quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:25 schreef eriksd het volgende:
Nouja, ik vind dat je lief moet zijn voor dieren maar katten in huis vind ik mwah. Gaan altijd op mij zitten en dan krijg ik ze niet weg
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is toch juist het mooie?
Mijn kat gaat ook standaard bij vreemden op schoot zitten. En dan vaak nog kwijlen ookNet zo lang kopjes geven totdat je haar aait, heerlijk beest.
[ afbeelding ]
Leuk beest.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is toch juist het mooie?
Mijn kat gaat ook standaard bij vreemden op schoot zitten. En dan vaak nog kwijlen ookNet zo lang kopjes geven totdat je haar aait, heerlijk beest.
[ afbeelding ]
Nee. Dezequote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]leuk
Loopt ze de hele dag rond met die knuffel in haar bek?
Toch kunnen honden veel meer functies vervullen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:36 schreef Yreal het volgende:
Jammere aan honden vind ik dat ze niet zo zelfstandig zijn als katten.
wisselt per instelling. Meestal 10 of 12 termijnen.quote:Op zondag 5 juli 2015 03:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Even een vraagje: blijkbaar moet ik m'n betaaldata opgeven via studielink, wist ik niet eens ivm collegegeld dus. Nu staat er dus dat ik ook in termijnen kan betalen, is dit per maand dan ofzo? Per kwartaal?
Per 4 maanden doorgaans.quote:Op zondag 5 juli 2015 03:53 schreef Rickertman96 het volgende:
Even een vraagje: blijkbaar moet ik m'n betaaldata opgeven via studielink, wist ik niet eens ivm collegegeld dus. Nu staat er dus dat ik ook in termijnen kan betalen, is dit per maand dan ofzo? Per kwartaal?
In Utrecht om de maand. Heb het afgelopen jaar wel gedaan, maar aankomend jaar betaal ik het in 1x. RIP 1951 euro spaargeldquote:Op zondag 5 juli 2015 03:53 schreef Rickertman96 het volgende:
gewoon lekker maandelijks betalen. Waarom zou je alles in 1x dokken?quote:Op zondag 5 juli 2015 10:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
In Utrecht om de maand. Heb het afgelopen jaar wel gedaan, maar aankomend jaar betaal ik het in 1x. RIP 1951 euro spaargeld
Dan ben je er vanaf.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
gewoon lekker maandelijks betalen. Waarom zou je alles in 1x dokken?
zou lekker een buffertje achter de hand hebben. Je weet nooit wat er gebeurd. Of je moet wel heel veel geld hebben dat die 2k ook niet uitmaakt.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 11:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
zou lekker een buffertje achter de hand hebben. Je weet nooit wat er gebeurd. Of je moet wel heel veel geld hebben dat die 2k ook niet uitmaakt.
Nou dat valt reuze mee hoor. Ik moet het collegegeld ook voorschieten van mijn spaargeld, en dat is een behoorlijke deuk in mijn saldo. Maar er blijft heus nog wel wat over om incidentele uitgaven op te vangen.quote:
maar ook weer rente vangen op dat bedrag...quote:Op zondag 5 juli 2015 11:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nou dat valt reuze mee hoor. Ik moet het collegegeld ook voorschieten van mijn spaargeld, en dat is een behoorlijke deuk in mijn saldo. Maar er blijft heus nog wel wat over om incidentele uitgaven op te vangen.
Daarnaast moet je indien je in termijnen wilt betalen, administratiekosten betalen. Geldkloppers
Ga het dit keer ook in een keer betalen, bespaart mij weer administratiekosten ja.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:40 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nou dat valt reuze mee hoor. Ik moet het collegegeld ook voorschieten van mijn spaargeld, en dat is een behoorlijke deuk in mijn saldo. Maar er blijft heus nog wel wat over om incidentele uitgaven op te vangen.
Daarnaast moet je indien je in termijnen wilt betalen, administratiekosten betalen. Geldkloppers
Vetpot man die 0,90%quote:Op zondag 5 juli 2015 11:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar ook weer rente vangen op dat bedrag...
Rente van een whopping 1%quote:Op zondag 5 juli 2015 11:43 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar ook weer rente vangen op dat bedrag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |