quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whehehearme poezebeesten ook. Jarenlang een rustig sluimerleven geleefd. Je bent content en gelukkig. En dan neemt je personeel ineens zo'n gillende accessoire
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder redelijk bijgelezen..
Hartverzakkingsverhalen..
Klussels van Kwak! En die super leuke 'school'-foto van Toastje
Selv lekker wandelen tussen de schotse hooglanders
De mooie tattoo van GM!
Stappende soesje
Smurf-eend met mini Suus
Die animatie van DJ hihi
Kwak die hoofd-uit-buik-foto is echt zooooo moooooiii!!!(die heb ik niet eens.. man durfde ook niet achter het OK-doek te kijken.. laat staan foto's te nemen).
Waauw razz jou net-uit-buik foto spreekt boekdelen.. wat een pracht en trots.. prachtige foto
Sicilia wat een bijzondere foto's! En wat mooi zo met de placenta er nog aan vast!
Spring jouw verse baby foto's.. ook zo mooi.. genietendEn die zwart-witte.. die emotie!
Lijn en Skittles wat ruk van de korte slaaps![]()
Razz toch maar eens denken over een 2e ventilator voor je marsmannetjeHopelijk vinden jullie je kat snel terug!
SQ wat zielig voor MHeeft ze nu een bult op haar hoofd? Kruipertje!
DJ wat wordt hij al groot!
En ik kwam ook nog een paar foto's tegen die niet meer te zien zijn
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Echt he. Waar ze al die dingen gevonden krijgt. Een kamer vol met kindveilige spullen, bakken met speelgoed, maar dan proberen toch onder de bank te kruipen om daar in de laptopadapter te kunnen bijten. Armpje uitgestrekt en HUUUNNNNGGGG HUMMMMMMM steunend.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zie geen bewegend beeld SQ, hoor alleen geluid! Ik gok het flapperen van handjes op de vloer![]()
Ja dan is het ineens opletten he, en met een nieuwe blik naar je woonkamer kijken. Wat overigens bij nr 2 net zo erg is als bij nr 1. Eén grote aha erlebnis.
Ja precies dat! En altijd, ALTIJD een papiertje in haar mond. Hoezo heb ik overal papiertjes liggenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt he. Waar ze al die dingen gevonden krijgt. Een kamer vol met kindveilige spullen, bakken met speelgoed, maar dan proberen toch onder de bank te kruipen om daar in de laptopadapter te kunnen bijten. Armpje uitgestrekt en HUUUNNNNGGGG HUMMMMMMM steunend.
Jaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Michael heeft voetjes!
Rady, fijn dat het mooi wasklinkt als een prachtige plek! Ben je bij de Loenense watervallen geweest?
En BOOS jonge, als je dat papier uit d'r mond vist. Wijde armgebaren en dikke tranenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:53 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja precies dat! En altijd, ALTIJD een papiertje in haar mond. Hoezo heb ik overal papiertjes liggenOf zou broer ze stiekem voeren
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:54 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Ja
Daarom stond die link onder mijn paste-knop de vorige keer
Hahaha, dat dan weer niet hier maar ik kan het me bij Mauw goed voorstellenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En BOOS jonge, als je dat papier uit d'r mond vist. Wijde armgebaren en dikke tranen
[..]
Hier ook! Tot vorige week iedere ochtend en tweede luier van de dag met bijnadoorleks en nu nooit. Drinkt wel goed dus denk idd verdampen!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
Luiers zijn hier trouwens nog steeds niet wat we gewend zijnWeinig plas. Maar ze kakt wel als normaal, drinkt als normaal en is vrolijk als normaal. Ze zal wel meer verdampen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:07 schreef Razztwizzle het volgende:
De ironie![]()
![]()
Ik plak beschermende hoekjes op de punten van de tafel, want ze heeft nu al een paar keer zo'n snoekduik er vlák langs gemaakt. Dat zie ik nog wel eens misgaan.
En natuurlijk... nu zijn de hoekjes onweerstaanbaar interessantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ontzettend leuk, en dat geklets ook
Wij hebben die hoekjes ook op ons bed zitten, want ik loop er 's nachts vaak tegenaan als ik naar de wc moet. Het is ook mogelijk om zo'n hoekje met je dijbeen eraf te stoten en dan op de terugweg erop te gaan staanMet pijn aan dijbeen en onder voet natuurlijk
![]()
Vanmorgen weer gebabyzwemd met Sjaak. Hij vond het buikzwemmen super en het rugzwemmen mwoh. Nu is het zomervakantie daar, helaas.
Mama, in dit geval. En ik zei spulletjes he. Hoe mooi zn haar ook is, W krijgt geen rood met witte stippen haarspeldjes in.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
Wie bepaalt of een stuk speelgoed voor meisjes is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |