Pak hem op z'n bek op de foto bij zo'n achtbaanquote:Op zondag 5 juli 2015 19:57 schreef Etsu het volgende:
Iemand nog ideeën/tips hoe ik Paxcons leven zuur kan maken in Walibi binnenkort?
Staat genoteerd.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:59 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Pak hem op z'n bek op de foto bij zo'n achtbaan
Waarom geen UI meer?quote:
Omdat het kan.quote:
Daar heb ik niet van terug.quote:
Komt niet in de 2de kans.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:02 schreef Henrys het volgende:
Verdomme, doe ik rechten en moet ik nog een balans opstellen ook voor handelsrecht
Daar kan over gediscussieerd worden.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik heb altijd het laatste woord, remember.
Omdat dat een schijtmakkelijke vraag is en je de eerste kans maar had moeten halen.quote:
Heb echt het idee of jij die man nog een keer gaat omleggenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat dat een schijtmakkelijke vraag is en je de eerste kans maar had moeten halen.
Aldus Veenstra.
Ik ben nog steeds pislink om mijn onterechte 5,3, ja. Ik kan niet wachten tot we bij het CBE zitten.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:06 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heb echt het idee of jij die man nog een keer gaat omleggen
Tame Impala? Fantastisch juistquote:Op zondag 5 juli 2015 19:51 schreef Blistering het volgende:
Wel een beetje een 13 in een dozijn bandje hoor Tsjok. Weinig onderscheidend in ieder geval, maar gewoon wel ''grappig'' voor tussendoor.
Nee Tchock, Blistering heeft gelijk.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tame Impala? Fantastisch juistEcht, luister Innerspeaker of Lonerism en je geniet
Breng hem nou niet op ideeën....quote:Op zondag 5 juli 2015 19:59 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Pak hem op z'n bek op de foto bij zo'n achtbaan
gratis puntenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:02 schreef Henrys het volgende:
Verdomme, doe ik rechten en moet ik nog een balans opstellen ook voor handelsrecht
Dinsdagochtend als 't goed is.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:12 schreef eriksd het volgende:
Wanneer komen de resultaten van FAR jongens?
Ken je First Aid Kit?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tame Impala? Fantastisch juistEcht, luister Innerspeaker of Lonerism en je geniet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |