Als je voor 1 euro een retourtje kan pakken is dat niet moeilijk jaquote:Op zondag 5 juli 2015 11:45 schreef Blistering het volgende:
Hoewel die 1% voor Y weer genoeg oplevert om een vliegticket naar 1 of ander guur oord te kunnen boeken. Slim bekeken gozer!
Daarom alles uitgeven.quote:
Welkom in Nederland.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan krijg je tenminste steun van de overheid als er iets mis gaat
Voor die ¤20,-.die je bespaart.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan krijg je tenminste steun van de overheid als er iets mis gaat
Onnavolgbare post dit weer.quote:
voor 2¤ kan je wel naar Parijs ja.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als je voor 1 euro een retourtje kan pakken is dat niet moeilijk ja
ja, maak jij je altijd zorgen of je wel genoeg saldo hebt aan het einde van de maand?quote:Op zondag 5 juli 2015 12:33 schreef Etsu het volgende:
Ik betaal ook in 1x. Ben je er meteen van af en hoef je er niet meer aan te denken.
'Wanneer wordt t ook alweer afgeschreven?' en dan dagenlang zorgen maken of het wel goed gaat.
Ik heb 3 spaarrekeningen en 1 betaalrekening, dus ik heb niet altijd genoeg op m'n betaalrekening nee.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja, maak jij je altijd zorgen of je wel genoeg saldo hebt aan het einde van de maand?
quote:Op zondag 5 juli 2015 10:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
wisselt per instelling. Meestal 10 of 12 termijnen.
quote:
Ik heb het ook liever om de maand (EUR), ik zie trouwens dat het 162,48 ofzo is per maand, op zich kan ik dan gewoon heel m'n studie betalen met al m'n spaargeld zonder te lenen.quote:Op zondag 5 juli 2015 10:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
In Utrecht om de maand. Heb het afgelopen jaar wel gedaan, maar aankomend jaar betaal ik het in 1x. RIP 1951 euro spaargeld
Nouja, als je je nummers zulke namen geeft sta je natuurlijk al 1-0 achter. Maargoed: ik heb Elephant voor de helft geluisterd. Geen idee wat dit nou toevoegt.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo pretentieus, eigenlijk. Hipster wel een beetje.
Dit zijn hele normale tracknamen ja, galbak. Ik heb nog wel de light-varianten voor je geselecteerd (en niet, bijvoorbeeld, "Nothing That Has Happened so Far Has Been Anything We Could Control" of "Forty One Mosquitoes Flying in Formation").quote:Op zondag 5 juli 2015 16:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, als je je nummers zulke namen geeft sta je natuurlijk al 1-0 achter. Maargoed: ik heb Elephant voor de helft geluisterd. Geen idee wat dit nou toevoegt.
Maar dat Elephant is toch gewoon monotoon gedoe? Je hebt toch niet over 10 jaar zoiets als het ding op de radio komt "ja, lekkere meezinger goed gevoel lalala mooi opgebouwde tekst lekker meezingen"? Nu komt het niet op de radio uiteraard, maar even "wat als".quote:Op zondag 5 juli 2015 16:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit zijn hele normale tracknamen ja, galbak. Ik heb nog wel de light-varianten voor je geselecteerd (en niet, bijvoorbeeld, "Nothing That Has Happened so Far Has Been Anything We Could Control" of "Forty One Mosquitoes Flying in Formation").
Wat het toevoegt? Heerlijk dromerige alternatieve rock met invloeden uit de sixties en de eighties.
Net even gekeken hoe de Tour over de brug reed ja. Nu met mijn neus tegen het raam geplakt om te kijken of ik de Weber nog op kan stoken.quote:
Elephant is repeterend, ja. Jouw beoordeling van kwaliteit is blijkbaar hoe lekker het meezingbaar is?quote:Op zondag 5 juli 2015 16:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar dat Elephant is toch gewoon monotoon gedoe? Je hebt toch niet over 10 jaar zoiets als het ding op de radio komt "ja, lekkere meezinger goed gevoel lalala mooi opgebouwde tekst lekker meezingen"? Nu komt het niet op de radio uiteraard, maar even "wat als".
Vind het een beetje van die musicmeter frontpage albums. Lekker op zoek naar nieuwe muziek, dit klinkt even anders, next! Het is zo weinig beklijvend.
Galbak.
Ik moet wel iets van melodie en een goed doordachte tekst hebben ja. Niet van die polsensnij muziek met van die gasten die niet volwassen willen worden.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elephant is repeterend, ja. Jouw beoordeling van kwaliteit is blijkbaar hoe lekker het meezingbaar is?
Hier nog een fantastisch nummer dat je nooit op de radio kunt meelallen:
Polsensnijmuziek, uhuh. Opoe.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet wel iets van melodie en een goed doordachte tekst hebben ja. Niet van die polsensnij muziek met van die gasten die niet volwassen willen worden.
Exact. Het is lawaai maken om het lawaai maken. Eindeloos geproduceerd met een hoop gefriemel en dan "dit is nieuw mensen, nog nooit zoiets gehoord". Inderdaad, want het is gewoon niet prettig luisteren.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:44 schreef Tchock het volgende:
Of, zoals mijn opa verwoordde, "dit is allemaal zo'n lawaai, doe maar een mooi wijsje".
Het meest komische is nog dat de muziek die jij wel goed vindt regelmatig teksten van niks heeft. Pure vooroordelen. Tame Impala maakt niet eens lawaai, dan had ik andere dingen moeten noemen.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
Exact. Het is lawaai maken om het lawaai maken. Eindeloos geproduceerd met een hoop gefriemel en dan "dit is nieuw mensen, nog nooit zoiets gehoord". Inderdaad, want het is gewoon niet prettig luisteren.
Inderdaad, dan kan je niet meer om 3 uur 's nachts op zoek naar obscure muziek om maar vernieuwend bezig te zijn. Gewoon behapbare kwaliteit gaarne. Ergo Radio 10 Gold. Of uiteraard mijn geweldige vinylverzameling.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het meest komische is nog dat de muziek die jij wel goed vindt regelmatig teksten van niks heeft. Pure vooroordelen. Tame Impala maakt niet eens lawaai, dan had ik andere dingen moeten noemen.
Maar goed. Snap wel dat je het allemaal niet meer kunt behappen vanaf een bepaalde leeftijd.
Ik hoop dat de pil van Drion vrijelijk beschikbaar is tegen de tijd dat ik een dermate cultureel afgestompte leeftijd bereik.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan je niet meer om 3 uur 's nachts op zoek naar obscure muziek om maar vernieuwend bezig te zijn. Gewoon behapbare kwaliteit gaarne. Ergo Radio 10 Gold. Of uiteraard mijn geweldige vinylverzameling.
Ik ook. Eentje met, wat was het, "een goed doordachte tekst".quote:Op zondag 5 juli 2015 16:54 schreef eriksd het volgende:
Ik hoop met je mee. Zet ik ondertussen een beproefde hit op.
Onuitstaanbaar nummer inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. Eentje met, wat was het, "een goed doordachte tekst".
Lekker alles samenpletten tot één makkelijke en voorspelbare smeltkroes uit de tijd waar je zelf jeugdherinneringen aan hebt. Muzikaal totaal oninteressant.quote:Op zondag 5 juli 2015 16:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Onuitstaanbaar nummer inderdaad.
Dit is een parel bijvoorbeeld:
Ik was 8 opa. Niet meteen zo beledigend worden hequote:Op zondag 5 juli 2015 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lekker alles samenpletten tot één makkelijke en voorspelbare smeltkroes uit de tijd waar je zelf jeugdherinneringen aan hebt. Muzikaal totaal oninteressant.
Daarnaast is elektronische muziek natuurlijk leuk om op te danson. Geen muziek om eens even lekker naar te luisteren.
Luister dan een van die andere twee tracks eens.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik was 8 opa. Niet meteen zo beledigend worden he
Maar ga jij weer lekker Elephant luisteren en vervolgens je afreageren op je kussen en de boze buitenwereld.
Typisch nummer voor fokkers eigenlijk, bedenk ik mij nu.
Prima toch, die vent heeft ook weekend. Moet je maar niet om 10 voor 6 komen.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:07 schreef Mshauri het volgende:
Fietsenmaker die om tien voor zes zegt dat ik morgen maar terug moet komen
Doet die van mij altijd. Je moet ofwel vóór tien uur er zijn of morgen terugkomen. En hij is ook nog knetter onaardig.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:07 schreef Mshauri het volgende:
Fietsenmaker die om tien voor zes zegt dat ik morgen maar terug moet komen
Zal nog eens een zadel voor 5 tientjes kopen bij hem
quote:Op zondag 5 juli 2015 18:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik vind het ook niets, dat Lame Impala.
Dacht eerst aan Cat Stevens.quote:
Begrijpelijk. Heeft mooie muziek gemaakt. Maar Sufjan Stevens heeft het ook behoorlijk goed begrepen.quote:
Dit is niet onaardig inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Heeft mooie muziek gemaakt. Maar Sufjan Stevens heeft het ook behoorlijk goed begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |