abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154128548
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:50 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Werd je wel gebaste met je eigen sappen regelmatig, voor een bruin krokant korstje?
Voor de sappen zorgde R. Die scheet en pieste me helemaal onder. O+

En dat werd na geruime tijd idd vrij krokant. :Y)
pi_154128581
Wat een geweldig mooie fotos!!! Niks vies aan, vooral heel tof dat jullie die willen delen O+

Douchen na de bevalling, heerlijk! Dat mijn man vervolgens het doucheputje moest ontstoppen omdat er zon enormus stolsel in vast hing en de douche bijna rood overstroomd was minder :+
pi_154128597
Whehe Spring, ze moesten je dan wel hebben :D

Even een sidenote.
We hebben vandaag het ledikant neergezet als cosleeper. Raad eens wie nu al drie keer in dat ledikant is gelegd en, al slapend, stoïcijns drie keer terug op mijn bed is gerold?
Gelukkig heeft vriend nachtdienst en pik ik zijn plek in.
  maandag 6 juli 2015 @ 22:53:33 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_154128618
Spring _O- heerlijk die humor :D
Zoë :*
disclaimer
  maandag 6 juli 2015 @ 22:54:19 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_154128652
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:53 schreef Skittles het volgende:
Whehe Spring, ze moesten je dan wel hebben :D

Even een sidenote.
We hebben vandaag het ledikant neergezet als cosleeper. Raad eens wie nu al drie keer in dat ledikant is gelegd en, al slapend, stoïcijns drie keer terug op mijn bed is gerold?
Gelukkig heeft vriend nachtdienst en pik ik zijn plek in.
kolonistje O+
disclaimer
  maandag 6 juli 2015 @ 22:54:28 #156
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_154128657
Mijn bevalling is echt chill gegaan als ik jullie verhalen lees. Er werd alleen gedreigd met een catheter als ik niet binnen zoveel tijd zou plassen plassen (heb nog gevraagd of het zeer deed want zag het niet zitten om helemaal van bed af te komen om te plassen en hoefde ook gewoon echt niet) maar ik heb uiteindelijk zelf geplast en ik heb zover ik weet ook geen prik gehad voor de placenta. En verder als ik op het knopje drukte kwam er ook een verpleegkundige om O. Aan te geven voor borst.
pi_154128682
Oei spring
Edit lees nu je grapjes :p

:@ heb me zo schuldig gevoeld. Ze wilden E en S hun maagjes spoelen.. en ivm hoge hartslag en veel buikpijn moest ik ook blijven .Ik wilde niet dus ben naar huis gegaan :@. Kraamhulp kwam er gelukkig achter waarom E niet dronk en ik bleek nog een placenta /iets vd vliezen-rest te hebben.
Ondanks koorts na gebruik antibiotica heb ik het ziekenhuis niet gebeld .Wilde niet geopereerd worden (?) (ben nog nooit geopereerd ..ziekenhuis bevalling was genoeg ziekenhuis )
...had gelukkig een goede ervaren kraamhulp maar ben erg bang geweest. Je wilt niet weten hoe het ruikt en voelt als de baarmoeder ontstoken is.

Ja ben blij dat die periode achter ons ligt..

Bevallen oké.. Periode erna ..Pittig.
pi_154128749
Jullie verhalen! O+ en :o

Ik weet niet zoveel meer van de bevalling geloof ik. Ik kan aan de hand van de foto's invullen hoe het was, maar ik heb weinig herinneringen eraan. ;(
pi_154128754
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:54 schreef Zoë23 het volgende:
Oei spring
Edit lees nu je grapjes :p

:@ heb me zo schuldig gevoeld. Ze wilden hun maagjes spoelen en ivm hoge hartslag en veel buikpijn moest ik ook blijven .Ik wilde niet dus ben naar huis gegaan :@. Kraamhulp kwam er gelukkig achter waarom E niet dronk en ik bleek nog een placenta rest te hebben.
Ondanks koorts na gebruik antibiotica heb ik het ziekenhuis niet gebeld .Wilde niet geopereerd worden (?) (ben nog nooit geopereerd ..ziekenhuis bevalling was genoeg ziekenhuis )
...had gelukkig een goede ervaren kraamhulp maar ben erg bang geweest. Je wilt niet weten hoe het ruikt en voelt als de baarmoeder ontstoken is.

Ja ben blij dat die periode achter ons ligt..

Bevallen oké.. Periode erna ..Pittig.
Ik zat toevallig vandaag nog aan je te denken! Hoe is het met je buik(spieren?). Dat stond toch bol? Is dat inmiddels al een beetje beter?
pi_154128865
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:56 schreef Skittles het volgende:

[..]

Ik zat toevallig vandaag nog aan je te denken! Hoe is het trouwens met je buik(spieren?). Dat stond toch bol? Is dat inmiddels al een beetje beter?
Nee.
Als mijn darmen bijv gevuld zijn krijg ik een bult op mijn buik. Voelt heel naar. Minder gevoelig dan eerst gelukkig.
Ben er een beetje bang voor.
  maandag 6 juli 2015 @ 23:02:16 #161
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154128985
Volgens mij staat jouw naam in t woordenboek bij het woordje eigenwijs Zoe :+

Ik snap dat je naar huis wilde hoor, maar als je nog koorts enzo hebt en een vliesrest/behinnende baarmoederontstekinh had neem ik aan dat ze daar in t ziekenhuis sneller iets aan hadden kunnen doen, toch? Gelukkig maar dat je eennervaren kraamhulp had.
Kwak
pi_154128987
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:59 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Nee.
Als mijn darmen bijv gevuld zijn krijg ik een bult op mijn buik. Voelt heel naar. Minder gevoelig dan eerst gelukkig.
Ben er een beetje bang voor.
Oh, dat lijkt me inderdaad heel naar. Ga je er nog wel naar de dokter voor of wil je nog afwachten of het vanzelf kan oplossen?
pi_154129061
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:52 schreef Lijnloos het volgende:
Wat een geweldig mooie fotos!!! Niks vies aan, vooral heel tof dat jullie die willen delen O+

Douchen na de bevalling, heerlijk! Dat mijn man vervolgens het doucheputje moest ontstoppen omdat er zon enormus stolsel in vast hing en de douche bijna rood overstroomd was minder :+
:D Heb je niet geprobeerd om m er met je grote teen doorheen te frotten?

Ik wilde heel graag douchen, maar dat mocht pas eind van de dag, nadat de verpleegster me aan mn katheter had uitgelaten om te zien of ik echt al op mn benen kon blijven staan. :')
  maandag 6 juli 2015 @ 23:07:40 #165
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154129254
Wat een prachtige geboortefoto's O+ O+

Heel bijzonder en ontroerend om te zien O+ O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 juli 2015 @ 23:08:02 #166
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154129273
ik krijg net de bevestiging dat ik de laatste week van juli een week ga k(r)amperen met de jongens .. oh boy.. het is dan wel allemaal helemaal verzorgd tot en met het avondeten toe, maar ik vind het behoorlijk spannend in m'n eentje met drie kinderen _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154129411
Kwakz0r
Ja misschien weet ik teveel. Ik had keuzes en tijd om na te denken .Das voor mij geen goede combinatie.
Dat van de rest in de baarmoeder kwamen ze pas op dag 9 achter .Laatste dag van kraamhulp 1. Ik had al 2 dagen zwart bloedverlies wat rook en heb haar veel vragen gesteld . Vrijdags heeft ze de ha gebeld en zaterdag kwam kraamhulp 2. Zaterdag avond kreeg ik echt hoge koorts en durfde ik niet te bellen.. Wilde peuter niet weer thuis achter laten (brak echt mijn hart). Baby's mochten wel met me mee eventueel.

Gelukkig verloor ik toen snel een rest vd vliezen.
Toen mocht ik ook geen bloed meer verliezen..Dus de 2e kraamhulp hield dat goed in de gaten. Echt een topvrouw.

Mbt E en S is het goed geweest om naar huis te gaan. E hield haar tong op haar gehemelte .Zuster in het ziekenhuis drukte steeds haar mond dicht met fles om haar te dwingen te drinken. Kraamhulp thuis zag dat haar tong niet naar beneden ging en toen pas dronk ze.

Skittles
Ga ik wel doen. Wil hier niet mee blijven rondlopen
pi_154129421
Wat een verhalen O+ ;( memory lane idd.

Douchen moest/mocht ik volgens mij pas de volgende dag, ik kon niet rechtop op bed zitten op dag 1. Op dag 2 zat ik sneude op een douchestoeltje en mocht ik niet zelf afdrogen :').

Buh. ;(
pi_154129663
Och zoe, dat van dat dwingen om te drinken breekt mijn hart een beetje. :'(
pi_154129793
Had ik deze nou al eens gedeeld?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf er naar kijken.

Niet in scène gezet btw, L was echt tegen dr zusje aan in slaap gevallen. O+
pi_154129833
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:17 schreef -Spring het volgende:
Och zoe, dat van dat dwingen om te drinken breekt mijn hart een beetje. :'(
Ja nouja misschien ben ik eigenwijs maar het voelde niet goed. Wilden ze haar maagje spoelen enz..nee dat kon ik echt niet.
Ze duwde de fles er in en dan moest je met je duim haar kin omhoog duwen en zo forceren zodat ze wel moest.(zo liet de zuster het zien)
Heb het zelf niet uitgeprobeerd
pi_154129867
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:20 schreef -Spring het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik blijf er naar kijken.

Heb 'm eerder gezien O+
Te lief O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 juli 2015 @ 23:33:08 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154130273
quote:

SPOILER
Ik blijf er naar kijken.

O+ O+ O+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 juli 2015 @ 23:34:39 #174
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154130322
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 23:21 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Ja nouja misschien ben ik eigenwijs maar het voelde niet goed. Wilden ze haar maagje spoelen enz..nee dat kon ik echt niet.
Ze duwde de fles er in en dan moest je met je duim haar kin omhoog duwen en zo forceren zodat ze wel moest.(zo liet de zuster het zien)
Heb het zelf niet uitgeprobeerd
dit klinkt gewoonweg wreed. begrijpelijk dat je dat niet wilde .. :*

maandag 6 juli 2015 @ 23:34:50 #175
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_154130333
Ik bedoelde ook niet dst je iets verkeerd hebt gedaan Zoe. Ik dacht alleen dat er dus wat jou alleen betreft wel gegronde resen was je in t zIekenhuis te houden, ivm koorts. Voor je meiden heb je sowieso gedaan wat goed was :*

En ik heb je in z&g ook wel als eigenwijs leren kennen wb hulp vragen of naar een arts gaan, viel me gewoon op. Daar kun je uiteraard goede redenen voor hebben (je begon net zelf over angst, wat over t algemeen een minder goede raadgever is, daarop haakte ik in).

Niets meer, niets minder.
Kwak
pi_154131875
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ziehier mijn witte lap. En ja, ik was nogal overmand door emotie, hier was ze er net 2 seconden uit. Ze zijn de elektrode nog uit d'r hoofd aan het draaien :')

SPOILER
En speciaal voor Ingee, de allereerste pasfoto van M. Ik heb de vleeswaren er af gesneden, maar tere zielen kùnnen geraakt worden :+

SPOILER
O+ O+ O+
Dat je daar zo ligt in je blote tokus met allemaal handen om je heen klinisch te doen en alleen maar iets kan denken van OMG MIJN BABY!!! Met zo'n gierende vlinders verliefdheid achtbaan gevoel. O+
pi_154131907
Oooo ik zie de rest van de baby's nu ook! O+
Echt iedereen superverliefd en die kleine vermoeide humpies! O+
pi_154134298
Een mens functioneert zoveel beter met in totaal maar een uurtje slaap. Dat zou gewoon iedereen moeten doen!
pi_154134397
Skittles -O-
Dat is wel erg weinig :*

Weet ik kwak ! :*
Had in het ziekenhuis nog geen koorts anders kon ik ook nog niet weg. Wel andere tekenen dat er iets niet klopte. Ik voelde me daar niet veilig / prettig. Maar idd angst is een slechte raadgever. Ziekenhuis is niet m'n ding. Ookal werk ik zelf in de zorg :p hulpverleners zijn slechte patiënten zeggen ze.

Mooi huis trouwens O+
Lijkt me heerlijk voor jullie om nu lekker de ruimte te hebben!

Hier ook een slechte nacht. :O
pi_154134420
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, dat is ook erg raar natuurlijk... :{
Ik ben overigens ook vrij snel gaan douchen, vond ik best lekker! Heb net als Skittles gezeken als een paard O+

Mw cactus, hoe lang heeft sjaak bij jou gelegen? Aanleggen doen ze meestal binnen een uur, maar als je kindje aan de beademing moet gaat dat natuurlijk niet -O-

Snoenk, hopelijk is het tandje snel door dan :*
Sjaak heeft een uur bij me gelegen, toen moest hij van de kinderarts naar boven. Hij hoefde verder ook niet aan de beademing o.i.d., hij kreeg de volgende dag wel een neussonde. De eerste dag is volgens mij met fingerfeeding gegaan.

/verderbijlezen
pi_154134442
quote:

SPOILER
Ik blijf er naar kijken.

Oh... O+
pi_154134592
quote:

SPOILER
Ik blijf er naar kijken.

Wauw O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154134595
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 04:43 schreef Skittles het volgende:
Een mens functioneert zoveel beter met in totaal maar een uurtje slaap. Dat zou gewoon iedereen moeten doen!
-O- ;(
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_154134751
Spring wat een mooie foto!

Mijn bevalling van Boaz was zo enorm relaxt. 180 Graden anders als bij grote zus. Heb er heel veel foto's van en kan het hele filmpje zo afspelen in mijn hoofd.

Weet nog wel dat ik echt mega veel scheten liet na de bevalling :D
en iedere keer riep ik sorry sorry! Enige bummer was dat ik graag naar huis wilde .. maar dat mocht niet omdat ik nog niet kon plassen. Ondanks dat de ruggenprik maar heel kort had aan gestaan.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 07:59:42 #185
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_154134896
Skittles :* .

Mijn bevalling van Piranha was een beetje snel en hectisch. De zkh-vk had 3 bevallingen te doen dus het was constant een heen en weer geren. Gelukkig was mijn eigen vk ook nog langs gekomen (in d'r vrije tijd!) en die heeft me tot aan de persfase begeleid. Daarna had ze kookles :+ _O- .

Maar als je me zou vragen welke bevalling fijner was, Draak of Piranha, dan zou ik het niet kunnen zeggen. Piranha was een snelle vaginale bevalling met knip en fluxus, Draak was een ks met supersnel herstel.
pi_154134930
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 04:43 schreef Skittles het volgende:
True story :')
  dinsdag 7 juli 2015 @ 08:10:46 #187
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154134946
Skittles -O-

Jullie foto's zijn echt práchtig O+. De echte eerste foto's heb ik op de laptop staan, die moet ik er toch maar weer 'ns bijpakken.

Mijn beide bevallingen waren easy peasy en ik zou beide zo overdoen eigenlijk. E. duurde in totaal 12 uur, met pijnstiller (remifentanil) vanaf 8 cm, half uurtje persen en 0 hechtingen/scheuren of andere ellende. S. duurde in totaal 5,5 uur vanaf spontaan gebroken vliezen en 3,5 uur vanaf begin weeën, geen pijnstillers, 3x persen en 0 hechtingen/scheuren/andere ellende.
pi_154135070
quote:
1s.gif Op maandag 6 juli 2015 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had vlak na mijn tweede bevalling echt een soort manische fase. Ik was continu aan het ratelen en aan het rondlopen en ik bleef maar herhalen hoe blij ik was dat het achter de rug was en dat het zo fijn was gegaan en oh yes in de douche en nee ik hoef niet te liggen hoor, nou okee als het moet... Beetje alsof ik mezelf niet was ofzo. Is dat hormonaal?

Dat herken ik wel. Niet van helemaal direct na de bevalling, maar wel de dagen erna. Eigenlijk de hele kraamperiode wel. :') . Ik herinner me nog de laatste dag dat de kraamhulp kwam: ik wilde laten zien dat ik 't allemaal makkelijk alleen kon, dus om 7.30 zat ik gewassen, aangekleed en met een eveneens gewassen en aangeklede baby helemaal vrolijk en fruitig te zijn terwijl ik toch maar een paar uur slaap had gehad. Maar dat voelde ik gewoon helemaal niet.

Dat ging wel over trouwens. ;( .

Wat mooi, al die foto's hier. Ontroerend, al die verse baby's en verse mama's. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  dinsdag 7 juli 2015 @ 08:46:27 #189
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154135151
Soesa onze dochters delen niet alleen hun naam en fluittalent he, zelfs de bevalling was praktisch hetzelfde :+ hier ook spontaan gebroken vliezen, na 2 uur begonnen de weeën, dan een kleine 4 uur weeën en 3 x persen et voila! :D

Nou vooruit. Mijnes kan nog niet lopen, maar wie weet over 3 weken ;)
  dinsdag 7 juli 2015 @ 08:47:47 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_154135166
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 08:34 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Dat herken ik wel. Niet van helemaal direct na de bevalling, maar wel de dagen erna. Eigenlijk de hele kraamperiode wel. :') . Ik herinner me nog de laatste dag dat de kraamhulp kwam: ik wilde laten zien dat ik 't allemaal makkelijk alleen kon, dus om 7.30 zat ik gewassen, aangekleed en met een eveneens gewassen en aangeklede baby helemaal vrolijk en fruitig te zijn terwijl ik toch maar een paar uur slaap had gehad. Maar dat voelde ik gewoon helemaal niet.

Dat ging wel over trouwens. ;( .

Wat mooi, al die foto's hier. Ontroerend, al die verse baby's en verse mama's. O+ .
Omg ja. Ik werd nog net niet vastgebonden in bed :') ik was echt high on adrenaline _O-'

En omg, die zusjes van Spring O+
disclaimer
  dinsdag 7 juli 2015 @ 08:52:44 #191
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154135196
Oh Franny ook dat ja. Ik heb bij thuiskomst uit het ziekenhuis nog voor ik mijn jas uit had een dweil gepakt om een hinderende ( :')) zooi modder bij de deur weg te dweilen (Sil had er die middag gespeeld met herfstblaadjes) . Want het was zo stom als de kraamzorg zo kwam en meteen modder zag. Kan het me nog precies herinneren, een racende hartslag, kippenvel en licht in mijn hoofd maar het was niet tegen te houden. En op dag 2 had ik vrij veel bezoek maar ik wilde maar niet gaan liggen, toen werd ik ineens wel heel erg naar en viel bijna flauw. Gek dat je lichaam dan zoiets anders zegt dan je hoofd/hormonen.
pi_154135252
En ik dacht ook echt: nou, valt allemaal best mee, zo'n baby. Waar zeuren mensen toch altijd over, dat het zo zwaar is? *O* . . Nu zie ik op foto's van toen wat een wallen ik had en hoe vermoeid ik eruit zag. :o .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_154135596
Och Skittles en Lijn.. véél kopjes koffie voor jullie c_/ c_/ c_/ en hopelijk vandaag nog wat slapen, ergens?

Wij hadden ook een rare nacht. Man dacht dat hij wel even de ventilator uit A's kamer kon halen zonder dat ze wakker werd. Echt :|W . Niet dus. Dus van 2:00 tot 4:00 heb ik liggen luisteren naar man die haar eerst nog weer in slaap probeerde te sussen ( :') ) en toen ze toch echt klaarwakker was maar met haar op de arm rondjes is gaan lopen totdat ze weer in slaap viel. Iets met schuld/bult }:| . Gelukkig lag ik in het koele briesje van desbetreffende ventilator :7 .

Die adrenalinerush na de bevalling herken ik niet echt, al kon ik echt onmogelijk slapen de eerste dagen. Het onzin uitkramen heb ik wel gedaan (Ik keek net een filmpje terug van 5 minuten na de bevalling, dat ik haar bewonder en ik zeg letterlijk: "Wat is ze mooi hè, ze is zo mooi, kijk nou, het is net zo'n klein gerimpeld marsmannetje" :D ). En ik had zo'n vreselijke behoefte om haar aan iedereen te laten zien dat ik verdrietig was dat het nog een uur duurde voordat m'n moeder er kon zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2015 09:41:20 ]
pi_154135615
Oh en onze poes is al twee dagen kwijt en ik maak me zorgen -O- . Straks maar even rondjes lopen met A. in de wagen, misschien is hij weer aan de voorkant van het huis terecht gekomen en daar wordt hij altijd bang en gaat hij onder auto's zitten miauwen totdat we hem komen redden. De held.
pi_154135655
Razz O+ En de pousse ;( J heeft vannacht half wakker gelegen tot onze kater (ook al zo'n dappere dodo) zich om 3.30 binnen meldde met een mauw. In het nieuwe huis ( :') wishful thinking, the secret en zulks) een one way kattenluik..

Verder goede nacht overigens, ik sliep als een blok ;) Naast voeden om 4.30 en wakkerrrrrrrr vanaf 6.20
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 7 juli 2015 @ 09:58:58 #196
149959 SQ
snelle trees
pi_154135789
Razz, hopelijk is de pousse snel terug :*

Hier ook wat nachtelijke paniek, man had een nachtfles gegeven, en zette het raam op de babykamer open. (die slaan naar binnen open). Gaat vervolgens zonder bril, met halfslapende baby op de arm, in het donker, onder het raam de speen lopen zoeken. U begrijpt, dat werd een beurse schedel voor de baby en hysterisch krijsen. Dus heb ook nog even met baby op de arm gezeten. Ik kan dan niet blijven liggen dus, dat snijdt echt door merg en been ;(

Mauw kruipt nu echt als een malle. Niks is meer veilig :D
disclaimer
pi_154135925
Oeh, dat klinkt als iets wat mijn lief ook zou kunnen overkomen :') . Ik mag dan niet helpen trouwens, dan heb ik 'kritiek' en dat mag niet. Dus ik blijf altijd liggen totdat hij het zelf weer onder controle heeft.

Mauwtje gaat als een speer O+ Leuk is dat hè? Ik vind het zo leuk om te zien dat ze dan ineens de hele wereld gaan verkennen. Je ziet dan echt dat gezichtje, "Hey een mand met tijdschriften! Kan ik daarbij? JA DAT KAN! RIP ALL ZHE PAPERS *O* ! ".
  dinsdag 7 juli 2015 @ 10:11:32 #198
149959 SQ
snelle trees
pi_154135992
Ze is nu vooral zeer verheugd dat ze zelf naar de poes toe kan, in plaats van werkloos afwachten tot de poes vlak langs haar af loopt zodat ze met twee handen de vacht los kan trekken.

De poes denkt: How about no.

En ja, alle kabeltjes liggen inmiddels achter de bank. :')
disclaimer
pi_154136037
Gnorf. Poes denkt "Neeeeeee.... het beweegt zelf. KAK." :+

Wij oefenen nu het concept "AAAAIIII" bij de poes. Ze zegt me heel lief na, "AAAIII" om dan vervolgens alsnog de staart met twee handjes vast te grijpen en in haar mond te stoppen.

En Mauwtje kruipt echt goed ^O^ ! A doet nog steeds een soort militair-onder-prikkeldraad-tijger-move :') .

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2015 10:15:23 ]
  dinsdag 7 juli 2015 @ 10:17:34 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_154136083
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 10:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Gnorf. Poes denkt "Neeeeeee.... het beweegt zelf. KAK." :+

Wij oefenen nu het concept "AAAAIIII" bij de poes. Ze zegt me heel lief na, "AAAIII" om dan vervolgens alsnog de staart met twee handjes vast te grijpen en in haar mond te stoppen.

En Mauwtje kruipt echt goed ^O^ ! A doet nog steeds een soort militair-onder-prikkeldraad-tijger-move :') .
whehehe O+ arme poezebeesten ook. Jarenlang een rustig sluimerleven geleefd. Je bent content en gelukkig. En dan neemt je personeel ineens zo'n gillende accessoire :(
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')