Pak hem op z'n bek op de foto bij zo'n achtbaanquote:Op zondag 5 juli 2015 19:57 schreef Etsu het volgende:
Iemand nog ideeën/tips hoe ik Paxcons leven zuur kan maken in Walibi binnenkort?
Staat genoteerd.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:59 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Pak hem op z'n bek op de foto bij zo'n achtbaan
Waarom geen UI meer?quote:
Omdat het kan.quote:
Daar heb ik niet van terug.quote:
Komt niet in de 2de kans.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:02 schreef Henrys het volgende:
Verdomme, doe ik rechten en moet ik nog een balans opstellen ook voor handelsrecht
Daar kan over gediscussieerd worden.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik heb altijd het laatste woord, remember.
Omdat dat een schijtmakkelijke vraag is en je de eerste kans maar had moeten halen.quote:
Heb echt het idee of jij die man nog een keer gaat omleggenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat dat een schijtmakkelijke vraag is en je de eerste kans maar had moeten halen.
Aldus Veenstra.
Ik ben nog steeds pislink om mijn onterechte 5,3, ja. Ik kan niet wachten tot we bij het CBE zitten.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:06 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heb echt het idee of jij die man nog een keer gaat omleggen
Tame Impala? Fantastisch juistquote:Op zondag 5 juli 2015 19:51 schreef Blistering het volgende:
Wel een beetje een 13 in een dozijn bandje hoor Tsjok. Weinig onderscheidend in ieder geval, maar gewoon wel ''grappig'' voor tussendoor.
Nee Tchock, Blistering heeft gelijk.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tame Impala? Fantastisch juistEcht, luister Innerspeaker of Lonerism en je geniet
Breng hem nou niet op ideeën....quote:Op zondag 5 juli 2015 19:59 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Pak hem op z'n bek op de foto bij zo'n achtbaan
gratis puntenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:02 schreef Henrys het volgende:
Verdomme, doe ik rechten en moet ik nog een balans opstellen ook voor handelsrecht
Dinsdagochtend als 't goed is.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:12 schreef eriksd het volgende:
Wanneer komen de resultaten van FAR jongens?
Ken je First Aid Kit?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tame Impala? Fantastisch juistEcht, luister Innerspeaker of Lonerism en je geniet
Ah, dat wordt hopelijk genieten.quote:
Yes. Wel aardig, niet heel bijzonder. Wilde er op Werchter heen maar dat lukte niet (was de eerste act op de eerste dag)quote:
Is dat nieuws? Maar ik heb je toch weer even bezig gehouden. Win!quote:Op zondag 5 juli 2015 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, echt? Want hij zei iets anders dan jijDus dan had jij ongelijk?
Aah okequote:Op zondag 5 juli 2015 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Wel aardig, niet heel bijzonder. Wilde er op Werchter heen maar dat lukte niet (was de eerste act op de eerste dag)
quote:Op zondag 5 juli 2015 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is dat nieuws? Maar ik heb je toch weer even bezig gehouden. Win!
Niet iedereen is zo arm als jij.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Praten we over een wijn van de Aldi of Lidl?
Mja, mja, het gaat. Het doet vrij indie-achtig aan in sommige nummers. Dat is overigens helemaal niet erg, maar het is gewoon niet heel bijzonder allemaal.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je ma?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet iedereen lijdt aan overgewicht.
quote:Op zondag 5 juli 2015 20:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Niet iedereen lijdt aan overgewicht.
Ik ook met veel, maar Tame Impala raakt bij mij een goede frequentie. Een nummer als dit ook, bohh:quote:Op zondag 5 juli 2015 20:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mja, mja, het gaat. Het doet vrij indie-achtig aan in sommige nummers. Dat is overigens helemaal niet erg, maar het is gewoon niet heel bijzonder allemaal.
Elephant is wel geinig.
Dat heb ik overigens met de meeste indie-bandjes hoor. Slechts 1 of 2 nummers die ok zijn, de rest valt af.
Ik ben echt bang dat ik volgend jaar ga struikelen over handelsrecht en enorme spijt krijg dat ik het niet nu had gedaan. Maar nu nog maar 3 dagen, toch wel spijt dat ik niet naar hoor/werkcolleges ben gegaanquote:Op zondag 5 juli 2015 20:21 schreef Etsu het volgende:
Ik ga echt hardop lachen als ik mijn bachelor toch haal dit jaar. Echt.![]()
Tja, ik heb ook spijt dat ik handelsrecht niet in blok 2 heb gedaan want dan was ik nu klaar geweest.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:23 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat ik volgend jaar ga struikelen over handelsrecht en enorme spijt krijg dat ik het niet nu had gedaan. Maar nu nog maar 3 dagen, toch wel spijt dat ik niet naar hoor/werkcolleges ben gegaan
Tsja...quote:Op zondag 5 juli 2015 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook met veel, maar Tame Impala raakt bij mij een goede frequentie. Een nummer als dit ook, bohh:
Dan krijgen we een appels & peren scenario gok ik. Psychedelic is niet echt mijn ding.quote:
Ik vraag het niet om jouw bands af te zeuren, gewoon uit interesse. Ik hou heel veel van muziek.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:27 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dan krijgen we een appels & peren scenario gok ik. Psychedelic is niet echt mijn ding.
Kleuren.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:27 schreef eriksd het volgende:
Zal ik een vloerkleed nemen met kleuren of gewoon een xxl schapenvacht. Kleur is wat gezelliger, schapenvacht lekker aan de voetjes.
Ga voor een schapenvacht. Dat gevoel aan je voeten is beter dan wat dan ook. Ik had ook een schaapje in mijn kamer liggen vroegerquote:Op zondag 5 juli 2015 20:27 schreef eriksd het volgende:
Zal ik een vloerkleed nemen met kleuren of gewoon een xxl schapenvacht. Kleur is wat gezelliger, schapenvacht lekker aan de voetjes.
vloerkleedquote:Op zondag 5 juli 2015 20:27 schreef eriksd het volgende:
Banken en stoelen zijn al bedekt onder schapenvachten.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga voor een schapenvacht. Dat gevoel aan je voeten is beter dan wat dan ook. Ik had ook een schaapje in mijn kamer liggen vroeger
Dus? Impliceer je hier mee dat je je té fijn kan voelen?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Banken en stoelen zijn al bedekt onder schapenvachten.
Dan wordt het zo'n pluizig en wit geheel.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus? Impliceer je hier mee dat je je té fijn kan voelen?
Ik weet niet waar jij al deze nep-bezwaren vandaan tovert.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan wordt het zo'n pluizig en wit geheel.
Nee dacht ik al, maar had geen zin om nog langer naar te kijken want ik had zin in n sigaret.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze zin klopt niet helemaal.En het heeft met "(er) van" te maken.
Laatste weken veel geluisterd naar DATA, aangestoken door deze clip:quote:Op zondag 5 juli 2015 20:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vraag het niet om jouw bands af te zeuren, gewoon uit interesse. Ik hou heel veel van muziek.
Dat snap je wel als een huis hebt opa. Een goed interieur is balanceren.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij al deze nep-bezwaren vandaan tovert.
Ik ken het niet, dus ga luisteren.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Laatste weken veel geluisterd naar DATA, aangestoken door deze clip:
Voor de rest wat obscure indie-bandjes zoals The Griswolds:
Of Maduk voor mijn portie DnB:
En last but not least mijn nieuwe favo house-artiest, Darius:
Ik heb ook een nogal veelzijdige smaak
Plaats eens foto's van je gebalanceerde interieurquote:Op zondag 5 juli 2015 20:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat snap je wel als een huis hebt opa. Een goed interieur is balanceren.
Ja, want jij bent zo'n interieurprinses. Met je gouden platen-kitsch.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat snap je wel als een huis hebt opa. Een goed interieur is balanceren.
Neuh.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Plaats eens foto's van je gebalanceerde interieur
Alsof die in de woonkamer hangen.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, want jij bent zo'n interieurprinses. Met je gouden platen-kitsch.
In de hal.quote:
Jij hebt zeker zo'n soort interieurquote:Op zondag 5 juli 2015 20:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
In de hal.
Maar denk dat ik het gros wegdoe. Vloekt een beetje met de kunst.
Van die teksten in huis hebbenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt zeker zo'n soort interieur
[ afbeelding ]
Heb je dat echt?quote:
Kan ik waarderen, absoluut.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken het niet, dus ga luisteren.Ik heb ook nog een tip in een totaal ander genre: Nicolas Jaar
Moest bijna huilen de eerste keer. Zo mooi.
Vooral dat geploink op ongeveer 4 minuten. Gaat dat de hele tijd zo door?quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 20:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vooral dat geploink op ongeveer 4 minuten. Gaat dat de hele tijd zo door?
Kralingsche? Huh?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kralingsche Zoom![]()
Het enige deel van Rotterdam waar ik me veilig voel
Als je een metro moet pakken om ergens te komen is het sowieso kut en onbereikbaar.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:45 schreef Etsu het volgende:
[..]Uitstappen bij Alexander/CS en dan metro naar Kralingse Zoom, 3 minuten lopen, wat kut zeg.
De metro gaat iedere 5 minuten? Stel je aan zeg.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je een metro moet pakken om ergens te komen is het sowieso kut en onbereikbaar.
Kom jij daar vandaan?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:47 schreef Henrys het volgende:
Wat was dat altijd heerlijk in Rotterdam in de metro, je maakte elke dag wel wat mee
Jeetje.quote:
Wat burgerlijk. Heb je ook een Ikea poster boven je bank hangen?quote:
Het enige dat erger is dan de Rotterdamse metro is de tram. In rotterdam.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:47 schreef Henrys het volgende:
Wat was dat altijd heerlijk in Rotterdam in de metro, je maakte elke dag wel wat mee
Genieten van die teksten aan de muur. Zo'n Riviera Maison hut.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat burgerlijk. Heb je ook een Ikea poster boven je bank hangen?
quote:Op zondag 5 juli 2015 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Genieten van die teksten aan de muur. Zo'n Riviera Maison hut.
quote:Op zondag 5 juli 2015 20:48 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wat burgerlijk. Heb je ook een Ikea poster boven je bank hangen?
Eens.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het enige dat erger is dan de Rotterdamse metro is de tram. In rotterdam.
Die ene hangt scheef.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope, van Woonexpress (zo'n keten in Barendrecht/R'dam).
Boven mijn bed wel zo'n skyline van New York, wel van de Ikea dacht ik.
Mijn huisMijn inloopkast
Mijn ingezakte bank door Pax
Mijn balkon
Mijn postvakje met tekst erop
Riveria Maison
![]()
Haters hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |