Maar het geen UI へっべんいs身jンいでんちえいtquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:27 schreef Etsu het volgende:
Hey Henrys, ga jij eens even een UI instellen.
Postbode? Gast sprak toch aardig Brits Engels? Dacht zelf op basis van dat filmpje net dat het een toerist was.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:28 schreef Yreal het volgende:
Verdomme, komt de postbode op het journaal die vanmorgen het tour parcours Open brak om er langs te komen
Die krijgt zeker ook 30 maanden celquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:28 schreef Yreal het volgende:
Verdomme, komt de postbode op het journaal die vanmorgen het tour parcours Open brak om er langs te komen
Nope, PostNL heeft al verontschuldigingen aangebodenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Postbode? Gast sprak toch aardig Brits Engels? Dacht zelf op basis van dat filmpje net dat het een toerist was.
twitter:PostNL twitterde op zaterdag 04-07-2015 om 16:53:50Onze excuses, ook namens de Utrechtse bezorger die door warmte, verkeerssituatie en extra werk voor collega's oververhit reageerde. #TDF reageer retweet
Oh, ok. Niks van meegekregen tot ik net het journaal keek, dus zal wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nope, PostNL heeft al verontschuldigingen aangeboden
zie editquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, ok. Niks van meegekregen tot ik net het journaal keek, dus zal wel.
Kan het wel begrijpen hoor, die man die moet in die hitte post bezorgen en dan moet hij ook nog een keer helemaal omfietsen omdat alles is afgesloten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nope, PostNL heeft al verontschuldigingen aangebodentwitter:PostNL twitterde op zaterdag 04-07-2015 om 16:53:50Onze excuses, ook namens de Utrechtse bezorger die door warmte, verkeerssituatie en extra werk voor collega's oververhit reageerde. #TDF reageer retweet
Ik denk dat PostNL die man ook niks kwalijk neemt, als ik zo die tweet lees.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kan het wel begrijpen hoor, die man die moet in die hitte post bezorgen en dan moet hij ook nog een keer helemaal omfietsen omdat alles is afgesloten.
Tja, in Afrika of zuid-Europa is het niet veel anders natuurlijk. Daar is het ook continu warm en ze werken gewoon door.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
In de bouw werken ergens op zo'n stijger lijkt me pas erg
Dat zal wel deel gewenning zijn en in Japan hebben ze bijna overal Air conditioning. Hier is het altijd slecht weer en als het dan een keer echt warm is dan komt het ook veel harder aanquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, in Afrika of zuid-Europa is het niet veel anders natuurlijk. Daar is het ook continu warm en ze werken gewoon door.
Vorig jaar in augustus was het in Japan ruim 35 graden en flink benauwd, en de Japanners gingen door met huizen bouwen/opknappen etc.
je ziet die oranje fiets tassen van postnl als die hekken omgaan. Ik geloof dat ik gek was geworden als ik die man was. Wel knap dat ie het net voor een camera doetquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Postbode? Gast sprak toch aardig Brits Engels? Dacht zelf op basis van dat filmpje net dat het een toerist was.
Niet op gelet, Pax kwam al met de excuustweet van PostNLquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
je ziet die oranje fiets tassen van postnl als die hekken omgaan. Ik geloof dat ik gek was geworden als ik die man was. Wel knap dat ie het net voor een camera doet
Ja dat is ook wel kut.... maar om dan zo te gaan flippen en ook nog met agressie dat hek omver te trekken? Hij had er ook normaal overheen kunnen klimmen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kan het wel begrijpen hoor, die man die moet in die hitte post bezorgen en dan moet hij ook nog een keer helemaal omfietsen omdat alles is afgesloten.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel kut.... maar om dan zo te gaan flippen en ook nog met agressie dat hek omver te trekken? Hij had er ook normaal overheen kunnen klimmen.
Dat mag ik hopen. Is ook maar een mens.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat PostNL die man ook niks kwalijk neemt, als ik zo die tweet lees.
Kijk maar uit dat je hand niet klem komt te zitten in je bus Pringles.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel kut.... maar om dan zo te gaan flippen en ook nog met agressie dat hek omver te trekken? Hij had er ook normaal overheen kunnen klimmen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Makkelijk te praten voor iemand die geen fuck uitvoert (met dit weer).
Neequote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:44 schreef eriksd het volgende:
Heb jij eigenlijk werk Paxcon? Of ben je een leunstoelgeneraal?
'in welke situatie dan ook'quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Waarom zou je - in welke situatie dan ook - zoveel agressie tonen?
Leunstoelgeneraal, heb je nog meer van zulke benamingen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:44 schreef eriksd het volgende:
Heb jij eigenlijk werk Paxcon? Of ben je een leunstoelgeneraal?
Staat dat hij ook al werk van collega's moest overnemen dus hoge werkdruk + dit weer + helemaal om moeten fietsen en misschien nog andere persoonlijke omstandigheden en zo raar is die reactie nietquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Waarom zou je - in welke situatie dan ook - zoveel agressie tonen?
Ooit een bijbaan gehad? Of nog nooit een slag werk verzet?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
Maar waarom met agressie zo'n hek omver trekken en een meisje dat haar werk doet met geweld bedreigen
Jup, vier jaar supermarkt en nog wat bij de uniquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ooit een bijbaan gehad? Of nog nooit een slag werk verzet?
Niet met dit weer dus.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jup, vier jaar supermarkt en nog wat bij de uni
Aha.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jup, vier jaar supermarkt en nog wat bij de uni
Niet als je bij de bakkerij werkt.quote:
quote:De bezorger is volgens PostNL niet ontslagen. Hij heeft na een gesprek met zijn leidinggevende wel aangegeven veel spijt te hebben van zijn actie. Ook wil hij zijn excuses aanbieden aan de vrijwilligers die hij bedreigde.
PostNL spreekt van een oververhitte reactie: "Dit is niet goed te praten maar onze medewerkers werken al dagenlang in de hitte, met in Utrecht een complexe verkeerssituatie. Bovendien had deze man extra werk van zijn collega's overgenomen naast zijn eigen route en was hij al 20 minuten aan het omrijden."
Als je dat even laat lopen is het probleem op termijn opgelost.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:47 schreef Blistering het volgende:
Ik snap de beste man volkomen.
Werken met deze temperaturen is al kut genoeg. Gister ook weer hard moeten rennen om te zorgen dat alle gevangen hun HIV-medicatie op tijd krijgen.
Mooi opgelost. Als ik zijn werkgever was, had ik die man een paar dagen extra vrij gegeven en konden zijn collega's zijn werk doen.quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je dat even laat lopen is het probleem op termijn opgelost.
Deze kan ik wel waarderen Erik.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je dat even laat lopen is het probleem op termijn opgelost.
Tot je werk moet verzetten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb zo'n tafelventilatortje, daarmee is het ook wel uit te houden
Stijger? Je bedoelt een lift?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
In de bouw werken ergens op zo'n stijger lijkt me pas erg
Ah, dan begrijp je de postbezorger in deze kwestie dus ook. Hij had niet eens een ventilator.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jazeker, dat verkoelt de ruimte niet maar enkel de plek waar hij op gericht is
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, dan begrijp je de postbezorger in deze kwestie dus ook. Hij had niet eens een ventilator.
Hij had geen fans.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, dan begrijp je de postbezorger in deze kwestie dus ook. Hij had niet eens een ventilator.
Hoe gaat het met Floor in deze hitte?quote:
Wel aardig. We zetten haar 3/4 keer per dag onder de tuinslang. En Floor heeft wel een fanquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:56 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Floor in deze hitte?
Meerdere.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wel aardig. We zetten haar 3/4 keer per dag onder de tuinslang. En Floor heeft wel een fan
Floorquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Wel aardig. We zetten haar 3/4 keer per dag onder de tuinslang. En Floor heeft wel een fan
Zelfs voor jouw begrippen is deze zin van erbarmelijke kwaliteit.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:19 schreef Yreal het volgende:
Ik had vandaag wat 9 jarige als assist-postbode
De puppy van mijn ouders lag gewoon met zijn kop in de waterbak belletjes te blazenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Leuk hè.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:43 schreef Henrys het volgende:
[..]
De puppy van mijn ouders lag gewoon met zijn kop in de waterbak belletjes te blazen
Dat is om te kotsen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:07 schreef Henrys het volgende:
Hoorde laast van een fokker dat je mensen hebt die een puppy nemen en zodra die volwassen is brengen ze hem naar het asiel en nemen ze een nieuwe puppy, die doen het voor de aandacht
Sowieso om te kotsen hoe veel mensen met huisdieren omgaan. Kijk maar hoeveel er naar het asiel worden gebracht in de zomerperiode of mensen die ze in een gesloten auto achterlaten. Veel te veel mensen onderschatten hoeveel werk een hond is en zeker een puppy. Je hebt ook nog mensen die ze de hele dag in een bench stoppenquote:
so?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:25 schreef eriksd het volgende:
Nouja, ik vind dat je lief moet zijn voor dieren maar katten in huis vind ik mwah. Gaan altijd op mij zitten en dan krijg ik ze niet weg
Dat is toch juist het mooie?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:25 schreef eriksd het volgende:
Nouja, ik vind dat je lief moet zijn voor dieren maar katten in huis vind ik mwah. Gaan altijd op mij zitten en dan krijg ik ze niet weg
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:25 schreef eriksd het volgende:
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is toch juist het mooie?
Mijn kat gaat ook standaard bij vreemden op schoot zitten. En dan vaak nog kwijlen ookNet zo lang kopjes geven totdat je haar aait, heerlijk beest.
[ afbeelding ]
Leuk beest.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is toch juist het mooie?
Mijn kat gaat ook standaard bij vreemden op schoot zitten. En dan vaak nog kwijlen ookNet zo lang kopjes geven totdat je haar aait, heerlijk beest.
[ afbeelding ]
Nee. Dezequote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]leuk
Loopt ze de hele dag rond met die knuffel in haar bek?
Toch kunnen honden veel meer functies vervullen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:36 schreef Yreal het volgende:
Jammere aan honden vind ik dat ze niet zo zelfstandig zijn als katten.
wisselt per instelling. Meestal 10 of 12 termijnen.quote:Op zondag 5 juli 2015 03:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Even een vraagje: blijkbaar moet ik m'n betaaldata opgeven via studielink, wist ik niet eens ivm collegegeld dus. Nu staat er dus dat ik ook in termijnen kan betalen, is dit per maand dan ofzo? Per kwartaal?
Per 4 maanden doorgaans.quote:Op zondag 5 juli 2015 03:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Even een vraagje: blijkbaar moet ik m'n betaaldata opgeven via studielink, wist ik niet eens ivm collegegeld dus. Nu staat er dus dat ik ook in termijnen kan betalen, is dit per maand dan ofzo? Per kwartaal?
In Utrecht om de maand. Heb het afgelopen jaar wel gedaan, maar aankomend jaar betaal ik het in 1x. RIP 1951 euro spaargeldquote:Op zondag 5 juli 2015 03:53 schreef Rickertman96 het volgende:
gewoon lekker maandelijks betalen. Waarom zou je alles in 1x dokken?quote:Op zondag 5 juli 2015 10:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
In Utrecht om de maand. Heb het afgelopen jaar wel gedaan, maar aankomend jaar betaal ik het in 1x. RIP 1951 euro spaargeld
Dan ben je er vanaf.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
gewoon lekker maandelijks betalen. Waarom zou je alles in 1x dokken?
zou lekker een buffertje achter de hand hebben. Je weet nooit wat er gebeurd. Of je moet wel heel veel geld hebben dat die 2k ook niet uitmaakt.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 11:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
zou lekker een buffertje achter de hand hebben. Je weet nooit wat er gebeurd. Of je moet wel heel veel geld hebben dat die 2k ook niet uitmaakt.
Nou dat valt reuze mee hoor. Ik moet het collegegeld ook voorschieten van mijn spaargeld, en dat is een behoorlijke deuk in mijn saldo. Maar er blijft heus nog wel wat over om incidentele uitgaven op te vangen.quote:
maar ook weer rente vangen op dat bedrag...quote:Op zondag 5 juli 2015 11:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nou dat valt reuze mee hoor. Ik moet het collegegeld ook voorschieten van mijn spaargeld, en dat is een behoorlijke deuk in mijn saldo. Maar er blijft heus nog wel wat over om incidentele uitgaven op te vangen.
Daarnaast moet je indien je in termijnen wilt betalen, administratiekosten betalen. Geldkloppers
Ga het dit keer ook in een keer betalen, bespaart mij weer administratiekosten ja.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nou dat valt reuze mee hoor. Ik moet het collegegeld ook voorschieten van mijn spaargeld, en dat is een behoorlijke deuk in mijn saldo. Maar er blijft heus nog wel wat over om incidentele uitgaven op te vangen.
Daarnaast moet je indien je in termijnen wilt betalen, administratiekosten betalen. Geldkloppers
Vetpot man die 0,90%quote:Op zondag 5 juli 2015 11:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar ook weer rente vangen op dat bedrag...
Rente van een whopping 1%quote:Op zondag 5 juli 2015 11:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar ook weer rente vangen op dat bedrag...
Als je voor 1 euro een retourtje kan pakken is dat niet moeilijk jaquote:Op zondag 5 juli 2015 11:45 schreef Blistering het volgende:
Hoewel die 1% voor Y weer genoeg oplevert om een vliegticket naar 1 of ander guur oord te kunnen boeken. Slim bekeken gozer!
Daarom alles uitgeven.quote:
Welkom in Nederland.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan krijg je tenminste steun van de overheid als er iets mis gaat
Voor die ¤20,-.die je bespaart.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan krijg je tenminste steun van de overheid als er iets mis gaat
Onnavolgbare post dit weer.quote:
voor 2¤ kan je wel naar Parijs ja.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als je voor 1 euro een retourtje kan pakken is dat niet moeilijk ja
ja, maak jij je altijd zorgen of je wel genoeg saldo hebt aan het einde van de maand?quote:Op zondag 5 juli 2015 12:33 schreef Etsu het volgende:
Ik betaal ook in 1x. Ben je er meteen van af en hoef je er niet meer aan te denken.
'Wanneer wordt t ook alweer afgeschreven?' en dan dagenlang zorgen maken of het wel goed gaat.
Ik heb 3 spaarrekeningen en 1 betaalrekening, dus ik heb niet altijd genoeg op m'n betaalrekening nee.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja, maak jij je altijd zorgen of je wel genoeg saldo hebt aan het einde van de maand?
quote:Op zondag 5 juli 2015 10:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
wisselt per instelling. Meestal 10 of 12 termijnen.
quote:
Ik heb het ook liever om de maand (EUR), ik zie trouwens dat het 162,48 ofzo is per maand, op zich kan ik dan gewoon heel m'n studie betalen met al m'n spaargeld zonder te lenen.quote:Op zondag 5 juli 2015 10:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
In Utrecht om de maand. Heb het afgelopen jaar wel gedaan, maar aankomend jaar betaal ik het in 1x. RIP 1951 euro spaargeld
Nouja, als je je nummers zulke namen geeft sta je natuurlijk al 1-0 achter. Maargoed: ik heb Elephant voor de helft geluisterd. Geen idee wat dit nou toevoegt.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo pretentieus, eigenlijk. Hipster wel een beetje.
Dit zijn hele normale tracknamen ja, galbak. Ik heb nog wel de light-varianten voor je geselecteerd (en niet, bijvoorbeeld, "Nothing That Has Happened so Far Has Been Anything We Could Control" of "Forty One Mosquitoes Flying in Formation").quote:Op zondag 5 juli 2015 16:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, als je je nummers zulke namen geeft sta je natuurlijk al 1-0 achter. Maargoed: ik heb Elephant voor de helft geluisterd. Geen idee wat dit nou toevoegt.
Maar dat Elephant is toch gewoon monotoon gedoe? Je hebt toch niet over 10 jaar zoiets als het ding op de radio komt "ja, lekkere meezinger goed gevoel lalala mooi opgebouwde tekst lekker meezingen"? Nu komt het niet op de radio uiteraard, maar even "wat als".quote:Op zondag 5 juli 2015 16:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit zijn hele normale tracknamen ja, galbak. Ik heb nog wel de light-varianten voor je geselecteerd (en niet, bijvoorbeeld, "Nothing That Has Happened so Far Has Been Anything We Could Control" of "Forty One Mosquitoes Flying in Formation").
Wat het toevoegt? Heerlijk dromerige alternatieve rock met invloeden uit de sixties en de eighties.
Net even gekeken hoe de Tour over de brug reed ja. Nu met mijn neus tegen het raam geplakt om te kijken of ik de Weber nog op kan stoken.quote:
Elephant is repeterend, ja. Jouw beoordeling van kwaliteit is blijkbaar hoe lekker het meezingbaar is?quote:Op zondag 5 juli 2015 16:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar dat Elephant is toch gewoon monotoon gedoe? Je hebt toch niet over 10 jaar zoiets als het ding op de radio komt "ja, lekkere meezinger goed gevoel lalala mooi opgebouwde tekst lekker meezingen"? Nu komt het niet op de radio uiteraard, maar even "wat als".
Vind het een beetje van die musicmeter frontpage albums. Lekker op zoek naar nieuwe muziek, dit klinkt even anders, next! Het is zo weinig beklijvend.
Galbak.
Ik moet wel iets van melodie en een goed doordachte tekst hebben ja. Niet van die polsensnij muziek met van die gasten die niet volwassen willen worden.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elephant is repeterend, ja. Jouw beoordeling van kwaliteit is blijkbaar hoe lekker het meezingbaar is?
Hier nog een fantastisch nummer dat je nooit op de radio kunt meelallen:
Polsensnijmuziek, uhuh. Opoe.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet wel iets van melodie en een goed doordachte tekst hebben ja. Niet van die polsensnij muziek met van die gasten die niet volwassen willen worden.
Exact. Het is lawaai maken om het lawaai maken. Eindeloos geproduceerd met een hoop gefriemel en dan "dit is nieuw mensen, nog nooit zoiets gehoord". Inderdaad, want het is gewoon niet prettig luisteren.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:44 schreef Tchock het volgende:
Of, zoals mijn opa verwoordde, "dit is allemaal zo'n lawaai, doe maar een mooi wijsje".
Het meest komische is nog dat de muziek die jij wel goed vindt regelmatig teksten van niks heeft. Pure vooroordelen. Tame Impala maakt niet eens lawaai, dan had ik andere dingen moeten noemen.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Exact. Het is lawaai maken om het lawaai maken. Eindeloos geproduceerd met een hoop gefriemel en dan "dit is nieuw mensen, nog nooit zoiets gehoord". Inderdaad, want het is gewoon niet prettig luisteren.
Inderdaad, dan kan je niet meer om 3 uur 's nachts op zoek naar obscure muziek om maar vernieuwend bezig te zijn. Gewoon behapbare kwaliteit gaarne. Ergo Radio 10 Gold. Of uiteraard mijn geweldige vinylverzameling.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het meest komische is nog dat de muziek die jij wel goed vindt regelmatig teksten van niks heeft. Pure vooroordelen. Tame Impala maakt niet eens lawaai, dan had ik andere dingen moeten noemen.
Maar goed. Snap wel dat je het allemaal niet meer kunt behappen vanaf een bepaalde leeftijd.
Ik hoop dat de pil van Drion vrijelijk beschikbaar is tegen de tijd dat ik een dermate cultureel afgestompte leeftijd bereik.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan je niet meer om 3 uur 's nachts op zoek naar obscure muziek om maar vernieuwend bezig te zijn. Gewoon behapbare kwaliteit gaarne. Ergo Radio 10 Gold. Of uiteraard mijn geweldige vinylverzameling.
Ik ook. Eentje met, wat was het, "een goed doordachte tekst".quote:Op zondag 5 juli 2015 16:54 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop met je mee. Zet ik ondertussen een beproefde hit op.
Onuitstaanbaar nummer inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. Eentje met, wat was het, "een goed doordachte tekst".
Lekker alles samenpletten tot één makkelijke en voorspelbare smeltkroes uit de tijd waar je zelf jeugdherinneringen aan hebt. Muzikaal totaal oninteressant.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Onuitstaanbaar nummer inderdaad.
Dit is een parel bijvoorbeeld:
Ik was 8 opa. Niet meteen zo beledigend worden hequote:Op zondag 5 juli 2015 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker alles samenpletten tot één makkelijke en voorspelbare smeltkroes uit de tijd waar je zelf jeugdherinneringen aan hebt. Muzikaal totaal oninteressant.
Daarnaast is elektronische muziek natuurlijk leuk om op te danson. Geen muziek om eens even lekker naar te luisteren.
Luister dan een van die andere twee tracks eens.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was 8 opa. Niet meteen zo beledigend worden he
Maar ga jij weer lekker Elephant luisteren en vervolgens je afreageren op je kussen en de boze buitenwereld.
Typisch nummer voor fokkers eigenlijk, bedenk ik mij nu.
Prima toch, die vent heeft ook weekend. Moet je maar niet om 10 voor 6 komen.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:07 schreef Mshauri het volgende:
Fietsenmaker die om tien voor zes zegt dat ik morgen maar terug moet komen
Doet die van mij altijd. Je moet ofwel vóór tien uur er zijn of morgen terugkomen. En hij is ook nog knetter onaardig.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:07 schreef Mshauri het volgende:
Fietsenmaker die om tien voor zes zegt dat ik morgen maar terug moet komen
Zal nog eens een zadel voor 5 tientjes kopen bij hem
quote:Op zondag 5 juli 2015 18:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik vind het ook niets, dat Lame Impala.
Dacht eerst aan Cat Stevens.quote:
Begrijpelijk. Heeft mooie muziek gemaakt. Maar Sufjan Stevens heeft het ook behoorlijk goed begrepen.quote:
Dit is niet onaardig inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Heeft mooie muziek gemaakt. Maar Sufjan Stevens heeft het ook behoorlijk goed begrepen.
Dan ga je toch naar een andere? Fietsenmakers genoeg lijkt me.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doet die van mij altijd. Je moet ofwel vóór tien uur er zijn of morgen terugkomen. En hij is ook nog knetter onaardig.
Bandeloos bestaan van Ets ook.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar een andere? Fietsenmakers genoeg lijkt me.
Je kan hem beter aan de ketting leggen anders loopt het spaak.quote:
He kale, hoe is het met de liefde? Ansu nog gehosseld?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan hem beter aan de ketting leggen anders loopt het spaak.
Out of my league.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
He kale, hoe is het met de liefde? Ansu nog gehosseld?
Volgend jaar krijg je Europees toch?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:40 schreef Henrys het volgende:
Denk dat ik handelsrecht naar volgend jaar verplaatst, heb nog nooit zo weinig motivatie voor iets gehad ondanks dat de stof nog best interessant is
Jij was de jongen?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:42 schreef eriksd het volgende:
Europees Recht, het vak waar de mannen van de jongens worden gescheiden.
8,5 vriendje.quote:
Als je daarmee Encyclopedie bedoelt; een 8. Mijn eerste cijfer.quote:
Matig hoor. Ik had een 9.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je daarmee Encyclopedie bedoelt; een 8. Mijn eerste cijfer.
Groningen he.quote:
Groningenquote:Op zondag 5 juli 2015 18:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Groningen he.
Maargoed, dit lijkt mij niet de juiste strategie voor je.
Valt tegen. De fietsenmaker die ik bedoel zit bovendien dicht bij mijn huis en aangezien ik een type ben dat vrijwel altijd lopend naar de fietsenmaker moet...quote:Op zondag 5 juli 2015 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar een andere? Fietsenmakers genoeg lijkt me.
Europees is in 1b dus dat is geen probleem.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgend jaar krijg je Europees toch?
Zo ja, niet doen.
Zo nee, wordt wel pittig met studentenrechtbank dan.
Mietje. Hoeveel tentamens heb je nou al gehad?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Europees is in 1b dus dat is geen probleem.
Wel burgelijk recht 3 in dezelfde periode als handelsrecht.
Maar ik voel me mentaal ook niet lekker nu en zodra ik in de UB zit heb ik echt gewoon nergens zin in. Klinkt heel kinderachtig maar heb echt een soort van mentale blok
ja, ik heb echt koala hongerquote:
Dit klinkt als een heerlijk avondmaalquote:Op zondag 5 juli 2015 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, ik heb echt koala honger
ik heb nog dat beetje wrapsspul wat jij hebt gemaakt, dus dat neem ik daarna
Koala honger? Is dat zoiets als bereveel trek?quote:Op zondag 5 juli 2015 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal erachter niet meer, maar zoiets zeg ik altijd tegen Pax.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Koala honger? Is dat zoiets als bereveel trek?
Dat wordt niet tongen vanavond Pax.quote:
Je bedoelt kaolo.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling. Maargoed, misschien is Etsu wat minder moeilijk.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je deze les op de pijnlijke wijze geleerd?
Nou nou nouquote:Op zondag 5 juli 2015 19:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Algemene ontwikkeling. Maargoed, misschien is Etsu wat minder moeilijk.
Liefde voor eten toch?quote:
Ok.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:54 schreef IPA35 het volgende:
Antwoorden EUR
https://www.facebook.com/groups/434845709903738/854569687931336/
quote:Op zondag 5 juli 2015 19:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Vooral zure bommen gaan er goed in.
Pak hem op z'n bek op de foto bij zo'n achtbaanquote:Op zondag 5 juli 2015 19:57 schreef Etsu het volgende:
Iemand nog ideeën/tips hoe ik Paxcons leven zuur kan maken in Walibi binnenkort?
Staat genoteerd.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:59 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Pak hem op z'n bek op de foto bij zo'n achtbaan
Waarom geen UI meer?quote:
Omdat het kan.quote:
Daar heb ik niet van terug.quote:
Komt niet in de 2de kans.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:02 schreef Henrys het volgende:
Verdomme, doe ik rechten en moet ik nog een balans opstellen ook voor handelsrecht
Daar kan over gediscussieerd worden.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik heb altijd het laatste woord, remember.
Omdat dat een schijtmakkelijke vraag is en je de eerste kans maar had moeten halen.quote:
Heb echt het idee of jij die man nog een keer gaat omleggenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat dat een schijtmakkelijke vraag is en je de eerste kans maar had moeten halen.
Aldus Veenstra.
Ik ben nog steeds pislink om mijn onterechte 5,3, ja. Ik kan niet wachten tot we bij het CBE zitten.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:06 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heb echt het idee of jij die man nog een keer gaat omleggen
Tame Impala? Fantastisch juistquote:Op zondag 5 juli 2015 19:51 schreef Blistering het volgende:
Wel een beetje een 13 in een dozijn bandje hoor Tsjok. Weinig onderscheidend in ieder geval, maar gewoon wel ''grappig'' voor tussendoor.
Nee Tchock, Blistering heeft gelijk.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tame Impala? Fantastisch juistEcht, luister Innerspeaker of Lonerism en je geniet
Breng hem nou niet op ideeën....quote:Op zondag 5 juli 2015 19:59 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Pak hem op z'n bek op de foto bij zo'n achtbaan
gratis puntenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:02 schreef Henrys het volgende:
Verdomme, doe ik rechten en moet ik nog een balans opstellen ook voor handelsrecht
Dinsdagochtend als 't goed is.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:12 schreef eriksd het volgende:
Wanneer komen de resultaten van FAR jongens?
Ken je First Aid Kit?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tame Impala? Fantastisch juistEcht, luister Innerspeaker of Lonerism en je geniet
Ah, dat wordt hopelijk genieten.quote:
Yes. Wel aardig, niet heel bijzonder. Wilde er op Werchter heen maar dat lukte niet (was de eerste act op de eerste dag)quote:
Is dat nieuws? Maar ik heb je toch weer even bezig gehouden. Win!quote:Op zondag 5 juli 2015 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, echt? Want hij zei iets anders dan jijDus dan had jij ongelijk?
Aah okequote:Op zondag 5 juli 2015 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Wel aardig, niet heel bijzonder. Wilde er op Werchter heen maar dat lukte niet (was de eerste act op de eerste dag)
quote:Op zondag 5 juli 2015 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is dat nieuws? Maar ik heb je toch weer even bezig gehouden. Win!
Niet iedereen is zo arm als jij.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Praten we over een wijn van de Aldi of Lidl?
Mja, mja, het gaat. Het doet vrij indie-achtig aan in sommige nummers. Dat is overigens helemaal niet erg, maar het is gewoon niet heel bijzonder allemaal.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je ma?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet iedereen lijdt aan overgewicht.
quote:Op zondag 5 juli 2015 20:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet iedereen lijdt aan overgewicht.
Ik ook met veel, maar Tame Impala raakt bij mij een goede frequentie. Een nummer als dit ook, bohh:quote:Op zondag 5 juli 2015 20:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mja, mja, het gaat. Het doet vrij indie-achtig aan in sommige nummers. Dat is overigens helemaal niet erg, maar het is gewoon niet heel bijzonder allemaal.
Elephant is wel geinig.
Dat heb ik overigens met de meeste indie-bandjes hoor. Slechts 1 of 2 nummers die ok zijn, de rest valt af.
Ik ben echt bang dat ik volgend jaar ga struikelen over handelsrecht en enorme spijt krijg dat ik het niet nu had gedaan. Maar nu nog maar 3 dagen, toch wel spijt dat ik niet naar hoor/werkcolleges ben gegaanquote:Op zondag 5 juli 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
Ik ga echt hardop lachen als ik mijn bachelor toch haal dit jaar. Echt.![]()
Tja, ik heb ook spijt dat ik handelsrecht niet in blok 2 heb gedaan want dan was ik nu klaar geweest.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:23 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat ik volgend jaar ga struikelen over handelsrecht en enorme spijt krijg dat ik het niet nu had gedaan. Maar nu nog maar 3 dagen, toch wel spijt dat ik niet naar hoor/werkcolleges ben gegaan
Tsja...quote:Op zondag 5 juli 2015 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook met veel, maar Tame Impala raakt bij mij een goede frequentie. Een nummer als dit ook, bohh:
Dan krijgen we een appels & peren scenario gok ik. Psychedelic is niet echt mijn ding.quote:
Ik vraag het niet om jouw bands af te zeuren, gewoon uit interesse. Ik hou heel veel van muziek.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dan krijgen we een appels & peren scenario gok ik. Psychedelic is niet echt mijn ding.
Kleuren.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:27 schreef eriksd het volgende:
Zal ik een vloerkleed nemen met kleuren of gewoon een xxl schapenvacht. Kleur is wat gezelliger, schapenvacht lekker aan de voetjes.
Ga voor een schapenvacht. Dat gevoel aan je voeten is beter dan wat dan ook. Ik had ook een schaapje in mijn kamer liggen vroegerquote:Op zondag 5 juli 2015 20:27 schreef eriksd het volgende:
Zal ik een vloerkleed nemen met kleuren of gewoon een xxl schapenvacht. Kleur is wat gezelliger, schapenvacht lekker aan de voetjes.
vloerkleedquote:Op zondag 5 juli 2015 20:27 schreef eriksd het volgende:
Banken en stoelen zijn al bedekt onder schapenvachten.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga voor een schapenvacht. Dat gevoel aan je voeten is beter dan wat dan ook. Ik had ook een schaapje in mijn kamer liggen vroeger
Dus? Impliceer je hier mee dat je je té fijn kan voelen?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Banken en stoelen zijn al bedekt onder schapenvachten.
Dan wordt het zo'n pluizig en wit geheel.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Impliceer je hier mee dat je je té fijn kan voelen?
Ik weet niet waar jij al deze nep-bezwaren vandaan tovert.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan wordt het zo'n pluizig en wit geheel.
Nee dacht ik al, maar had geen zin om nog langer naar te kijken want ik had zin in n sigaret.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze zin klopt niet helemaal.En het heeft met "(er) van" te maken.
Laatste weken veel geluisterd naar DATA, aangestoken door deze clip:quote:Op zondag 5 juli 2015 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag het niet om jouw bands af te zeuren, gewoon uit interesse. Ik hou heel veel van muziek.
Dat snap je wel als een huis hebt opa. Een goed interieur is balanceren.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij al deze nep-bezwaren vandaan tovert.
Ik ken het niet, dus ga luisteren.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Laatste weken veel geluisterd naar DATA, aangestoken door deze clip:
Voor de rest wat obscure indie-bandjes zoals The Griswolds:
Of Maduk voor mijn portie DnB:
En last but not least mijn nieuwe favo house-artiest, Darius:
Ik heb ook een nogal veelzijdige smaak
Plaats eens foto's van je gebalanceerde interieurquote:Op zondag 5 juli 2015 20:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat snap je wel als een huis hebt opa. Een goed interieur is balanceren.
Ja, want jij bent zo'n interieurprinses. Met je gouden platen-kitsch.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat snap je wel als een huis hebt opa. Een goed interieur is balanceren.
Neuh.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Plaats eens foto's van je gebalanceerde interieur
Alsof die in de woonkamer hangen.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, want jij bent zo'n interieurprinses. Met je gouden platen-kitsch.
In de hal.quote:
Jij hebt zeker zo'n soort interieurquote:Op zondag 5 juli 2015 20:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
In de hal.
Maar denk dat ik het gros wegdoe. Vloekt een beetje met de kunst.
Van die teksten in huis hebbenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt zeker zo'n soort interieur
[ afbeelding ]
Heb je dat echt?quote:
Kan ik waarderen, absoluut.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken het niet, dus ga luisteren.Ik heb ook nog een tip in een totaal ander genre: Nicolas Jaar
Moest bijna huilen de eerste keer. Zo mooi.
Vooral dat geploink op ongeveer 4 minuten. Gaat dat de hele tijd zo door?quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 20:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vooral dat geploink op ongeveer 4 minuten. Gaat dat de hele tijd zo door?
Kralingsche? Huh?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kralingsche Zoom![]()
Het enige deel van Rotterdam waar ik me veilig voel
Als je een metro moet pakken om ergens te komen is het sowieso kut en onbereikbaar.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]Uitstappen bij Alexander/CS en dan metro naar Kralingse Zoom, 3 minuten lopen, wat kut zeg.
De metro gaat iedere 5 minuten? Stel je aan zeg.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je een metro moet pakken om ergens te komen is het sowieso kut en onbereikbaar.
Kom jij daar vandaan?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:47 schreef Henrys het volgende:
Wat was dat altijd heerlijk in Rotterdam in de metro, je maakte elke dag wel wat mee
Jeetje.quote:
Wat burgerlijk. Heb je ook een Ikea poster boven je bank hangen?quote:
Het enige dat erger is dan de Rotterdamse metro is de tram. In rotterdam.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:47 schreef Henrys het volgende:
Wat was dat altijd heerlijk in Rotterdam in de metro, je maakte elke dag wel wat mee
Genieten van die teksten aan de muur. Zo'n Riviera Maison hut.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat burgerlijk. Heb je ook een Ikea poster boven je bank hangen?
quote:Op zondag 5 juli 2015 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Genieten van die teksten aan de muur. Zo'n Riviera Maison hut.
quote:Op zondag 5 juli 2015 20:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat burgerlijk. Heb je ook een Ikea poster boven je bank hangen?
Eens.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het enige dat erger is dan de Rotterdamse metro is de tram. In rotterdam.
Die ene hangt scheef.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope, van Woonexpress (zo'n keten in Barendrecht/R'dam).
Boven mijn bed wel zo'n skyline van New York, wel van de Ikea dacht ik.
Mijn huisMijn inloopkast
Mijn ingezakte bank door Pax
Mijn balkon
Mijn postvakje met tekst erop
Riveria Maison
![]()
Haters hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |