Als je voor 1 euro een retourtje kan pakken is dat niet moeilijk jaquote:Op zondag 5 juli 2015 11:45 schreef Blistering het volgende:
Hoewel die 1% voor Y weer genoeg oplevert om een vliegticket naar 1 of ander guur oord te kunnen boeken. Slim bekeken gozer!
Daarom alles uitgeven.quote:
Welkom in Nederland.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan krijg je tenminste steun van de overheid als er iets mis gaat
Voor die ¤20,-.die je bespaart.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
dan krijg je tenminste steun van de overheid als er iets mis gaat
Onnavolgbare post dit weer.quote:
voor 2¤ kan je wel naar Parijs ja.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als je voor 1 euro een retourtje kan pakken is dat niet moeilijk ja
ja, maak jij je altijd zorgen of je wel genoeg saldo hebt aan het einde van de maand?quote:Op zondag 5 juli 2015 12:33 schreef Etsu het volgende:
Ik betaal ook in 1x. Ben je er meteen van af en hoef je er niet meer aan te denken.
'Wanneer wordt t ook alweer afgeschreven?' en dan dagenlang zorgen maken of het wel goed gaat.
Ik heb 3 spaarrekeningen en 1 betaalrekening, dus ik heb niet altijd genoeg op m'n betaalrekening nee.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja, maak jij je altijd zorgen of je wel genoeg saldo hebt aan het einde van de maand?
quote:Op zondag 5 juli 2015 10:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
wisselt per instelling. Meestal 10 of 12 termijnen.
quote:
Ik heb het ook liever om de maand (EUR), ik zie trouwens dat het 162,48 ofzo is per maand, op zich kan ik dan gewoon heel m'n studie betalen met al m'n spaargeld zonder te lenen.quote:Op zondag 5 juli 2015 10:50 schreef Blistering het volgende:
[..]
In Utrecht om de maand. Heb het afgelopen jaar wel gedaan, maar aankomend jaar betaal ik het in 1x. RIP 1951 euro spaargeld
Nouja, als je je nummers zulke namen geeft sta je natuurlijk al 1-0 achter. Maargoed: ik heb Elephant voor de helft geluisterd. Geen idee wat dit nou toevoegt.quote:Op zondag 5 juli 2015 15:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo pretentieus, eigenlijk. Hipster wel een beetje.
Dit zijn hele normale tracknamen ja, galbak. Ik heb nog wel de light-varianten voor je geselecteerd (en niet, bijvoorbeeld, "Nothing That Has Happened so Far Has Been Anything We Could Control" of "Forty One Mosquitoes Flying in Formation").quote:Op zondag 5 juli 2015 16:33 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, als je je nummers zulke namen geeft sta je natuurlijk al 1-0 achter. Maargoed: ik heb Elephant voor de helft geluisterd. Geen idee wat dit nou toevoegt.
Maar dat Elephant is toch gewoon monotoon gedoe? Je hebt toch niet over 10 jaar zoiets als het ding op de radio komt "ja, lekkere meezinger goed gevoel lalala mooi opgebouwde tekst lekker meezingen"? Nu komt het niet op de radio uiteraard, maar even "wat als".quote:Op zondag 5 juli 2015 16:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit zijn hele normale tracknamen ja, galbak. Ik heb nog wel de light-varianten voor je geselecteerd (en niet, bijvoorbeeld, "Nothing That Has Happened so Far Has Been Anything We Could Control" of "Forty One Mosquitoes Flying in Formation").
Wat het toevoegt? Heerlijk dromerige alternatieve rock met invloeden uit de sixties en de eighties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |