SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Forcefield City Bewoner
Ja, uiterlijk in november.quote:
Jah, alles is weer voor Mofrika.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:16 schreef -CRASH- het volgende:
De detectoren maken overuren
http://www.blitzortung.org/Webpages/index.php?lang=nl&page_0=16
Eigen schuld. Moet je maar niet in Maastricht gaan wonen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:26 schreef Basekid_NZ het volgende:
In Maastricht nog steeds te warm om je huis te koelen
Ik kom je regen brengen als je mij wat haagse koelte doetquote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen zullen de zwaardere buien ook wel aan Den Haag voorbij gaan uiteraard...
dat is zeker die daar bij Bremen in de buurt hangtquote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:18 schreef Pandaplint het volgende:
Bij Emmen knalden net aardige wolken omhoog:
[ afbeelding ]
QFTquote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eigen schuld. Moet je maar niet in Maastricht gaan wonen.
Dan binnen nog onder de 30quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:53 schreef Klonk het volgende:
Nog even en het is geen 30 graden meer op de kaart
Stap voor stapquote:
Het waait hier nu lekker door.quote:
Blitzkriegquote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:16 schreef -CRASH- het volgende:
De detectoren maken overuren
http://www.blitzortung.org/Webpages/index.php?lang=nl&page_0=16
binnen blijft het heet, maar in Amsterdam is het buiten nu best wel afgekoeldquote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:58 schreef BabeWatcher het volgende:
De temperatuurdaling gaat wel weer tergend langzaam. Ik heb zelf het gevoel -net als donderdag- dat de temperatuur weer aan het oplopen is.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:08 schreef Burner82 het volgende:
30.7 nog binnen... Maar toch 0.6 graden afgekoeld
twitter:NUnl twitterde op zaterdag 04-07-2015 om 20:08:07KNMI waarschuwt voor gevaarlijk weer op zondag: http://t.co/PNcxcBugyc reageer retweet
Straks de katten maar weer de hal in lokken en alles open zetten...hopen op een beetje windquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:11 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]. Nja misschien heb je morgen meer geluk
Er komt als het goed is wel iets van verkoeling aan
.
Zijn we echt zo een mietjes-volk geworden dat er voor iedere onweersbui een waarschuwing komtquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:12 schreef nachtzuster het volgende:
twitter:NUnl twitterde op zaterdag 04-07-2015 om 20:08:07KNMI waarschuwt voor gevaarlijk weer op zondag: http://t.co/PNcxcBugyc reageer retweet
Mooi, windstoten tot 100 per uur. Dan tocht het in ieder geval wat meer doorquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:12 schreef nachtzuster het volgende:
Incl de inboedelquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:14 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Mooi, windstoten tot 100 per uur. Dan tocht het in ieder geval wat meer door
Ik moet het eerst maar eens zien... afgelopen tijd ligt er een flink shield over Limburgquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ben je in ieder geval van je 30 graden af
Fixedquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:17 schreef -CRASH- het volgende:
Es ff in de glazen bol kijken voor morgen...
(voor Zuid-Oosten van het land)
Benauwd, klam, 30 graden, en onweer.
Moet ik 112 bellen of kom je op eigen kracht bij de SEH?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:18 schreef LTVDK het volgende:
Ik vond het net een beetje frisjes buiten met 24 graden
Onderkoeling @ 24 gradenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:18 schreef LTVDK het volgende:
Ik vond het net een beetje frisjes buiten met 24 graden
dus jij durft morgen met een ijzeren staaf in je handquote:
Nee, dan verbrand in mijn hand.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
dus jij durft morgen met een ijzeren staaf in je hand
de hele dag buiten door te brengen?
Hoeft niet, het waait lekker door zo. Heerlijk frisquote:
Windstil hierquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoeft niet, het waait lekker door zo. Heerlijk fris
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Wanneer komt Estofex trouwens met een kaartje? Dat is meestal 's avonds toch?
bbq aan!quote:
Ja jezus, zeikerd.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ben je gek dan wordt het weer warmer buiten
http://www.limburger.nl/article/20150630/TIJDLIJN/150629547/1056quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:35 schreef Klonk het volgende:
Even iets heel anders ik zoek een overzichtje van regionale hittegolven hier in Limburg maar ik kan geen normaal chronologisch overzicht vinden. En ik heb geen idee of mijn google zoekkunsten aangetast zijn door de warmte of dat ik gewoon te dom ben...
Ben lastig ik weet hetquote:
Godver dat linkje had ik zelf een paar dagen geleden ook gepostquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
http://www.limburger.nl/article/20150630/TIJDLIJN/150629547/1056
Schaatsen?quote:
Er gaan morgen vrij veel caravans de weg op volgens mij.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn we echt zo een mietjes-volk geworden dat er voor iedere onweersbui een waarschuwing komt
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
Godver dat linkje had ik zelf een paar dagen geleden ook gepost
Natuurlijke selectiequote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Er gaan morgen vrij veel caravans de weg op volgens mij.
Als je de grens overgaat hebben we er genoegquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sinds wanneer heeft Limburg een zee?!
't Is de Amazone nietquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:47 schreef Klonk het volgende:
En verder, op sommige plekken is de Maas heel breed
Maasplassenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als je de grens overgaat hebben we er genoeg
Maar da's dan weer meer de schuld van de Duitsers.
En verder, op sommige plekken is de Maas heel breed
Indoor skiquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ben lastig ik weet het
IJsfeestje lijkt me een goed idee
Idd... overal waar water is wordt een hek omheen gezet en een toegangspoort.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
MaasplassenAlleen alles is betaald tegenwoordig, bloed irritant.
wtfquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:49 schreef Burner82 het volgende:
Alleen alles is betaald tegenwoordig, bloed irritant.
Jeps, en dat heeft als nadeel dat tokkies echt de meest debiele dingen doen, tussen Reuver en Swalmen is na de aanleg van de a73 daar natuurcompensatie gedaan, mooie plassen en meertjes en daar barst het nu van allerlei bijzondere beestjes, streng verboden toegang en terecht maar nee, tokkies en oostblokkers rijden gewoon over de paadjes waar ze ook al niet mogen komen en gaan daar zwemmen een bbq-enquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
MaasplassenAlleen alles is betaald tegenwoordig, bloed irritant.
Prijs valt nog wel mee op zich, maar toch...quote:
Ik was er pontificaal in gaan staan pissen. "Ik betaal voor wc-gebruik, maar niet voor openbare zwemplekken".quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:53 schreef Burner82 het volgende:
Prijs valt nog wel mee op zich, maar toch...
Als ik even ergens wil gaan liggen bij water, moet ik betalen
Je kunt in Herten achter die chemische fabriek gaan liggen, vol met brandnetels geheid alleenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Prijs valt nog wel mee op zich, maar toch...
Als ik even ergens wil gaan liggen bij water, moet ik betalen
Gelukkig ben ik zo goed als immuun voor dat zuurquote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
Je kunt in Herten achter die chemische fabriek gaan liggen, vol met brandnetels geheid alleen
Dan kun je daar naar toequote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik zo goed als immuun voor dat zuur![]()
Maar ik zoek inderdaad wel nog een plek om gratis te kunnen liggen
Lekker chemisch zwemmenquote:
OMG DIT WAS NOG NIET GEPOST!!!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:01 schreef -CRASH- het volgende:
Volgende week mogelijk sneeuw in Nederland
Zaterdag 04 juli 2015
Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Het gaat volgende week misschien sneeuwen in Nederland. De wind draait naar het oosten en noordoosten, waardoor koude lucht naar Nederland blaast.
De vorstperiode begint maandag en kan de hele week duren. Dat hebben de weerbureaus MeteoConsult en Weeronline.nl woensdag voorspeld.
Het KNMI is iets voorzichtiger. Volgens de meteorologen wordt het ''geleidelijk kouder'' met vanaf zondag ''kans op vorst in de nacht'' en vanaf maandag ''mogelijk ook natte sneeuw''.
De afgelopen dagen was het juist uitzonderlijk warm voor begin januari. Afgelopen maandag werden in De Bilt temperaturen van 14,5 graden gemeten, de een na warmste januaridag ooit.
Ik ga het eens opzoeken, thnxquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dan kun je daar naar toe![]()
Achter de Solvay
Kwam er een paar weken geleden achter, was een deel van de route naar Santiago aan het wandelen en die kwam daar langs
Eerst zien, dan voorzichtig doen.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:11 schreef nachtzuster het volgende:
Attentie! code geel morgen, doen jullie voorzichtig?![]()
Dat hele gebied daarachter is ook de moeite waard.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ga het eens opzoeken, thnx![]()
Ben je ook niet ver gekomen
Edit: Ligt hier maar 6 km vandaanLeuk voor een koppeltraining
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:01 schreef -CRASH- het volgende:
Volgende week mogelijk sneeuw in Nederland
Zaterdag 04 juli 2015
Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Het gaat volgende week misschien sneeuwen in Nederland. De wind draait naar het oosten en noordoosten, waardoor koude lucht naar Nederland blaast.
De vorstperiode begint maandag en kan de hele week duren. Dat hebben de weerbureaus MeteoConsult en Weeronline.nl woensdag voorspeld.
Het KNMI is iets voorzichtiger. Volgens de meteorologen wordt het ''geleidelijk kouder'' met vanaf zondag ''kans op vorst in de nacht'' en vanaf maandag ''mogelijk ook natte sneeuw''.
De afgelopen dagen was het juist uitzonderlijk warm voor begin juli. Afgelopen maandag werden in De Bilt temperaturen van 14,5 graden gemeten, de een na warmste juli dag ooit.
Ik kom echt nooit aan die kant, vandaar dat ik het niet weetquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dat hele gebied daarachter is ook de moeite waard.
Via de Merumerbroekweg in Herten kun je aan de zuidkant van de Oolderplas en wat dooie maasarmen komen.
Heerlijk... Hier nog steeds zo goed als windstilquote:
hier geen windquote:
Altocumulus Floccusquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:33 schreef DonGorgon het volgende:
Mooie wolkjes!
[ afbeelding ]
Maar hoe heten ze?
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:33 schreef DonGorgon het volgende:
Mooie wolkjes!
[ afbeelding ]
Maar hoe heten ze?
Ik weet niet waar je dat windstille vandaan haalt, denk dat je huis verkeerd ligt ofzo want hier staat een zalig windje de muffe bedompte lucht in huis weg te blazen, is buiten ondertussen ook koeler dan binnen dus laat maar waaienquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:15 schreef Burner82 het volgende:
Windstil en nog steeds 30.9 binnen.... Dat gaat niet werken zo
Bijna kerst.....quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:19 schreef GasProblem het volgende:
De wind is vrij fris. Het wordt hier (Delft) gewoon koud
Er staat een zuchtje wind.. maar als ik er tegenin blaas, gaat het de andere kant op zo zachtjes...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat windstille vandaan haalt, denk dat je huis verkeerd ligt ofzo want hier staat een zalig windje de muffe bedompte lucht in huis weg te blazen, is buiten ondertussen ook koeler dan binnen dus laat maar waaien
Voelt inderdaad niet verkeerd aan!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:23 schreef Peter het volgende:
Ik vind het heerlijk in het Haagse nu
21,6 buiten
Ramen open en 25,7 nu nog binnen.
Zo krijg je nooit dat onweer hequote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voelt inderdaad niet verkeerd aan!
Ik hoop op morgen... De waarschuwing is al uitgegevenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kunnen we toch naar fluiten, die hoop heb ik al opgegeven....
Ik denk dat het zoals altijd gaat... alles in het oostenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik hoop op morgen... De waarschuwing is al uitgegeven
Zuid-oosten aub....quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat het zoals altijd gaat... alles in het oosten
Ja de run voor morgen zou nog moeten komen. Onze barbecueënde vrienden zijn altijd wat later dacht ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:16 schreef DonGorgon het volgende:
Het blijft maar een '1' ...
[ afbeelding ]
Komen ze vandaag nog met een run?
Onder de 20? verwarming al aan?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:43 schreef thesiren.nl het volgende:
Hier aan zee is de temperatuur onder de 20 gedoken, kans op onweer gaat daarmee ook omlaag vrees ik.
Zit ik dan met mijn 30.9quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:46 schreef Qunix het volgende:
Hmm, ga toch een raam dichtdoen.. Begint koud te worden
Trek er 30 vanaf, dan heb je het ook koud.quote:
Ik ga de 3 gewoon afplakken, goed ideequote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Trek er 30 vanaf, dan heb je het ook koud.
Waaiersquote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:55 schreef Paul het volgende:
Morgen dus niet zo'n goed weer met de 2e etappe van de Tour de France
0.5/uur.. Best lekkerquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Van 29.0 naar 27.5 binnen in 3 uur tijd. Mwoahhh....
Twee misschien maar drie betwijfel ik.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:39 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik denk dat Estofex met een hoge level 2 of 3 komt voor morgen en dan met name in het zuidoosten-oosten en noordoosten
In het westen is bar weinig te beleven morgen inderdaadquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:39 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik denk dat Estofex met een hoge level 2 of 3 komt voor morgen en dan met name in het zuidoosten-oosten en noordoosten
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:18 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Gepubliceerd: 08 januari 2014 09:48
Ok?
Regio Breda meldt zich ook alvast voor de gebruikelijke deceptie.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In het westen is bar weinig te beleven morgen inderdaad.
Gaafquote:Op zondag 5 juli 2015 00:39 schreef Twieki het volgende:
Blijkbaar heb ik afgelopen donderdag met mijn dronken harses een filmpje gemaakt van het onweer die avond. Net gezien, dus nog maar even delen.
ZW, hangt af van je woonplaats.quote:Op zondag 5 juli 2015 01:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wat voor windrichting en windkracht hebben we morgen?
Waaiers... Volgens de voorspelling een flinke hoosbui rond uur of 4...quote:Op zondag 5 juli 2015 01:04 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk even om mijn tour pouledus Utrecht - Zeeland?
Flinke wind tegen, en flink wat nattigheid.quote:Op zondag 5 juli 2015 01:04 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk even om mijn tour pouledus Utrecht - Zeeland?
Rotterdamquote:Op zondag 5 juli 2015 01:02 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wat voor windrichting en windkracht hebben we morgen?
Thanks!!!quote:Op zondag 5 juli 2015 01:13 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Rotterdam
[ afbeelding ]
Middelburg
[ afbeelding ]
Van weerplaza(de weerpartner van Lotto-Jumbo)
Ik doe net alsof Roermond in 3 valtquote:
Je hoeft niet te doen alsof...quote:
ik hoop het toch dat hier wat valtquote:
Estobaasquote:
Lijkt er voor mij op dat de buien nadat ze mij gepasseerd zijn nog heftiger worden.quote:
Kijk nog eens ff goed...quote:Op zondag 5 juli 2015 02:00 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Owkay![]()
Tssk code geel![]()
Gaat hier weer niks worden zo te zien
Ben dus niet de enige met dit probleemquote:Op zondag 5 juli 2015 02:20 schreef -CRASH- het volgende:
Was afgelopen middag binnen 28.5 graden.
En nu is het nog 28.5 graden binnen
Ik hoef de balkondeur niet open te maken.quote:Op zondag 5 juli 2015 02:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige met dit probleem
Oh! dus geel in oranje is oranje dus level 1?quote:Op zondag 5 juli 2015 02:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Kijk nog eens ff goed...
er zit nog een lijn buiten het gele gebied
jep... dus de KANS op onweer/felle regen is iets groterquote:Op zondag 5 juli 2015 02:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oh! dus geel in oranje is oranje dus level 1?
Probeer dit al paar dagen te volgen, maar het valt nie mee![]()
![]()
Hier staat dus wel alles open. In de slaapkamer lijkt het iets koeler, maar daar heb ik geen thermometer hangen.quote:Op zondag 5 juli 2015 02:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik hoef de balkondeur niet open te maken.
Want de stralingshitte is nog erger
Thanksquote:Op zondag 5 juli 2015 02:29 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
jep... dus de KANS op onweer/felle regen is iets groter
Afzuigkap op vol open staan, de warmte trekt er allemaal uit, alleen zijn de muren jammer genoeg nog warmquote:Op zondag 5 juli 2015 03:15 schreef roislecxe het volgende:
27,8... Heb de waaier buiten gezet op een stapel bierkratten en die voor het raam opgetast., Beter waait die iets van koele lucht naar binnen...
Staat ook al open maar lijkt niet echt te helpen...quote:Op zondag 5 juli 2015 03:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Afzuigkap op vol open staan, de warmte trekt er allemaal uit, alleen zijn de muren jammer genoeg nog warm
Kijk, dit ziet er al interessanter uit:quote:Op zaterdag 4 juli 2015 22:16 schreef DonGorgon het volgende:
Het blijft maar een '1' ...
[ afbeelding ]
Komen ze vandaag nog met een run?
De kansen op onweer staan los van de "levels". Die duiden alleen op tornado's, windvlagen, hagel en/of grote neerslaghoeveelheden.quote:Op zondag 5 juli 2015 02:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Oh! dus geel in oranje is oranje dus level 1?
Probeer dit al paar dagen te volgen, maar het valt nie mee![]()
![]()
En dan wordt het dinsdag, donderdag en vrijdag weer 30 graden volgens de KNMIquote:Op zondag 5 juli 2015 02:34 schreef junkiexp het volgende:
Je moet nu al je ventilatoren in de raamopeningen zetten en de koele lucht naar binnen blazen.
Dat helpt best aardig.
Alleen de warmte zit nu echt in het beton van je huis, dat kan nog wel 2 dagen duren eer dat is afgekoeld.
Level 3! We gaan allemaal dood.quote:Op zondag 5 juli 2015 04:34 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Kijk, dit ziet er al interessanter uit:
[ afbeelding ]
die klok heb ik ook, match alleen niet zo goed met de klok van diverse buren. vannacht om 3.30 al wakker door buren die nog buiten zaten en op houten tafel gingen timmerenquote:Op zondag 5 juli 2015 06:09 schreef Klonk het volgende:
Regen, windje, alles open, er zijn ook voordelen aan een goed ontwikkelde biologische klok hebben die je elke dag om 6 uur wakker laat worden.
Valt wel meequote:Op zondag 5 juli 2015 08:19 schreef Dagonet het volgende:
De temperatuur buiten loopt nu alweer heel rap op.
[ afbeelding ]
Met houten tafel op de buren timmeren.quote:Op zondag 5 juli 2015 08:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
die klok heb ik ook, match alleen niet zo goed met de klok van diverse buren. vannacht om 3.30 al wakker door buren die nog buiten zaten en op houten tafel gingen timmeren
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:39 schreef Houtenbeen het volgende:
Zat ik toch bijna goedquote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Twee misschien maar drie betwijfel ik.
Dat was gisteren ook, en dan niks krijgen is niet fijn, gelukkig koelde het snel afquote:Op zondag 5 juli 2015 09:22 schreef flugeltje het volgende:
Het begint hier flink benauwd te worden al... temperatuur niet overdreven hoog volgens mij...
Eigenlijk zou je ze verplicht met een lange verticale ijzeren staaf van zo'n 8-10 meter op hun fiets moeten laten rijden... dan kun je pas echt wat toptijden verwachten....quote:Op zondag 5 juli 2015 09:42 schreef Paul het volgende:
Ik hoop heftig weer, dan is de Tour de France nog een beetje lollig om naar te kijken
ditquote:Op zondag 5 juli 2015 09:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je ze verplicht met een lange verticale ijzeren staaf van zo'n 8-10 meter op hun fiets moeten laten rijden... dan kun je pas echt wat toptijden verwachten....
links of rechts dragend?quote:Op zondag 5 juli 2015 09:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je ze verplicht met een lange verticale ijzeren staaf van zo'n 8-10 meter op hun fiets moeten laten rijden... dan kun je pas echt wat toptijden verwachten....
Echt heeft echt onweer gehad? Mazzelaars.quote:Op zondag 5 juli 2015 05:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Hier in Echt begint het flink te knallen
Ik noteer al 28.0 binnenquote:Op zondag 5 juli 2015 10:27 schreef roos94 het volgende:
Nou hier in Rotterdam helemaal niks natuurlijk. Zonnig en nog steeds 27 graden in huis
Het is nu binnen flink afgekoeld.quote:Op zondag 5 juli 2015 03:15 schreef roislecxe het volgende:
27,8... Heb de waaier buiten gezet op een stapel bierkratten en die voor het raam opgetast., Beter waait die iets van koele lucht naar binnen...
Zou wat zijn als je hem verticaal omlaag moet dragen de hele dag. Zit toch niet bepaald comfortabel....quote:
quote:Op zondag 5 juli 2015 10:46 schreef heywoodu het volgende:
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
Omgeving Dortmund
Düseldorf zit er vol inquote:Op zondag 5 juli 2015 10:46 schreef heywoodu het volgende:
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl
Omgeving Dortmund
Inderdaad. Mooie lucht op het vliegveld daar http://www.dus.com/nl-nl/(...)/webcam_dus2777.htmlquote:
Om 15uur ziet het er zo uit. Dus een paraplu zou ik wel mee nemenquote:Op zondag 5 juli 2015 10:55 schreef MissHobje het volgende:
Zeg euh die voorspellingen sta ik zo safe langs de route Tour de Franse Utrecht rond 13 of kan ik beter er maar niet gaan staan! Ben vlakbij huis dat dan weer wel dus kan snel weg daar.
ohh dan zijn ze allang voorbij 😀😅 denk dat ze hier rond 1330 ofzo langs komen. thanksquote:Op zondag 5 juli 2015 10:56 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Om 15uur ziet het er zo uit. Dus een paraplu zou ik wel mee nemen
[ afbeelding ]
10:29 was het binnen nog 28.5quote:Op zondag 5 juli 2015 11:03 schreef Burner82 het volgende:
Afgekoeld tot 28.9 binnen.. Maar lager zal het niet meer komen, de zon komt het balkon weer op....
Yessquote:
Benauwdheidquote:Op zondag 5 juli 2015 11:27 schreef showtimer het volgende:
gaat het ondanks alle bewolking wel gewoon weer 30+ worden?
Jammer, want het wordt weer eens tijd voor spectaculair onweer.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:44 schreef aloa het volgende:
Duitsland gaat eraan vanavond. Het neerslagsignaal in het level 3 gebied van Estofex![]()
[ afbeelding ]
Wiedergutmachungsgewitterquote:Op zondag 5 juli 2015 11:53 schreef DrMarten het volgende:
Echt, waarom moet het nou weer allemaal door Duitsland gaan
Zeker weer de noordzee op. Flauw.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:14 schreef Skwish het volgende:
Die lijkt nu echter richting Engeland te draaien...
Tussen 1 en 4 zou het moeten gaan gebeuren....quote:Op zondag 5 juli 2015 12:21 schreef Dhalsim het volgende:
Ik begin het alweer somber in te zien. Volgens mij gaat Limburg weer helemaal niks krijgen.
Hier in Almere hetzelfde. Geen boem gehoord noch een flits gezien. Wel 4 regendruppels!quote:Op zondag 5 juli 2015 12:14 schreef GekkePoes het volgende:
wel grappig dat ik helemaal niets merk van dat zwarte stuk bewolking op het weerkaartje dat ook onweer meet
koelt het huis wel lekker van af, de warmte die in de muren zit is er lastig uit te krijgen.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:28 schreef Skwish het volgende:
Wat een regen nu.. en de buren die gisteren de hele dag het gazon hebben zitten te besproeien
da's n mooi groot gebied ja.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:13 schreef Skwish het volgende:
En die bui boven Noord-Frankrijk belooft wat
of die krijgen niks. Ik zit trouwens op het meest oostelijke gedeelte van dat donkergroene.quote:Op zondag 5 juli 2015 12:29 schreef DonGorgon het volgende:
Noordoostpolder krijgt ook te maken met extreme temperaturen? (zie kaart donkergroen gekleurd, met thermometer)
Alleen afkoeling vind ik ook al goed...quote:Op zondag 5 juli 2015 12:34 schreef Zipportal het volgende:
Ik wil godverdomme afkoeling met bliksems.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |