Dan ga je toch naar een andere? Fietsenmakers genoeg lijkt me.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Doet die van mij altijd. Je moet ofwel vóór tien uur er zijn of morgen terugkomen. En hij is ook nog knetter onaardig.
Bandeloos bestaan van Ets ook.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar een andere? Fietsenmakers genoeg lijkt me.
Je kan hem beter aan de ketting leggen anders loopt het spaak.quote:
He kale, hoe is het met de liefde? Ansu nog gehosseld?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan hem beter aan de ketting leggen anders loopt het spaak.
Out of my league.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
He kale, hoe is het met de liefde? Ansu nog gehosseld?
Volgend jaar krijg je Europees toch?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:40 schreef Henrys het volgende:
Denk dat ik handelsrecht naar volgend jaar verplaatst, heb nog nooit zo weinig motivatie voor iets gehad ondanks dat de stof nog best interessant is
Jij was de jongen?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:42 schreef eriksd het volgende:
Europees Recht, het vak waar de mannen van de jongens worden gescheiden.
8,5 vriendje.quote:
Als je daarmee Encyclopedie bedoelt; een 8. Mijn eerste cijfer.quote:
Matig hoor. Ik had een 9.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je daarmee Encyclopedie bedoelt; een 8. Mijn eerste cijfer.
Groningen he.quote:
Groningenquote:Op zondag 5 juli 2015 18:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Groningen he.
Maargoed, dit lijkt mij niet de juiste strategie voor je.
Valt tegen. De fietsenmaker die ik bedoel zit bovendien dicht bij mijn huis en aangezien ik een type ben dat vrijwel altijd lopend naar de fietsenmaker moet...quote:Op zondag 5 juli 2015 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar een andere? Fietsenmakers genoeg lijkt me.
Europees is in 1b dus dat is geen probleem.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgend jaar krijg je Europees toch?
Zo ja, niet doen.
Zo nee, wordt wel pittig met studentenrechtbank dan.
Mietje. Hoeveel tentamens heb je nou al gehad?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Europees is in 1b dus dat is geen probleem.
Wel burgelijk recht 3 in dezelfde periode als handelsrecht.
Maar ik voel me mentaal ook niet lekker nu en zodra ik in de UB zit heb ik echt gewoon nergens zin in. Klinkt heel kinderachtig maar heb echt een soort van mentale blok
ja, ik heb echt koala hongerquote:
Dit klinkt als een heerlijk avondmaalquote:Op zondag 5 juli 2015 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, ik heb echt koala honger
ik heb nog dat beetje wrapsspul wat jij hebt gemaakt, dus dat neem ik daarna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |