Maar het geen UI へっべんいs身jンいでんちえいtquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:27 schreef Etsu het volgende:
Hey Henrys, ga jij eens even een UI instellen.
Postbode? Gast sprak toch aardig Brits Engels? Dacht zelf op basis van dat filmpje net dat het een toerist was.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:28 schreef Yreal het volgende:
Verdomme, komt de postbode op het journaal die vanmorgen het tour parcours Open brak om er langs te komen
Die krijgt zeker ook 30 maanden celquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:28 schreef Yreal het volgende:
Verdomme, komt de postbode op het journaal die vanmorgen het tour parcours Open brak om er langs te komen
Nope, PostNL heeft al verontschuldigingen aangebodenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Postbode? Gast sprak toch aardig Brits Engels? Dacht zelf op basis van dat filmpje net dat het een toerist was.
twitter:PostNL twitterde op zaterdag 04-07-2015 om 16:53:50Onze excuses, ook namens de Utrechtse bezorger die door warmte, verkeerssituatie en extra werk voor collega's oververhit reageerde. #TDF reageer retweet
Oh, ok. Niks van meegekregen tot ik net het journaal keek, dus zal wel.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nope, PostNL heeft al verontschuldigingen aangeboden
zie editquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, ok. Niks van meegekregen tot ik net het journaal keek, dus zal wel.
Kan het wel begrijpen hoor, die man die moet in die hitte post bezorgen en dan moet hij ook nog een keer helemaal omfietsen omdat alles is afgesloten.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nope, PostNL heeft al verontschuldigingen aangebodentwitter:PostNL twitterde op zaterdag 04-07-2015 om 16:53:50Onze excuses, ook namens de Utrechtse bezorger die door warmte, verkeerssituatie en extra werk voor collega's oververhit reageerde. #TDF reageer retweet
Ik denk dat PostNL die man ook niks kwalijk neemt, als ik zo die tweet lees.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kan het wel begrijpen hoor, die man die moet in die hitte post bezorgen en dan moet hij ook nog een keer helemaal omfietsen omdat alles is afgesloten.
Tja, in Afrika of zuid-Europa is het niet veel anders natuurlijk. Daar is het ook continu warm en ze werken gewoon door.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
In de bouw werken ergens op zo'n stijger lijkt me pas erg
Dat zal wel deel gewenning zijn en in Japan hebben ze bijna overal Air conditioning. Hier is het altijd slecht weer en als het dan een keer echt warm is dan komt het ook veel harder aanquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, in Afrika of zuid-Europa is het niet veel anders natuurlijk. Daar is het ook continu warm en ze werken gewoon door.
Vorig jaar in augustus was het in Japan ruim 35 graden en flink benauwd, en de Japanners gingen door met huizen bouwen/opknappen etc.
je ziet die oranje fiets tassen van postnl als die hekken omgaan. Ik geloof dat ik gek was geworden als ik die man was. Wel knap dat ie het net voor een camera doetquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Postbode? Gast sprak toch aardig Brits Engels? Dacht zelf op basis van dat filmpje net dat het een toerist was.
Niet op gelet, Pax kwam al met de excuustweet van PostNLquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
je ziet die oranje fiets tassen van postnl als die hekken omgaan. Ik geloof dat ik gek was geworden als ik die man was. Wel knap dat ie het net voor een camera doet
Ja dat is ook wel kut.... maar om dan zo te gaan flippen en ook nog met agressie dat hek omver te trekken? Hij had er ook normaal overheen kunnen klimmen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:33 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kan het wel begrijpen hoor, die man die moet in die hitte post bezorgen en dan moet hij ook nog een keer helemaal omfietsen omdat alles is afgesloten.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel kut.... maar om dan zo te gaan flippen en ook nog met agressie dat hek omver te trekken? Hij had er ook normaal overheen kunnen klimmen.
Dat mag ik hopen. Is ook maar een mens.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat PostNL die man ook niks kwalijk neemt, als ik zo die tweet lees.
Kijk maar uit dat je hand niet klem komt te zitten in je bus Pringles.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel kut.... maar om dan zo te gaan flippen en ook nog met agressie dat hek omver te trekken? Hij had er ook normaal overheen kunnen klimmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |