SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag nog meer verse minibabies
Mijn niet-meer-zo-minibaby heeft als nieuwe hobby was van het droogrek trekken![]()
En hij was nadat we m van t kdv hadden opgehaald even mee naar een afscheidsborrel van een collega op school en heeft iedereen lopen verleiden. "Issie altijd zo lekker rustig? Nee allen in gezelschap"
Nu heb ik net boos J naar de winkel gestuurd voor nieuw vlees omdat hij vlees had ontdooid. 12 uur lang in dertig graden op t aanrecht. Ipv in de koelkast. Ik word soms zo moe van dingen uit moeten spellenen ik voel me nu al rot om hoe boos ik was. Kom maar door met die rode klats en snel een beetje aub!
Kwak
Bijna 10 maanden dus het werd wel eens tijdquote:Op maandag 6 juli 2015 19:48 schreef DJMO het volgende:
kwak![]()
soesazo oud is ze toch nog niet
![]()
![]()
Ik heb een schattig zomerhoedje voor Michael gekocht bij de zeeman. En toen ik hem opzette bij 'm, was het bijna alsof ik mezelf zag op een babyfoto. Ben morgen thuis, zal eens kijken of ik hem kan vinden dan
quote:Op maandag 6 juli 2015 19:42 schreef JufMariska het volgende:
Hij viel in slaap op schoot, maar dan moet je natuurlijk niet denken "ik leg 'm wel zachtjes in bed, dan kan ik *baby's maken*"![]()
Wakkere harry dus nu.
Kwak, z'n eerste schoolfoto
Heb je al geprobeerd om te persen?quote:Op maandag 6 juli 2015 20:29 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Al die verse babyfoto's, hou op!![]()
Nog eventjes geduld voor ons en dan kom ik ook hier. Zelfs nog even met 'mijn' clubje (SQ, DaD, Kwak, etc) samen!
eerst een ananashart inbrengen toch?quote:Op maandag 6 juli 2015 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om te persen?
Nee joh! Gymmen is da bomquote:
Gewoon gaan persen joh! Komt ie vanzelf een keer...quote:Op maandag 6 juli 2015 20:29 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Al die verse babyfoto's, hou op!![]()
Nog eventjes geduld voor ons en dan kom ik ook hier. Zelfs nog even met 'mijn' clubje (SQ, DaD, Kwak, etc) samen!
Pfoe... Wel aan gedacht maar niet zoveel zin in ongevraagd advies van de K&W brigadequote:Op maandag 6 juli 2015 20:18 schreef ingee het volgende:
Mooie ruime kamer Kwak!
(Waar is het K&W topic?)
En wat een mooi jongetje hebben jullie toch!
Soesa, heb je haar al ingeschreven voor de middelbare school? 2020 moet ze wel redden hoor.
Selvaria(Ie! Enge koeien!)
Nou oke, maar dan wel morgen een Cribs video a.u.b.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Pfoe... Wel aan gedacht maar niet zoveel zin in ongevraagd advies van de K&W brigade
Ik post hier wel gewoon af en toe foto's
quote:Op maandag 6 juli 2015 20:51 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh die net uit het ei foto's!wat een leven geleden lijkt dat inmiddels al weer...
Hier was Suus een paar minuutjes oud. Ze lijkt echt helemaal niet meer op 95% van de foto's uit de eerste week.
[ afbeelding ]
Kwak wat een leuke schoolfoto! Hij is echt een moppie he![]()
Soesa ik las toch niet net dat Soeze los liep he? Nee, dat moet ik verkeerd hebben gelezen. (wat knap!)
Nu je dit zegt snap ik even niet hoe oud ze is op mijn fotoquote:Op maandag 6 juli 2015 20:55 schreef ingee het volgende:
[..]Ook precies die pose met uitgeput babyhoofd en handje op tier heb ik.
(Maar dan mag ik eerst tepels blauwverven)
Neequote:Op maandag 6 juli 2015 20:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om te persen?
Ja ik had het de hele bevalling koud! Tot het einde maar ja toen ging ik in 2 weeën van 7 naar 10 cm en direct 6 minuten persen tot geboorte er achteraan dus ik denk dat ik in die periode even vergeten was om mn vest uit te doenquote:Op maandag 6 juli 2015 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
Heb jij je vest aangehouden tijdens het werpen spees?
Vers suusje
Het ziet eeuit alsof je voordat je naar een feestje ging nog even onder een deken bent gaan liggen met een verse babyquote:Op maandag 6 juli 2015 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nu je dit zegt snap ik even niet hoe oud ze is op mijn fotoik kan me gewoon niet meer herinneren of ze eerst zo lag en toen pas dronk of (dat lijkt me logischer) eerst een half uur ofzo bij me gedronken heeft. Maar hoezo heb ik dan mn kleren zo netjes daar
oh echtquote:Op maandag 6 juli 2015 20:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja ik had het de hele bevalling koud! Tot het einde maar ja toen ging ik in 2 weeën van 7 naar 10 cm en direct 6 minuten persen tot geboorte er achteraan dus ik denk dat ik in die periode even vergeten was om mn vest uit te doen
Haren zonder zweet klopt welquote:Op maandag 6 juli 2015 20:59 schreef ingee het volgende:
Ook zo'n schoon kind en haren zonder zweet.
Je hebt gewoon heel Zen geworpen.
Ja, tikje bizar achteraf bezien. Maar het ging ook zó snel allemaal. Vooral dat laatste uur! Ik appte om 11:51 naar P in welke kamer ik lag (zelfde als bij Equote:Op maandag 6 juli 2015 21:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow een uur later Soesa? En dan eerst nog zelf naar de afdeling lopennou ja trouwens, als ik er over nadenk liep ik een uur voor de geboorte ook nog rond in mijn kamer. Maar het klinkt wel raar zo!
Ik maakte bij aankomst grappen naar de vk over fluxusprotocollen die ik zag liggen 6 ? uur later lag ik op de OK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En speciaal voor Ingee, de allereerste pasfoto van M. Ik heb de vleeswaren er af gesneden, maar tere zielen kùnnen geraakt wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ja, dat waren wel echt mooie toevalligheden zegquote:Op maandag 6 juli 2015 21:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, tikje bizar achteraf bezien. Maar het ging ook zó snel allemaal. Vooral dat laatste uur! Ik appte om 11:51 naar P in welke kamer ik lag (zelfde als bij E) en om 12:53 (zelfde als bij E
) was Suusje er al!
Ai, de ironie...
Jouw gezicht op de eerste fotoquote:Op maandag 6 juli 2015 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat waren wel echt mooie toevalligheden zeg
ik las schedequote:Op maandag 6 juli 2015 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Toch he, als ik dan weer zie hoe groot zo'n schedel is, dan vind ik het echt verwonderlijk dat alles gewoon weer terug in model plooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoezo normaal drinken? Gewoon die melk eruit meppen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ja, jij zit weer bomvol gezellige hormonsters natuurlijkquote:Op maandag 6 juli 2015 21:32 schreef Sicilia het volgende:
Owh wauw al die pasgeboren mini'sen super mooie foto's van de geboorte ook Kwak en SQ
ik word er helemaal emo van!
Jaaaaa!quote:Op maandag 6 juli 2015 21:38 schreef Crumpette het volgende:
Jong0ns, wat een ontroerende verse babies en verse mamafotosik zou bijna mijn fotos gaan doorspitten.
Hoefde bij mij niet, kwam vanzelf naar buiten gegleden terwijl de verdammte oxytocinespuit net mijn infuus ingingquote:Op maandag 6 juli 2015 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
dat van die placenta komt nu ook ineens weer boven trouwens. Lig je daar uit te hijgen met je baby, gaan ze die placenta nog naar buiten "begeleiden" door hard op je enorme drilbuik te douwen. Dat was minder comfortabel.
*flats* ?quote:Op maandag 6 juli 2015 21:40 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Hoefde bij mij niet, kwam vanzelf naar buiten gegleden terwijl de verdammte oxytocinespuit net mijn infuus ingingArts kon 'm nog net opvangen.
Oooooh nou, daar komt -ie he....quote:Op maandag 6 juli 2015 21:40 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
OhHou op zei ik toch, straks rammelt die van mij eruit.
SQ ik doe bijna met terugwerkende kracht met je mee/hormones
Oh echt he. Wat heb ik daarom gegild. Vooral op het laatst voor de operatie toen ze die bloedstolsels er steeds uit gingen duwen door op mn buik te gaan hangen en duwen. Dat deed echt onmenselijk veel pijnquote:Op maandag 6 juli 2015 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
dat van die placenta komt nu ook ineens weer boven trouwens. Lig je daar uit te hijgen met je baby, gaan ze die placenta nog naar buiten "begeleiden" door hard op je enorme drilbuik te douwen. Dat was minder comfortabel.
Oh ik kreeg zo'n prik in mn infuus en even later, " kun je 1x persen" en toen glibber....quote:Op maandag 6 juli 2015 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
ja bij jou natuurlijk helemaal, met die fluxusquote:Op maandag 6 juli 2015 21:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh echt he. Wat heb ik daarom gegild. Vooral op het laatst voor de operatie toen ze die bloedstolsels er steeds uit gingen duwen door op mn buik te gaan hangen en duwen. Dat deed echt onmenselijk veel pijn
quote:Op maandag 6 juli 2015 21:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh echt he. Wat heb ik daarom gegild. Vooral op het laatst voor de operatie toen ze die bloedstolsels er steeds uit gingen duwen door op mn buik te gaan hangen en duwen. Dat deed echt onmenselijk veel pijn
Beauties waren hetquote:Op maandag 6 juli 2015 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja bij jou natuurlijk helemaal, met die fluxusjouw stolsels waren halve placenta's zo ongeveer.
Ja hier dus ook. 3 minuten (?) nadat Lou eruit kwam gegleden. Ik snap niet waarom ze gelijk die spuit erin jorriste. Het gesprek ging dan ookquote:Op maandag 6 juli 2015 21:40 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Hoefde bij mij niet, kwam vanzelf naar buiten gegleden terwijl de verdammte oxytocinespuit net mijn infuus ingingArts kon 'm nog net opvangen.
Precies dat!quote:Op maandag 6 juli 2015 21:48 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ja hier dus ook. 3 minuten (?) nadat Lou eruit kwam gegleden. Ik snap niet waarom ze gelijk die spuit erin jorriste. Het gesprek ging dan ook
"Hoho, is die spuit voor de placenta?"
"Ja *spuit het erin, niet even wachten op mijn antwoord*"
Gyn: "hey, en daar is de placenta!"
...
Nee, dat snap ikquote:Op maandag 6 juli 2015 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
ja, ik laat ze niet oneindig staan hoor. Ik vond het best eng maar de reacties zijn wel
Nou ja zeg.. +1 op alles.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:57 schreef kwakz0r het volgende:
Ik gooi binnenkort mn hele foto emmer weer leeg, doe ik periodiek (als ik ongesteld ben ofzo)
Ach ja, ik wilde ook geen oxi prik ivm start van de bv stond er in mn bevalplanmaar mn placenta is er gewoon manueel uitgejorist voor ze me weer dichtmaakten en qua start van de bv... Die is ook gelukt ondanks KS, morfine, remifantenil tijdens de operatie, epiduraal, antibiotica etc
En dan tref je toch een verpleegkundige die het hoofd van je baby hardhandig tegen je tepel dwingtquote:Op maandag 6 juli 2015 21:57 schreef kwakz0r het volgende:
Ik gooi binnenkort mn hele foto emmer weer leeg, doe ik periodiek (als ik ongesteld ben ofzo)
Ach ja, ik wilde ook geen oxi prik ivm start van de bv stond er in mn bevalplanmaar mn placenta is er gewoon manueel uitgejorist voor ze me weer dichtmaakten en qua start van de bv... Die is ook gelukt ondanks KS, morfine, remifantenil tijdens de operatie, epiduraal, antibiotica etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yo.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
dat koppie trekt ie nog steeds als ik m te vroeg wakker maak als we weg moeten ofzoquote:Op maandag 6 juli 2015 21:55 schreef DJMO het volgende:
kwak! wat een schitterende foto die onderste <3 die bovenste ook wel hoor maar die onderste .. verser kun je ze niet krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |