Ja, tikje bizar achteraf bezien. Maar het ging ook zó snel allemaal. Vooral dat laatste uur! Ik appte om 11:51 naar P in welke kamer ik lag (zelfde als bij Equote:Op maandag 6 juli 2015 21:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow een uur later Soesa? En dan eerst nog zelf naar de afdeling lopennou ja trouwens, als ik er over nadenk liep ik een uur voor de geboorte ook nog rond in mijn kamer. Maar het klinkt wel raar zo!
Ik maakte bij aankomst grappen naar de vk over fluxusprotocollen die ik zag liggen 6 ? uur later lag ik op de OK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En speciaal voor Ingee, de allereerste pasfoto van M. Ik heb de vleeswaren er af gesneden, maar tere zielen kùnnen geraakt wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ja, dat waren wel echt mooie toevalligheden zegquote:Op maandag 6 juli 2015 21:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, tikje bizar achteraf bezien. Maar het ging ook zó snel allemaal. Vooral dat laatste uur! Ik appte om 11:51 naar P in welke kamer ik lag (zelfde als bij E) en om 12:53 (zelfde als bij E
) was Suusje er al!
Ai, de ironie...
Jouw gezicht op de eerste fotoquote:Op maandag 6 juli 2015 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat waren wel echt mooie toevalligheden zeg
ik las schedequote:Op maandag 6 juli 2015 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Toch he, als ik dan weer zie hoe groot zo'n schedel is, dan vind ik het echt verwonderlijk dat alles gewoon weer terug in model plooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoezo normaal drinken? Gewoon die melk eruit meppen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ja, jij zit weer bomvol gezellige hormonsters natuurlijkquote:Op maandag 6 juli 2015 21:32 schreef Sicilia het volgende:
Owh wauw al die pasgeboren mini'sen super mooie foto's van de geboorte ook Kwak en SQ
ik word er helemaal emo van!
Jaaaaa!quote:Op maandag 6 juli 2015 21:38 schreef Crumpette het volgende:
Jong0ns, wat een ontroerende verse babies en verse mamafotosik zou bijna mijn fotos gaan doorspitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |