Je opmerking voegt niks toe en heeft niks in feedback te zoeken.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Scorpie die klaagt over ad hominems van anderen. Oh sweet irony.
Oké juf.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je opmerking voegt niks toe en heeft niks in feedback te zoeken.
Ik heb het even gelezen maar driekwart van het topic is op de man en jij doet er net zo hard aan mee.quote:
Dan haal je driekwart weg gezien de nieuwe policy regels.quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het even gelezen maar driekwart van het topic is op de man en jij doet er net zo hard aan mee.
Alleen wat verkapter.
Kan het wel weghalen vanwege het offtopic-gehalte, maar zo schokkend is het ook weer allemaal niet.
Waarom doe je het dan als je weet dat die regels er zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan haal je driekwart weg gezien de nieuwe policy regels.
Maakt dat iets uit voor het al dan niet moderen?quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan als je weet dat die regels er zijn?
Beetje wel ja.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maakt dat iets uit voor het al dan niet moderen?
Kickje gegeven.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:07 schreef LTVDK het volgende:
Past dit topic overigens niet veel beter in WGR? WGR / Ontslagrecht per 1 juli 2015
quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:30 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Daar weet jij inderdaad ook geen kloten van want jij zit in Nederland.
Verder mijn bijzondere dank en waardering voor 't aansmeren van m'n ban waar ik maar 15 minuten van kon genieten, In elk geval ben ik geen nazi-erdogan steunende klootviool die vaste klant is in het feedback forum.
Was de tendens te links voor het regime hier?quote:Nederland wordt links en rechts gepasseerd door de Zuid-Amerikaanse landen qua drugsbeleid. Vroeger waren wij de voorlopers en wegbereiders.
Want als die naam één keer wordt genoemd is het meteen een Wilderstopic?quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
Je had er ook op kunnen reageren zonder er weer een Wilderstopic van te maken.
Dat ging al in de eerste 10 posts verder dan 1x de naam noemen, je begon zelf over een kalifaat.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Want als die naam één keer wordt genoemd is het meteen een Wilderstopic?
Dan had je het moeten sluiten want de reden voor die reactie was de insteek van de TS, daar werd op gereageerd.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ging al in de eerste 10 posts verder dan 1x de naam noemen, je begon zelf over een kalifaat.
Half topic verder en het gaat helemaal niet meer over de OP.
Dus nee, ik sta niet toe dat jij dit topic op deze manier kaapt.
En dat doe ik door jou niet dat topic te laten kapen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet op z'n minst fatsoenlijk modereren.
Als je dat zag als het kapen van een topic heb je echt heel weinig van het modereren van een discussieforum begrepen.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat doe ik door jou niet dat topic te laten kapen.
Ja okee, maar alle opvolgende delen heten ook zo, terwijl het niet bepaald de lading dekt. Had netter geweest die aan te passen, maar goed. Daar is t nu een beetje laat voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 11:39 schreef Specularium het volgende:
De reeks heeft nou eenmaal de naam van het eerste deel.
was een reactie op andere user en waar sloeg die dan niet op?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:21 schreef Specularium het volgende:
Je nazivergelijking sloeg nergens op, ging te ver en daar sloop je je eigen topic mee.
Immigranten bezetters noemen en vergelijken met de nazis waarbij de laatsten het er beter afbrengen in jouw optiek?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:24 schreef hans1985 het volgende:
[..]
was een reactie op andere user en waar sloeg die dan niet op?
Ik vergeleek de ene "bezetter" met de "andere" .
En waar sloopte dan het topic?
En dan had je die reacties er toch ook uit kunnen editten?
Zo werkt het niet, als jij een topic wilt maken om serieus over een bepaald probleem te discussieren krijg je daar alle ruimte voor. Als jij dat topic zelf om zeep gaat helpen met dit soort vergelijkingen ga ik het niet blijven schoonmaken. Dan verander je je toon maar en probeer je het met een nieuw topic.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:24 schreef hans1985 het volgende:
[..]
was een reactie op andere user en waar sloeg die dan niet op?
Ik vergeleek de ene "bezetter" met de "andere" .
En waar sloopte dan het topic?
En dan had je die reacties er toch ook uit kunnen editten?
Lekker met twee maten aan het meten?quote:
volgens mij niet?quote:
Lees anders gewoon effe terug... Een paar reacties hierboven maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |