abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154152059
Twist, saar volgt ook niet de precieze spronglijntjes hoor, maar soms vind ik het wel heel geruststellend dat ik het een sprong kan noemen...

En Mauw! O+
S. 2014
J. 2016
pi_154152210
Mauwtje staat! :o Stop de tijd, mijn baby is vandaag ook al 8 weken. :o

Sprongetjes tot nu toe niet echt gemerkt. Ik vind het Grote Gele Boek wel interessant om te lezen wat ze nu ongeveer kunnen / leren, dat is wel heel herkenbaar.
pi_154152256
*O* SQ
Wat knap!
pi_154152317
Mauwtje wat doe je nu :D ! Superknap!
pi_154152358
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Kruipt ie al?
Ja soort van O+ (Lees: alleen als er een iPhone of pousse een eindje voor z'n snufferd ligt :') )
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_154152384
Voor minder zou ik het ook niet doen JM.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 20:52:13 #278
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_154152397
Go Mauw *O*

Wat gaan al die sep/okt/nov baby's ineens hard he O+ :o
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 juli 2015 @ 20:52:44 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154152421
Michael ligt heel sneu te dromen lijkt wel :'( in z'n slaap aan het piepen/huilen, maar ligt verder volledig ontspannen en met z'n ogen dicht .. moet ik 'm nou uit bed halen en troosten of gewoon laten liggen .. ik weet het effe niet :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_154152496
SQ :o wat goed! *O*

Minion kwam inderdaad 12 dagen later dan 'gepland' :Y
Dat van die sprongetjes ligt dus niet aan mij; ik dacht dat de meesten hier het Grote Gele Boek als Bijbel zagen ;)

Maar dit:
quote:
soms vind ik het wel heel geruststellend dat ik het een sprong kan noemen...
en dit:
quote:
wel interessant om te lezen wat ze nu ongeveer kunnen / leren, dat is wel heel herkenbaar.
inderdaad! :Y
pi_154152607
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:52 schreef DJMO het volgende:
Michael ligt heel sneu te dromen lijkt wel :'( in z'n slaap aan het piepen/huilen, maar ligt verder volledig ontspannen en met z'n ogen dicht .. moet ik 'm nou uit bed halen en troosten of gewoon laten liggen .. ik weet het effe niet :@
Sjaak doet dat ook wel eens, op dagen dat hij een nieuwe feature heeft vaak. Wij troosten hem dan in z'n slaap, in bed. Hand op z'n hoofd, pinkje naar binnen... Zoiets. Maar vaak duurt het een heel dutje ;(
  dinsdag 7 juli 2015 @ 20:59:30 #282
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154152612
Go Mauw! Zoveel nieuws tegelijk, tof is dat!

Djmo gewoon laten slapen lijkt me, als het dus gewoon in zijn slaap is?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 juli 2015 @ 21:04:17 #283
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154152780
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:59 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Sjaak doet dat ook wel eens, op dagen dat hij een nieuwe feature heeft vaak. Wij troosten hem dan in z'n slaap, in bed. Hand op z'n hoofd, pinkje naar binnen... Zoiets. Maar vaak duurt het een heel dutje ;(
hij ligt al voor de nacht .. dus pas om elf uur komt er weer een voeding (droomvoeding). Heb er net al even naast gezeten met zijn handje in mijn hand maar of het echt geholpen heeft? ;(

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Go Mauw! Zoveel nieuws tegelijk, tof is dat!

Djmo gewoon laten slapen lijkt me, als het dus gewoon in zijn slaap is?
hij slaapt wel, maar als hij nog lang zo onrustig blijft dan neem ik hem wel even bij me denk ik. Ik vind het echt ontzettend sneu :@ :')

heb een heel klein stukje gefilmd om te laten zien wat ik bedoel:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_154152816
Y pakte een speeltje van me aan vandaag. Eerder greep ze al gericht naar de speeldinges in de box, maar nu stond ik echt van omg kijk nou! :o en dan natuurlijk, hup zo in de mond.
Moet wel op gaan letten dat ik nu de box niet zomaar volgooi met zooi. De handdoek die er lag had ze binnen 5 minuten ook over zich heen getrokken, en ja dan krijg je het niet zo makkelijk meer weg. Komisch wel.
Oh en ze lijkt wel weer 'beter' te zijn. Huisarts vond niks geks, alleen beetje dik buikje, maar ze heeft alweer even gepoept (weer iets geler en niet meer zo stinkie) en het is weer wat minder dik. Nu ligt ze lekker te slapen. Hopelijk weer in het normale ritme, vannacht deed ze een half 1 tot 9 slaap en na de voeding door tot half 12. Is wel wat laat als je tweede dutje normaal tussen 11 en 12 is.

Nou haak ik weer aan, want de zorgen zijn nou wel weer weg.
pi_154152879
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
En omg.

We hadden lekker samen gegeten (10 boontjes, 2 worteltjes en 2 plakjes courgette EN kwark :D)
Toen gingen we samen spelen en toen kroop ze kirrend naar me toe, pakte mijn gezicht met twee handjes en gaf me een grote natte hapkus O+ O+

En daarna ging ze in bad, dus ik had haar op de badkamervloer gezet. We hebben zo'n spiegelkast, daar kroop ze schaterend naartoe en ging zichzelf allemaal kusjes geven O+ O+
EN TOEN GING ZE INEENS STAAN!!

:o

Ik ben er een beetje beduusd van, zoveel noviteiten in 1 uur. Geen wonder dat ze altijd slaapt :')
Zie hier de oorzaak *O* .. een nieuwe feature *O*
pi_154152923
Herkenning DJ. Y heeft dat ook wel eens, maar die wordt er vaak ook wakker van en geeft dan ineens een hele zielige huil om vervolgens door te hebben dat ik er met mijn gezicht boven hang en dan is alles weer goed. Soms slaapt ze dan weer verder, soms is ze dan echt wakker.
Ik zeg dan wel altijd zachtjes dat ze geen zorgen hoeft te hebben, want mama is hier.
pi_154152967
Oh ja, SQ verticale mens! Heerlijk zo'n kind. De natte hapkus O+
Ik doe bij Y mijn wang naast haar mond en dan likt ze er even aan en dat noem ik dan een kus. :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 juli 2015 @ 21:15:48 #288
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154153198
hij lijkt nu weer rustig te zijn O+

en vaak als michael uitgedronken is en ik hem loskoppel valt hij nog even als een piranha mijn kin aan .. hapkusjes :+

pi_154153294
Tips voor de favoriete ( :') ) rietjesbeker? Ik heb er nog geen maar W drinkt graag uit een gewoon glas. Rietjesbeker lijkt me net iets handiger voor onderweg? Tuitbeker blieft ie vooralsnog niet.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 7 juli 2015 @ 21:21:08 #290
147316 crew  DJMO
#trut
pi_154153381
ik had voor mijn jongens heel lang deze: klik vond ik wel heel ideaal.

En anders misschien een bidon proberen? en zelf ook uit een bidon drinken dan, want mama nadoen is cool :+

pi_154153454
Ohja die nuby had ik bij de drogist al in mn hand vandaag. Alleen roze :').
pi_154153483
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 21:18 schreef Crumpette het volgende:
Tips voor de favoriete ( :') ) rietjesbeker? Ik heb er nog geen maar W drinkt graag uit een gewoon glas. Rietjesbeker lijkt me net iets handiger voor onderweg? Tuitbeker blieft ie vooralsnog niet.
Deze! De kiddyboo 360

http://www.baby-dump.nl/i(...)ep_id=8997&merk=8999
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_154153572
quote:
Ik zweer hier ook bij :Y
pi_154153724
Ik had vandaag ook zo'n beker in mn handen, van een ander merk, bij diezelfde drogist :+ bijna meegenomen! Toen bedacht ik me dat W heel graag in zijn glas kijkt bij het drinken, als hij zijn hoofd daarbij omhoog moet doen iig. Anders durft ie niet en huils. :') vandaar dat ik dacht aan een rietje.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 21:34:10 #295
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_154153912
Razz wat een schattig filmpje :)
Blije M met z'n nieuwe pop :D
JM klinkt als een lekker slaapje voor L :)
GM leuk dat ze morgen lekker samen kunnen spelen :Y
NTS wat leuk dat de doop zo'n succes was.. klinkt als een dolle boel met je familie zo haha :D
Oja.. slak ik mond... Fee! Blijkbaar heb ik dat vroeger ook wel eens gedaan en ging dat ding allemaal schuimen/slijmen.. blijkbaar.. dus mijn moeder vond een schuimend kind in de tuin :')
OOhhhh SQ wat heerlijk zo'n hapkus O+ En staaan! Mauw! *O*
Hilmo.. het in bed leggen geldt zeker niet als bekkenoefening ;) Heb je wel het idee dat je goed vooruit bent gegaan door de fysio?
Kwak wat leuk dat M nu terug gaat gebaren! En natuurlijk het belangrijkste gebaar.. eeetttuuhhhh :D
DJ... van die spin zou ik ook nachtmerries krijgen O+
Risu fijn dat ze zich weer beter voelt.. en leuk dat het dingen pakken zoveel beter gaat :)
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_154153977
Ik vind de rietjesbeker van hema ideaal. Niet duur en lekt niet.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 21:37:48 #297
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_154154029
Deze had ik vorige week gehaald.. maar hij heeft hem nog niet door (hij zit alleen maar te kauwen op het tuitje). En toen ik hem testte kreeg ik ook steeds lucht mee.. doe vast iets verkeerd :P
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 7 juli 2015 @ 21:39:55 #298
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_154154112
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 21:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind de rietjesbeker van hema ideaal. Niet duur en lekt niet.
Wat dat betreft wel, maar er komt altijd schimmel in dat rietje. Na de derde hier dacht ik dat het geen toeval meer kon zijn. En ja, ik spoelde hem wel altijd door!
pi_154154114
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 21:37 schreef Radyhyn het volgende:
Deze had ik vorige week gehaald.. maar hij heeft hem nog niet door (hij zit alleen maar te kauwen op het tuitje). En toen ik hem testte kreeg ik ook steeds lucht mee.. doe vast iets verkeerd :P
[ link | afbeelding ]
Hier snapt A niks van :') . Kauwen en zuigen doet ze. Maar dat je het ding omhóóg moet doen, dat js hogere babywiskunde denk ik.
pi_154154123
Oorzaak van horrornacht from hell gevonden. Hallo tand 8, waarom doe jij zo stom. Nu weet ik wat er bedoeld wordt met tandjesleed. Van die andere 7 had ze heul niet zo'n last. Ze kroop de hele nacht in mn nek, krijsend, alsof ze door 10 wespen tegelijk werd gestoken. Sneutje ;(
Maar wel tand nummer 8 dus! Hallo symmetrie zodra die ook goed door is O+ *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')