abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Games zondag 5 juli 2015 @ 18:27:37 #1
181272 crew  Noppie2000
pi_154092465


Gezien de populariteit van dit aankomende kaartspelletje van Blizzard besloot ik hier ook maar een topic te openen. Onderstaande tekst is grotendeels genakt uit het Tweakers-topic van dit spel.



quote:
Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
Trailer


Naxxramas trailer

Blackrock Mountain trailer


quote:
Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.

Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.

De systeemvereisten kun je hier vinden.

Het spel is hier gratis te downloaden.

Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.


Er zijn verschillende spelvormen binnen Hearthstone. Hieronder een korte uitleg van wat elke spelvorm is en wat je er in kan doen.

Solo Adventures

De Player-versus-Computer afdeling van het kaartspel. Hier kan je met je eigen kaarten tegen de Innkeeper vechten, die twee decks (Normal en Expert) van elke class heeft. Hier kan je ook alle Adventures vinden. In deze adventures duik je de lore van de Warcraft-wereld in en vecht je tegen een thematische set bosses. Op het moment is dit alleen Naxxramas, maar er zullen nog meer komen. De Innkeeper is gratis, Naxxramas kost in-game gold (700g per wing, 5 wings total) of echt geld (exacte prijsdetails op de Hearthstone Wiki). Op dit moment is de eerste wing nog gratis, maar dat blijft niet zo. De beloning voor het voltooien van Naxxramas is een dertigtal nieuwe kaarten om in je decks te stoppen.
4.gif In deze modus kan je de meeste daily quests niet voltooien! 4.gif

Play Mode

Ook wel bekend als 'Constructed' of 'Ranked', dit is een Player versus Player mode waarin je met je zelfgemaakte decks tegen andere spelers binnen je regio vecht. Dit kan in Unranked, of Casual, maar ook in Ranked mode. In Ranked mode heb je een zichtbare Rank van 25 tot 1, waarin lager beter is. Er is ook een Legend rank als je genoeg weet te winnen in rank 1. Ranked werkt met Seasons van één kalendermaand, en aan het einde van de maand wordt je rank weer gereset naar ergens tussen rank 25 en rank 16, afhankelijk van hoe goed je het deed in de voorgaande maand. In deze mode kan je quests voltooien en je krijgt voor elke drie overwinningen 10 gold, tot een maximum van 100 gold per dag.

The Arena

De andere Player versus Player mode van het spel. Als je een Arena run start krijg je de keuze uit drie heroes, waarvan je er één moet kiezen. Vervolgens krijg je de keuze uit drie kaarten, waarvan je er één moet kiezen. Herhaal dit laatste 29 keer en je hebt een deck van 30 kaarten samengesteld. De gebruikelijke limitaties van je eigen decks (maximaal twee versies van een kaart) bestaan niet, waardoor je bijvoorbeeld decks met 3 Arcanite Reapers of 5 Fireballs kan hebben. Je vecht vervolgens tegen andere spelers die ook zo'n random deck in elkaar hebben gezet, en dit gaat door tot je zelf 3 keer hebt verloren of 12 keer hebt gewonnen. Aan het einde krijg je een setje rewards, afhankelijk van hoeveel wins je hebt. Deze rewards bevatten altijd minimaal één card pack, plus een combinatie van Arcane Dust, gold en soms random kaarten of een tweede card pack. Ook in deze mode zijn quests te voltooien.

Arena kost 150 gold of ¤1,79 om in te gaan, behalve je eerste Arena run.


Hierzo nog wat linkjes naar verschillende Hearthstone websites:

• Officiële Hearthstone website: EU | US
• HearthPwn: Homepage | DeckBuilder | Card Database
• WoWHead: DeckBuilder | Cards Database
Hearthstone Wiki
Liquid Hearth

Heartstone kaarten collectie sheet

FOK! Hearthstone competitie

We runnen ook een eigen forum-competitie! De stand en uitslagen van individuele potjes kun je op de onderstaande site terugvinden:
http://svg.xs4all.nl:8080/hearthstone/

Battletags:

2Happy4U - Burzum#2799
AlwaysHappy - Alwayshappy#2978
Amarantha - Fenayi#2266
Amnistia - Kimmey12#2564
Azorius - AzoriusTWP #2404
Bitterlemon - Knuckles#2490
Ceased2be - Ceased2be#2428
ChrisHantzen - FunkyGnome#2337
D_tjuh - Dice#2174
DjUntzUntz - DjUntzUntz#1887
Drankster - Drankster#2562
ExplodedHeart - AtomicFart#2264
floofee - Aubrionna#2162
Furdinand - Furdinand#2414
hugecooll - hugey#1133
HugoohAFCA - Hugooh#2953
Insomnium - vikingvesk#2873
Isabeau - Saskia#2684
Itsthesebbe - ItsTheSebbe#2890
Knoflook - Knoflook#2126
Liandri - Mouce#2269
Molurus - Molurus#2812
Mrs. Salvatore - Salvo#2523
Muhahaha - Kanniebaal#2945
Munchlax - Jiftyj#2146
Murdera - SlaineMcRoth#2316
Narcotical - Narcotical#2834
Omentuva - Oment#2738
Pankun - Ragnarak88#2804
PBateman1978 - Nyx#1410
Perrin - Castaneda#2311
Petard - iPetert#2753
Poit - Poit#2209
Remzz - Muller#2597
Schroevendraaier - SneakyJ#2712
Schuppie - SchuppieNL#2714
Silv- Xor#2554
StefanW - MightyMouse#2643
Targaryen - Targaryen#2833
Thormodo -Thormodo#2155
TwyLight - jmxd#2355
xienix2501 - Xynix#2822
zforces - Zforce#2669

Staat jouw battletag er nog niet tussen? Geef het even aan, dan kan hij in de OP worden gezet.
  Redactie Games zondag 5 juli 2015 @ 18:28:01 #2
181272 crew  Noppie2000
pi_154092478
Laatste post:

quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 18:25 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Op zich wel, maar je krijgt meer alternatieven en meer combo's met de uitbreidingen. Vooral in mage decks is mad scientist bijvoorbeeld erg sterk. Secrets zijn al goed, maar als je ze gratis uit je deck kunt toveren is dat natuurlijk nog veel beter. Je gebruikt zelf 3 secrets, dus kan dan zeker geen kwaad.

Ook gebruik je Booty Bay Guard, terwijl je voor dezelfde mana-costs ook een Sludge Belcher kunt neergooien (veel beter). En zo zijn er wel meer dingen die mogelijk zijn met die uitbreidingen.

Maar als je echt zonder wil, zou ik toch gaan kijken naar een mech mage of een goedkopere freeze/control mage. Concreet raad ik je huidige deck in ieder geval aan:

Haal eruit:
- Arcane Missiles
- Sunfury Protector
- Spellbender
- Alarm-o-bot
- Spellbender
- Eventueel Vaporize

Stop erin:
- Nog een frostbolt
- Nog een fireball
- Nog een unstable portal
- 2x Mirror entity (of 1 als je vaporize laat zitten)
- 2x Piloted Shredder

Afhankelijk van de kaarten die je hebt, zou ik daarna ook Gruul/Abomination/Booty Bay eruit halen. Wat je dus eigenlijk wilt gaan doen zijn de 'mindere' kaarten vervangen voor hoge value-kaarten en je deck list kleiner maken. Je hebt nu van alles en nog wat, maar zorg ervoor dat je kaarten onderling beter samenkomen en samenwerken ^O^
pi_154094405
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 18:28 schreef Noppie2000 het volgende:
Laatste post:

[..]

Thanks voor de tips, zal eens kijken! Raden jullie aan om wat nieuwe spellen erbij te kopen dan? Zie dat zo'n uitbreiding val 7/8 euro kost en er zijn er nogal wat :P Hebben jullie die allemaal gekocht? Packs openen kan ook zie ik, maar waarom kan je ze dan niet craften? Dan moet je dus simpelweg geluk hebben met je packs?
  zondag 5 juli 2015 @ 19:36:32 #4
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_154094835
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:25 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Thanks voor de tips, zal eens kijken! Raden jullie aan om wat nieuwe spellen erbij te kopen dan? Zie dat zo'n uitbreiding val 7/8 euro kost en er zijn er nogal wat :P Hebben jullie die allemaal gekocht? Packs openen kan ook zie ik, maar waarom kan je ze dan niet craften? Dan moet je dus simpelweg geluk hebben met je packs?
Ik (en denk velen) heb het gewoon met gold betaald. Dat is goed te doen als je regelmatig je quests doet. De nieuwste uitbreiding heeft niet zo gek veel kaarten die interessant zijn. Naxxramas heeft meer kaarten. De kaarten van de echte uitbreidingen kun je inderdaad niet craften. Maar dus wel verdienen door goud te sparen.

GvG kaarten kun je wel craften.
  Redactie Games zondag 5 juli 2015 @ 19:36:55 #5
181272 crew  Noppie2000
pi_154094852
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:25 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Thanks voor de tips, zal eens kijken! Raden jullie aan om wat nieuwe spellen erbij te kopen dan? Zie dat zo'n uitbreiding val 7/8 euro kost en er zijn er nogal wat :P Hebben jullie die allemaal gekocht? Packs openen kan ook zie ik, maar waarom kan je ze dan niet craften? Dan moet je dus simpelweg geluk hebben met je packs?
Een uitbreiding kost 7 euro per wing of 22 euro compleet (zoiets dacht ik?). Packs kun je ook kopen met geld, maar ook met goud. Geld is uiteraard sneller, goud is goedkoper :P

En je kan kaarten craften hoor. Kaarten die je niet gebruikt of meer dan 2x hebt kun je smelten, daar krijg je dust voor en daarvan kan je nieuwe kaarten maken :) EDIT: kaarten uit de adventures kun je inderdaad niet craften ;)

Over het algemeen heb ik trouwens adventures gekocht met euro's en packs met goud. 3500 goud voor een hele adventure vind ik net teveel, speel ik liever arena enzo.
pi_154095351
Hm.. zal morgen nog eens kijken. 22 euro neerleggen voor alles tot nu toe is wellicht ook niet verkeerd. Als je kijkt hoeveel ik al heb gespeeld met dit deck alleen :P Krijg ik dan automatisch alle kaarten, of zorg ik dan alleen voor dat ik na de tijd die nieuwe packs kan openen?
  Redactie Games zondag 5 juli 2015 @ 19:54:40 #7
181272 crew  Noppie2000
pi_154095430
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:52 schreef nickhguitar het volgende:
Hm.. zal morgen nog eens kijken. 22 euro neerleggen voor alles tot nu toe is wellicht ook niet verkeerd. Als je kijkt hoeveel ik al heb gespeeld met dit deck alleen :P Krijg ik dan automatisch alle kaarten, of zorg ik dan alleen voor dat ik na de tijd die nieuwe packs kan openen?
Er zijn nu twee adventures: Naxxramas en Blackrock Mountain. Die kosten 22 euro per stuk compleet (44 in totaal dus, mocht je ze beide willen). Dan moet je daar boss fights verslaan om kaarten vrij te spelen. Naxxramas heeft meer essentiele kaarten dan BRM en kun je beter kopen in het begin!

Je krijgt daarmee dus geen packs, dat zijn andere kaarten en staan los van de solo adventures :)
  zondag 5 juli 2015 @ 19:55:28 #8
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_154095463
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:52 schreef nickhguitar het volgende:
Hm.. zal morgen nog eens kijken. 22 euro neerleggen voor alles tot nu toe is wellicht ook niet verkeerd. Als je kijkt hoeveel ik al heb gespeeld met dit deck alleen :P Krijg ik dan automatisch alle kaarten, of zorg ik dan alleen voor dat ik na de tijd die nieuwe packs kan openen?
De kaarten in de packs kun je alleen krijgen door packs te kopen of arena te doen. Voor de Goblins versus Gnome's expansion zijn dat 123 kaarten die je alleen via de pakjes kunt krijgen.

Naxx geeft 30 kaarten en Blackrock Mountain 31.
pi_154095557
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:55 schreef Thormodo het volgende:

[..]

De kaarten in de packs kun je alleen krijgen door packs te kopen of arena te doen. Voor de Goblins versus Gnome's expansion zijn dat 123 kaarten.
Naxx en Blackrock Mountain geven elk 30 kaarten.
En die packs kan ik dus alleen kopen als ik die uitbreidingen ook koop?

quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:54 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Er zijn nu twee adventures: Naxxramas en Blackrock Mountain. Die kosten 22 euro per stuk compleet (44 in totaal dus, mocht je ze beide willen). Dan moet je daar boss fights verslaan om kaarten vrij te spelen. Naxxramas heeft meer essentiele kaarten dan BRM en kun je beter kopen in het begin!

Je krijgt daarmee dus geen packs, dat zijn andere kaarten en staan los van de solo adventures :)
Oké, dus als ik het goed begrijp krijg je na het verslaan van die bosses een aantal kaarten, en de rest moet je uit packs zien te krijgen? (en die packs unlock je dus door de uitbreiding te kopen?)
  zondag 5 juli 2015 @ 20:02:53 #10
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_154095686
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:58 schreef nickhguitar het volgende:
En die packs kan ik dus alleen kopen als ik die uitbreidingen ook koop?
Nee, dat staat allemaal los van elkaar. Er zijn dus 3 expansions geweest.
  Redactie Games zondag 5 juli 2015 @ 20:03:15 #11
181272 crew  Noppie2000
pi_154095698
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 19:58 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

En die packs kan ik dus alleen kopen als ik die uitbreidingen ook koop?

[..]

Oké, dus als ik het goed begrijp krijg je na het verslaan van die bosses een aantal kaarten, en de rest moet je uit packs zien te krijgen? (en die packs unlock je dus door de uitbreiding te kopen?)
Ok, even vanaf het begin.

Je kunt packs kopen om kaarten te krijgen. Dit doe je in de shop bij de card packs of in de arena. Hierin zijn tot nu toe twee soorten. In classic packs vind je de kaarten die er sinds de lancering van de game zijn. Daarnaast zijn daar sinds december vorig jaar Goblin vs Gnomes packs toegevoegd. Deze bevatten nieuwe kaarten en zijn exclusief via deze packs verkrijgbaar.

Los van deze packs, hebben er dus niets mee te maken, zijn er de solo adventures. Dit zijn Naxxramas en Blackrock Mountain. Hierin speel je niet tegen andere spelers, maar tegen de computer. Versla je zo bossen, speel je kaarten vrij die niet uit packs komen of te craften zijn.

Je hoeft dus geen uitbreiding te kopen om de packs aan te kunnen schaffen ;)
pi_154102538
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 20:03 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ok, even vanaf het begin.

Je kunt packs kopen om kaarten te krijgen. Dit doe je in de shop bij de card packs of in de arena. Hierin zijn tot nu toe twee soorten. In classic packs vind je de kaarten die er sinds de lancering van de game zijn. Daarnaast zijn daar sinds december vorig jaar Goblin vs Gnomes packs toegevoegd. Deze bevatten nieuwe kaarten en zijn exclusief via deze packs verkrijgbaar.

Los van deze packs, hebben er dus niets mee te maken, zijn er de solo adventures. Dit zijn Naxxramas en Blackrock Mountain. Hierin speel je niet tegen andere spelers, maar tegen de computer. Versla je zo bossen, speel je kaarten vrij die niet uit packs komen of te craften zijn.

Je hoeft dus geen uitbreiding te kopen om de packs aan te kunnen schaffen ;)
Aah duidelijk, thanks! Ik kocht meestal die standaard packs, dan kreeg ik vaak nog wel een epic of soms nog beter. Bij die andere kreeg ik standaard 5 regulars en blauwe, maar nooit wat bijzonders eigenlijk.
pi_154103378
quote:
1s.gif Op zondag 5 juli 2015 23:19 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Aah duidelijk, thanks! Ik kocht meestal die standaard packs, dan kreeg ik vaak nog wel een epic of soms nog beter. Bij die andere kreeg ik standaard 5 regulars en blauwe, maar nooit wat bijzonders eigenlijk.
Beide pack types (Standard en GvG) zijn hetzelfde qua rarity. Altijd 4 commons en een rare met kans dat 1 of meerdere commons of de rare beter zijn (dus ipv een common een extra rare, of een epic of een legendary, of ipv van de rare een epic of een legendary).
pi_154114930
Hoi allen!

Vraagje voor m'n mede Hearthstoners:

Waar ik voorheen bijna alleen maar ranked speelde, probeer ik me nu veel meer, met wisselend succes, op Arena te richten. Meestal zit ik tussen de 3-5 overwinningen met een éénmalige piek naar 9 wins en zo nu en dan een paar dalen. Dat moet en kan dus hoger. Vooral met Mage en Paladin presteer ik ondermaats, terwijl ik m'n meeste wins vaak met Priest haal (!).

Ik merk tijdens Arena dat ik constant (als in 85% van de battles) in de verdedigende rol zit, waardoor ik vaak 'weggezergd' wordt. Als ik dan geen 2/3 boardclears hebm dan heb ik een groot probleem. Vooral tegen Paladin lijkt dat dramatisch te zijn. Heb pas geleden een paar zeer ervaren Arena spelers gevraagd mee te kijken om te zien of m'n trades wel optimaal waren en dat bleek zo te zijn. Het is dus geen L2P-issue. Probleem ligt waarschijnlijk bij het forgen van een deck.

Voor de duidelijkheid, ik ben dus geen beginner en weet de goede en slechte kaarten in Arena goed te onderscheiden, het gaat meer om de 'onderlinge synergie'. Sites als Heartharena kunnen wel uitkomst bieden, maar ik probeer liever de beweegredenen achter kaartkeuzes te begrijpen. Heeft iemand interessante links naar goede Arena tutorials voor gevorderden?

Kijk zo nu en dan wel eens mee met Kripparrian, maar dat is vaak meer uitsloverij dan dat je er iets van opsteekt.

:)
pi_154115457
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 15:15 schreef WesCAddle het volgende:
Hoi allen!

Vraagje voor m'n mede Hearthstoners:

Waar ik voorheen bijna alleen maar ranked speelde, probeer ik me nu veel meer, met wisselend succes, op Arena te richten. Meestal zit ik tussen de 3-5 overwinningen met een éénmalige piek naar 9 wins en zo nu en dan een paar dalen. Dat moet en kan dus hoger. Vooral met Mage en Paladin presteer ik ondermaats, terwijl ik m'n meeste wins vaak met Priest haal (!).

Ik merk tijdens Arena dat ik constant (als in 85% van de battles) in de verdedigende rol zit, waardoor ik vaak 'weggezergd' wordt. Als ik dan geen 2/3 boardclears hebm dan heb ik een groot probleem. Vooral tegen Paladin lijkt dat dramatisch te zijn. Heb pas geleden een paar zeer ervaren Arena spelers gevraagd mee te kijken om te zien of m'n trades wel optimaal waren en dat bleek zo te zijn. Het is dus geen L2P-issue. Probleem ligt waarschijnlijk bij het forgen van een deck.

Voor de duidelijkheid, ik ben dus geen beginner en weet de goede en slechte kaarten in Arena goed te onderscheiden, het gaat meer om de 'onderlinge synergie'. Sites als Heartharena kunnen wel uitkomst bieden, maar ik probeer liever de beweegredenen achter kaartkeuzes te begrijpen. Heeft iemand interessante links naar goede Arena tutorials voor gevorderden?

Kijk zo nu en dan wel eens mee met Kripparrian, maar dat is vaak meer uitsloverij dan dat je er iets van opsteekt.

:)
Voor zover ik hier tips kan geven:
- Volgens mij is Trump wel een goede arena speler (de sarcastische filmpjes buiten gelaten, dus daar moet je wel op letten dat je die niet pakt, maar die herken je vrij snel)
- Er zijn een aantal websites die je helpen bij het maken van de juiste keuze van de arena kaarten: http://www.arenavalue.com/ en http://www.heartharena.com/tierlist Bij de eerste link moet je telkens op de website invullen welke kaarten je uit mag kiezen in HS en vervolgens koppelt hij een waarde aan. De keuze die je in HS maakt, moet je ook aanklikken op de website, zodat bij de volgende 3 kaarten rekening gehouden wordt met je eerdere keuzes. Daarbij hebben de meeste kaarten ook een toelichting waarom je een kaart wel of niet zo moeten kiezen.
De tweede link is een lijst met alle kaarten gesorteerd op rarity en per rarity wordt dan weer aangegeven of een kaart een beyond great pick is of juist een below avarage pick is. Minder handelingen, maar meer zelf nadenken.
pi_154115866
Hoi Cornelis!

In ieder geval al bedankt voor de reply!
Trump ken ik uiteraard wel, maar de meeste van zijn tutorial filmpjes zijn zover ik weet beginner niveau.

De websites die je linkt ken ik ook, heb ze in het verleden ook gebruikt. Probleem is niet dat ik deze niet wil gebruiken, het gaat er meer om dat ik zelf wil leren snappen waarom ze bepaalde keuzes maken. Eigenlijk zoek ik dus naar, bijvoorbeeld, filmpjes van een goede Arena speler terwijl hij z'n deck forged en ook verteld waarom hij bepaalde kaarten kiest. Waarom hij/zij, bijvoorbeeld, in bepaalde gevallen juist die crappy 2-drop kiest boven de veel betere Yeti (buiten manacurve issues).
pi_154117035
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 15:57 schreef WesCAddle het volgende:
Hoi Cornelis!

In ieder geval al bedankt voor de reply!
Trump ken ik uiteraard wel, maar de meeste van zijn tutorial filmpjes zijn zover ik weet beginner niveau.

De websites die je linkt ken ik ook, heb ze in het verleden ook gebruikt. Probleem is niet dat ik deze niet wil gebruiken, het gaat er meer om dat ik zelf wil leren snappen waarom ze bepaalde keuzes maken. Eigenlijk zoek ik dus naar, bijvoorbeeld, filmpjes van een goede Arena speler terwijl hij z'n deck forged en ook verteld waarom hij bepaalde kaarten kiest. Waarom hij/zij, bijvoorbeeld, in bepaalde gevallen juist die crappy 2-drop kiest boven de veel betere Yeti (buiten manacurve issues).
Het eerste wat dan bij me op komt is TotalBiscuit met zijn Lord of the Arena reeks. Al is hij niet echt een supergoede speler en vooral in de eerste paar episodes maakt hij nogal wat speelfouten (hij doet beide in zijn reeks). Misschien dat je zoekt op "hearthstone arena deck building guide" youtube dat je nog iets nuttigs vindt maar verder kan ik je ook niet helpen helaas.
  maandag 6 juli 2015 @ 16:49:29 #18
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_154117801
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 15:57 schreef WesCAddle het volgende:
Hoi Cornelis!

In ieder geval al bedankt voor de reply!
Trump ken ik uiteraard wel, maar de meeste van zijn tutorial filmpjes zijn zover ik weet beginner niveau.

De websites die je linkt ken ik ook, heb ze in het verleden ook gebruikt. Probleem is niet dat ik deze niet wil gebruiken, het gaat er meer om dat ik zelf wil leren snappen waarom ze bepaalde keuzes maken. Eigenlijk zoek ik dus naar, bijvoorbeeld, filmpjes van een goede Arena speler terwijl hij z'n deck forged en ook verteld waarom hij bepaalde kaarten kiest. Waarom hij/zij, bijvoorbeeld, in bepaalde gevallen juist die crappy 2-drop kiest boven de veel betere Yeti (buiten manacurve issues).
Kijk spelers zoals ADWCTA (maker van heartharena) of Ratsmah, genoeg filmpjes op youtube. En streamen op twitch.
Zijn beide relatief bekende infinite spelers en leggen alles uit (en de forging dus). Kan erg leerzaam zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door IsaacCuenca op 06-07-2015 16:57:44 ]
pi_154133536
Ik ga de 3 genoemde namen op youtube opzoeken! Hartstikke bedankt! :)
pi_154134427
reynad....

  dinsdag 7 juli 2015 @ 20:09:04 #22
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154151090
Lucky. Ik start een arena run. Kon twee keer Sneeds kiezen bij draften O+ O+ sta nu op 3 wins. En nu 5 :P

[ Bericht 15% gewijzigd door AlwaysHappy op 07-07-2015 20:24:24 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 20:24:39 #23
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_154151561
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Lucky. Ik start een arena run. Kon twee keer Sneeds kiezen bij draften O+ O+ sta nu op 3 wins. En nu 5 :P
Wat waren de andere opties?
  dinsdag 7 juli 2015 @ 20:32:31 #24
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154151763
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:24 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Wat waren de andere opties?
Weet het niet meer zeker allemaal, maar ik kon bij draft 1 ook voor Iron Juggernaut kiezen (toen voor Sneeds gegaan omdat ik niet wist dat ik hem voor een tweede keer kon kiezen) ; en bij de tweede draft kan ik alleen King Mukla herinneren. Beide scenarios was hij wel de beste keuze..
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 7 juli 2015 @ 23:30:43 #25
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_154158179
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 05:29 schreef topdeck het volgende:
reynad....

[ afbeelding ]
Arme jongen _O- .


Rang 5 alweer :)
  dinsdag 7 juli 2015 @ 23:40:52 #26
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_154158481
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juli 2015 20:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
Lucky. Ik start een arena run. Kon twee keer Sneeds kiezen bij draften O+ O+ sta nu op 3 wins. En nu 5 :P
Nice :D! Ik mag in Arena niet zo heel vaak Legendaries kiezen. Een tijdje terug twee runs achter elkaar een Ysera, dat dan weer wel.
pi_154158926
Ik vind het ook bizar: Elke keer als ik in Arena mage kan kiezen krijg ik GEEN Flamestrike... elke keer dat ik tegen mages speel, hebben ze er minimaal 2 in hun deck. grrrr!

:)
  woensdag 8 juli 2015 @ 09:20:09 #28
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154163519
Gisteravond arena avond gehad. Met de dubbel Sneeds warrior had ik uiteindelijk 7 wins. Daarna kon ik meteen nieuwe run starten, mage gekozen. Had Dr Boom in mijn deck. 9 wins mee gehaald. Als reward die mage legendary gekregen (flame levathian ofzo?). Ga hem niet gebruiken...maar heb wel eens meer pech gehad :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 8 juli 2015 @ 10:34:56 #29
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154164522
Zo raar, control warrior lag me vorig seizoen erg goed. Rank 9 mee geworden (en paar potjes Freeze mage/Control priest), maar dit seizoen lijkt het maar niet te werken. Gebruik een deck waar legend/hoge ranks mee zijn behaald, maar ik sta nog steeds op rank 18. Kom maar niet hoger dan rank 16 dit seizoen. Geen idee waarom het vorig seizoen wel goed ging.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 8 juli 2015 @ 10:39:29 #30
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_154164595
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zo raar, control warrior lag me vorig seizoen erg goed. Rank 9 mee geworden (en paar potjes Freeze mage/Control priest), maar dit seizoen lijkt het maar niet te werken. Gebruik een deck waar legend/hoge ranks mee zijn behaald, maar ik sta nog steeds op rank 18. Kom maar niet hoger dan rank 16 dit seizoen. Geen idee waarom het vorig seizoen wel goed ging.
Meestal zie je in de eerste tien dagen van een seizoen de wat snellere decks omdat de meesten snel naar rank 5 willen om vanuit daar de stap naar Legendary te maken. Je kan dus meegaan in het snelle geweld of een goed aggro counterdeck pakken.

Gisteren ben ik zelf zowat in 1 ruk van 18 naar 13 gegaan met een lightbomb priest deck.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  woensdag 8 juli 2015 @ 10:49:08 #31
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154164783
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:39 schreef Keano het volgende:

[..]

Meestal zie je in de eerste tien dagen van een seizoen de wat snellere decks omdat de meesten snel naar rank 5 willen om vanuit daar de stap naar Legendary te maken. Je kan dus meegaan in het snelle geweld of een goed aggro counterdeck pakken.

Gisteren ben ik zelf zowat in 1 ruk van 18 naar 13 gegaan met een lightbomb priest deck.
Ik speel graag met control builds en kan niet echt overweg met rush decks..plus ik vind het niet leuk spelen. Maar vorig seizoen begon ik ook met control warrior en dat ging prima. Maar nu :/ Zelfde met mijn priest deck. Blijf maar verliezen. Heb jij misschien een link naar jouw priest build?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 8 juli 2015 @ 10:56:52 #32
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_154164942
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:49 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik speel graag met control builds en kan niet echt overweg met rush decks..plus ik vind het niet leuk spelen. Maar vorig seizoen begon ik ook met control warrior en dat ging prima. Maar nu :/ Zelfde met mijn priest deck. Blijf maar verliezen. Heb jij misschien een link naar jouw priest build?
Ik speel zelf ook vrijwel alleen maar control.

Dit is mijn huidige Priest deck:

"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:38:13 #33
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154165671
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:56 schreef Keano het volgende:

[..]

Ik speel zelf ook vrijwel alleen maar control.

Dit is mijn huidige Priest deck:

[ afbeelding ]
Thanks! Zal ik ook eens proberen :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 8 juli 2015 @ 11:46:37 #34
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_154165837
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 10:56 schreef Keano het volgende:

[..]

Ik speel zelf ook vrijwel alleen maar control.

Dit is mijn huidige Priest deck:

[ afbeelding ]
Ik heb met iets soortgelijks gespeeld. Sterk deck, en je klapt er zo lekker Handlocks mee af :P.
  woensdag 8 juli 2015 @ 12:01:16 #35
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154166108
Denk ik...ach, ga ik eens ook een face hunter spelen; want ja, die ranken snel in het begin en winnen veel. Ik heb er nooit wat tegen als ik tegen ze speel. Wat krijg ik nu tegen? Mages die Ancients of Wars uit unstable portal krijgen ; constante Mirror Image, of andere taunts bij classes. Silences heb ik in mijn deck, maar krijg ik natuurlijk niet. Frustrerend eigenlijk :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_154169957
Net afgemaakt door Malygos. Ik kon hem niet slopen waardoor hij 1 beurt 2 fireballs kon gooien en ermee aanviel ;(, dat was wel game over. In 2 beurten van 30 naar precies 0 met 1 heal erdoor welke net niet genoeg was.
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:31:22 #37
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154170346
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:18 schreef muhahaha het volgende:
Net afgemaakt door Malygos. Ik kon hem niet slopen waardoor hij 1 beurt 2 fireballs kon gooien en ermee aanviel ;(, dat was wel game over. In 2 beurten van 30 naar precies 0 met 1 heal erdoor welke net niet genoeg was.
Auch :(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_154170528
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:31 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Auch :(
Was pijnlijk ja en volgens mij had ik shadow word: pain met shrinkmeister vast maar ik weet het niet zeker :S. Ik had iig geen shadow word: death vast en hij gebruikte bij het spelen van malygos een frost nova (beurt daarvoor emperor gespeeld die ik had gemold).
pi_154170684
Die Millrogues zijn ook schijtirritant zeg. :O
Gewoon normaal doen ja.
pi_154170960
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Die Millrogues zijn ook schijtirritant zeg. :O
Hoe winnen die eigenlijk dan? Ben ze verscheidene keren tegengekomen maar nooit van verloren. Hun milling lijkt veel te traag, althans dat was bij mij het geval.
pi_154171021
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:53 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Hoe winnen die eigenlijk dan? Ben ze verscheidene keren tegengekomen maar nooit van verloren. Hun milling lijkt veel te traag, althans dat was bij mij het geval.
Nou bij mij niet, ik was fatique en had nog maar 4 health, hij 5 of zo.
Constant die kaart Oracle of zoiets neergooien en terughalen, zelfde geldt met Antique Healbot, elke keer maar die health omhoog halen.
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 8 juli 2015 @ 14:55:58 #42
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_154171041
Irritante kutdecks zijn dat, snap werkelijk niet dat iemand daar plezier uit kan halen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_154171072
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Nou bij mij niet, ik was fatique en had nog maar 4 health, hij 5 of zo.
Constant die kaart Oracle of zoiets neergooien en terughalen, zelfde geldt met Antique Healbot, elke keer maar die health omhoog halen.
Speel je dan met control decks tegen ze? Want tegen Aggro zijn ze vaak kansloos, als je voor hun face blijft gaan. Ze hebben vaak (althans, zo leek het) te weinig voor removal, dus de meeste beesten bleven bij mij liggen.
pi_154171119
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:55 schreef Blistering het volgende:
Irritante kutdecks zijn dat, snap werkelijk niet dat iemand daar plezier uit kan halen.
Inderdaad, ik snap dat dus ook echt niet.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:56 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Speel je dan met control decks tegen ze? Want tegen Aggro zijn ze vaak kansloos, als je voor hun face blijft gaan. Ze hebben vaak (althans, zo leek het) te weinig voor removal, dus de meeste beesten bleven bij mij liggen.
Vaak wel ja. Maar zo super vaak kom ik ze ook niet tegen hoor en ik verlies niet vaak van ze, maar dat neemt niet weg dat ze uitermate irritant zijn. :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_154171236
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Inderdaad, ik snap dat dus ook echt niet.

[..]

Vaak wel ja. Maar zo super vaak kom ik ze ook niet tegen hoor en ik verlies niet vaak van ze, maar dat neemt niet weg dat ze uitermate irritant zijn. :D
Ja, ik kom ze ook niet super vaak tegen, misschien ook omdat het niet zo goed werkt als dat ze hopen of omdat het niet in de meta past.
pi_154171422
Nog niet verloren van millrogue, geen idee wat ze doen eigenlijk want ik blijf goedkope beesten droppen. Alleen vanish kan echt vervelend zijn. :)
Dan was milldruid iets consistenter.
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:10:25 #47
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154171544
Volgens mij ben ik cursed, lol. Welk deck ik ook probeer momenteel..ik blijf maar rank 18. Kom er maar niet uit. Onderweg naar rank 19 zelfs. Het is maar een spelletje, maar het kan af en toe zo irritant zijn :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_154171642
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Volgens mij ben ik cursed, lol. Welk deck ik ook probeer momenteel..ik blijf maar rank 18. Kom er maar niet uit. Onderweg naar rank 19 zelfs. Het is maar een spelletje, maar het kan af en toe zo irritant zijn :P
Had ik zondag. Ik bleef maar in rank 20 hangen. Super irritant echt. :(
Gewoon normaal doen ja.
pi_154171666
Same here, same here ... /pakt zoo. :7
Kan ook facehunter in elkaar draaien, dan heb je iig snelle potjes (winst of verlies, maakt niet uit als het maar snel is :+ ).
pi_154171743
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:14 schreef muhahaha het volgende:
Same here, same here ... /pakt zoo. :7
Kan ook facehunter in elkaar draaien, dan heb je iig snelle potjes (winst of verlies, maakt niet uit als het maar snel is :+ ).
Blegh, ik zal echt nooit Facehunter gaan spelen. Is tegen mijn principes in :7
Gewoon normaal doen ja.
pi_154171797
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Blegh, ik zal echt nooit Facehunter gaan spelen. Is tegen mijn principes in :7
Ik prefereer zoo omdat je daar nog mee kan winnen als je de eerste paart beurten niet genoeg dmg kunt doen. :P
Met facehunter moet je wel snel winnen omdat je hand dan leeg is gespeeld en alles wat je daarna pakt is allemaal cheap ass _O-
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:23:13 #52
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154171958
Ik probeerde vanmiddag ook even face hunter te spelen, maar zelfs daarmee verloor ik telkens. Dikke taunts tegenover me, terwijl ik maar geen owl trok :/ er zijn mensen die zeggen dat je enkel met skill te maken hebt in dit spel, maar er is nog een groter deel afhankelijk van geluk imo. En als het tegen zit weet ik dat ik wat anders moet gaan doen..mja, eigenwijs dat ik ben :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_154172024
Groter deel aan geluk? Dat betwijfel ik ... denk ook dat een groot aantal spelers wel om weet te gaan met facehunter.
pi_154172202
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juli 2015 14:55 schreef Blistering het volgende:
Irritante kutdecks zijn dat, snap werkelijk niet dat iemand daar plezier uit kan halen.
Ik vond het wel een leuk deck. Je vijand op een unieke manier verslaan....
Het is ook een erg moeilijk deck om te spelen, daarom haalde ik maar 1 op de 3-4 games wins uit en ze duren zo ontzettend lang, dus ik ben er maar mee gestopt.
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:38:54 #55
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154172402
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:25 schreef muhahaha het volgende:
Groter deel aan geluk? Dat betwijfel ik ... denk ook dat een groot aantal spelers wel om weet te gaan met facehunter.
Nja, als je deck wel genoeg opties heeft om met rush decks om te gaan (healbots, Belchers, Flamestrikes, etc), maar je ze niet trekt..potje na potje, dan kan ik wel zeggen dat geluk hebben ook een groot deel van het spel is. Je kan nog zulke goede decks maken en de perfecte counters hebben..je moet ze wel trekken. Er zijn ook momenten dat ik best wel geluk heb gehad hoor, maar vanmiddag zit het even niet mee :P Of bij het ene potje een Kezan Mystic in je hand hebben, terwijl je hem niet kan gebruiken (tegen een warrior bv), maar dat het echt een van de laatste kaarten is als je ook daadwerkelijk tegen een mage speelt bv :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_154172446
Hoe kan het dan dat het meestal dezelfde spelers zijn die bv legend worden? Als het niet meer dan een coinflip zou zijn dan zouden veel meer mensen hoger uitkomen.
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:54:36 #57
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154172863
Skill is natuurlijk wel belangrijk en waarschijnlijk ook wel belangrijker, maar geluk is op de lagere ranks vaak ook wel van toepassing hoor. Het is enkel dat de echte toppers die voor legend gaan e.d. beter om weten te gaan met pech.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 8 juli 2015 @ 15:59:37 #58
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_154173036
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:40 schreef muhahaha het volgende:
Hoe kan het dan dat het meestal dezelfde spelers zijn die bv legend worden? Als het niet meer dan een coinflip zou zijn dan zouden veel meer mensen hoger uitkomen.
Omdat legendary worden niets meer is dan een grindfest, waar de gemiddelde casual speler simpelweg geen zin in heeft.

Voor de rest is HS grotendeels RNG based. Het is een kwestie van je eigen deck goed kennen, weten wat je tegenstander speelt, wat je kunt verwachten en hoe je erop moet anticiperen (skill komt hier wel degelijk bij kijken). Maar in the end valt of staat een potje met welke kaarten jij en je tegenstander pakken, het RNG aspect.

Als je dit maar lang genoeg volhoudt word je vanzelf wel legendary.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:03:44 #59
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_154173167
En daarbij volgt nog dat er voor de gemiddelde speler 0,0 incentive is om voor legendary te grinden. Je krijgt een card back, nou yay. Blizzard moet het ladder systeem drastisch veranderen om te zorgen dat er voor spelers meer redenen zijn om te ladderen. Voor enkel die card back is het de grind mijns inziens niet waard.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:05:48 #60
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154173234
Als ze nou op rank 15, op rank 10 en op rank 5 nou eens leuke rewards geven (die je wel maar eenmalig per seizoen kan triggeren natuurlijk - de eerste keer dat je die rank bereikt dat seizoen), in de vorm van gold/gratis arena runs of iets dergelijke dan zou het al een stuk interessanter zijn inderdaad. Ik rank nu voornamelijk om mezelf bezig te houden en omdat ik het spel leuk vind, maar je bereikt er verder niet veel mee.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_154173829
Ik rank puur om ooooooit de golden hero te kunnen unlocken... anders is er inderdaad weinig aan.
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:37:31 #62
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_154174085
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:03 schreef Blistering het volgende:
En daarbij volgt nog dat er voor de gemiddelde speler 0,0 incentive is om voor legendary te grinden. Je krijgt een card back, nou yay. Blizzard moet het ladder systeem drastisch veranderen om te zorgen dat er voor spelers meer redenen zijn om te ladderen. Voor enkel die card back is het de grind mijns inziens niet waard.
top 100 eindigen om punten te krijgen voor het WK is waar de meeste pros het voor doen.
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:43:40 #63
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_154174264
quote:
6s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:59 schreef Blistering het volgende:

[..]

Omdat legendary worden niets meer is dan een grindfest, waar de gemiddelde casual speler simpelweg geen zin in heeft.

Voor de rest is HS grotendeels RNG based. Het is een kwestie van je eigen deck goed kennen, weten wat je tegenstander speelt, wat je kunt verwachten en hoe je erop moet anticiperen (skill komt hier wel degelijk bij kijken). Maar in the end valt of staat een potje met welke kaarten jij en je tegenstander pakken, het RNG aspect.

Als je dit maar lang genoeg volhoudt word je vanzelf wel legendary.
Tijd is zeker een punt, maar niet iedereen met genoeg tijd wordt legendary. Daar heb je echt wel skill voor nodig. De beste spelers weten over het algemeen beter welke kaart wanneer gespeeld moet worden en smijten niet alles klakkeloos op het bord. Ik ken mensen die iedere maand weer op rank 4-5-6 schommelen en niet verder komen; dat zijn ook mensen met meer dan genoeg tijd.
  woensdag 8 juli 2015 @ 16:47:37 #64
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_154174381
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:43 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Tijd is zeker een punt, maar niet iedereen met genoeg tijd wordt legendary. Daar heb je echt wel skill voor nodig. De beste spelers weten over het algemeen beter welke kaart wanneer gespeeld moet worden en smijten niet alles klakkeloos op het bord. Ik ken mensen die iedere maand weer op rank 4-5-6 schommelen en niet verder komen; dat zijn ook mensen met meer dan genoeg tijd.
Dat klopt. Daarom moet je ook ervaring opbouwen met je decks en weten wat je wanneer moet spelen. Dat is inderdaad wel skill, maar dat komt vanzelf als je er voldoende tijd in steekt. Ook die mensen die nu rond rank 4-5-6 blijven schommelen zullen op den duur dat plateau wel verlaten en door kunnen pushen naar legendary.

En als het je echt niet lukt dan kun je altijd wat games opnemen en bijv posten op /r/competitiveHS zodat de pro spelers daar je verder kunnen helpen met eventuele missplays.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_154174728
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:28 schreef muhahaha het volgende:
Ik rank puur om ooooooit de golden hero te kunnen unlocken... anders is er inderdaad weinig aan.
Je bedoelt de 500 wins? Heeft niet veel te maken met welke rank je bent, volgens mij. Of je nu vast zit op rank 5, 10, 13 of 20, die wins is meer een kwestie van tijd. Of je moet echt dikke vette pech hebben, super slecht zijn of met een kut deck spelen.
pi_154174750
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 16:58 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Je bedoelt de 500 wins? Heeft niet veel te maken met welke rank je bent, volgens mij. Of je nu vast zit op rank 5, 10, 13 of 20, die wins is meer een kwestie van tijd. Of je moet echt dikke vette pech hebben, super slecht zijn of met een kut deck spelen.
Klopt, je kan die 500 wins enkel in ranked verdienen :). Welke rank je hebt maakt verder niet uit.
Ik speel heel casual met dit spel... :)
pi_154175849
Nieuwe brawl is weer een mage fest _O-


Priestdeck gemaakt en ja, 3 maal tegen een mage gespeeld _O-.
Wel een grappige meta.

[ Bericht 43% gewijzigd door muhahaha op 08-07-2015 17:52:55 ]
  woensdag 8 juli 2015 @ 18:41:14 #68
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_154177451
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:37 schreef muhahaha het volgende:
Nieuwe brawl is weer een mage fest _O-

Priestdeck gemaakt en ja, 3 maal tegen een mage gespeeld _O-.
Wel een grappige meta.
Tot nu toe de leukste imo.
pi_154177780
Loatheb kan ook lekker backfiren :P Je krijgt dan ook een minion die 5x meer kost :P Zoals ik nu een gruul met shadow word: death omdat ie 8 kost ipv 3 ^^
pi_154178454
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 18:41 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Tot nu toe de leukste imo.
Hm leuk als er wat meer classdiversiteit zou zijn alleen mages hebben simpelweg de beste spells tot hun beschikking.

Mind control is wel tof tho, dik beest afpakken en Deathwing krijgen _O-
pi_154179134
Oke update en misschien kunnen we nu wat meer :P heb dus die naxxramas gekocht (en inmiddels uitgespeeld) dus hier ook de kaarten van! Heb daarnaast nog 1600 dust en wat kaarten die ik nog tot Dust kan maken. Ik wil graag 1 mooi deck maken. Ben afgelopen week in de weer geweest met een secret mage maar dat speelde toch niet zo heel leuk vond ik.
pi_154186425
Ik vind de Tavern Brawl erg leuk deze week. Binnen een match verschuift het overwicht geregeld drie keer van de ene naar de andere speler en weer terug. Jammer alleen dat de helft van de heroes ongeschikt zijn om mee te spelen deze week.
pi_154191251
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 23:23 schreef BWolf het volgende:
Ik vind de Tavern Brawl erg leuk deze week. Binnen een match verschuift het overwicht geregeld drie keer van de ene naar de andere speler en weer terug. Jammer alleen dat de helft van de heroes ongeschikt zijn om mee te spelen deze week.
Ik vind deze Brawl ook erg tof! Er worden kaarten gebruikt die je normaal niet ziet. Heb al 5 potjes gedaan of zo terwijl bij de vorige Brawls maar 1. :D
Gewoon normaal doen ja.
  vrijdag 10 juli 2015 @ 00:41:38 #74
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_154212396
Het gaat weer lekker hoor... alleen maar huntards en zoo :'). Eén pluspuntje: geen tempo mage meer gezien in de laatste paar dagen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Azorius op 10-07-2015 00:55:03 ]
pi_154240908
Moet wel zeggen dat dit de enige brawl is na de eerste die ik meer dan 20x heb gedaan.

Alleen zie je constant dezelfde 3 classes.

1: Priest, veel nuttige spells, extra card draw van je tegenstander (dus weer 2 extra spells vaak), Mind Vision is super.
2: Mage, logisch :P
3: Druid, sterke mid en lategame spells, zeker als je innervates in je hand hebt :P Ook is Force + Soul of the forest op 10 mana zo OP. Heb meerdere keren gehad dat er een Cult Master uit kwam.

4: Shaman is hiernaast de enige die ik soms tegenkom, waarschijnlijk iemand die wil testen.
pi_154242798
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2015 02:06 schreef totalvamp het volgende:
Moet wel zeggen dat dit de enige brawl is na de eerste die ik meer dan 20x heb gedaan.

Alleen zie je constant dezelfde 3 classes.

1: Priest, veel nuttige spells, extra card draw van je tegenstander (dus weer 2 extra spells vaak), Mind Vision is super.
2: Mage, logisch :P
3: Druid, sterke mid en lategame spells, zeker als je innervates in je hand hebt :P Ook is Force + Soul of the forest op 10 mana zo OP. Heb meerdere keren gehad dat er een Cult Master uit kwam.

4: Shaman is hiernaast de enige die ik soms tegenkom, waarschijnlijk iemand die wil testen.
Me too, ik vind deze brawl echt onwijs tof. Ikzelf speel altijd met Paladin. :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_154243202
Ik heb nu een hunter in brawl, is ook vrij leuk :)
pi_154265346
quote:
0s.gif Op zondag 5 juli 2015 11:04 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

:D

[..]

Niet zo heel veel:

Archmage Antonidas,
Edwin VanCleef
Bloodmage Thalnos,
Millhouse Manastorm,
Harrison Jones,
Alexstrasza,
Deathwing

Gelbin Mekkatorque

Flame Leviathan,
Vol'jin,
Trade Prince Gallywix,
Dr. Boom
Troggzor the Earthinator

En alle adventure legendaries.

Ik twijfel nog een beetje welk deck ik wil maken. Zit te twijfelen tussen warrior control, maar die is vrij legendary heavy volgens mij en daar mis ik nog een hele hoop legendaries van, zoals Grommash, Sylvanas, ragnaros, etc. Al is Grommash vooral leidend? Of zijn Sylvanas en Ragnaros ook cruciaal in dat soort decks.

Speel nu vooral veel aggro decks, maar wil dus ook wel een control deck hebben om te proberen.
Het is inmiddels Sylvanas geworden (beetje laat met melden :P, duurde ook lang (druk) voordat ik die knoop doorhakte)

Nu heb ik vanochtend weer een gouden legendary uit een pakje mogen halen. Het kan allemaal niet op. Dit keer is het een golden Blingtron 3000. Nu heb ik niet de normale Blingtron 3000, maar mijn vermoeden is dat Blingtron 3000 niet zo heel boeiend is en dat ik die prima kan inruilen voor een andere betere legendary? Wat vinden jullie hiervan?
  zondag 12 juli 2015 @ 11:40:15 #79
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_154265393
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 11:36 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Het is inmiddels Sylvanas geworden (beetje laat met melden :P, duurde ook lang (druk) voordat ik die knoop doorhakte)

Nu heb ik vanochtend weer een gouden legendary uit een pakje mogen halen. Het kan allemaal niet op. Dit keer is het een golden Blingtron 3000. Nu heb ik niet de normale Blingtron 3000, maar mijn vermoeden is dat Blingtron 3000 niet zo heel boeiend is en dat ik die prima kan inruilen voor een andere betere legendary? Wat vinden jullie hiervan?
yep. doen
  Redactie Games zondag 12 juli 2015 @ 11:57:00 #80
181272 crew  Noppie2000
pi_154265677
Houden, blingtron ^O^ Goud ^O^
  zondag 12 juli 2015 @ 14:41:19 #81
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154268998
Als je alle nuttige legendaries al hebt zou ik hem lekker houden, want ja...goud. Maar als je nog nuttige mist zou ik eerst die craften. Ysera, grommash (als je warrior wil gaan spelen), Ragnaros, etc.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 12 juli 2015 @ 14:45:33 #82
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_154269117
quote:
0s.gif Op zondag 12 juli 2015 14:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als je alle nuttige legendaries al hebt zou ik hem lekker houden, want ja...goud. Maar als je nog nuttige mist zou ik eerst die craften. Ysera, grommash (als je warrior wil gaan spelen), Ragnaros, etc.
Grommash, haha. totally not biased! wel een toffe legendary! en warrior is ook cool _O_
  Redactie Games zondag 12 juli 2015 @ 14:48:50 #83
181272 crew  Noppie2000
pi_154269201
Deze brawl _O_

Muster for battle --> Warsong Commander --> Exact lethal _O-
pi_154272090
Ik had met 7 health een Kel'Thuzad, een Sea Giant en nog 4 lagere creatures tegenover me. Ikzelf had slechts een Archmage op het bord en een Velens Chosen in mijn hand.
Beurt daarop topdeck ik Holy Nova, +2 spell damage, wipe ik zijn hele bord met behulp van mijn creatures.
Uiteindelijk win ik ook nog, de beurten daarna topdeck ik nog een Holy Nova en een Mind Control. Ik hou ervan dat je vanuit geslagen positie de game volledig om kunt draaien in deze Tavern Brawl. :P
pi_154314239
Oke, dit spel is best verslavend. Net voor de grap op mijn tablet gezet en nu 3 uur verder :@
  dinsdag 14 juli 2015 @ 00:46:01 #86
394975 Azorius
Momentje hoor
  dinsdag 14 juli 2015 @ 09:36:28 #87
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154322070
Echt mooi! Ik heb sinds gisteravond een golden Emperor en een golden Ancient of Lore. Maar nog lang niet zo veel als jou. Ziet er shiny uit :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_154322557
Volgende week nieuwe announcement:

http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/19822386/
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Games dinsdag 14 juli 2015 @ 10:22:04 #89
181272 crew  Noppie2000
pi_154322772
Ja, klopt. Argent tournament waarschijnlijk met iig de nieuwe Paladin hero :P
pi_154322834
Argent tournament?
  Redactie Games dinsdag 14 juli 2015 @ 10:28:30 #91
181272 crew  Noppie2000
pi_154322872
Was een event uit World of warcraft, zie:

http://wowwiki.wikia.com/Argent_Tournament
pi_154322955
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 10:28 schreef Noppie2000 het volgende:
Was een event uit World of warcraft, zie:

http://wowwiki.wikia.com/Argent_Tournament
Ok. maar wat gaat dat inhouden voor Hearthstone? Denk je dan aan nieuwe kaarten, een nieuwe gameplay of enkel de nieuwe heroes?
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Games dinsdag 14 juli 2015 @ 10:37:52 #93
181272 crew  Noppie2000
pi_154323077
Nieuwe kaarten gok ik zo, nieuwe adventuren kan ik me niet voorstellen en een nieuwe modus ook niet: zijn al recent geweest. En voor enkel een nieuwe hero pak je het niet zo groot aan, dus kaarten :)
pi_154323269
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 10:37 schreef Noppie2000 het volgende:
Nieuwe kaarten gok ik zo, nieuwe adventuren kan ik me niet voorstellen en een nieuwe modus ook niet: zijn al recent geweest. En voor enkel een nieuwe hero pak je het niet zo groot aan, dus kaarten :)
Ik denk wel dat er een adventure komt om de nieuwe kaarten te behalen.
We zullen het zien volgende week :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_154323554
Nieuwe adventures mag wel vaker gebeuren (maar ook niet te vaak). Vind ze altijd wel leuk om te doen namelijk en brengt altijd weer herinneringen op van WoW. Vooral met de Argent Tournament. Misschien dat ze de Trial of the Champion en Trial of the Crusader. Al waren die dungeon en raid niet echt boeiend in WoW.
pi_154324066
Argent tournament als adventure is wel vrij lastig denk ik. Hoop van de major characters zijn er al in kaart vorm; Tirion, Black Knight, Jarraxus. Maar ben benieuwd wat het wordt.
  Redactie Games dinsdag 14 juli 2015 @ 11:27:33 #97
181272 crew  Noppie2000
pi_154324172
Adventure zou ik ook prima vinden hoor, maar zie liever ern nieuw soort card pack. Meer kaarten dan 30, geef me er maar 130 :D
pi_154324284
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 11:27 schreef Noppie2000 het volgende:
Adventure zou ik ook prima vinden hoor, maar zie liever ern nieuw soort card pack. Meer kaarten dan 30, geef me er maar 130 :D
Je bedoelt zoiets als GvG?
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 11:35:42 #99
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_154324366
Ik hoop wel dat de paladin skin goed is. Daar zit ik namelijk wel op te wachten :P wtb!

Edit: Ik verwacht eerlijk gezegd ook dat die klote gnome warlock eraan komt als nieuwe warlock hero... :( fuuuu
pi_154324430
Skin zal wel Turelyon worden, zeker nu Hunter ook al Alleria is en ze blijkbaar niet aan alliance/horde heroes voor elke class doen.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 11:42:20 #101
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_154324499
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 11:38 schreef Timwonnacott het volgende:
Skin zal wel Turelyon worden, zeker nu Hunter ook al Alleria is en ze blijkbaar niet aan alliance/horde heroes voor elke class doen.
Ik verwacht eerlijk gezegd Lady Liadrin. Die blood elf paladin :), maar Turalyon en Maraad zouden ook prima zijn ^^

PS: Je bedoelt Medivh dan? Alleria = alliance, rexxar = horde.
pi_154324545
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 11:42 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Ik verwacht eerlijk gezegd Lady Liadrin. Die blood elf paladin :), maar Turalyon en Maraad zouden ook prima zijn ^^

PS: Je bedoelt Medivh dan? Alleria = alliance, rexxar = horde.
Ja idd, Medivh/Jaine zijn beide Alliance.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 12:06:49 #103
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_154325040
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 09:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Echt mooi! Ik heb sinds gisteravond een golden Emperor en een golden Ancient of Lore. Maar nog lang niet zo veel als jou. Ziet er shiny uit :)
Thanks :D, en nice, golden emperor! Ik werk langzaam naar een volledig golden druid deck toe. Als ik genoeg dust heb craft ik weer een setje kaarten.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 12:20:14 #104
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154325356
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 12:06 schreef Azorius het volgende:

[..]

Thanks :D, en nice, golden emperor! Ik werk langzaam naar een volledig golden druid deck toe. Als ik genoeg dust heb craft ik weer een setje kaarten.
Ik werk een beetje all over the place eigenlijk. Vooralsnog crafte ik vooral golden legendaries, gezien je die toch niet snel uit pakjes krijgt (al heb ik er op die manier wel een paar gekregen). Heb ondertussen golden: Emperor, Ragnaros, Ysera, Sylvanas, Al Akir (pakje), Neptulon, Archmage (pakje), Alexstrasza, Tirion en Sneed's. Andere golden cards heb ik vooral uit pakjes gekregen. Begin nu langzaam wat gewonere cards golden te craften omdat ik de mooiste legendaries nu wel golden heb eigenlijk. Misschien Dr Boom ooit nog.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_154330070
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 12:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik werk een beetje all over the place eigenlijk. Vooralsnog crafte ik vooral golden legendaries, gezien je die toch niet snel uit pakjes krijgt (al heb ik er op die manier wel een paar gekregen). Heb ondertussen golden: Emperor, Ragnaros, Ysera, Sylvanas, Al Akir (pakje), Neptulon, Archmage (pakje), Alexstrasza, Tirion en Sneed's. Andere golden cards heb ik vooral uit pakjes gekregen. Begin nu langzaam wat gewonere cards golden te craften omdat ik de mooiste legendaries nu wel golden heb eigenlijk. Misschien Dr Boom ooit nog.
Waar haal je de tijd vandaan om al die dust te verzamelen? :o
  dinsdag 14 juli 2015 @ 16:01:20 #106
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154331531
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 15:10 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Waar haal je de tijd vandaan om al die dust te verzamelen? :o
Ik heb regelmatig in het afgelopen jaar wat packs gehaald :) En uit 40 packs krijg ik gemiddeld al 2000 dust. Daarnaast speel ik het spel best veel :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_154336047
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 16:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb regelmatig in het afgelopen jaar wat packs gehaald :) En uit 40 packs krijg ik gemiddeld al 2000 dust. Daarnaast speel ik het spel best veel :)
Dat moet wel ja. Je hebt 8 gouden legendaries niet uit pakje. Dat is 25600 dust gespendeerd aan dust. Hoeveel speel je eigenlijk dan? En vooral Arena of ranked of een mix?
pi_154336123
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 17:58 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Dat moet wel ja. Je hebt 8 gouden legendaries niet uit pakje. Dat is 25600 dust gespendeerd aan dust. Hoeveel speel je eigenlijk dan? En vooral Arena of ranked of een mix?
400+ packs gekocht :o
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  dinsdag 14 juli 2015 @ 18:12:06 #109
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154336374
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 18:01 schreef Griebus het volgende:

[..]

400+ packs gekocht :o
De tering. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 18:32:03 #110
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_154336841

Lekker arenadeckje weer :7 .
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 18:12 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

De tering. :')
Da's wel veel ja :o . Ik heb er in het begin een keer 60 gehaald om een redelijk deck in elkaar te knutselen voor constructed, en daarna gewoon lekker veel arena spelen :P.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 21:23:05 #111
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154342450
Nja, zo veel zijn het er ook weer niet hoor :P Af en toe 40 packs en elke dag je quest doen. Dan gaat het op zich snel; helemaal gezien je veel cards wel hebt ondertussen en je die cards dus ook kan gaan dusten.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 14 juli 2015 @ 21:24:21 #112
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_154342497
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 18:01 schreef Griebus het volgende:

[..]

400+ packs gekocht :o
Same :@
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_154354173
lol, ik heb Naxx uitbreiding voor Euros gekocht toen ik begon. BRM heb ik voor game gold bij elkaar gespeeld en ik heb verder alleen arena gespeeld en een handjevol pakjes gekocht met game gold. En nu heb ik een warlock zoo deck met Malganis omdat dat mijn random legend is die ik uit een pakje haalde en ben druk bezig om die luitjes met hun all-golden deckjes in elkaar te bashen.

Maar het zal nog wel een tijdje duren voor ik een 2de tier 1 deck kan maken
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_154354663
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 15:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik probeerde vanmiddag ook even face hunter te spelen, maar zelfs daarmee verloor ik telkens. Dikke taunts tegenover me, terwijl ik maar geen owl trok :/ er zijn mensen die zeggen dat je enkel met skill te maken hebt in dit spel, maar er is nog een groter deel afhankelijk van geluk imo. En als het tegen zit weet ik dat ik wat anders moet gaan doen..mja, eigenwijs dat ik ben :)
daar beantwoordt je je eigen probleem al. strategische spellen (aanwezigheid van een geluksfactor maakt het niet minder strategisch) hebben weinig ruimte voor eigenwijsheid. Dit is omdat er nu eenmaal een statistisch optimale strategie is in de meeste situaties en als die eenmaal uitgevogeld is is het dom om daar van af te wijken als je voor de maximale winstkans gaat.

creativiteit is ook nog mogelijk in een spel als dit, maar speelt een rol op de achtergrond bij factoren als ' hoe pas ik me aan aan de metagame' en 'indien kaart A en kaart B in situatie C beide statistisch even goed zijn (in theorie) dan heb ik keuzevrijheid welke ik kies.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_154363771
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juli 2015 18:12 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

De tering. :')
Nou ik niet maar ik gaf dat meer als suggestie op welke manier hij zoveel dust heeft kunnen vergaren :P
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  Redactie Games woensdag 15 juli 2015 @ 17:33:52 #116
181272 crew  Noppie2000
pi_154364639
Wat een saaie klote brawl zeg :{
pi_154365646
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Wat een saaie klote brawl zeg :{
Best wel ja... totaal geen invloed op wat je speelt en totaal niks origineels, gewoon spelen met random kaarten. Als iedereen zou meewerken, kun je dit ook doen in casual of ranked.

Feitelijk is dit gewoon Arena waar voor jou gekozen is ipv dat je zelf nog uit 1 v/d 3 mag kiezen. Beetje jammer.
pi_154367077
Inderdaad erg saai zeg.
pi_154367668
Net even wat cards tot dust gemaakt en nu ongeveer 1700 dust te besteden. Ik speel vaak Mage, welke legendary is dan volgens jullie een must have? (mag ook general zijn natuurlijk).
  woensdag 15 juli 2015 @ 19:44:37 #120
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_154367955
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:32 schreef nickhguitar het volgende:
Net even wat cards tot dust gemaakt en nu ongeveer 1700 dust te besteden. Ik speel vaak Mage, welke legendary is dan volgens jullie een must have? (mag ook general zijn natuurlijk).
Archmage Antonidas
pi_154368659
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 19:44 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Archmage Antonidas
Thx, heb even wat research gedaan maar het is toch Ragnaros the Firelord geworden :P
  woensdag 15 juli 2015 @ 20:18:52 #122
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_154368802
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:12 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Thx, heb even wat research gedaan maar het is toch Ragnaros the Firelord geworden :P
In mage decks komt die niet echt veel voor, maar in algemeen is dat uiteraard wel een goede kaart
  woensdag 15 juli 2015 @ 20:50:00 #123
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154369736
Als je Ragnaros craft zit je nooit verkeerd!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_154372638
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als je Ragnaros craft zit je nooit verkeerd!
Heeft mij inderdaad al vaak de kop gekost. Kan een heel frustrerende kaart zijn, maar de meeste verrotte kaart (indien gespeeld op een juiste moment natuurlijk ;) ) vind ik nog die Kel'thazud o.i.d.

Zo kut dat je eigenlijk kunt killen wat je wilt, maar dat het geen zin heeft. Als je dan ook net je kruit hebt verspeeld wat betreft destroyen van grote minions dan is het feest helemaal compleet. Instant ragequit.
  woensdag 15 juli 2015 @ 22:10:56 #125
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154372974
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 22:01 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Heeft mij inderdaad al vaak de kop gekost. Kan een heel frustrerende kaart zijn, maar de meeste verrotte kaart (indien gespeeld op een juiste moment natuurlijk ;) ) vind ik nog die Kel'thazud o.i.d.

Zo kut dat je eigenlijk kunt killen wat je wilt, maar dat het geen zin heeft. Als je dan ook net je kruit hebt verspeeld wat betreft destroyen van grote minions dan is het feest helemaal compleet. Instant ragequit.
Hmm, Kel thuzad is inderdaad irritant, maar ik heb hem niet in een van mijn decks zitten. Niet omdat hij slecht is, maar omdat hij aanvoelt als een ''win more'' card. Als ik aan het verliezen ben voegt hij niks toe en als ik toch al board overwicht heb dan laat hij me sneller winnen. Fijne card en ik snap waarom mensen hem gebruiken, maar persoonlijk kan ik er niet mee overweg dus.

Btw...net ingemaakt door een rogue die Nozdormu speelde. Vond het al raar dat hij amper wat deed..behalve healbots, ed; dus zat ook half te alt tabben. Staat ineens Nozdormu op het veld en kan ik bijna niks meer doen, lol.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_154380376
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 20:18 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

In mage decks komt die niet echt veel voor, maar in algemeen is dat uiteraard wel een goede kaart
Ik heb Ragnaros ook in mijn mage-deck zitten. :D Secretmage that is.
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 16 juli 2015 @ 08:42:22 #127
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154380702
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 08:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb Ragnaros ook in mijn mage-deck zitten. :D Secretmage that is.
Bij mij zit hij ook bijna standaard in al mijn mage decks; alleen niet in mijn freeze mage. Maar hij, Sylvanas, en Archmage zitten er als legendaries altijd in. Daarnaast zijn Ysera en Dr Boom favorieten voor mijn mage, maar die gaan niet altijd mee.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Redactie Games donderdag 16 juli 2015 @ 13:40:37 #128
181272 crew  Noppie2000
pi_154386434
Nieuw plaatje op site hearthstone laat een zwaard in sneeuw zien, waar eerder content van O.a. BRM en GvG is geteased. Argent Tournament lijkt zekerder en zekerder :P
pi_154386953
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 13:40 schreef Noppie2000 het volgende:
Nieuw plaatje op site hearthstone laat een zwaard in sneeuw zien, waar eerder content van O.a. BRM en GvG is geteased. Argent Tournament lijkt zekerder en zekerder :P
Speculatie is ook dat dit een tournament format gaat worden. Hopelijk iets dergelijks als een Swiss tournament, zoals dat o.a. ook in Duel of Champions zat. Maar dan gegoten in een Blizzard unieke iets.
pi_154386973
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:03 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Speculatie is ook dat dit een tournament format gaat worden. Hopelijk iets dergelijks als een Swiss tournament, zoals dat o.a. ook in Duel of Champions zat. Maar dan gegoten in een Blizzard unieke iets.
Wil je dit specifieker uitleggen? Ik snap niet zo goed wat je ermee bedoelt. :7
Gewoon normaal doen ja.
pi_154387064
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:04 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wil je dit specifieker uitleggen? Ik snap niet zo goed wat je ermee bedoelt. :7
In duel of champions kon je je aanmelden voor een toernooi tegen een token (iirc). Zodra 8 zich hadden opgegeven, koos je een deck en daar moest je dan het hele toernooi mee doen, maar toernooi is maar 3 rondes (zoals altijd bij een 8 man swiss toernooi). De nr1 kreeg dan een reward (weet niet meer wat, te lang geleden) en als je alle 3 rondes had meegedaan (je kan bij swiss altijd eerder stoppen, droppen heet dat dan) dan maakte je kans op een gratis pakje kaarten (werd verloot onder alle spelers die alle 3 rondes uit hadden gezeten behalve de winnaar).

Meer uitleg over swiss systeem: https://en.wikipedia.org/wiki/Swiss-system_tournament
  Redactie Games donderdag 16 juli 2015 @ 14:09:56 #132
181272 crew  Noppie2000
pi_154387087
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:03 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Speculatie is ook dat dit een tournament format gaat worden. Hopelijk iets dergelijks als een Swiss tournament, zoals dat o.a. ook in Duel of Champions zat. Maar dan gegoten in een Blizzard unieke iets.
Zou mooi zijn. Zolang het maar gepaard gaat met nieuwe kaarten, de huidige meta zat :P
pi_154387130
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 14:09 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn. Zolang het maar gepaard gaat met nieuwe kaarten, de huidige meta zat :P
Wie weet een bepaald traject zoals je dat ook hebt als je begint met spelen (dat je al die NPC Heroes moet verslaan) en dat je in dat traject nieuwe kaarten krijgt. Al ben ik bang dat dit misschien teveel van het goede kan zijn :P
pi_154396722
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juli 2015 17:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Wat een saaie klote brawl zeg :{
Vind hem juist wel leuk. Je hebt geen idee met wat voor deck je speelt, of wat voor kaarten je hebt in dat deck dus je speelt puur op value en een dosis rng.
  Redactie Games donderdag 16 juli 2015 @ 20:57:15 #135
181272 crew  Noppie2000
pi_154396784
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:55 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Vind hem juist wel leuk. Je hebt geen idee met wat voor deck je speelt, of wat voor kaarten je hebt in dat deck dus je speelt puur op value en een dosis rng.
RNG hou ik wel van, value ook. Deze heeft echter teveel RNG en te weinig value.

Graag of enige controle over mijn deck of een speciale extra, geen arena-ervaring zonder de draft. Niet mijn ding iig ;)
  vrijdag 17 juli 2015 @ 11:15:54 #136
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154410085
Hahahah, speelde me net toch een leuk potje. Ik kon beurt 1 Coin, Innervate doen om Shredder op het bord te zetten. Na twee keer aanvallen kon hij hem verwijderen. Kwam er een Lorewalker Cho uit...die hij vervolgens niet kon verwijderen. Kreeg ik op een gegeven moment Shadow Form van hem _O- Druid in Shadow Form = epic! Toen begon hij me nog te millen met allerlei spells en uiteindelijk kreeg hij hem verwijderd. Toen dacht ik...ach, hij heeft niks op het veld..en vast geen wapens, dus Harrison Jones is een veilige keuze! Doet hij Blingtron 5000 (hij kreeg een Assasin's Blade en ik een 3/2 volgens mij. Deed hij meteen Harrison Jones erachteraan. Had gelukkig lethal en hij bij lange na niet, maar echt een leuk potje *O*



[ Bericht 3% gewijzigd door AlwaysHappy op 17-07-2015 11:20:58 ]
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_154410280
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 11:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hahahah, speelde me net toch een leuk potje. Ik kon beurt 1 Coin, Innervate doen om Shredder op het bord te zetten. Na twee keer aanvallen kon hij hem verwijderen. Kwam er een Lorewalker Cho uit...die hij vervolgens niet kon verwijderen. Kreeg ik op een gegeven moment Shadow Form van hem _O- Druid in Shadow Form = epic! Toen begon hij me nog te millen met allerlei spells en uiteindelijk kreeg hij hem verwijderd. Toen dacht ik...ach, hij heeft niks op het veld..en vast geen wapens, dus Harrison Jones is een veilige keuze! Doet hij Blingtron 5000 (hij kreeg een Assasin's Blade en ik een 3/2 volgens mij. Deed hij meteen Harrison Jones erachteraan. Had gelukkig lethal en hij bij lange na niet, maar echt een leuk potje *O*

[ afbeelding ]
Hahaha, super nice! ^O^
Gewoon normaal doen ja.
pi_154412470
Arena is echt overspoeld met mages, maar ik draft nu gewoon anti mage decks

Ik paladin

R1 mage 1-0
R2 mage 2-0
R3 mage 3-0
R4 mage 4-0
R5 mage 5-0
R6 Paladin 5-1
R7 mage 5-2
R8 mage 6-2
R9 mage 7-2

en counting

De laatste keer dat ik tegen een warrior arena speelde was in Mei.... :(
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_154412482
omg bel de krant R10 een druid!!!
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_154422009
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 13:09 schreef vaarsuvius het volgende:
omg bel de krant R10 een druid!!!
Mja, moeten ze wel allemaal geluk hebben gehad dat 1 van de 3 ook een mage was. Bij mijn laatste hero pick in Arena stond de mage er niet tussen.
pi_154424745
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 19:20 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Mja, moeten ze wel allemaal geluk hebben gehad dat 1 van de 3 ook een mage was. Bij mijn laatste hero pick in Arena stond de mage er niet tussen.
Mja het lijkt zo wel alsof mages ook verder komen.
pi_154424771
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juli 2015 20:57 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

RNG hou ik wel van, value ook. Deze heeft echter teveel RNG en te weinig value.

Graag of enige controle over mijn deck of een speciale extra, geen arena-ervaring zonder de draft. Niet mijn ding iig ;)
Ja en vaak zijn de decks echt waardeloos, als shaman geen enkele goede spell krijgen.
Kaarten die echt nergens op slaan in het deck.

Net wel tegen een warlock met 2 malganis in zijn deck :') Ik had secret keepers totemic might, healing totems.
pi_154425881
Ik weet dat ik het al een keer (paar keer? :9 ) gevraagd heb, maar ik ben op zoek naar een nieuw deck. Ik heb in de tussentijd al meerdere decks geprobeerd maar vond het allemaal niet echt wat. Heb op het eind nog wel Ragnaros gecraft, dus die wil ik er eigenlijk sowieso wel in. Wellicht is het ook wel leuk om eens wat anders te spelen dan Mage. Ik moet eerlijk bekennen dat ik weinig dust/coins heb op het moment, maar ik heb al wel veel kaarten en heb ook alle kaarten van Naxxramas vrijgespeeld.

Tips/suggesties worden op prijs gesteld :)
  Redactie Games vrijdag 17 juli 2015 @ 21:49:38 #144
181272 crew  Noppie2000
pi_154426006
Ligt eraan wat je hebt, maar je zou eens kunnen kijken naar een midrange hunter / zoolock. Hoeven allebei niet heel duir te zijn, maar zijn we sterke decks.

Of een 'fun' deck: feign death hunter, deathrattle Shaman, stealing priest en zulks. Zou beginnen met een class kiezen en dan verder kijken :)
pi_154426167
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 21:49 schreef Noppie2000 het volgende:
Ligt eraan wat je hebt, maar je zou eens kunnen kijken naar een midrange hunter / zoolock. Hoeven allebei niet heel duir te zijn, maar zijn we sterke decks.

Of een 'fun' deck: feign death hunter, deathrattle Shaman, stealing priest en zulks. Zou beginnen met een class kiezen en dan verder kijken :)
Ik kijk zelf vaak op sites als Heartpwn en dergelijke, maar 9 van de 10 goede decks daar hebben 2 of 3 legendary's erin en bij de comments staat dan vaak dat die in principe de rode draad van het deck zijn; Kortom: Onvervangbaar.
  Redactie Games vrijdag 17 juli 2015 @ 21:59:36 #146
181272 crew  Noppie2000
pi_154426309
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 21:54 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik kijk zelf vaak op sites als Heartpwn en dergelijke, maar 9 van de 10 goede decks daar hebben 2 of 3 legendary's erin en bij de comments staat dan vaak dat die in principe de rode draad van het deck zijn; Kortom: Onvervangbaar.
Dan probeer je een andere ;) of stel zelf een deck samen, zeker als je niet erg veel kaarten hebt vaak de betere optie: oefenen met deck building en de kaarten leren kennen.
pi_154427461
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juli 2015 21:59 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Dan probeer je een andere ;) of stel zelf een deck samen, zeker als je niet erg veel kaarten hebt vaak de betere optie: oefenen met deck building en de kaarten leren kennen.
Net een wat aggresiever hunter deck geprobeerd. Ik moet zeggen dat mijn voorkeur toch uit gaat naar board control :P Mage is eigenlijk wel gewoon heel goed toch? Je kunt met je hero power heel gericht kleine minions killen en je hebt als groot voordeel (vind ik) de flamestrike waarmee je praktisch een heel vijandig board kunt uitwissen.
pi_154433491
Ik leg Kel'tje neer.. instant concede tegenover me :D ik hou echt van die kaart O+
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Games zaterdag 18 juli 2015 @ 08:33:03 #149
181272 crew  Noppie2000
pi_154433613
Heerlijke kaart ja, tegenstander vaak al veel removal gebruikt en met een klein beetje board presence ben je niet meer tegen te houden :P
  Redactie Games zaterdag 18 juli 2015 @ 09:58:04 #150
181272 crew  Noppie2000
pi_154434127

Drie gratis classic packs 120 dust en Samsung Card Back met een paar eenvoudige stappen ^O^
pi_154434465
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 09:58 schreef Noppie2000 het volgende:

Drie gratis classic packs 120 dust en Samsung Card Back met een paar eenvoudige stappen ^O^
Je schijnt hiervoor gebanned te kunnen worden? Ik wacht nog even voordat ik dit doe. Zonde als mijn battle.net account gebanned wordt, er zit nogal veel gekoppeld aan mijn bnet account.
  Redactie Games zaterdag 18 juli 2015 @ 10:44:15 #152
181272 crew  Noppie2000
pi_154434513
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 10:39 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Je schijnt hiervoor gebanned te kunnen worden? Ik wacht nog even voordat ik dit doe. Zonde als mijn battle.net account gebanned wordt, er zit nogal veel gekoppeld aan mijn bnet account.
Kan het me niet voorstellen, aangezien soortgelijke dingen ook gebruikt zijn voor acties voor iOS en Android promoties. Zal wel weer een bangmakend gerucht zijn :P

EDIT: Ook komt dit filmpje bij Hearthpwn vandaan, dat nogal goed samenwerkt met Blizzard :+

[ Bericht 10% gewijzigd door Noppie2000 op 18-07-2015 10:52:34 ]
pi_154434689
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 10:44 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Kan het me niet voorstellen, aangezien soortgelijke dingen ook gebruikt zijn voor acties voor iOS en Android promoties. Zal wel weer een bangmakend gerucht zijn :P

EDIT: Ook komt dit filmpje bij Hearthpwn vandaan, dat nogal goed samenwerkt met Blizzard :+
Bangmakerij of niet, ik ga het risico niet lopen voor 3 pakjes kaarten :P Zoals ik al zei, er hangt teveel aan mijn account: HS, SC2+HotS exp., WC3+TFT, WOW t/m WoD, D3+exp.
  Redactie Games zaterdag 18 juli 2015 @ 11:01:29 #154
181272 crew  Noppie2000
pi_154434699
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 11:00 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Bangmakerij of niet, ik ga het risico niet lopen voor 3 pakjes kaarten :P Zoals ik al zei, er hangt teveel aan mijn account: HS, SC2+HotS exp., WC3+TFT, WOW t/m WoD, D3+exp.
Ja moet je uiteraard zelf weten :+ Gelijk heb je hoor, maar gezien het risico vrijwel 0 is gewoon gedaan :P
pi_154435474
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 08:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Heerlijke kaart ja, tegenstander vaak al veel removal gebruikt en met een klein beetje board presence ben je niet meer tegen te houden :P
mhaw, zolang ze geen taunt hebben kun je nog wel winnen , maar het moet dan wel in 1 of 2 beurten klaar zijn/
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Redactie Games zaterdag 18 juli 2015 @ 12:15:35 #156
181272 crew  Noppie2000
pi_154435614
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 12:03 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

mhaw, zolang ze geen taunt hebben kun je nog wel winnen , maar het moet dan wel in 1 of 2 beurten klaar zijn/
Meestal dan. Board Control + KT is bijna niet te overkomen. Of je bent een beurt bezig met KT te verwijderen of je SMORCT hard en moet hopen dat de tegenstander niets meer in de hand heeft.

Voordeel is dat je erg 'slecht' kan ruilen. Drie minions gooien om een dikke minion te slopen zonder slechte consequenties enzo, daarna verder bouwen/healen/face etc. Gewoon erg lastig.
  zaterdag 18 juli 2015 @ 14:03:34 #157
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_154437613
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 10:39 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Je schijnt hiervoor gebanned te kunnen worden? Ik wacht nog even voordat ik dit doe. Zonde als mijn battle.net account gebanned wordt, er zit nogal veel gekoppeld aan mijn bnet account.
Denk niet dat ze de 80% van de hearthstone spelers gaan bannen.
pi_154437831
mijn desktop pc is te oud om een Samsung Galaxy S5 te emuleren :D

Kon de boel nog wel installeren, maar echt een app uitvoeren ho maar.....
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  zondag 19 juli 2015 @ 00:23:10 #159
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154452655
Dit is het rogue deck waar ik momenteel mee speel, best wel tevreden mee eigenlijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Any comments?

Het is ieg erg leuk om te spelen. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 19 juli 2015 @ 01:15:36 #160
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_154453928
Legendary gehaald 8-)
  zondag 19 juli 2015 @ 01:16:10 #161
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154453942
Gratz!!!

*O* *O* *O*
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 19 juli 2015 @ 10:41:59 #162
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_154458241
quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2015 00:23 schreef Molurus het volgende:
Dit is het rogue deck waar ik momenteel mee speel, best wel tevreden mee eigenlijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Any comments?

Het is ieg erg leuk om te spelen. :)
Grappig deck inderdaad :). Veel succes mee gehad? Rogue blijft ook één van mijn favoriete classes.

Ook met Malygos geprobeerd? Lijkt goed erin te passen.

quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 01:15 schreef IsaacCuenca het volgende:
Legendary gehaald 8-)
[ afbeelding ]
Grats!
pi_154458931
Fel reaver zo lekker in Arena. Vooral als je hem in beurt 4 kunt spelen (ik had pint sized summoner en een mech die hem 1 goedkoper maakt, en de coin helpt ook uiteraard)

Mensen denken dat ze hem kunnen negeren en proberen je te decken.. Dat gaat dus niet lukken en dan gaan ze al hun goedkope troep casten wat weer lekker in je mass removal speelt.

En nadat ze in 2 beurten zo'n 20 damage hebben gehapt en je nog 7 kaarten in je library hebt komen ze erachter dat oeps, misschien toch maar de fel reaver dood maken.. en dan is het te laat.

Het al vast wel eens voorkomen dat je deck een issue is, bv als je hem laat in een topdeck war pakt, maar tot nu toe was het voor mij nog altijd gewoon een vreselijk undercosted 8/8 badass
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  zondag 19 juli 2015 @ 11:54:08 #164
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154459404
In de meerderheid van de gevallen is het voor mij nog een veel te groot risico om zo'n minion op het veld te zetten. Ieder zo zijn voorkeuren, maar ik zou hem echt nooit kiezen :P Fijn dat het voor jou wel werkt!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 19 juli 2015 @ 12:42:31 #165
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154460356
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 10:41 schreef Schroevendraaier het volgende:

[..]

Grappig deck inderdaad :). Veel succes mee gehad? Rogue blijft ook één van mijn favoriete classes.

Ook met Malygos geprobeerd? Lijkt goed erin te passen.
Succes, succes... het is ieg mijn best lopende deck op het moment. :)

Malygos, goed idee! ^O^ Ik stop hem er even in ipv Ragnaros, kijken of het bevalt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Redactie Games zondag 19 juli 2015 @ 12:48:35 #166
181272 crew  Noppie2000
pi_154460506
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:42 schreef Molurus het volgende:

[..]

Succes, succes... het is ieg mijn best lopende deck op het moment. :)

Malygos, goed idee! ^O^ Ik stop hem er even in ipv Ragnaros, kijken of het bevalt.
Met Maly zou ik sowieso Thaurissan erin doen, kun je hem tenminste met minstens 1 damage spell spelen.

EDIT: sinister is 1 derp :') toch wel aan te raden voor wombo combo, anders kan je hem nooit turn 9 doen.
  zondag 19 juli 2015 @ 12:51:13 #167
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154460576
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:48 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Met Maly zou ik sowieso Thaurissan erin doen, kun je hem tenminste met minstens 1 damage spell spelen.

EDIT: sinister is 1 derp :') toch wel aan te raden voor wombo combo, anders kan je hem nooit turn 9 doen.
Hmm... maar wat zou je er nog uitgooien dan?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Redactie Games zondag 19 juli 2015 @ 12:55:48 #168
181272 crew  Noppie2000
pi_154460698
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:51 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hmm... maar wat zou je er nog uitgooien dan?
Geen idee, is weinig ruimte voor :P maar ALS je het deck echt met Maly speelt, is voor mij Thaurissan echt een vereiste.

Maar wie weet lukt het je wel gewoon zo, wie weet :D zou het lekker testen, leuk deck wel.
  zondag 19 juli 2015 @ 13:03:41 #169
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154460918
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 12:55 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Geen idee, is weinig ruimte voor :P maar ALS je het deck echt met Maly speelt, is voor mij Thaurissan echt een vereiste.

Maar wie weet lukt het je wel gewoon zo, wie weet :D zou het lekker testen, leuk deck wel.
Hmm... mss dat ik even probeer om kel'thuzad te vervangen door Thaurissan. Even kijken of het bevalt. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 19 juli 2015 @ 15:05:56 #170
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154463691
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:03 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hmm... mss dat ik even probeer om kel'thuzad te vervangen door Thaurissan. Even kijken of het bevalt. :)
Zou idd Ragnaros en Kel eruit gooien voor Emperor en Malygos. Speelt erg leuk!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 19 juli 2015 @ 15:24:56 #171
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_154464058
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 13:03 schreef Molurus het volgende:

[..]

Hmm... mss dat ik even probeer om kel'thuzad te vervangen door Thaurissan. Even kijken of het bevalt. :)
Misschien ook deadly poisons en blade furry?
icm malygos kan dat best goed uitpakken of gewoon algemene aoe
  zondag 19 juli 2015 @ 15:26:34 #172
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_154464094
quote:
14s.gif Op zondag 19 juli 2015 01:16 schreef Molurus het volgende:
Gratz!!!

*O* *O* *O*
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 10:41 schreef Schroevendraaier het volgende:

[..]

Grats!
Thanks! :)
  zondag 19 juli 2015 @ 15:34:57 #173
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154464247
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 15:24 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Misschien ook deadly poisons en blade furry?
icm malygos kan dat best goed uitpakken of gewoon algemene aoe
Oef. Ik vind het een leuk idee, maar dat betekent dat ik er nog meer kaarten uit moet slopen. En ik zou dan echt niet meer weten welke dat dan zouden moeten worden.

Ik ga eerst eens even een paar test runs doen met Malygos en Thaurissan erin.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 19 juli 2015 @ 16:16:15 #174
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154465068
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 15:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Zou idd Ragnaros en Kel eruit gooien voor Emperor en Malygos. Speelt erg leuk!
Dit bevalt erg goed!! *O*

Dikke verbetering, en het was al een best sterk deck.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_154465218
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 15:24 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Misschien ook deadly poisons en blade furry?
icm malygos kan dat best goed uitpakken of gewoon algemene aoe
Al krijg je dan bijna de standaard oil rogue. Ik vind het een leuk deck, omdat die niet zo leunt op de standaard oil combi.
  zondag 19 juli 2015 @ 16:47:12 #176
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_154465687
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 16:23 schreef Remzz het volgende:

[..]

Al krijg je dan bijna de standaard oil rogue. Ik vind het een leuk deck, omdat die niet zo leunt op de standaard oil combi.
Niet echt. Malygos blijft de main kaart en met sinister strikes, evis, blade furrys etc. en emperor kun je een grote combo opzetten.
  zondag 19 juli 2015 @ 16:50:40 #177
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154465757
Net een handlock er zo hard mee geschopt. Bord vol giants, sunfury protectors en defenders of argus... het mocht hem allemaal niet meer baten.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_154469697
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 11:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
In de meerderheid van de gevallen is het voor mij nog een veel te groot risico om zo'n minion op het veld te zetten. Ieder zo zijn voorkeuren, maar ik zou hem echt nooit kiezen :P Fijn dat het voor jou wel werkt!
Het gaat erom dat het niet uit maakt dat je 12, 15 , 18 kaarten verliest als je je tegenstander dood schopt voor je je laatste kaart verliest.

En het maakt ook niet uit dat er een hele goede kaart tussen zit bij zo'n mill aktie. Stel de tegenstander speelt 2 spells, dus je bent 6 kaarten kwijt. Oh nee , de bovenste van die 6 was nu nét wat ik nodig had! Ach en wee, rampspoed, Je moet blijven inzien dat de kans dat de ZEVENDE kaart nu net de topper is die je op dat moment het beste kunt gebruiken NET zo groot is als de kans dat het de 1ste was. Ok, ze millen 12 kaarten, maar de 13de die ik dankzij de fel reaver wel pak, is nu net de Flamestrike die me de instant win oplevert...

Al met al is het effect van de gemillde kaarten helemaal neutraal en omdat je geen constructed speelt is de extra info die de tegenstander krijgt ook vrijwel nutteloos want hij kan niet beoordelen wat je nog over hebt in je deck, hetgeen bij constructed wel een factor is omdat je daar zeker weet dat mensen maar 1 of 2 copies van iets hebben,
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Redactie Games zondag 19 juli 2015 @ 19:53:25 #179
181272 crew  Noppie2000
pi_154469903
Priest _O_

Tegenstander Deathwing, hij nog 2 levens in een topseck war. Trek Resurrect, flamewaker, allebei de ballen van Resurrect naar face :9~
pi_154470514
Ik haat die mono rode deckjes, goblin guide, burn burn burn... it's holiday cube FFS, maak er eens wat leuks van!

oops, verkeerde topic :@
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  zondag 19 juli 2015 @ 20:16:54 #181
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_154470542
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2015 20:15 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik haat die mono rode deckjes, goblin guide, burn burn burn... it's holiday cube FFS, maak er eens wat leuks van!

oops, verkeerde topic :@
De mtg-versie van facehunter :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_154470586
quote:
1s.gif Op zondag 19 juli 2015 20:16 schreef Perrin het volgende:

[..]

De mtg-versie van facehunter :P
hehe ja.. ik speel nog 2 keer per jaar een beetje magic (online) met kerstmis en met de zomervakantie hebben ze altijd super leuke drafts, met alle bom karrten uit het verleden (zeg maar alle legendaries) en het is goedkoper want je houdt de kaarten niet net als bij hearthstone draft,

erg leuk vooor nostalgische magic spelers
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Redactie Games maandag 20 juli 2015 @ 11:51:05 #183
181272 crew  Noppie2000
pi_154483309
Ben wat later begonnen met ranked dit seizoen, maar wat is de tegenstand dan simpel zeg :D Nu een winstreak van rank 18 naar rank 11 :')
  maandag 20 juli 2015 @ 12:06:48 #184
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154483641
Wanneer was ook alweer die aankondiging?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Games maandag 20 juli 2015 @ 12:12:57 #185
181272 crew  Noppie2000
pi_154483757
Woensdag 23:30
  maandag 20 juli 2015 @ 12:16:38 #186
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154483839
Thanks.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154491339
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 11:51 schreef Noppie2000 het volgende:
Ben wat later begonnen met ranked dit seizoen, maar wat is de tegenstand dan simpel zeg :D Nu een winstreak van rank 18 naar rank 11 :')
Ik ben ook al rank 8 ging ook enorm gemakkelijk dit seizoen terwijl ik normaal bij 10/11 blijf hangen.
pi_154493591
Tegenstander turn 4 win (met hulp van emo actie met hellfire, al kan ik het hem niet kwalijk nemen :P)

Handlock als tegenstander, ik op de coin:
turn 1: hij doet niks, ik speel cogmaster
turn 2: hij doet life tap, ik speel Whirling Zap-o-matic, cogmaster mept voor 3
turn 3: hij doet weer life tap (laat whirling leven :) ) ik, lucky topdeck Rockbiter weapon, cast die op de whirling, 15 dmg zijn kant op. Nog een crackle er achter aan voor max dmg en toen stond hij op 2 hp.
turn 4: Hij speelt een hellfire die hij niet eens topdeckte. Dus hij had netto 12 dmg kunnen voorkomen daarmee.
pi_154494886
Hellfire is 4 mana.
pi_154495668
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 19:17 schreef muhahaha het volgende:
Hellfire is 4 mana.
ah, oke. Dacht 3. Speel die nooit :) Maar dat verklaart inderdaad waarom hij het turn 3 niet deed.
  Redactie Games dinsdag 21 juli 2015 @ 12:14:12 #191
181272 crew  Noppie2000
pi_154510081


quote:
No matter their differences, all champions pursue valor, glory, and most importantly, FUN.
  dinsdag 21 juli 2015 @ 14:12:25 #192
394975 Azorius
Momentje hoor
  Redactie Games woensdag 22 juli 2015 @ 17:01:41 #193
181272 crew  Noppie2000
pi_154545983
Nieuwe brawl: Begin met 10 mana.

En mijn 40 dust is weer binnen :') An sich wel grappig om elke beurt dikke minions te gooien, maar van erg hoog niveau lijkt het niet te zijn allemaal :P

[ Bericht 84% gewijzigd door Noppie2000 op 22-07-2015 17:16:58 ]
  woensdag 22 juli 2015 @ 17:40:48 #194
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_154547045
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:01 schreef Noppie2000 het volgende:
Nieuwe brawl: Begin met 10 mana.

En mijn 40 dust is weer binnen :') An sich wel grappig om elke beurt dikke minions te gooien, maar van erg hoog niveau lijkt het niet te zijn allemaal :P
Eerste wat ik dacht toen ik het zag was. "Oh ze zijn nu helemaal door hun ideeën heen".
Vond de random decks nog wel grappig, hoewel dat natuurlijk ook niet bepaald origineel was.
  woensdag 22 juli 2015 @ 17:48:40 #195
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_154547211
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:40 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Eerste wat ik dacht toen ik het zag was. "Oh ze zijn nu helemaal door hun ideeën heen".
Vond de random decks nog wel grappig, hoewel dat natuurlijk ook niet bepaald origineel was.
wat is dan wel precies origineel? :P
pi_154547351
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 17:48 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

wat is dan wel precies origineel? :P
Dat je bij iedere spell die je cat een random minion van dezelfde cost op het bord krijgt? :P

De win voor mij ging wel erg makkelijk. Turn 1 Ragnaros. Hij concede. Snelste pakje ooit zo.
pi_154547470
Priest mirror, won op een gestolen black knight waardoor ik board kreeg en hij smeet een resurrect weg. Kel en velen maakte het af _O-
  woensdag 22 juli 2015 @ 18:36:16 #198
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_154548214
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 12:14 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

Hoop dat ze in die announcement niet alleen wat skins :Z gaan aankondigen.
pi_154548408
die brawls zijn ideaal om mijn quests te doen voor classes waar ik niet zo'n sterk deck voor heb. Ik wist eerst niet dat je daar ook quests mee kon binnenhalen.

Voor beginners die net als ik nog niet alle 7+ mana legendaries hebben:

Zorg ervoor dat je deck vol zit met 10-mana combos. Dus als je het moet doen met 6 mana 'fatties' stop er dan genoeg 4 mana kaarten bij , ook al zijn die relatief zwakker. Dat je elke beurt al je mana kunt opmaken, dan kun je ook winnen met Force Tank Max en dergelijke.

en taunt is king in dit formaat. Ook de meest stoere legends kunnen niet om een anoy-o-tron heen lopen.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Redactie Games woensdag 22 juli 2015 @ 18:45:12 #200
181272 crew  Noppie2000
pi_154548445
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:36 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Hoop dat ze in die announcement niet alleen wat skins :Z gaan aankondigen.
Een aankondiging weken van tevoren, alle grote streamers uit odigen, regelmatige teasers..... Nee, niet alleen skins :)
pi_154548545
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:45 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Een aankondiging weken van tevoren, alle grote streamers uit odigen, regelmatige teasers..... Nee, niet alleen skins :)
Ze zouden me toch een partij haat en nijd krijgen van de community als ze dat zouden doen ja. Dus ik verwacht ook wel meer dan alleen skins. Maar we zullen het zien vanavond/morgen.
  woensdag 22 juli 2015 @ 19:42:42 #202
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_154550003
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 18:49 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ze zouden me toch een partij haat en nijd krijgen van de community als ze dat zouden doen ja. Dus ik verwacht ook wel meer dan alleen skins. Maar we zullen het zien vanavond/morgen.
de kans is toch heel groot dat er allemaal weer gezeik komt. Het is en blijft immers een blizzard game. Daar is de tendens van haat en nijd gebruikelijk, of het nou terecht is of niet.
  Redactie Games woensdag 22 juli 2015 @ 19:43:38 #203
181272 crew  Noppie2000
pi_154550029
Gezeik komt er altijd, dat is immers altijd de kleinste, maar luidste groep.
pi_154553716
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 19:43 schreef Noppie2000 het volgende:
Gezeik komt er altijd, dat is immers altijd de kleinste, maar luidste groep.
Dat klopt. Maar ik denk dat die groep opeens een stuk groter zal zijn die loopt te zeiken, als het alleen maar skins zijn die ze gaan bekend maken :P
pi_154553806
De eerste keer brawl winst krijg je een pack, wat krijg je daarna?
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_154554475
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:44 schreef Griebus het volgende:
De eerste keer brawl winst krijg je een pack, wat krijg je daarna?
Fun of frustratie of geen van beide.
  woensdag 22 juli 2015 @ 22:19:31 #207
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_154554829
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 21:44 schreef Griebus het volgende:
De eerste keer brawl winst krijg je een pack, wat krijg je daarna?
Je quests kun je er ook doen. Verder inderdaad niks.
pi_154556154
Zo, ik zit klaar voor de live stream, kom maar op. :9
  Redactie Games woensdag 22 juli 2015 @ 23:16:41 #209
181272 crew  Noppie2000
pi_154556166
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:15 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo, ik zit klaar voor de live stream, kom maar op. :9
!freepacks

Twitch chat :')
pi_154556227
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:16 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

!freepacks

Twitch chat :')
Dat heb ik offscreen staan, die meuk ga ik niet lezen hoor. Teveel oogaids. :D
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:20:35 #211
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_154556253
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:15 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo, ik zit klaar voor de live stream, kom maar op. :9
Ik schakel ook maar eens in :Y
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:24:16 #212
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:27:10 #213
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154556423
Leuke chat bij die stream. Dat kan toch niemand volgen? :D
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Redactie Games woensdag 22 juli 2015 @ 23:27:35 #214
181272 crew  Noppie2000
pi_154556429
Het gaat beginnen _O_ Epix music _O_
pi_154556495
En los!
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:31:14 #216
394975 Azorius
Momentje hoor
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:31:36 #217
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154556521
Blond, maar dan net niet. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Redactie Games woensdag 22 juli 2015 @ 23:32:00 #218
181272 crew  Noppie2000
pi_154556533
Hamburgers _O_
  Redactie Games woensdag 22 juli 2015 @ 23:32:52 #219
181272 crew  Noppie2000
pi_154556552
NIEUWE PACKS _O_
pi_154556570
Zo krijg ik nooit mn verzameling compleet natuurlijk.

Oh en die lach van die gozer ;(
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:34:58 #221
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154556594
Lich King vs pets heeft wel potentie.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:35:00 #222
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_154556595
#hype
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:35:42 #223
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154556608
Knights vs Orcs?
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:38:11 #224
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154556668
Pro camerawerk.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:41:34 #225
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154556740
Pirate legendary. *O*
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:42:42 #226
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154556762
Lol!
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:43:26 #227
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154556779
Ja, hunter had ook wel duidelijk een boost nodig. 8-)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_154556797
Als dat voor hunter is dan moeten de overige classes wel iets helemaal over de top krijgen :o
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:44:11 #229
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_154556800

OP
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:44:55 #230
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_154556821
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:43 schreef Molurus het volgende:
Ja, hunter had ook wel duidelijk een boost nodig. 8-)
Ik hoop dat Druid er goed vanaf gaat komen... *O*
pi_154556835
Zo die mage kaart :9
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:45:43 #232
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154556843
Wtf...
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:45:48 #233
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_154556849
Nieuwe interactions met hero power _O_
  Redactie Games woensdag 22 juli 2015 @ 23:46:31 #234
181272 crew  Noppie2000
pi_154556864
rost Giant op :o
  Redactie Games woensdag 22 juli 2015 @ 23:46:55 #235
181272 crew  Noppie2000
pi_154556874
pi_154556879
Hopen dat voor classes zoals Warrior er wel iets komt om de hero power te veranderen. Die zijn toch wat zwak invergelijking tot sommige andere.

En dat gekreun van die vent echt he.
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:48:17 #237
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154556913
Steamwheedle sniper gaat ook interessanter worden zo.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_154556929
Ok sommige kaarten lijken toch wat te sterk ten opzichte van de huidige bestaande kaarten.
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:50:17 #239
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154556938
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:49 schreef BWolf het volgende:
Ok sommige kaarten lijken toch wat te sterk ten opzichte van de huidige bestaande kaarten.
Altijd. Nieuwe kaarten moeten sterker zijn dan de voorgaande kaarten. :)
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_154556943
Nieuwe kaartenset dus
pi_154556956
Wordt maandje gold sparen dus.
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:52:11 #242
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154556975
130 nieuwe kaarten... damn. Da's veel.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:53:19 #243
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_154556998
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:47 schreef Timwonnacott het volgende:
Hopen dat voor classes zoals Warrior er wel iets komt om de hero power te veranderen. Die zijn toch wat zwak invergelijking tot sommige andere.

En dat gekreun van die vent echt he.
De lach van hem dan :P. Volgens mij bestaat het Hearthstone team uit gekkies.
pi_154557000
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:52 schreef Molurus het volgende:
130 nieuwe kaarten... damn. Da's veel.
Gelukkig kun je volgende week al 50 packs kopen tegen een discount :P Je kunt ze pas volgende maand openen, maar toch. Discount helpt altijd wel wat :)
pi_154557008
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:52 schreef Molurus het volgende:
130 nieuwe kaarten... damn. Da's veel.
Ff afwachten of dat het totaal is of inclusief de non collectables. GvG had er 143, waarvan 123 te verzamelen was.
pi_154557047
Zo! die Shaman kaart :o :o
pi_154557065
Trouwens, nieuwe theoretische invinite loop combo's voor Hunter, Mages en Priests en in mindere mate rogues?

Deze 2x

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ deze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor priest nog een auchenai soulpriest en je kan los met je hero power.
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:57:47 #248
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154557080
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:57 schreef Cornelis83 het volgende:
Trouwens, nieuwe theoretische invinite loop combo's voor Hunter, Mages en Priests en in mindere mate rogues?

Deze 2x

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ deze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor priest nog een auchenai soulpriest en je kan los met je hero power.
Wel heel veel mana, maar dan heb je ook wat.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_154557081
Kom op elke keer Hero power een 3/5. :')
pi_154557083
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:57 schreef Cornelis83 het volgende:
Trouwens, nieuwe theoretische invinite loop combo's voor Hunter, Mages en Priests en in mindere mate rogues?

Deze 2x

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ deze
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor priest nog een auchenai soulpriest en je kan los met je hero power.
Nee, staat dat hij 1 cost, het is geen -1 discount.
  woensdag 22 juli 2015 @ 23:58:22 #251
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154557089
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:57 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Nee, staat dat hij 1 cost, het is geen -1 discount.
Ah, ja.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Redactie Games woensdag 22 juli 2015 @ 23:58:37 #252
181272 crew  Noppie2000
pi_154557095
Die secret _O_
pi_154557102
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 23:57 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Nee, staat dat hij 1 cost, het is geen -1 discount.
oh ja, verkeerd gelezen. Was ook al gek, want Blizzard wou juist geen invinite combo's hebben.

Het was in Alpha wel mogelijk voor de shaman. Maar die is eruit gehaald.
pi_154557118
Stream dood?
pi_154557123
  donderdag 23 juli 2015 @ 00:01:11 #256
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_154557127
Lijkt er wel op ja.

Nou ja, moet toch bed in.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Redactie Games donderdag 23 juli 2015 @ 00:06:46 #257
181272 crew  Noppie2000
pi_154557220
Denk dat inspire een tof effect is en, ook al zijn de effecten sterk, best wel balanced. Zoals het eruit ziet heb je 2/3 kaarten en veel mana nodig om er echt gebruik van te maken.
pi_154557264
wotlk O+
  Redactie Games donderdag 23 juli 2015 @ 00:36:52 #259
181272 crew  Noppie2000
pi_154557701
Frost Giant houdt de verminderde mana-cost bij terwijl hij nog in je deck zit. In principe kun je dus een 0 mana 8/8 trekken op een gegeven moment :o
pi_154557788
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 00:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Frost Giant houdt de verminderde mana-cost bij terwijl hij nog in je deck zit. In principe kun je dus een 0 mana 8/8 trekken op een gegeven moment :o
Heeft wel potentie in handlock dan op zich. Niet dat die nog meer 8/8's nodig hebben.

Deze kaarten gezien te hebben ben ik iig wel blij dat ik van mn brawl pack mn 2de BGH heb gekregen deze week. :P
pi_154559998
Ik heb super zin in deze nieuwe uitbreiding O+

http://www.hearthpwn.com/(...)ament-new-cards-card
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Games donderdag 23 juli 2015 @ 09:13:40 #262
181272 crew  Noppie2000
pi_154560027
Ziet er tot nu toe wel tof uit ja. Blij dat ze een nieuwe keyword toevoegen en jnspire is nog tof ook ^O^
pi_154560057
Zitten toffe nieuwe mechanics en kaarten in , alleen wat een een faal stream gisteren zeg... tering. :')
- Djehoetie / Jehuty -
pi_154560098
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Ziet er tot nu toe wel tof uit ja. Blij dat ze een nieuwe keyword toevoegen en jnspire is nog tof ook ^O^
Wat bedoelen ze daar precies mee?
New Keyword: Inspire! Activates every time you use your hero power.

Dus elke keer als je je HP gebruikt zegt de Hero iets?
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Games donderdag 23 juli 2015 @ 09:23:36 #265
181272 crew  Noppie2000
pi_154560177
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wat bedoelen ze daar precies mee?
New Keyword: Inspire! Activates every time you use your hero power.

Dus elke keer als je je HP gebruikt zegt de Hero iets?
Denk niet dat er iets gezegd wordt :P maar inspire heeft veel effecten, kijk maar naar de kaarten :)

Werd tijd dat de hero powers meer deden en dit is echt een toffe manier. Extra spells, meer damage, hogere attack, verminderde mana costs.... possibilities are endless!

Nu de rest van de set afwachten :P
pi_154560204
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:23 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Denk niet dat er iets gezegd wordt :P maar inspire heeft veel effecten, kijk maar naar de kaarten :)

Werd tijd dat de hero powers meer deden en dit is echt een toffe manier. Extra spells, meer damage, hogere attack, verminderde mana costs.... possibilities are endless!

Nu de rest van de set afwachten :P
Ah, dan begreep ik het verkeerd. Maar leg eens uit dan. Ik snap het niet zo goed. :D Doe even een voorbeeld geven met een kaart.
Gewoon normaal doen ja.
pi_154560258
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ah, dan begreep ik het verkeerd. Maar leg eens uit dan. Ik snap het niet zo goed. :D Doe even een voorbeeld geven met een kaart.
Er zijn kaarten die inspire hebben , en dan bijvoorbeeld +1 attack krijgen.

Dus als je een mech met inspire hebt die +1 attack geeft en hem op het speelbord hebt liggen , en je hero power gebruikt , dan krijgt die mech +1 attack.

De volgende keer als je weer je hero power gebruikt krijgt die mech weer +1 attack.
- Djehoetie / Jehuty -
  Redactie Games donderdag 23 juli 2015 @ 09:41:28 #268
181272 crew  Noppie2000
pi_154560412
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ah, dan begreep ik het verkeerd. Maar leg eens uit dan. Ik snap het niet zo goed. :D Doe even een voorbeeld geven met een kaart.


Neem deze kaart. Voor 6 mana een 3/5 op het veld. Hij heeft echter inspire, dat effect wordt geactiveerd door het gebruiken van je hero power. Staat hij op het veld en gebruik je jouw hero power, summonet hij dus een 3/5 War Kodo erbij :)


Of neem deze. Als hij op het veld staat en je gebruikt je hero power, wordt er een willekeurige spell aan je hand toegevoegd.

Dit soort dingen zijn leuk, want er zijn ook kaarten die de kracht van je hero power versterken, je hero power 1 mana maken en voor mage zelfs een kaart waarmee je zo vaak je wilt per beurt je hero power kunt gebruiken :) Met een beetje mazzel, wat gisteren in de stream gebeurde, kun je op beurt 10, 10 keer je hero power gebruiken als mage (wat 10 damage doet op wie je wilt raken) en kun je 10 willekeurige spells krijgen :D
pi_154560450
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:41 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Neem deze kaart. Voor 6 mana een 3/5 op het veld. Hij heeft echter inspire, dat effect wordt geactiveerd door het gebruiken van je hero power. Staat hij op het veld en gebruik je jouw hero power, summonet hij dus een 3/5 War Kodo erbij :)

[ afbeelding ]
Of neem deze. Als hij op het veld staat en je gebruikt je hero power, wordt er een willekeurige spell aan je hand toegevoegd.

Dit soort dingen zijn leuk, want er zijn ook kaarten die de kracht van je hero power versterken, je hero power 1 mana maken en voor mage zelfs een kaart waarmee je zo vaak je wilt per beurt je hero power kunt gebruiken :) Met een beetje mazzel, wat gisteren in de stream gebeurde, kun je op beurt 10, 10 keer je hero power gebruiken als mage (wat 10 damage doet op wie je wilt raken) en kun je 10 willekeurige spells krijgen :D
Aah, op die manier! Thanks voor de uitleg! Klinkt echt heel erg tof :D ben super benieuwd
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Games donderdag 23 juli 2015 @ 09:45:11 #270
181272 crew  Noppie2000
pi_154560466
En ik lees net dat wanneer de uitbreiding komt, je in arena voortaan een willekeurige pack krijgt :) Kan dus classic/GVG/TGT zijn en niet meer enkel één soort, zoals nu het geval is.

EDIT: en de pre-order deal is 50 packs voor 45 euro. Normaal is het 40 packs voor 45 euro, je krijgt in de deal dus 10 packs 'gratis'.
pi_154560525
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:45 schreef Noppie2000 het volgende:
En ik lees net dat wanneer de uitbreiding komt, je in arena voortaan een willekeurige pack krijgt :) Kan dus classic/GVG/TGT zijn en niet meer enkel één soort, zoals nu het geval is.

EDIT: en de pre-order deal is 50 packs voor 45 euro. Normaal is het 40 packs voor 45 euro, je krijgt in de deal dus 10 packs 'gratis'.
kopuh kopuh kopuuuuh :P
- Djehoetie / Jehuty -
  donderdag 23 juli 2015 @ 09:52:35 #272
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154560587
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:45 schreef Noppie2000 het volgende:
En ik lees net dat wanneer de uitbreiding komt, je in arena voortaan een willekeurige pack krijgt :) Kan dus classic/GVG/TGT zijn en niet meer enkel één soort, zoals nu het geval is.

EDIT: en de pre-order deal is 50 packs voor 45 euro. Normaal is het 40 packs voor 45 euro, je krijgt in de deal dus 10 packs 'gratis'.
Zou beter zijn om te kunnen kiezen. Dit wordt natuurlijk gedaan zodat de F2P'er minder snel kaarten verzamelt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Games donderdag 23 juli 2015 @ 09:53:36 #273
181272 crew  Noppie2000
pi_154560604
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:52 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Zou beter zijn om te kunnen kiezen. Dit wordt natuurlijk gedaan zodat de F2P'er minder snel kaarten verzamelt.
Een token die je kan inleveren zou nice zijn inderdaad. Voor de mensen die langer spelen is dit nadelig, voor de nieuwere spelers alleen maar goed. Twijfelgevalletje dus :P
pi_154560664
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:45 schreef Noppie2000 het volgende:
En ik lees net dat wanneer de uitbreiding komt, je in arena voortaan een willekeurige pack krijgt :) Kan dus classic/GVG/TGT zijn en niet meer enkel één soort, zoals nu het geval is.

EDIT: en de pre-order deal is 50 packs voor 45 euro. Normaal is het 40 packs voor 45 euro, je krijgt in de deal dus 10 packs 'gratis'.
Ga sowieso pre-purchasen :D
Gewoon normaal doen ja.
  Redactie Games donderdag 23 juli 2015 @ 09:59:39 #275
181272 crew  Noppie2000
pi_154560718
Ik denk ik ook wel, ben ik lekker klaar in 1 dag met alles :')

50 packs, tegen die tijd ~2500-3000 gold en heb nog iets van 6000 dust liggen :P
pi_154560829
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 09:59 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik denk ik ook wel, ben ik lekker klaar in 1 dag met alles :')

50 packs, tegen die tijd ~2500-3000 gold en heb nog iets van 6000 dust liggen :P
Wanneer gaat het precies live dan? Ik weet dat we vanaf volgende week de packs kunnen pre-purchasen.
Gewoon normaal doen ja.
pi_154560875
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wanneer gaat het precies live dan? Ik weet dat we vanaf volgende week de packs kunnen pre-purchasen.
Ze hadden het over volgende maand.
- Djehoetie / Jehuty -
  Redactie Games donderdag 23 juli 2015 @ 10:08:07 #278
181272 crew  Noppie2000
pi_154560876
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 10:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Wanneer gaat het precies live dan? Ik weet dat we vanaf volgende week de packs kunnen pre-purchasen.
Augustus is alles dat we weten, datum niet genoemd.
pi_154560911
Thanks lads! :7
Gewoon normaal doen ja.
  donderdag 23 juli 2015 @ 12:50:03 #280
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_154564687
Super irritant alleen dat bij arena rewards nu een random pakje krijgt.
Dat was voor mij juist dé methode om pakjes te verzamelen. Nu ben je zowat verplicht om ze via de shop te kopen (en dus verdient Blizzard er weer meer aan).

Alsof ik nu nog GvG pakjes wil, vanilla is helemaal alleen voor de dust...

[ Bericht 10% gewijzigd door Thormodo op 23-07-2015 12:55:35 ]
  Redactie Games donderdag 23 juli 2015 @ 12:54:48 #281
181272 crew  Noppie2000
pi_154564832
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:50 schreef Thormodo het volgende:
(en dus verdient Blizzard er weer meer aan).
Gold is nog steeds een optie, maar wat is hier precies fout aan? :P Verdient Blizzard niets, krijgen we ook geen HS meer he :P
pi_154564877
Tof, nieuwe uitbreiding met leuke mechanics :)
  donderdag 23 juli 2015 @ 12:59:58 #283
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_154564968
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:54 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Gold is nog steeds een optie, maar wat is hier precies fout aan? :P Verdient Blizzard niets, krijgen we ook geen HS meer he :P
Omdat arena spelen nu totaal geen goede snelle optie meer is om de nieuwe kaarten te verzamelen. Eerder kon je door arena spelen nieuwe pakjes verdienen zonder goud uit te geven (7+ wins).

En maakte het niet zo gek veel uit of je bijv. maar 3 wins haalt, want ach je kreeg altijd je pakje nog + ~50g en ging je er dus netto niks op achteruit. Het enige wat je "kwijt" was, was wat tijd t.o.v. een pakje in de shop kopen.

Als ik nu de hele tijd in arena pakjes krijg waar ik geen drol aan heb loont arena amper meer.
Blizzard mag best geld verdienen, maar deze verandering is totaal niet in het voordeel van de spelers.

Het is dan ook puur een wijziging om meer mensen pakjes te laten kopen. En goud wat je aan pakjes uitgeeft kun je niet meer aan arena uitgegeven. Feitelijk zorgt dit voor devaluatie van goud en dus zullen mensen gemiddeld genomen meer euro's/dollars moeten uitgeven.

[ Bericht 1% gewijzigd door Thormodo op 23-07-2015 13:33:16 ]
pi_154565059
Het zou handig zijn als je zelf je pakje mocht kiezen of dat ze er gewoonweg 100 gold van maken.
  Redactie Games donderdag 23 juli 2015 @ 13:11:35 #285
181272 crew  Noppie2000
pi_154565287
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 12:59 schreef Thormodo het volgende:

[..]
maar deze verandering is totaal niet in het voordeel van de spelers.
Niet in het voordeel van de oude spelers, voor nieuwere is het ideaal. Die hebben van alle sets nog veel kaarten niet en die kunnen op deze manier weer wat bijbenen.

Ik ben het met je eens dat het raar is hoor, je zou of moeten kiezen of gewoon de nieuwste moeten krijgen (zeker in het begin). Maar het is niet alsof het nu onmogelijk is om te krijgen en daarbij 'moet' je nog altijd geen geld uitgeven, dat blijft een keuze :)

Oh, en je krijgt gewoon dust toch? Dus verre van nutteloos, de classic en GvG packs.
pi_154565323
40 dust heb je niks aan als je alleen nog legendaries moet en dat is wat je in de meeste gevallen zult krijgen.
  Redactie Games donderdag 23 juli 2015 @ 13:17:03 #287
181272 crew  Noppie2000
pi_154565452
Jawel hoor, heb je wel wat aan. 40 packs = 1 legendary, is niet niets. Laat staan de dubbele goldens/rares/epics die je gaat krijgen, kan me zo voorstellen dat je tussen de 20-30 packs al een legendary te pakken hebt.

Ja, het is trager. Ja, het is vervelend. Ja, het kan beter. Maar nutteloos? Geen goede optie? Geld moeten betalen? Nee, niet eens in de buurt.
  donderdag 23 juli 2015 @ 13:20:08 #288
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_154565559
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:11 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Niet in het voordeel van de oude spelers, voor nieuwere is het ideaal. Die hebben van alle sets nog veel kaarten niet en die kunnen op deze manier weer wat bijbenen.

Ik ben het met je eens dat het raar is hoor, je zou of moeten kiezen of gewoon de nieuwste moeten krijgen (zeker in het begin). Maar het is niet alsof het nu onmogelijk is om te krijgen en daarbij 'moet' je nog altijd geen geld uitgeven, dat blijft een keuze :)

Oh, en je krijgt gewoon dust toch? Dus verre van nutteloos, de classic en GvG packs.
Voor iemand die gelijke interesse heeft in alle pakjes is het nieuwe en oude systeem gelijk.

Je hoeft het niet zo ver door te trekken. Het gaat niet om "onmogelijk" of "moeten", ik zeg dan ook niks over hoe sterk het effect is. Het is echter niks meer dan een verkapte prijsverhoging voor iemand met bovengemiddelde interesse in de nieuwste pakjes. Want, zoals je zelf al zegt, het is nu trager om de nieuwe kaarten te verzamelen via arena.

En dust levert uiteraard stukken minder op dan een pakje met nieuwe kaarten.
Alleen al 4 commons en een rare craften kost 260 dust.

[ Bericht 1% gewijzigd door Thormodo op 23-07-2015 13:30:29 ]
  Redactie Games donderdag 23 juli 2015 @ 13:33:09 #289
181272 crew  Noppie2000
pi_154565921
Ja, ik weet dat het minder opbrengt. Ik zeg ook dat het verre van ideaal is. Voor ons ervaren spelers tenminste, voor nieuwere spelers is dit systeem denk ik eerlijker. Blizzard moest toch iets doen aan de lading kritiek op de te hoge drempel voor nieuwe spelers, dit is één manier.

Wij hebben dus gewoon lekker pech in dit systeem :P Aan de andere kant zijn het ook maar 134 kaarten waar een deel waarschijnlijk uncollectible van is, dus zo lang duurt het ook weer niet voor je deze allemaal hebt. En dan zou je weer je weer het gezeur krijgen dat men enkel nog maar dust krijgt en andere packs wil krijgen voor de complete verzameling :D

Je kan nooit iedereen tevreden stellen als Blizzard zijnde, maar op deze manier spreken ze wel de grootste groep spelers aan, denk ik.
  donderdag 23 juli 2015 @ 13:44:04 #290
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_154566264
Ik zie het probleem ook niet zo. Als ik specifieke cards wil hebben kan ik gewoon gold spenderen in de shop. Ik heb van alle sets nog wel wat dingen nodig (sowieso golden cards), dus voor mij is dit wel een fijne manier eigenlijk.

Ben wel benieuwd naar volgende maand!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_154566380
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Ja, ik weet dat het minder opbrengt. Ik zeg ook dat het verre van ideaal is. Voor ons ervaren spelers tenminste, voor nieuwere spelers is dit systeem denk ik eerlijker. Blizzard moest toch iets doen aan de lading kritiek op de te hoge drempel voor nieuwe spelers, dit is één manier.

Wij hebben dus gewoon lekker pech in dit systeem :P Aan de andere kant zijn het ook maar 134 kaarten waar een deel waarschijnlijk uncollectable van is, dus zo lang duurt het ook weer niet voor je deze allemaal hebt. En dan zou je weer je weer het gezeur krijgen dat men enkel nog maar dust krijgt en andere packs wil krijgen voor de complete verzameling :D

Je kan nooit iedereen tevreden stellen als Blizzard zijnde, maar op deze manier spreken ze wel de grootste groep spelers aan, denk ik.
De juiste manier is om pakjes van oudere sets goedkoper te maken. Bijv. 30 goud voor classic, 60 voor GvG en 100 voor TGT. Nieuwe spelers kunnen dan sneller de achterstand wegwerken zonder dat de spelers die al wat langer spelen benadeeld worden (Ok, ze hebben meer betaald voor die pakjes, maar zij spelen ook al iets langer).

En wat betreft de dust calculatie, in het ergste geval moet je nog steeds 1200 goud spenderen voor een legendary. Daarvoor moet je zonder quests te doen nog steeds 360x voor winnen.

En dat is ook iets wat me altijd een beetje irriteert in dit spel, het straft te hard als je verliest. Wat ik wou zien is dat je bijv. 12 kroontjes moet halen voor 10 goud, 4 kroontjes krijgt als je wint en 1 als je verliest. En zit je op bijv. 11 kroontjes en je wint, dan neem je die 3 kroontjes teveel naar de volgende 12 kroontjes. En je moet sowieso in bijv. ronde 5 terecht komen of door lethal verliezen om die ene kroontje door verlies te krijgen.
pi_154566427
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Ja, ik weet dat het minder opbrengt. Ik zeg ook dat het verre van ideaal is. Voor ons ervaren spelers tenminste, voor nieuwere spelers is dit systeem denk ik eerlijker. Blizzard moest toch iets doen aan de lading kritiek op de te hoge drempel voor nieuwe spelers, dit is één manier.
Mwa. De manier was in mijn ogen om een token te geven na arena en dat je daarmee zelf kan bepalen wat voor pakje je wilt.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als ik specifieke cards wil hebben kan ik gewoon gold spenderen in de shop.
Dat is leuk voor jou, maar ik haal mijn plezier juist uit arena :P Nu zal ranked, wat ik al grotendeels probeer te vermijden tenzij quests, helemaal op een laag pitje komen te staan voor mij gezien het des te langer gaat duren voordat ik de benodigde kaarten kan verzamelen.

Maargoed, ik ben een gierige dude en haal net niet genoeg plezier uit HS om er ook daadwerkelijk geld in te steken dus ik zal verder de doelgroep ook wel niet zijn.
Conscience do cost.
  Redactie Games donderdag 23 juli 2015 @ 13:56:02 #293
181272 crew  Noppie2000
pi_154566597
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Mwa. De manier was in mijn ogen om een token te geven na arena en dat je daarmee zelf kan bepalen wat voor pakje je wilt.
Ja, maar dan verdienen ze minder geld kan ik me zo voorstellen. Dus voor ons is dat DE manier, voor Blizzard niet echt.

Ik gok trouwens dat de expansion de week van 10 augustus komt :)
  Redactie Games donderdag 23 juli 2015 @ 13:57:44 #294
181272 crew  Noppie2000
pi_154566643
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:48 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

De juiste manier is om pakjes van oudere sets goedkoper te maken. Bijv. 30 goud voor classic, 60 voor GvG en 100 voor TGT. Nieuwe spelers kunnen dan sneller de achterstand wegwerken zonder dat de spelers die al wat langer spelen benadeeld worden (Ok, ze hebben meer betaald voor die pakjes, maar zij spelen ook al iets langer).

En wat betreft de dust calculatie, in het ergste geval moet je nog steeds 1200 goud spenderen voor een legendary. Daarvoor moet je zonder quests te doen nog steeds 360x voor winnen.

En dat is ook iets wat me altijd een beetje irriteert in dit spel, het straft te hard als je verliest. Wat ik wou zien is dat je bijv. 12 kroontjes moet halen voor 10 goud, 4 kroontjes krijgt als je wint en 1 als je verliest. En zit je op bijv. 11 kroontjes en je wint, dan neem je die 3 kroontjes teveel naar de volgende 12 kroontjes. En je moet sowieso in bijv. ronde 5 terecht komen of door lethal verliezen om die ene kroontje door verlies te krijgen.
Ik hou niet van beloningen voor verliezen :@ En packs goedkoper maken is lastig, aangezien ook de geldprijs dan naar beneden moet en dan ben je weer terug bij af: Blizzard verdient minder en in een F2P-titel is dat best vervelend.
pi_154567272
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 13:57 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ik hou niet van beloningen voor verliezen :@ En packs goedkoper maken is lastig, aangezien ook de geldprijs dan naar beneden moet en dan ben je weer terug bij af: Blizzard verdient minder en in een F2P-titel is dat best vervelend.
Ik denk dat als ze nieuwe kaartensets uit blijven brengen, het geld wel blijft binnen komen.
Ik denk zelfs dat als ze de oude sets niet goedkoper maken, die sets uiteindelijk amper nog iets zal opleveren. De oude rotten hebben alle kaarten van die sets al, nieuwe spelers zullen gedemotiveerd raken omdat ze steeds vaker verliezen van de oude rotten, juist omdat zij de die kaarten niet hebben. Maar om een soortgelijke collectie te krijgen, moeten ze straks kaarten gaan kopen van 3 sets en dat worden er alleen maar meer.

Juist door de oudere sets goedkoper te maken verdien je er toch nog iets aan die sets. Niet meer zoveel als een x aantal maanden (of later zelfs jaren) terug, maar dat geld verdien je wel weer aan nieuwere sets.

Ik speel al sinds de closed beta, niet aan één stuk door, heb helaas een half jaar of zo niet veel gespeeld. Maar als ik pas over 3 maanden of zo zou beginnen en ik zie dat, om nog een beetje leuk en competitief mee te kunnen doen in de ranked, dat ik daarvoor 3 sets moet kopen dat bijna 200 euro kost? Ik zou wel bedanken daarvoor.

Hetzelfde principe zou ook voor WoW gelden, als ze daar niet de prijzen naar beneden schroeven. Oke, ze moeten het daar voornamelijk hebben van de subs en het is niet een F2P. Maar als ze het spel + uitbreidingen in de loop der jaren niet goedkoper hadden gemaakt, dan denk ik niet dat ze nu nog 7 miljoen spelers hebben. Want niemand die voor basis spel + 5 expansions even bijna 200 euro gaat neertikken om het spel te kunnen spelen.
pi_154567387
Collega's hebben dit spel ook opgepakt en die stoppen er maar mee want ze missen zoveel kaarten dat het gewoon niet meer bij te benen is zonder diep in de buidel te moeten tasten.
  donderdag 23 juli 2015 @ 14:28:15 #297
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154567454
Welke klassieke kaarten worden er eigenlijk nog veel gespeeld?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  donderdag 23 juli 2015 @ 14:29:24 #298
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154567499
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:25 schreef muhahaha het volgende:
Collega's hebben dit spel ook opgepakt en die stoppen er maar mee want ze missen zoveel kaarten dat het gewoon niet meer bij te benen is zonder diep in de buidel te moeten tasten.
Dit. Speel het eigenlijk nog alleen op mijn telefoon bij mijn vriendin als zij wat doen is. :') Dus om nou een zooi kaarten te kopen voor een spel dat ik 30 minuten per week speel is ook weer zoiets
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_154567549
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Welke klassieke kaarten worden er eigenlijk nog veel gespeeld?
Nog wel redelijk wat denk ik. Ongeveer de helft van een beetje speelbare deck bestaat wel uit klassieke kaarten. Vooral de legendaries (ysera, ragnaros, sylvanas, etc.)
pi_154567550
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:28 schreef 2Happy4U het volgende:
Welke klassieke kaarten worden er eigenlijk nog veel gespeeld?
Hm verschilt. Er zijn altijd wel een paar kaarten die je uit classic pakt en de legendaries zijn nog steeds vrij goed. Deze brawl is ook weer een fijne herinnering aan het feit dat ik er een paar mis _O-. Ysera, ragnaros en die clone kaart bv.
pi_154567573
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2015 14:31 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hm verschilt. Er zijn altijd wel een paar kaarten die je uit classic pakt en de legendaries zijn nog steeds vrij goed. Deze brawl is ook weer een fijne herinnering aan het feit dat ik er een paar mis _O-. Ysera, ragnaros en die clone kaart bv.
Faceless manipulator ja. En nog wel een hele sloot rares en commons ook denk ik zo.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')