Me too, ik vind deze brawl echt onwijs tof. Ikzelf speel altijd met Paladin.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 02:06 schreef totalvamp het volgende:
Moet wel zeggen dat dit de enige brawl is na de eerste die ik meer dan 20x heb gedaan.
Alleen zie je constant dezelfde 3 classes.
1: Priest, veel nuttige spells, extra card draw van je tegenstander (dus weer 2 extra spells vaak), Mind Vision is super.
2: Mage, logisch
3: Druid, sterke mid en lategame spells, zeker als je innervates in je hand hebtOok is Force + Soul of the forest op 10 mana zo OP. Heb meerdere keren gehad dat er een Cult Master uit kwam.
4: Shaman is hiernaast de enige die ik soms tegenkom, waarschijnlijk iemand die wil testen.
Het is inmiddels Sylvanas geworden (beetje laat met meldenquote:Op zondag 5 juli 2015 11:04 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
[..]
Niet zo heel veel:
Archmage Antonidas,
Edwin VanCleef
Bloodmage Thalnos,
Millhouse Manastorm,
Harrison Jones,
Alexstrasza,
Deathwing
Gelbin Mekkatorque
Flame Leviathan,
Vol'jin,
Trade Prince Gallywix,
Dr. Boom
Troggzor the Earthinator
En alle adventure legendaries.
Ik twijfel nog een beetje welk deck ik wil maken. Zit te twijfelen tussen warrior control, maar die is vrij legendary heavy volgens mij en daar mis ik nog een hele hoop legendaries van, zoals Grommash, Sylvanas, ragnaros, etc. Al is Grommash vooral leidend? Of zijn Sylvanas en Ragnaros ook cruciaal in dat soort decks.
Speel nu vooral veel aggro decks, maar wil dus ook wel een control deck hebben om te proberen.
yep. doenquote:Op zondag 12 juli 2015 11:36 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Het is inmiddels Sylvanas geworden (beetje laat met melden, duurde ook lang (druk) voordat ik die knoop doorhakte)
Nu heb ik vanochtend weer een gouden legendary uit een pakje mogen halen. Het kan allemaal niet op. Dit keer is het een golden Blingtron 3000. Nu heb ik niet de normale Blingtron 3000, maar mijn vermoeden is dat Blingtron 3000 niet zo heel boeiend is en dat ik die prima kan inruilen voor een andere betere legendary? Wat vinden jullie hiervan?
Grommash, haha. totally not biased! wel een toffe legendary! en warrior is ook coolquote:Op zondag 12 juli 2015 14:41 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als je alle nuttige legendaries al hebt zou ik hem lekker houden, want ja...goud. Maar als je nog nuttige mist zou ik eerst die craften. Ysera, grommash (als je warrior wil gaan spelen), Ragnaros, etc.
Ok. maar wat gaat dat inhouden voor Hearthstone? Denk je dan aan nieuwe kaarten, een nieuwe gameplay of enkel de nieuwe heroes?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:28 schreef Noppie2000 het volgende:
Was een event uit World of warcraft, zie:
http://wowwiki.wikia.com/Argent_Tournament
Ik denk wel dat er een adventure komt om de nieuwe kaarten te behalen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:37 schreef Noppie2000 het volgende:
Nieuwe kaarten gok ik zo, nieuwe adventuren kan ik me niet voorstellen en een nieuwe modus ook niet: zijn al recent geweest. En voor enkel een nieuwe hero pak je het niet zo groot aan, dus kaarten
Je bedoelt zoiets als GvG?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:27 schreef Noppie2000 het volgende:
Adventure zou ik ook prima vinden hoor, maar zie liever ern nieuw soort card pack. Meer kaarten dan 30, geef me er maar 130
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |