Ja soort vanquote:
en dit:quote:soms vind ik het wel heel geruststellend dat ik het een sprong kan noemen...
inderdaad!quote:wel interessant om te lezen wat ze nu ongeveer kunnen / leren, dat is wel heel herkenbaar.
Sjaak doet dat ook wel eens, op dagen dat hij een nieuwe feature heeft vaak. Wij troosten hem dan in z'n slaap, in bed. Hand op z'n hoofd, pinkje naar binnen... Zoiets. Maar vaak duurt het een heel dutjequote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:52 schreef DJMO het volgende:
Michael ligt heel sneu te dromen lijkt welin z'n slaap aan het piepen/huilen, maar ligt verder volledig ontspannen en met z'n ogen dicht .. moet ik 'm nou uit bed halen en troosten of gewoon laten liggen .. ik weet het effe niet
hij ligt al voor de nacht .. dus pas om elf uur komt er weer een voeding (droomvoeding). Heb er net al even naast gezeten met zijn handje in mijn hand maar of het echt geholpen heeft?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:59 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Sjaak doet dat ook wel eens, op dagen dat hij een nieuwe feature heeft vaak. Wij troosten hem dan in z'n slaap, in bed. Hand op z'n hoofd, pinkje naar binnen... Zoiets. Maar vaak duurt het een heel dutje
hij slaapt wel, maar als hij nog lang zo onrustig blijft dan neem ik hem wel even bij me denk ik. Ik vind het echt ontzettend sneuquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:59 schreef Spees_Eend het volgende:
Go Mauw! Zoveel nieuws tegelijk, tof is dat!
Djmo gewoon laten slapen lijkt me, als het dus gewoon in zijn slaap is?
Zie hier de oorzaakquote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
En omg.
We hadden lekker samen gegeten (10 boontjes, 2 worteltjes en 2 plakjes courgette EN kwark)
Toen gingen we samen spelen en toen kroop ze kirrend naar me toe, pakte mijn gezicht met twee handjes en gaf me een grote natte hapkus![]()
En daarna ging ze in bad, dus ik had haar op de badkamervloer gezet. We hebben zo'n spiegelkast, daar kroop ze schaterend naartoe en ging zichzelf allemaal kusjes geven![]()
EN TOEN GING ZE INEENS STAAN!!
Ik ben er een beetje beduusd van, zoveel noviteiten in 1 uur. Geen wonder dat ze altijd slaapt
Deze! De kiddyboo 360quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:18 schreef Crumpette het volgende:
Tips voor de favoriete () rietjesbeker? Ik heb er nog geen maar W drinkt graag uit een gewoon glas. Rietjesbeker lijkt me net iets handiger voor onderweg? Tuitbeker blieft ie vooralsnog niet.
Ik zweer hier ook bijquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:23 schreef Skoap het volgende:
[..]
Deze! De kiddyboo 360
http://www.baby-dump.nl/i(...)ep_id=8997&merk=8999
Wat dat betreft wel, maar er komt altijd schimmel in dat rietje. Na de derde hier dacht ik dat het geen toeval meer kon zijn. En ja, ik spoelde hem wel altijd door!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind de rietjesbeker van hema ideaal. Niet duur en lekt niet.
Hier snapt A niks vanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:37 schreef Radyhyn het volgende:
Deze had ik vorige week gehaald.. maar hij heeft hem nog niet door (hij zit alleen maar te kauwen op het tuitje). En toen ik hem testte kreeg ik ook steeds lucht mee.. doe vast iets verkeerd
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |