Niet echt. Malygos blijft de main kaart en met sinister strikes, evis, blade furrys etc. en emperor kun je een grote combo opzetten.quote:Op zondag 19 juli 2015 16:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Al krijg je dan bijna de standaard oil rogue. Ik vind het een leuk deck, omdat die niet zo leunt op de standaard oil combi.
Het gaat erom dat het niet uit maakt dat je 12, 15 , 18 kaarten verliest als je je tegenstander dood schopt voor je je laatste kaart verliest.quote:Op zondag 19 juli 2015 11:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
In de meerderheid van de gevallen is het voor mij nog een veel te groot risico om zo'n minion op het veld te zetten. Ieder zo zijn voorkeuren, maar ik zou hem echt nooit kiezenFijn dat het voor jou wel werkt!
De mtg-versie van facehunterquote:Op zondag 19 juli 2015 20:15 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik haat die mono rode deckjes, goblin guide, burn burn burn... it's holiday cube FFS, maak er eens wat leuks van!
oops, verkeerde topic
hehe ja.. ik speel nog 2 keer per jaar een beetje magic (online) met kerstmis en met de zomervakantie hebben ze altijd super leuke drafts, met alle bom karrten uit het verleden (zeg maar alle legendaries) en het is goedkoper want je houdt de kaarten niet net als bij hearthstone draft,quote:
Ik ben ook al rank 8 ging ook enorm gemakkelijk dit seizoen terwijl ik normaal bij 10/11 blijf hangen.quote:Op maandag 20 juli 2015 11:51 schreef Noppie2000 het volgende:
Ben wat later begonnen met ranked dit seizoen, maar wat is de tegenstand dan simpel zegNu een winstreak van rank 18 naar rank 11
ah, oke. Dacht 3. Speel die nooitquote:
Eerste wat ik dacht toen ik het zag was. "Oh ze zijn nu helemaal door hun ideeën heen".quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:01 schreef Noppie2000 het volgende:
Nieuwe brawl: Begin met 10 mana.
En mijn 40 dust is weer binnenAn sich wel grappig om elke beurt dikke minions te gooien, maar van erg hoog niveau lijkt het niet te zijn allemaal
wat is dan wel precies origineel?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:40 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Eerste wat ik dacht toen ik het zag was. "Oh ze zijn nu helemaal door hun ideeën heen".
Vond de random decks nog wel grappig, hoewel dat natuurlijk ook niet bepaald origineel was.
Dat je bij iedere spell die je cat een random minion van dezelfde cost op het bord krijgt?quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:48 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
wat is dan wel precies origineel?
Een aankondiging weken van tevoren, alle grote streamers uit odigen, regelmatige teasers..... Nee, niet alleen skinsquote:Op woensdag 22 juli 2015 18:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoop dat ze in die announcement niet alleen wat skinsgaan aankondigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |