mij niet geperst, keizersnede he.
Beetje zoals kwak, maar dan ko ntjev e.. Ohi.
Ehm ohai, Y.
Maar dan kontje eerst.
Straks zit ik bij de hap btw. Toch maar even langskomen. Beetje veel poepluiers.
11.10 (normaal lig ik al in bed om 10, en nu ben ik moeier dan anders, maar goed. )
En juist nu begint ze een beetje opgewekter te zijn.
Laatste.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Was dat bij je laatste bevalling? Of vorige keer?
Ja ik duwde ook uit reflex hun handen weg. En riep als een verongelijkte puber dat ze weg moesten gaan. Ze waren overigens wel super meelevend en verontschuldigden zich steeds schuldbewust
![]()
Oh Razz, wat kijk je daar mooi. En A ziet eruit alsof er niks gebeurd is, zo perfect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verse baby-R:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, dat is ook erg raar natuurlijk...quote:Op maandag 6 juli 2015 22:16 schreef JufMariska het volgende:
Goedzo dan![]()
Ik werd in het zkh binnen de kortste keren onder de douche gebonjourd, maarja, ik had ook een wat atypische startBaby was al op de nicu toen..
Ik moest de ochtend na de ks eerst de katheter eruit, en na de eerste keer plassen (alsof je een emmer leeggooit) moest ik nagekatheteriseerd worden om te zien of alles goed leeggingquote:Op maandag 6 juli 2015 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat is ook erg raar natuurlijk...![]()
Ik ben overigens ook vrij snel gaan douchen, vond ik best lekker! Heb net als Skittles gezeken als een paard
Mw cactus, hoe lang heeft sjaak bij jou gelegen? Aanleggen doen ze meestal binnen een uur, maar als je kindje aan de beademing moet gaat dat natuurlijk niet
Snoenk, hopelijk is het tandje snel door dan
Ik stalk je een beetje, maar precíes dat. Ik had praatjes, jonguh! Ik wilde eten en douchen en die katheter kon er huis wel uit en had dokter Kant wel eens een congres met Britten want dan moest ie zich voorstellen als dr Cunt en dat betekende kut in het Engels en bladiebladiebla.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had vlak na mijn tweede bevalling echt een soort manische fase. Ik was continu aan het ratelen en aan het rondlopen en ik bleef maar herhalen hoe blij ik was dat het achter de rug was en dat het zo fijn was gegaan en oh yes in de douche en nee ik hoef niet te liggen hoor, nou okee als het moet... Beetje alsof ik mezelf niet was ofzo. Is dat hormonaal?
Skittles bij mn eerste bevalling voelde ik me denk ik meer zoals jou. Die was in alle opzichten zo anders in negatieve zin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God ja. Ze hebben er hier binnen een kwartier twee keer een katheter in gejast. Wat een naar, bizar gevoel is dat.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:39 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik moest de ochtend na de ks eerst de katheter eruit, en na de eerste keer plassen (alsof je een emmer leeggooit) moest ik nagekatheteriseerd worden om te zien of alles goed leeggingdat vond ik minder tof zonder epiduraal in zeg maar...
Ik weet nog dat ik de eerste keer naar t toilet moest lopen op de ganv. Omg. Hoe dan??? Maar twee dagen laten liep ik twee portiektrappen op
Werd je wel gebaste met je eigen sappen regelmatig, voor een bruin krokant korstje?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:48 schreef -Spring het volgende:
[..]
God ja. Ze hebben er hier binnen een kwartier twee keer een katheter in gejast. Wat een naar, bizar gevoel is dat.
Sowieso. Ik had een camera in mn doos (om het stolsel te zoeken), een catheter in mn urinebuis en een zuurstofkapje op en terwijl het infuus geprikt werd, zat de gyn pillen in mn kont te duwen. Een gevulde kalkoen was er niks bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |