Voor de sappen zorgde R. Die scheet en pieste me helemaal onder.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Werd je wel gebaste met je eigen sappen regelmatig, voor een bruin krokant korstje?
kolonistjequote:Op maandag 6 juli 2015 22:53 schreef Skittles het volgende:
Whehe Spring, ze moesten je dan wel hebben![]()
Even een sidenote.
We hebben vandaag het ledikant neergezet als cosleeper. Raad eens wie nu al drie keer in dat ledikant is gelegd en, al slapend, stoïcijns drie keer terug op mijn bed is gerold?
Gelukkig heeft vriend nachtdienst en pik ik zijn plek in.
Ik zat toevallig vandaag nog aan je te denken! Hoe is het met je buik(spieren?). Dat stond toch bol? Is dat inmiddels al een beetje beter?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:54 schreef Zoë23 het volgende:
Oei spring
Edit lees nu je grapjes :pheb me zo schuldig gevoeld. Ze wilden hun maagjes spoelen en ivm hoge hartslag en veel buikpijn moest ik ook blijven .Ik wilde niet dus ben naar huis gegaan
. Kraamhulp kwam er gelukkig achter waarom E niet dronk en ik bleek nog een placenta rest te hebben.
Ondanks koorts na gebruik antibiotica heb ik het ziekenhuis niet gebeld .Wilde niet geopereerd worden (?) (ben nog nooit geopereerd ..ziekenhuis bevalling was genoeg ziekenhuis )
...had gelukkig een goede ervaren kraamhulp maar ben erg bang geweest. Je wilt niet weten hoe het ruikt en voelt als de baarmoeder ontstoken is.
Ja ben blij dat die periode achter ons ligt..
Bevallen oké.. Periode erna ..Pittig.
Nee.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:56 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik zat toevallig vandaag nog aan je te denken! Hoe is het trouwens met je buik(spieren?). Dat stond toch bol? Is dat inmiddels al een beetje beter?
Oh, dat lijkt me inderdaad heel naar. Ga je er nog wel naar de dokter voor of wil je nog afwachten of het vanzelf kan oplossen?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:59 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Nee.
Als mijn darmen bijv gevuld zijn krijg ik een bult op mijn buik. Voelt heel naar. Minder gevoelig dan eerst gelukkig.
Ben er een beetje bang voor.
quote:Op maandag 6 juli 2015 22:52 schreef Lijnloos het volgende:
Wat een geweldig mooie fotos!!! Niks vies aan, vooral heel tof dat jullie die willen delen
Douchen na de bevalling, heerlijk! Dat mijn man vervolgens het doucheputje moest ontstoppen omdat er zon enormus stolsel in vast hing en de douche bijna rood overstroomd was minder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf er naar kijken.
Niet in scène gezet btw, L was echt tegen dr zusje aan in slaap gevallen.![]()
Ja nouja misschien ben ik eigenwijs maar het voelde niet goed. Wilden ze haar maagje spoelen enz..nee dat kon ik echt niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:17 schreef -Spring het volgende:
Och zoe, dat van dat dwingen om te drinken breekt mijn hart een beetje.
quote:Op maandag 6 juli 2015 23:20 schreef -Spring het volgende:
Had ik deze nou al eens gedeeld?Heb 'm eerder gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf er naar kijken.
Niet in scène gezet btw, L was echt tegen dr zusje aan in slaap gevallen.
Te lief![]()
Had ik deze nou al eens gedeeld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf er naar kijken.
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
dit klinkt gewoonweg wreed. begrijpelijk dat je dat niet wilde ..quote:Op maandag 6 juli 2015 23:21 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja nouja misschien ben ik eigenwijs maar het voelde niet goed. Wilden ze haar maagje spoelen enz..nee dat kon ik echt niet.
Ze duwde de fles er in en dan moest je met je duim haar kin omhoog duwen en zo forceren zodat ze wel moest.(zo liet de zuster het zien)
Heb het zelf niet uitgeprobeerd
quote:Op maandag 6 juli 2015 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ziehier mijn witte lap. En ja, ik was nogal overmand door emotie, hier was ze er net 2 seconden uit. Ze zijn de elektrode nog uit d'r hoofd aan het draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En speciaal voor Ingee, de allereerste pasfoto van M. Ik heb de vleeswaren er af gesneden, maar tere zielen kùnnen geraakt wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat je daar zo ligt in je blote tokus met allemaal handen om je heen klinisch te doen en alleen maar iets kan denken van OMG MIJN BABY!!! Met zo'n gierende vlinders verliefdheid achtbaan gevoel.![]()
Sjaak heeft een uur bij me gelegen, toen moest hij van de kinderarts naar boven. Hij hoefde verder ook niet aan de beademing o.i.d., hij kreeg de volgende dag wel een neussonde. De eerste dag is volgens mij met fingerfeeding gegaan.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat is ook erg raar natuurlijk...![]()
Ik ben overigens ook vrij snel gaan douchen, vond ik best lekker! Heb net als Skittles gezeken als een paard
Mw cactus, hoe lang heeft sjaak bij jou gelegen? Aanleggen doen ze meestal binnen een uur, maar als je kindje aan de beademing moet gaat dat natuurlijk niet
Snoenk, hopelijk is het tandje snel door dan
Had ik deze nou al eens gedeeld?Oh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf er naar kijken.
Had ik deze nou al eens gedeeld?WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik blijf er naar kijken.
Niet in scène gezet btw, L was echt tegen dr zusje aan in slaap gevallen.
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 04:43 schreef Skittles het volgende:
Een mens functioneert zoveel beter met in totaal maar een uurtje slaap. Dat zou gewoon iedereen moeten doen!
True storyquote:Op dinsdag 7 juli 2015 04:43 schreef Skittles het volgende:
Een mens functioneert zoveel beter met in totaal maar een uurtje slaap. Dat zou gewoon iedereen moeten doen!
Dat herken ik wel. Niet van helemaal direct na de bevalling, maar wel de dagen erna. Eigenlijk de hele kraamperiode wel.quote:Op maandag 6 juli 2015 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had vlak na mijn tweede bevalling echt een soort manische fase. Ik was continu aan het ratelen en aan het rondlopen en ik bleef maar herhalen hoe blij ik was dat het achter de rug was en dat het zo fijn was gegaan en oh yes in de douche en nee ik hoef niet te liggen hoor, nou okee als het moet... Beetje alsof ik mezelf niet was ofzo. Is dat hormonaal?
Omg ja. Ik werd nog net niet vastgebonden in bedquote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:34 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Niet van helemaal direct na de bevalling, maar wel de dagen erna. Eigenlijk de hele kraamperiode wel.. Ik herinner me nog de laatste dag dat de kraamhulp kwam: ik wilde laten zien dat ik 't allemaal makkelijk alleen kon, dus om 7.30 zat ik gewassen, aangekleed en met een eveneens gewassen en aangeklede baby helemaal vrolijk en fruitig te zijn terwijl ik toch maar een paar uur slaap had gehad. Maar dat voelde ik gewoon helemaal niet.
Dat ging wel over trouwens..
Wat mooi, al die foto's hier. Ontroerend, al die verse baby's en verse mama's..
whehehequote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Gnorf. Poes denkt "Neeeeeee.... het beweegt zelf. KAK."
Wij oefenen nu het concept "AAAAIIII" bij de poes. Ze zegt me heel lief na, "AAAIII" om dan vervolgens alsnog de staart met twee handjes vast te grijpen en in haar mond te stoppen.
En Mauwtje kruipt echt goed! A doet nog steeds een soort militair-onder-prikkeldraad-tijger-move
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |