quote:Op maandag 6 juli 2015 21:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb zulke foto's niet SQ en achteraf vind ik dat best jammer! Dit is de eerste foto die we hebben, ze is er hier net een paar seconden uit:Oh! Jouw hoofd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo mooi!
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier is hij er net uit en zit hij nog met navelstreng en al vast aan de placenta. PAS OP PLACENTA!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
ja, al hoop ik dat ik een eventuele tweede wel langer kan voeden, met minder pijn. Ik kijk nog steeds argwanend naar M's tongriempje. De LK vond m toen niet kort maar ik zie m echt nooit zn tong verder dan t randje van zn lipje uitsteken...quote:Op maandag 6 juli 2015 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan tref je toch een verpleegkundige die het hoofd van je baby hardhandig tegen je tepel dwingtEn jij had er nog 1 die na een dag begon over bijvoeden. En het is allemaal goed gekomen
HAHAHAHAquote:Op maandag 6 juli 2015 22:03 schreef Razztwizzle het volgende:
En m'n moeder die meteen bij binnenkomst een soort combinatiezin maakte van: "Oh lieverd wat geweldig wat een mooi meisje kom we doen je een schoon shirt aan en mag je al douchen och schat wat geweldig och kijk nou"![]()
Niet? Oh, dan zou dat best es kunnen! Mauw kan namelijk minstens zo ver als Suzie!quote:Op maandag 6 juli 2015 22:03 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, al hoop ik dat ik een eventuele tweede wel langer kan voeden, met minder pijn. Ik kijk nog steeds argwanend naar M's tongriempje. De LK vond m toen niet kort maar ik zie m echt nooit zn tong verder dan t randje van zn lipje uitsteken...
Dat moet ook best overweldigend zijnquote:Op maandag 6 juli 2015 22:05 schreef Sicilia het volgende:
Jup bevalling duurde precies 64 minuten. Ik was net wakker man
*kaak van grond raapt*quote:Op maandag 6 juli 2015 22:05 schreef Sicilia het volgende:
Jup bevalling duurde precies 64 minuten. Ik was net wakker man
Ik denk dat de VK komt inwonen vanaf week 37quote:Op maandag 6 juli 2015 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat moet ook best overweldigend zijn
Ben benieuwd naar het belprotocol bij deze baby
Was dat bij je laatste bevalling? Of vorige keer?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:00 schreef -Spring het volgende:
[..]
Yo.![]()
En iedereen die erbij gehaald werd dacht: laat ik er ook nog even op springen. Want misschien lukt het míj wel.
Ik vond dat het pijnlijkste van de hele bevalling. Het duurde ook langer dan de laatste 7 cm ontsluiting .Ik bleef ook maar die handen van me afduwen.
Spoedcursus bevallen voor mnr lijkt me nuttiger dan bellenquote:Op maandag 6 juli 2015 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat moet ook best overweldigend zijn
Ben benieuwd naar het belprotocol bij deze baby
quote:Op maandag 6 juli 2015 22:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat de VK komt inwonen vanaf week 37
Nee ik bedoelde het lief van m'n moeder! Ik had zelf niet door dat ik al een uur in een volledig met bloed doorweekt shirt lag.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:09 schreef JufMariska het volgende:
RazzSnif!
En je moeder![]()
Sicilia met netwakkerhoofd
nee natuurlijk heb je dat niet door. Je hebt een BABY!quote:Op maandag 6 juli 2015 22:12 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde het lief van m'n moeder! Ik had zelf niet door dat ik al een uur in een volledig met bloed doorweekt shirt lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |